مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

متا تگ عنوان برگه (Meta title tag) برای گزینش تیتر صفحات تارنما بکار می رود و نشان دهنده نسبی محتوای ورقه می باشد . 


چرا 

بایستی به عنوان کاغذ اهمیت بدهیم؟ عنوان ورقه تاثیر زیادی بر سئو وبسایت شما خواهد داشت و می‌توانید با توصیف صحیح آن مقدار محل ورود تارنما خود از گوگل را افزایش دهید . 

سئو در مشهد

در ادامه عوارض اینکه چرا می بایست به سئو تیتر ورقه اهمیت بدهیم را ذکر میکنیم: 

نمایش 

تیتر برگه در مرورگرها مرورگرهای مالامال استعمال مثل فایرفاکس، گوگل کروم، وب اکسپلورر، اپرا و … کلیه تیتر برگه را در بالای پنجره‌های خود به سناریو میگذارند . 


سناریو 

عنوان برگه در مرورگر فایرفاکس سناریو 

تیتر ورقه در مرورگر فایرفاکس 

نمایش 

عنوان صفحه در موتورهای جستجو زمانیکه کاربران در موتورهای جستجو لغت ها مهم زمینه حیث خود را کاوش میکنند، اولی خطی که در نتایج سناریو داده میگردد تیتر برگه شما می باشد که در تگ متا توصیف کرده اید . همین امر موجب اهمیت سئو تیتر کاغذ می شود که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت . 


نمایش 

عنوان ورقه در اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی زمانیکه شما ورقه ای در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک میگذارید بطور پیش فرض عنوان صفحه در مطلب منتشر گردیده سناریو داده میشود . 


سه عامل ذکر گردیده در بالا تمامی اهمیت عنوان ورقه و روش سناریو آن به بازدیدکنندگان تارنما شما را نشان میدهند، با این‌که هیچ محدودیتی در تعداد کاراکترهای تیتر ورقه وجود ندارد بهتر می باشد که مهم ترین بخش آن در میان 60 تا 70 کاراکتر نخستین باشد چون صرفا این بخش در نتایج کاوش سناریو داده می گردد . 


سناریو 

عنوان صفحه طولانی در نتایج گوگل سناریو 

عنوان برگه طولانی در نتایج گوگل 

نکته با اهمیت در سئو عنوان صفحه در نتایج کاوش اولین چیزی که به چشم میخورد خط آبی رنگ رنگ با لغت ها درشت خیس هست که تیتر کاغذ را در خویش جای داده می‌باشد . شما می بایست با رعایت نکات سئو بازدیدکنندگان را ترغیب فرمایید تا وبسایت شما را از میان دیگر نتایج پیشنهادی گوگل گزینش کنند . 


1- 

اسم شرکت را در عنوان کاغذ قرار دهید عنوان صفحه مهم وب سایت شما بایستی نام شرکت را در اولِ خود داشته باشد و برای صفحه های داخلی وبسایت خوب تر می‌باشد که نام شرکت در انتهای عنوان ورقه قرار گیرد و داده ها مهمتر را در اولِ آن قرار دهید . 


نمایش 

نام شرکت در تیتر صفحه 

  • ۹۸/۰۲/۱۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی