مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

به عبارتی گونه که می دانید، یک عدد از روش های ارتقا رنکینگ سایت، اخذ بک لینک و پیوند از وبسایت های دارای اعتبار هست . بک پیوند هایی که شما اخذ می نمائید می بایست هم کیفیت بالا و نیز سکو مناسب در گوگل داشته باشند تا بتوانند بر وبسایت شما تاثیر مثبت بگذارند در غیر این چهره سبب ساز افت اعتبار تارنما شما می گردند . بدین ترتیب بر طبق یک اصل کلی تاثیری که لینک و پیوند های داخلی و فرنگی بر کیفیت و قدرت یک وب سایت می گذارند را عصاره بک لینک می گویند . در فیض الزاما یک وبسایت با اعتبار بالا نمی بضاعت و توان تاثیر زیادی بر کیفیت و اعتبار وبسایت شما بگذارد و ادله ان به عصاره بک لینک بر می گردد . 

سئو در مشهد

چک 

تاثیر عصاره بک لینک بر سایت در 

زمانی که شما قصد دارید از وبسایت های دیگر بک لینک دریافت کنید، می بایست به یک‌سری نکته توجه داشته باشید: 

۱- 

تعداد بک پیوند های دریافتی 

۲- 

اعتبار هر یک از بک لینک و پیوند ها 

۳- عباراتی که به وبسایت شما لینک و پیوند می شوند . 


۴- 

نوفالو بودن پیوند ها 

۵- 

و در غایت تعداد لینک دهی سایت لینک دهنده به تارنما های دیگر 

یک عدد از مهم‌ترین عواملی که بر عصاره بک پیوند ها تاثیر می گذارد این میباشد که وبسایت پیوند دهنده، به چه تعداد تارنما دیگر لینک داده میباشد . 

برای فهم خوبتر این موضوع، ۳ وضعیت را در لحاظ می گیریم: 

۱- دو تارنما A و B را در نظر بگیرید که در دو قیمت و جایگاه یکسان دارا‌هستند . درحال حاضر وبسایت A بک پیوند خارجی اخذ می کند که اعتبار بالایی هم دارد اما وبسایت B هیچ بک لینکی دریافت نمی نماید لذا سکو تارنما A عمده از تارنما B خواهد شد . 


۲- در حالت دوم فرض فرمایید که دو وب سایت اسم برده با به عبارتی وضعیت یکسان، هر دو اقدام به دریافت بک لینک و پیوند های خارجی معتبر نمایند لذا درجه سایتی بیشتر خواهد که تعداد بک پیوند های معتبر دریافتی آن عمده باشد . 


۳- و البته موقعیت سوم که نشان دهنده عصاره بک پیوند است را محاسبه می کنیم . فرض فرمایید که هر دو تارنما A و B ، بک پیوند های خارجی دریافت می کنند البته تعداد بک پیوند تارنما A اکثر از B هست و لذا تصور می نمایید که درجه A بایستی بخش اعظم باشد در حالی که با عکس این مسئله روبرو خواهید شد . علت این امر، همان عصاره بک پیوند میباشد . در صورتیکه به بک لینک و پیوند های سایت A دقت کنید متوجه می شوید که تارنما هایی که به سایت A پیوند دهی انجام می دهند، با وب سایت های دیگر نیز لینک و پیوند می دهند و همین دستور سبب ساز می شود که عصاره کمتری نصیب این سایت شود . 

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی