مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

از طرف دیگر، در سال 2013 الگوریتم دیگری با نام مرغ مگس‌خوار به موتور جستجوی گوگل اضافه شد که وظیفۀ آن نشان دادن بهترین سود به کاربران بود . همانگونه که در مقالۀ الگوریتم مرغ مگس خوار مفصلاً توضیح دادم، این الگوریتم در عین اکنون که محتوای وب سایت شما به فیس دقیق نظارت می‌کند، کردار کاربران را نیز زیر حیث دارد . برای نمونه هنگامی یوزرها در صفحۀ نتایج سومین سود را به اولین سود ترجیح می‌دهند، یا این که آن‌گاه از ورود به یک ورقه فوراً آن را می‌بندند، به گوگل این پیغام را می‌دهند که این برگه با جستجوی من مرتبط کمبود یا این که محتوای خوبی نداشت . 

سئو در مشهد

پس یادتان باشد: هنگام ایجاد محتوا یا این که پباده سازی وب سایت حتماً کاربران را در حیث بگیرید و ظواهر و محتوای سایت را طوری پیاده نمایید که به درد یوزرها بخورد و آن ها را در صفحۀ شما نگه دارااست . 


ابزارهای 

محاسبه وب سایت از حیث سئو بودن شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا ساخت می کنید و آن را سئو میکنید به یک محرمانه ابزار برای محاسبه کردن وبسایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید . در این‌جا لیستی از شایسته ترین ابزارهای موجود را آورده‌ایم . 


گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را درباره‌ی کاربران سایتتان بدانید . 



گوگل آنالیتیکس (google-analytics) یک عدد از ابزارهای مهم و پرکاربرد گوگل است . با استفاده از گوگل آنالیتیکس می توانید اطلاعاتی راجع به یوزرها (جنسیت، سن، محل زندگی، بازه بازه زمانی ماندن در تارنما و . . . )، آماردقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود یوزرها به صفحه، صفحاتی که یوزرها بعد از آن از ورود به وبسایت شما بازدید کرده‌اند، نرخ تبدیل یوزرها به مشتری و اطلاعات دیگر را به‌دست آورید . 


Google 

PageSpeed Insights: آزمایش سرعت صفحه ها سایت 


قبلاً در مسئله اهمیت سرعت بار گذاری صفحه ها تارنما کلام کردیم؛ شما می‌توانید با استعمال از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت سایت‌تان را نظارت نمایید و مطمئن شوید که با صرفه است . در ضمن این ابزار نقاط ضعف شما را نیز میگوید و راه‌کارهایی برای بهبود آن ارائه میدهد . 


Woorank: 

بررسی کردن حالت سئوی سایت 


کافیست وارد وبسایت Woorank شوید و در او‌لین کادری که می‌بینید لینک و پیوند سایتتان را وارد فرمایید و اینتر را بزنید . در صفحۀ بعدی لیست کاملی از تحلیل بخش‌های متعدد ساییتان را مشاهده می کنید که با سه رنگ متعدد انقطاع شده‌اند . رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی رنگ بیانگیر این می باشد که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز رنگ نشان میدهد که روی این بخش اصلاً عمل نشده . با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده میشود که میتوانید از آنان کمک بگیرید . 


گوگل 

وبمستر تولز: اخذ داده ها اجمالی دربارۀ سلامت سایت 


گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل یکی از مهم ترین ابزارهای گوگل می‌باشد . در‌صورتی‌که انگیزه شما حرفه‌ای شدن استعمال از این ابزار را به خوبی خاطره بگیرید . 

اطلاعاتی که Google Webmaster Tools در اختیارتان قرار می‌دهد عبارتند از: 

لینک‌های 

داده گردیده به سایت شما لینک‌های 

داخلی جریمه‌های 

گوگل شیوه 

نمایش در موبایل (ریسپانسیو بودن) لینک‌های 

داخلی تجزیه 

و چک جستجوها SpyFu: 

رصد کردن رقبا 


همیشه سعی نمائید در حالی که شایسته ترین کارتان را انجام می‌دهید حواستان به رقبا هم باشد و آنان را نیز رصد فرمائید . این ابزار در این عمل به شما یاری مینماید . به صفحۀ SpyFu بروید و آدرس وبسایت رقیبتان را وارد نمائید .اسپای‌فو اطلاعاتی مانند عبارات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، اینکه بیشترین ورودی بر شالوده کدام عبارات اساسی بوده و . . . را به شما نشان می دهد . فکر میکنم در جایی که رقابت شدید میباشد پی بردن این مورد ها به شما امداد متعددی بکند . 


ابزارهای 

چک کردن رنک الکسا و اعتبار سایت برای 

ارزیابی کردن رنک و اعتبار سایتتان می‌توانید از این 2 پلاگین استفاده کنید: 

افزونۀ 

MozBar 


با نصب افزونۀ MozBar روی مرورگر کروم یا فایرفاکس به هر سایتی که وارد شوید میتوانید اطلاعاتی راجع به اعتبار دامنه و اعتبار صفحات سایت، لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی را مشاهده فرمائید . 

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی