مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به منش های اصولی بالا آوردن وب تارنما در موتورهای جستجو گفته می شود که طبق دستورالعمل ها و موازین موتورهای جستجو فعالیت باصرفه سازی وبسایت انجام می گردد و معمولا سود دریافت کردن از این روش ها در بلند بازه زمانی خواهد بود ولی نتایج آن همیشگی خواهد بود و ریسک ندارد و دچار مجازات های موتورهای جستجو نخواهید شوید در پیش‌رو سئو کلاه سیاه به رویکرد های غیر اصولی بالا آوردن اینترنت وبسایت در موتورهای جستجو گفته می شوند که معمولا ریسک بالایی دارا هستند و ممکن است وب وب سایت را مبتلا مجازات های موتورهای کاوش نمایند و اما منش های کلاه سیاه معمولا سریعتر به پاسخ می رسند البته ممکن است در آینده اینترنت تارنما از نتایج جستجوی موتورهای کاوش حذف گردد . 

در ادامه تکنیک های اساسی این دو روش را برای شما ابلاغ می نمایم: 

سئو در مشهد

سئو 

کلاه سفید همانگونه که اعلام شد سئو کاه سپید به روش های اصولی و صحیح بالا آوردن اینترنت وب سایت در موتورهای کاوش گفته می شود که در این خط مش همه خط مشی موتورهای کاوش در لحاظ گرفته می شود و سئو عمل در مسیر این ضوابط جنبش می کند . رویکرد های اصولی در راه کلاه سپید مشتمل بر مورد ها پایین می باشد . اما راه های سئو سفید معمولا در بلند دوران جواب می دهند و ریسکی را متوجه وب سایت نمی کنند . 


ساخت 

محتوای با کیفیت در سئوی کلاه سفید بر تولید محتوای با کیفیت، کامل، جامع در مورد شغلی موضوع نظر تمرکز می گردد . محتوا یکی از مهترین فاکتورها و مسائل در موضوع امور سئو می باشد و در صورتی که سایتی بتواند مطالب مورد نیاز کاربران در قضیه شغلی خود را تهیه کند می تواند گوی رقابت را از بقیه وب سایت ها برباید و بازدید کنندگان بخش اعظمی جذب نماید . در عملیات سئو کاه سفید محتوای با کیفیت شاه می باشد و سئو کار بر روی ارائه مطالب جدید و پر محتوا در قضیه عمل به صورت دوره ای تمرکز می نماید . وجود محتوا در وبسایت سبب ساز می گردد تا هنگامی که کاربری وارد اینترنت سایت شد بتواند مطالب مسئله نیاز خویش را در وب وبسایت مطالعه کند و همین مسئله باعث بالا رفتن مدت زمانی خواهد شوید که کاربر در اینترنت وب سایت می ماند و بالا رفتن بازه زمانی زمان ماندگاری کاربران در وب وبسایت باعث بالا رفتن رنک اینترنت وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید . 


کد 

نویسی اصولی صفحه های اینترنت سایت سئو کار کلاه سفید بر روی کد نویسی صفحات تمرکز می نماید تا کاغذ طبق اصول ساخت شده باشد . عنوان صفحه ها می بایست با تگ H1 ایجاد گردیده باشد و سایر عنا وین و زیر مجموعه های کاغذ می بایست با تگ های H2, H3 و . . . مدل بندی گردیده باشند و همینطور مطالب در باطن گزاره ها می بایست قرار گیرند . هر ورقه می بایست تیتر متمایز خود را توسط تگ title داشته باشد و کلیه صفحه ها می بایست تگ های کلمه و واژه دارای اهمیت و توضیحات حیاتی مختص به خویش را داشته باشند . کد نویسی طبق استاندارد صفحه ها اینترنت سایت شعور درستی از وب وبسایت به موتورهای جستجو می دهد و موتورهای کاوش با دید بهتری صفحه ها اینترنت وبسایت را ایندکس می کنند . 


انتخاب 

عنا وین و توضیحات مطلوب صفحه تعیین عنوان ها مناسب و اصولی برای صفحه ها اینترنت تارنما یک عدد دیگر از منش هایی که سئو فعالیت کلاه سفید سایت را با آن بهینه سازی می کند . انتخاب عنوان مناسب تاثیر مضاعف مثبتی بر روی سئو و سکو بندی اینترنت وب سایت خواهد داشت . موتورهای کاوش مورد هر برگه را با استفاده از تیتر برگه فهم و شعور می کنند و در صورتی که عنوان صحت برای صفحه انتخاب نشود علاوه بر آنکه کاربران پس از ورود به وب سایت ممکن است برگه را ببندند همچنین ممکن می‌باشد موتورهای کاوش نتوانند برای کلمه اصلی زمینه نظر شما صفحه شما را بیابند . تیتر صفحه می بایست با محتوای برگه مطابقت داشته باشد و همچنین برای برگه می بایست لغات مهم (Meta Keywords) و توضیحات حساس (Meta Description) با دقت به محتوای صفحه در حیث گرفته شود . 

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی