مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

گوشی 

پسند بودن سایت صادقانه بگوییم، در صورتی‌که سایت شما گوشی پسند نیست، مطمئنا با شکست مواجه خواهید شد . بیش از 54% یوزرها فیسبوک در اکنون حاضر از شیوه موبایل هایشان به این شبکه اجتماعی دسترسی دارا‌هستند . با توجه به اینکه فیسبوک در اکنون حاضر دارای 1 .65 میلیارد کاربر فعال در ماه است، می بضاعت و توان سود گرفت که صرفا به این واسطه، نزدیک به 900 میلیون استفاده کننده دارای گوشی هوشمند داریم . 

سئو در مشهد

این روزها در حیث داشتن یوزرها موبایلی یک فرمان ضروریست . با این که ابزارهای متعددی برای تست تلفن همراه پسند بودن وبسایت وجود دارد، ما ابزار Mobile-Friendly Test گوگل را به شما پیشنهاد می کنیم . 


اغلب قالب های وردپرس امروزی موبایل پسند بوده و در چهره عم چنین امکانی می توانید از ابزارهای کمکی نظیر WPTouch سود ببرید . 


همینطور می توانید از پیشنهادات گوگل در انتهای تست گوشی پسند بودن آن استعمال کرده یا این که این‌که کلا این کار را به یک شخص کارشناس در این زمینه بسپارید . 


4 .4 . 

سرعت سایت خویش را گول نزینید . تمامی ما می دانیم که سرعت وبسایت بسیار مهم میباشد . اگر اینطور اندیشه نمی کنید، آخرین باری را که به حافظه بار گذاری یک صفحه، سی ثانیه درانتظار گردیده اید را به خاطره بیاورید . 


امروزه ما برای وقت خود قیمت بیشتری قائلیم و از این رو سرعت ذیل سایت، مطلقا نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری را زیر می آورد . تحقیقات اخیر گوگل تماما بیان کنده این موضوع است . این تحقیق نشان می‌دهد که سرعت بار گذاری سایت تا هفت ثانیه می تواند موجب احتمال گریزو فرار کاربران از سایت را تا 113 درصد ارتقاء دهد . 


طبق یافته های این تحقیقات، سرعت میانگین بارگذاری وب سایت در در میان تارنما های مورد تست 22 ثانیه بوده است . این مقدار نسبتاً 3 برابر اکثر از مثال گذشته می باشد . 


شما می توانید با استفاده از ابزار Test My Site گوگل به بررسی سرعت تارنما خویش از رویت کرد یک کاربر متصل به اینترنت با سرعت میانگین به تحت بپردازید . همینطور این ابزار راهکارهایی را برای ناچیز کردن این بازه زمانی به شما ارائه خواهد داد . 


آزمایش 

سرعت سایت با ابزار Test My Site گوگل یکی دیگر از ابزارهای زمینه علاقه ما برای آزمایش سرعت سایت، ابزار Pingdom می باشد . این ابزار به نظارت سعی آن هم می پردازد . همینطور می توانید سرعت وب سایت را از بخش ها گوناگون جهان بررسی نمایید . 


ما در مطلب ارتقاء سرعت وبسایت به بررسی راهکارهایی برای این دارای اهمیت پرداخته ایم . در اینجا به ابلاغ چند از راهکارهای ارتقاء سرعت سایت می پردازیم . 


ابتدا تعداد درخواست هایی که از سرور می گردد را کاهش داده و آن را بنابر توصیه گوگل به تحت 50 برسانید . هنگامی که استفاده کننده در مرورگر خود نشانی تارنما شما را تایپ کرده و دکمه اینتر را میفشارد، در ادامه مرورگر داده ها مورد نیاز را از سرور درخواست می نماید . هر چه تعداد این درخواست ها کمتر و حجم منابع درخواستی کوچکتر باشد، سرعت بار گذاری وب سایت بیشتر خواهد بود . 


با استعمال از سیستم فشرده سازی Gzip می توان حجم منابع درخواستی را کاهش بخشید و در سود سرعت انتقال داده ها ارتقا می یابد . 


همینطور بهتر می‌باشد که کدهای تارنما را مینیفای کرده تا از حجم آن‌ها کاسته گردد . در سیستم های رئیس محتوای جوملا و وردپرس، افزونه های زیادی برای این فعالیت وجود داراست . به تیتر نمونه در وردپرس می توانید از پلاگین WP Super Minify برای این عمل فایده ببرید . 


به کار گیری از کانال های توزیع محتوا (CDN) یک عدد دیگر از راه و روش های پر سرعت برای کاهش زمان بار گذاری صفحات وب سایت میباشد . اکثر اوقات وب سایت های امروزی داری تصاویر با رزولوشن بالا میباشند . هر چه کیفیت آنان عمده باشد، سایز آن ها نیز بیشتر خواهد بود . 


یک CDN نظیر Cloudflare سبب ساز برداشته شدن تصاویر سایت از روی سرور شما می گردد . CDN ها این تصاویر را در سرورهای مختلفی از دنیا ذخیره کرده و در هنگام درخواست کاربر، آنها را از نزدیک ترین نقطه به مرورگرشان منتقل می کنند . 

  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی