مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بک‌لینک‌های 

مضر آن‌هایی می‌باشند که: ۱ . 

از سایت‌های غیرمرتبط می‌باشند؛ ۲ . 

تعداد لینک‌های خروجی فراوان زیادی دارند؛ ۳ . 

از سایت‌هایی با IPهایی که اسپم شناخته شده‌اند هستند؛ ۴ .‌ 

Anchor text شما را دوچندان تکرار کرده‌‌اند؛ ۵ . خودشان هم تولید محتوا نمی‌کنند . 

سئو در مشهد


ویژگی ها 

بک‌لینک‌های بد: 

۱ . 

لینک‌شدن کلمه‌ی حیاتی کلیدی سایت: مثلا در صورتیکه تارنما د سئو است، در تمامی جا به کلمه سئو لینک و پیوند میگردد . این لینک غیره طبیعی و بد است؛ زیرا کاربران معمولاً چنین کاری نمی‌کنند، مگر اینکه مبلغی دریافت کرده باشند . 


۲ . 

لینک‌شدن سایت در تمام صفحه های سایت: این هم یکی از مواردی است که سبب ساز می گردد بک‌لینک به بک‌لینک بد تبدیل شود؛ چون کمتر رئیس سایتی حاضر می‌گردد پیوند کسی را در تمام صفحه های تارنما خویش قرار دهد؛ مگر این که مبلغی اخذ کرده باشد . 


۳ . 

لینک‌شدن صفحه‌ی اساسی سایت: درصورتی که همه به صفحه‌ی حساس شما لینک و پیوند بدهند و به مطالب تارنما شما لینک ندهند، جای نگرانی است؛ چون این قضیه هم سبب ساز می گردد بک‌لینک به بک‌لینک بد تبدیل شود . 


۴ . 

لینک‌شدن تارنما شما در وبسایت غیرمرتبط به قضیه سایت: معمولاً کاربران در تارنما خویش لینک‌هایی قرار می دهند که با مورد وبلاگشان دارای ربط باشد . اگر مسئله وبسایت شما درخصوص بهینه‌سازی سایت باشد و در آن، وبسایت اسب‌فروشی را لینک و پیوند کنید، ارگانیک هست که بک‌لینک بد هست . 


۵ . 

لینک‌شدن سایت در سایت‌های کپی‌بردار و بی‌کیفیت: همان‌طور که سایت‌های بی‌کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینک‌هایی که از آن ها به سایت شما ارسال می‌گردد نیز بد هست . درصورتی که آن سایت‌ها اسپم باشند چه بسا سبب ساز می شوند در شرایط خاصی به رتبه‌ی وب سایت شما جراحت برسد . 


۶ . 

لینک‌شدن سایت به‌صورت مخفی: لینک‌ها را قرار می‌دهند تا کاربران ببینند و از آن استعمال کنند؛ اما وقتی که لینک و پیوند پنهان باشد و قابل سناریو نباشد، Backlinkk غیره‌طبیعی می باشد . 


چه 

چیزهایی در کیفیت یک پیوند مؤثر هستند؟ 

Anchor 

text : همان متن یا این که عبارتی میباشد که به یک صفحه‌ی دیگر لینک و پیوند میگردد . درحال حاضر چه‌طور تأثیر می‌گذارد؟ وقتی با عبارتی مرتبط با صفحه‌ای که می خواهید به آن لینک و پیوند بدهید . انگار یک سیگنال به گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این برگه مرتبط می‌باشد و گوگل قادر است رتبه‌ی آن واژه را با دقت به دیگر عامل‌ها ارتقاء دهد . 


Domain 

Authority این استدلال بوسیله را شرکت Moz به وجود آورد میباشد . 


سن دامنه، تعداد لینک‌های ورودی، کیفیت لینک‌ها، عمل سایت در شبکه‌های اجتماعی و… در افزایش یا این که کاهش این برهان دخیل میباشند . این امتیاز قادر است در مشخص‌کردن کیفیت لینک و پیوند دخیل باشد . 


  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی