مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

چرا 
بازاریابی محتوا این‌قدر حیاتی است؟ در دنیای بازاریابی دیجیتال، هر چهره‌ای از نام تجاری شما چه درست، چه غلط، در ذهن مخاطب می ماند . به همین عامل شرکت‌ها به دنبال این می‌باشند که تجربه‌های کاربری مثبت را برای کاربران خویش به حداکثر برسانند و مانع ها را از سر راهشان بردارند . محتوا یکی از ابزارهای خوب برای این فعالیت می باشد . شما با ساخت محتوا، در واقع نقاط ارتباطیتان با مشتری را در هر تراز از سفر مشتری افزایش می‌دهید . 

بهترین سئو کار

با 
مزیت رقابتی، جلوتر از سایر تکان کنیدحتما بخوانید: با مزیت رقابتی، جلوتر از سایر حرکت کنید اگر کسی سوالی داشته باشد، شما آنجا حضور دارید . در‌صورتی‌که دنبال مطلب خاصی باشد، مقاله‌های شما را پیدا می‌کند . در حالتی که ویژگی‌های محصولتان را بخواهد، در سایتتان در دسترس میباشد . با این اوصاف در صورتیکه محصولی نیز بخواهد، مارک شما او‌لین گزینه او خواهد بود . البته به شرطی که کارتان را در تمامی روند بازاریابی محتوا، درست و بی‌نقص انجام دهید . 

این‌ها همه گزیده از اهمیت بازازیابی محتوا را نشان می‌دهد؛ البته مزایای محتوا به این‌جا ختم نمیشود . در ادامه 5 برهان با اهمیت که محتوا چقدر برای کسب‌وکار شما می تواند کلیدی باشد را بیان کردیم . 

اعتماد در بازاریابی محتوا1 . 
ساخت اعتماد این روزها اینقدر حجم محتواهای تبلیغاتی زیاد شده میباشد که مردم دیگر به این پیام‌ها اعتماد ندارند . خیره کننده نیز نمی‌باشد زیرا طبق گزارش FORBES، به‌طور میانگین هر کس روزانه در معرض 4 .000 پیام تبلیغاتی قرار می‌گیرد! بسیار شدن این پیام‌ها باعث شده که کسب‌و‌کارهای عالی نیز در در بین این پیام‌ها نادیده گرفته شوند . به همین دلیل ایجاد اعتماد فی مابین مخاطب‌ها و تبدیل آن‌ها به مشتری، یک عدد از بزرگترین چالش‌های هر کسب‌وکار می‌باشد . 

محتوا به دو برهان میتواند در تولید این اعتماد مفید باشد . 

نخستین اینکه، اکثر مردم ترجیح میدهند یک کسب‌وکار را چه بسا در تبلیغاتش از محتوایی که تولید می‌کند، بشناسند و خیلی از آن ها معتقدند کسب‌وکارهایی که می توانند محتوای بهتری ساخت کنند، توان بیشتری در برقراری ارتباط با مشتریان دارند . پس فراموش نکنید که اطلاعات بدون نقص و ارزشمند می‌تواند نقطه شروع جذب مشتری و اعتماد او باشد . 

برهان بعدی این است که در هر زمینه‌ای افراد به کارشناسان اعتماد میکنند و از آنان برای حل مسائل یاری می گیرند . هنگامی شما محتوایی در حوزه کاری خود تولید می‌کنید، در واقع دارید تخصصتان را با یوزرها به اشتراک می گذارید . 

بیایید 
نگاهی نیز به آمارها در این مورد بیندازیم که تارنما Hupspot درباره بازاریابی محتوا منتشر کرده است: 
آمار 
تاثیرگذاری محتوا 


78% از مردمان ترجیح می دهند یک کسب‌وکار را به جای تبلیغات، از محتوایی که تولید می‌کند بشناسند . 
70% مردم معتقدند کسب‌وکارهایی که می‌توانند محتوای بهتری ساخت کنند، توانایی بیشتری در برقراری ارتباط با مشتریان دارند . 
47% از مردم گذشته از خرید دستکم 3 تا 5 قطعه محتوا (مقاله، ویدئو، اینفوگرافیک و . . .) را نظارت می نمایند . 
96% از خریداران تولید ها یا سرویس ها B2B گذشته از خرید به دنبال پیدا کردن داده ها تخصصی در قضیه محصول میروند . 
82% یوزرها آن گاه از مطالعه محتوای خلق‌شده به وسیله یک کسب‌وکار، دید بهتری به آن پیدا می‌نمایند و 70% از آن ها سپس از سرگرم شدن، احساس قربت با مارک دارا هستند . 
با دیدن این آمارها دیگر صحبت و سخنی باقی نمی‌ماند و به سادگی می‌گردد فهمید که بازاریابی محتوایی چه نقش پررنگی در ایجاد اعتماد دربین مخاطب‌ها داراست . 

  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی