مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

روش ایده پرداز بازاریابی در اینستاگرام آیا 

در کسب و عمل خود از اینستاگرام استعمال می کنید؟ رغبت دارید با روش های خلاقانه و دیدنی بازاریابی در اینستاگرام کسب و امور آشنا شوید؟ 

در حالتی که جواب شما مثبت است به شما پیشنهاد می کنم که در این مقاله همپا ما باشید . 

سئو در مشهد

همان طور که در مقالات پیشین به آن اشاره شد در اکنون حاضر از اینستاگرام به عنوان پرنفوذترین کانال اجتماعی میان مردم یاد می شود که برندها می توانند با به کارگیری صحیح از این پلتفرم، رده مردمی خود را ارتقا داده و سپس از ارتقاء محبوبیت مارک خود، درآمد بالایی را برای خویش بدست آورند . 


در صورت به کار گیری از اینستاگرام و با اعتنا به ویژگی های منحصربفردی که این شبکه اجتماعی در اختیارتان قرار می دهد شما می توانید مارک خویش را نسبت به دیگر رقبایتان برجسته تر جلوه داده و تاثیر به یاد ماندنی بر روی ذهن علاقه مندان و مشتریان خویش بگذارید . 


در این مقاله قصد داریم تا شما را با 4 مدل استفاده شده ایده پرداز و چیره در جهت به کارگیری از اینستاگرام در بازاریابی کسب وکار آشنا کنیم . 


1- 

رویه اندازی حراجی با استفاده از کاتالوگ و تصاویر محصولات دوست 

دارید کاربران اینستاگرام تولیدها شما را مرور نمایند و در پایان از شما خرید کنند؟ 

کمپانی IKEA از جمله شرکت هایی است که در اینستاگرام حضور فعالی داشته و توانسته با به کار گیری از ویژگی تگ ها بر روی تصاویر، کاتالوگ کاملی از محصول ها خود را بر روی اینستاگرام راه و روش اندازی کرده و در دسترس یوزرها قرار دهد . 


در صورتیکه کاتالوگ خدمات و تولید ها مارک خویش را بر روی اینستاگرام منتشر کنید، شما می توانید کاربرانی را که در این شبکه اجتماعی درگیر مرور صفحه ها می‌باشند به سمت محصولات موضوع نظرتان سوق دهی نموده و آنان را با محصولات و سرویس ها برند خود آشنا سازید . 


با 

به کارگیری از این راهکار و همچنین صرف وقت و یه خرده صبر توانا خواهید بود که بیشترین بهره را در بازاریابی برندتان بدست آورید 

در 

ابتدا، بایستی برای هر نوع بندی محصولات خود، پست الکرونیکی های مجزایی را ساخت نمائید و از آن به جهت راه و روش اندازی حساب کاربری جداازهم برای هر نوع بندی در اینستاگرام به کار گیری نمایید بعد مشخصات تولیدات طبقه بندی گردیده خویش را به هم پا تصاویرشان در ورقه ذی‌ربط در اینستاگرام بارگذاری فرمائید . 

در پایان و در قسمت بیوگرافی اکانت کاربریتان، پیوند بی واسطه مربوط به خرید تولیدها را قرار دهید تا استفاده کننده به راحتی وارد ورقه مربوط به آن نوع تولید ها قضیه حیث خود گردد . 

منش 

اندازی کاتالوگ تولیدات با به کار گیری از اینستاگرام (به عنوان نمونه درصورتی که شما فروشنده ساعت هستید می توانید برای برندتان 3 حساب کاربری با تیتر مردانه، زنانه و کودک گانه به یاور نام برند تولید نموده و سپس از بارگذاری مشخصات و تصاویر مربوطه، لینک بدون واسطه مربوط به کاغذ هرمورد از مدل بندی ها را در قسمت بیوگرافی قرار دهید .) 


خط مش 

اندازی کاتالوگ محصول ها با به کار گیری از اینستاگرام - 2 2- 

تولید ارزش برند با به کارگیری از تکثیر پیام ساده هنگامیکه سخاوت و بخشندگی در کنار یک استراتژی اجتماعی کار کشته قرار می گیرد، قیمت فوق العاده زیادی را برای برند به هم پا خواهد داشت . 


زمانیکه شرکت مرسدس بنز با نیت سخاوتمندانه کمپینی با به کار گیری از هشتگ #MBSecretSanta راه اندازی نمود در انتها این شرکت با ترکیبی از کامنت ها و پیام های دایرکت، هزاران هدیه برای عزیزان فالوورهای خود ارسال نمود . 


ساخت 

قیمت برند به وسیله کمپانی مرسدس بنز - 1 این حرکت مرسدس بنز سبب ساز شد تا این مارک بتواند با مخاطبان متعددی رابطه برقرار نموده و در سود ارتباط خود را با مشتریان مو جود تقویت نماید و همچنین مشتریان بالقوه را جذب کند . 


لزوماً نیاز نمیباشد که دارایی زیادی در اختیار داشته باشید و برای هزاران نفر هدیه ای ارسال نمائید . 


می توانید اقلام کوچکی را تعیین نموده و با آن‌ها کاربران خود را شگفت زده فرمائید و خاطرات نیکی را برای آنها بجا بگذارید . 


تولید 

قیمت مارک توسط شرکت مرسدس بنز - 2 (برای 

این مسئله می بضاعت وب سایت تخفیفان را نمونه زد که برای کاربرانی که آدرس آدرس اینترنتی خود و دسته بندی زمینه حیث خویش را تعیین می نمایند یک لیوان و ماگ چاپ شده بصورت رایگان برای آنها ارسال می کند) 

برای این مراد کافیست پستی در اینستاگرام خویش منتشر نموده و از یوزرها بخواهید که برایتان کامنت گذارده و با اینکار بخت خود را امتحان نمایند . آن‌گاه شما می توانید استفاده کننده خوش بخت را گزینش نموده و یک پیام دایرکت برای وی ارسال نمائید و کادو خویش را برایش ارسال فرمایید . 


3- 

با استفاده از برچسب ها به یوزرها اجازه حضور در ماجراها را بدهید مهم‌ترین هدف ظهور اینستاگرام آماده سازی محیطی برای یوزرها بود تا بتوانند خاطرات چهره یی روزمره خود را ثبت نمایند و همچنین، بتوانند داستان سرایی توانا داشته باشند . 


شرکت Oldspice یک عدد از کمپانی هایی می‌باشد که در مسئله ایجاد تولیدها بهداشتی در اینستاگرام بسیار فعال بوده و بصورت زیاد از تکنیک قصه سازی چهره ای استفاده می نماید که تا روز جاری تاثیر فوق العاده ای از آن اخذ نموده میباشد . 


  • ۹۸/۰۳/۰۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی