مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

یکی از کلیدی ترین کارهایی که هر ساخت کننده محتوا و یا سئوکار حتمی هست بداند، این هست که هر چقدر هم که محتوای عالی و با کیفیتی ساخت نماید سپس از عبور کرد چند سال هر یک سری آن محتوا، با ارزش باشد، پاسخگوی برخی نیازهای کاربران نخواهد بود . 


این مورد به ویژه برای مطالب آموزشی، دوچندان همگانی میباشد . 

سئو در مشهد

تمامی افرادی که اینجانب را می شناسند می دانند که بخش اعظم عمل ساخت محتوایم، در اینترنت سایت های آموزشی تکنولوژی بوده هست . نسبتاً می توان بیان کرد که اینجانب یک مدرس آموزشگر تکنولوژی هستم . 


روزمره وقتم را صرف ساخت محتوای وب سایتی می کنم که از سال ۸۹ تا کنون با آن یاور بوده ام . 


تصمیم بر آن شد که حدود ۲۰۰ محتوا از مطالبی که برای این وبسایت از پیش متن گردیده ( حدود ۸۹ ) را وارسی کنیم و از جهات مختلفی باصرفه سازی کنیم . 




بهینه 

سازی در ایجاد محتوا یعنی چی؟ هنگامی 

که ساخت محتوا می کنیم، و عمده وقتی که می خوا هیم بعضا محتوا و مطالب سایت را بهینه سازی کنیم، باید به تعدادی المان دقت کنیم و بهینه سازی را بر شالوده آن انجام دهیم: 

باصرفه 

سازی محتوا بر شالوده سئو جدید با صرفه 

سازی محتوای وبسایت بر مبنا نیاز کاربران بهینه 

سازی محتوا بر مبنا نگارش با صرفه 

سازی محتوا بر پایه سرچ های روز 


خب اینجانب این ۴ عمل را با اعتنا روی مقاله‌ها قدیمی انجام می دهم تا بتوانیم ترافیک آن ها را خوب تر کنیم چون از گزاره مطالبی می باشند که رنک نیکی دارند و بایستی مدام توی تارنما باشند . 


حال 

با پرداختن به این رمز فصل ها به شما می گویم که در هر سطح چکار می کنم 



بهینه 

سازی محتوا بر پایه سئو در هنگام تولید و بازسازی محتوا باصرفه سازی محتوا بر پایه سئو دقیقا به مواقعی بر می گردد که از لحاظ سئوی داخلی، روی متن باید انجام شود . 


در صورتی‌که از پاراگراف افرادی بوده باشید که سال ها پیش یعنی ۸ سال پیش توی حوزه سئو فعالیت کرده باشی، قطعا می دانی که دنیای سئوی سال ۸۹ با دنیای سئو سال ۹۸ دوچندان فرق دارد و بسیار ترقی داشته و بسیاری از المان ها از اعتبار افتاده اند و اکثری هم قوت گرفته اند . 


۱۴ 

المانی که این روز ها برای سئو داخلی سایت دوچندان مختص در نظر گرفته می شود المان های زیر هستند: عنوان 

یا این که تایتل توضیح 

یا دیسکریپشن هدینگ 

اصلی ساب 

هدینگ ها عبارات 

حیاتی اساسی در متن کلمه ها 

اساسی دارای ربط در متن استعمال 

از عبارات بولد / ایتالیک و غیره در متن به کارگیری 

از عکس باصرفه 

سازی اسم و متن جایگزین و توضیح عکس استعمال 

از جدول اسم 

فرنگی عکس ها لینک 

های داخلی لینک و پیوند 

های خارجی میزان 

طول محتوا 


وقتی که می خواهم یک مطلب را زمینه باز‌بینی قرار دهم نگاهی ابتدایی به این آپشن ها می اندازم و بر اساس لغات اساسی که قصد دارم روی مطلب عمل کنم این بخش ها را تکمیل می کنم . 


ولی این نگاه ابتدایی صرفا برای این است که بدانم مقاله با چه رویکردی در گذشته نوشته گردیده است . 

البته بخش اعظم عمل را به سه ابزار یگانه انجام می دهم:

  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی