مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

تگ­‌های 
عنوان تگ­های عنوان، مساوی آنلاین سر عنوان روزنامه‌­ها میباشند . 

این عنوان­‌ها در نوار مرورگر شما در هنگام باز کردن یک ورقه نشان داده می‌­شوند . 

تگ HTML آن ها title نامیده می‌­شود . ولی هنگامی بحث بلاگ است، اکثر اوقات به شکل h1-tag در می‌­آید که نشان دهنده­ عنوان اولیه میباشد . 

بهترین سئو کار

هر برگه باید صرفا یک تیتر اول ( h1-tag) داشته باشد تا عنوان برای گوگل صریح و واضح باشد . 

صفحه­ محتوای وب‌سایت از چند چیز دیگر هم تشکیل شده میباشد که می‌­توانید با فعالیت روی آن‌ها، احوال را سامان بدهید . 

توضیح 
متا (Meta description) توضیحات متا، توضیحاتی می باشند که گوگل در هنگام نشان دادن صفحه­ شما به‌عنوان نتیجه، به شکل گزیده­ای کوتاه به جستجوگر نشان می‌­دهد . 

توضیحات 
متا - چگونه یک مقاله سئو گردیده بنویسیم؟ توضیحات 
متا – سئو چیست؟ با توضیحات متا، به آسانی می­‌توان دید که چه کسی تکلیف سئو خودش را انجام داده می باشد و چه کسی انجام نداده است . 

درصورتی که نتیجه­ توضیح متای خود را بهینه کنید، گوگل هیچوقت آن را خودکار تعیین نمیکند و به صورت “… . .” آن را تمام نمی‌کند یا این که به نحوی نشان نمی­‌دهد که گویی میانه پاراگراف تمام شده هست . 

توضیحات 
متا سئو چه میباشد ؟ سئو داخلی سئو خارجی توضیحات 
متا سئو چه است ؟ سئو داخلی سئو خارجی توضیحات متایی که بهینه­‌سازی شده‌­اند اغلب مستقیماً کلمات دارای اهمیت محتوا را ذکر می­‌کنند . 

در هم اکنون هنگامی که این ۱۶۰ کاراکتر را می ‌نویسید به جای موتور جستجو، جستجو گر را در حیث داشته باشید . 

خط مش موضوع عشق من برای دستکاری تگ‌ها و توضیحات متا به کار گیری از افزونهYoast SEO WordPress plugin می باشد . 

این افزونه مشهورترین افزونه هست و تقریباً هر هفته بروزرسانی می گردد و ویژگی‌­های پشرفته­ زیادی دارد که ازنظر زمانی مقرون به صرفه می‌باشد . 

عنوان‌های 
فرعی: عنوان‌های فرعی به قالب­‌بندی و ساختار دادن به محتوای شما یاری می­‌کنند . 

به خوانند‌گان مقاله‌ها کمک مینمایند تا محتوا را آسان‌تر فهم و شعور کرده و نکات پررنگ آن را بدانند، علاوه بر دو مزیت بالا بر سئو نیز اثر می­‌گذارند . 

در مقایسه با h1-tags، h2، h3 و h4 و دیگر زیرعنوان­‌ها، اقتدار سئو کمتری دارا هستند . البته به هر اکنون کلیدی هستند، پس شما می بایست از آنها به کار گیری کنید . 

در وردپرس به راحتی میتوانید از زیرعنوان‌ها به کارگیری کنید و این خود یک بگ غالب برای شماست . 

شیوه 
نظارت و عیب‌یابی تگ‌های HTML : درکنسول جستجوی گوگل گزینه‌ای به نام «HTML Improvements» وجود دارااست که به شما کمک می‌­کند برخی از این مساله و مشکلاتی راکه در بالا ذکر گردیده را به راحتی مدیریت نمائید . 

کنسول 
گوگل مدیرباش کنسول 
گوگل مدیرباش گوگل از متاداده‌ وبسایت شما استفاده می­‌کند و این متاداده‌ها مشتمل بر تگ­‌های عنوان و توضیحات متا هم می‌­شود . 

با استفاده از آن گوگل دقیقه می‌­فهمد که به چه شکل وبسایت شمارا طبقه‌­بندی کند و آن‌گاه به کاربران آن را ارائه دهد . 

این گزارش به شما تحلیلی از کل سایت ارائه می‌­دهد . پس می­‌توانید روی هر مورد کلیک کنید تا مستقیماً به مشکل برگه یا پستی یگانه وارد شوید . 

معماری 
سومی و پایانی بخش سئو داخلی که به شرح آن خواهیم پرداخت معماری سایت میباشد . 

معماری وبسایت دربرگیرنده یک سری مسئله ساده می شود که هرکسی کارکشته می‌باشد انجام دهد و برای اینکه رتبه‌­بندی سئو بهبود پیدا کند، باید به آن‌ها رسیدگی شود . 

در صورتی‌که معماری وب‌سایت خوب انجام شده باشد، سبب ساز می­‌شود کاربر در هنگام پیمایش و گردش در صفحات سایت، تجربه‌­ای خوب داشته باشد . 

معماری وبسایت بر مواردی نظیر مقطع بار گذاری پر سرعت تارنما ، اتصال مطمئن و طراحی مطلوب برای تلفن همراه تمرکز دارااست . 

به لحاظ من چه بسا پیش از خرید دامنه، معماری سایت خود را باید طراحی فرمایید . 

این دستور به شما این قابلیت و امکان را می‌­دهد که واقعاً وارد ذهن کاربر خویش شده و منش خود را به سمت یک تجربه کاربری (UX) فوق‌العاده، مهندسی معکوس نمائید . 

سایت ConversionXL راهنمای خوب در قضیه نحوه­ حصول اطمینان از عملکرد فوق‌العاده تجربه کاربری، منتشر کرده می‌باشد . 

همچنین ضروری می باشد چند چیز را بهبود دهید تا «تجربه­ موتور جستجوی» فوق‌العاده­ی داشته باشید . 

هرچه وب‌سایت شما، اکثر در دسترس گوگل باشد، رتبه­بندی بهتر هم به دست می­آورد . 

آسان 
برای خزیدن عنکوبت‌ها عنکوبت‎‎‌های گوگل به عبارتی برنامه‌­هایی هستند که از یک ورقه در وب سایت شما و از طرز لینک­ها به صفحات دیگر «می­خزند .» 

به هر مقدار که این برنامه‌ها بتوانند تمامی صفحات وبسایت شما را شاخص گذاری (ایندکس) کنند، احتمال این‌که به گوگل گزارش دهند که تارنما شما یک سود عالی برای بازدیدکننده است، عمده می شود . 

هرچه ضخامت (شبکه تارِ) لینک‌­ها در بین صفحه های شما بیشتر باشد، عنکبوت­‌ها هم راحت‌­تر می‌­توانند به تمامی آن‌ها دسترسی پیدا نمایند این خویش سبب میشود که موتور جستجو نیز فهم بهتری از تارنما شما به دست بیاورد . 

در وردپرس می‌­توانید این فعالیت را با تولید نقشه تارنما با پلاگین بی آلایش Google XML Sitemaps‌ به راحتی انجام بخشید . 

عنکوبت‌های گوگل با به کارگیری از نقشه وب سایت به تمام اجزای تعریف شده تارنما دسترسی خواهند داشت . 

محتوای 
تکراری افسانه­‌های رتبه‌­بندی متعددی در زمینه محتوای تکراری و این که چه‌گونه به رتبه‌­بندی شما جراحت می‌­رساند صورت گرفته میباشد . 

یکی از خطاها مرسوم این می باشد که اندیشه کنید همه چیز در صفحه شما باید اصیل و مبتکرانه باشد . 

پست دوباره محتوای خویش در سایت‌­های دیگر یا این که انتشار دوباره­ پست­‌های مهمان در سایت خود، به سئو شما جراحت نمی­‌رساند مگر این که آن را به صورت نادرست (اسپم وار) انجام دهید . 

برای مثال، در صورتی‌که یک محتوای یگانه را در یک خروجی گرانقدر نظیر تارنما نی نی سایت، دوباره پست کنید، این فعالیت ممکن می‌باشد به رتبه­‌بندی شما جراحت برساند زیرا گوگل مقدمه مقاله­ شما در وبسایت نی نی وبسایت را ایندکس می­‌کند، چون دامنه­ آن معتبرتر میباشد . 

این زمینه را استانداردسازی داده‌­ها (canonicalization) می­‌نامیم . و اکثر وقت ها مواقع سوای اینکه حتی متوجه گردید در تارنما شما حادثه می­‌افتد . 

سازگاری 
با تلفن همراه کلام کردن از اهمیت گوشی و استعمال آن در در بین مردم ممکن است بیهوده می‎‌‌نمایند . تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در ماه در ایران ۲۴ میلیون نفر می‌باشد . بگذارید با راستی روبه‌رو شویم: اگر برگه شما با تلفن یاور سازگاری نداشته باشد، باخته­‌اید . 

درحالی‌که چندین راه و روش برای سازگار کردن صفحه ها وب سایت برای تلفن همراه وجود دارد، به شما توصیه می‌­کنم که با ابزار گوگل احوال فعلی خویش را بررسی نمایید . امروزه بخش اعظم قالب‌های وردپرس از ابتدا با تلفن همراه سازگار می‌باشند و در حالتی که هم نباشند می‌­توانید با نصب یک پلاگین این عمل را انجام دهید . 

سرعت 
بالا آمدن صفحه ها سایت (Page Speed) زمانی خیر چندان به دور با وب dial up ما برای دیدن بی نقص یک وب سایت باید یک‌سری دقیقه چشم به راه می‌ماندیم . 

ولی امروزه حال و روز فرق کرده میباشد . سرعت اینترنت برخی از اپراتورهای گوشی تلفن یاور به یک‌سری مگ در ثانیه میرسد و این یعنی اشخاص برای دیدن تارنما شما بسیار وقت تلف نمی کنند . 

امروزه، ما بیشترین اهمیت را برای وقتمان قائل هستیم . 

بازه زمانی لود طولانی، قطعاً بازدیدکنندگان شما را فراری میدهد . 

بنچمارک­‌ها اخیر سرعت گوگل این قضیه را اثبات کرده میباشد . پژوهش آنها نشان می دهد که «اگر کاغذ شما ۷ ثانیه ارتفاع بکشد تا لود شود، احتمال این که فردی از تارنما شما بپرد، ۱۱۳ درصد افزایش پیدا می­‌کند . 

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی