مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

مقایسه 
پیوند فالو و پیوند نوفالو جهت دانستن خوبتر و بدون نقص تر لینک و پیوند نوفالو بایستی پاره ای با معنی لینک سازی و اثر آن بر بها و اعتبار یک کاغذ در موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل صحبت بگوییم . لینک دادن یا این که ایجاد بک لینک چه از بقیه وب سایتها باشد و چه از یک سایت به سایتی دیگر باشد ، یکی از حساس ترین و بخش های کلیدی سئو وبسایت می باشد . در این رخ نوع پیوندهای وارد گردیده به سایت ( لینک و پیوند های ورودی ) و همینطور بک پیوند های خارج شده از وب سایت خیلی اهمیت دارد . چون منش کار جستجوگرها (گوگل و بخش اعظم موتورهای جستجو) را برای صفحه های گزینش می نماید . 

سئو در مشهد

نمونه : در حالتی که وب سایت شما در کاغذ اصلی آن ، به پنج صفحه داخلی از سایت خودتان لینک و پیوند دارااست ( به عنوان مثال بخش های تماس با ما ، بایگانی های ماهانه و دیگر پیوند های داخلی) و به پنج صفحه خارج از وبسایت نیز پیوند دارد ( برای مثال پنج وبسایت در بخش پیوند عزیزان یا این که معرفی متاع دیگر تارنما ها غیر از سایت خودتان لینک داده اید) ، وبسایت شما در کل آبادی بک لینک و پیوند در ورقه های اصلی دارااست . پس در این چهره باطن سایت شما ، ولی در ورقه حیاتی 10 بک لینک وجود دارد ، که پنج بک پیوند آن به صفحه ها داخلی سایت لینک و پیوند داده شده و پنج عدد از آن‌ها به وب سایت های دیگری لینک داده گردیده میباشد ، وقتی که گوگل قصد نظارت صفحه دارای اهمیت شما را داراست ، امتیاز ورقه اصلی را به 10 تقسیم می نماید . همینطور در صورتی‌که از وب سایت های دیگر به سمت وب سایت شما بک لینک ساخت شده باشد ، باتوجه به تعداد پیوند های مندرج در آن ورقه ، امتیازی از آن وب سایت به سمت سایت شما روانه خواهد شد . 

این فعالیت رابطه متقابل می باشد و قیمت و اعتبار سایت در مدت لینک و پیوند دهی با سایر سایت ها انتخاب می شود مگر از شیوه نوفالو این راه و روش را جدا (بسیار ضعیف) کرده باشید . 
هم اکنون لینک و پیوند نوفالو چیست؟ 
لینک 
فالو و یا این که لینک و پیوند follow چیست تمام لینک و پیوند هایی که بدون هیچ مدل تگی می باشند و تگ های nofollow یا این که dofollow را به یاور ندارند ، بطور پیش فرض فالو هستند و نیازی نمی باشد حتما در داخل لینک تگ follow درج شده باشد . 

کد 
پیوند فالو به شیوه های زیر قابل درج می‌باشد (html) 
href="URL adress site">عنوان 
همانگونه که مشاهده می فرمایید در کد لینک فالو فوق از هیچ تگی به کارگیری نشده می‌باشد و درج این کد در بخش کدهای html سایت ، تولید یک پیوند فالو را می نماید که می بایست در بخش url adress site نشانی اینترنتی وب وب سایت درج شود و به جای عنوان ، عبارت یا این که کلیدواژه مورد نظر تصویب گردد . اما پیوند فالو به رویکرد تحت نیز قابل درج می باشد و هیچ تفاوتی با کد فوق ندارد . 

rel="follow" href="URL adress site">عنوان 
در کد فوق تگ فالو یا این که follow بیش تر شد البته کد ساخت لینک فوق با کد قبلی که فاقد تگ فالو بود ، به نظر سئو هیچ تفاوتی باهم ندارند چون لینک و پیوند های فاقد تگ برای موتورهای جستجوی فالو حساب می شود . 

لینک 
دوفالو و یا لینک dofollow یعنی چی؟ مقدمه سری به Translate خود گوگل می‌زنیم تا مفهوم عبارت follow و مفهوم عبارت dofollow را باهم مقایسه کنیم ، عبارت follow در معنی کننده گوگل به مضمون‌ دنبال کردن و عبارت dofollow در این معنی کننده به معنی دنبال کن هست ، پس dofollow حالتی دستوری ایجاد می نماید . 

برای این که خوب تر متوجه شویم لینک فالو را امتیاز فرض می کنیم، لینک و پیوند dofollow بیشتر وقت ها به مفهوم امتیاز عمده است . 

پس در این فیس هر وب سایتی که امتیازات بخش اعظم توده آوری کرده باشد پیروز خواهد بود . هنگامی یک ورقه از وبسایت پیوندهای dofollow زیادی جذب نماید ، جستجوگرها به دوستداشتنی بودن و کارا بودن مطالب و محتویات کاغذ پی می‌برند پس در این رخ مرتبه و بها این کاغذ نسبت به برگه های شبیه به خودش اکثر می شود . باید توجه کنیم تعداد بیشتر و متعددی از لینک و پیوند های dofollow این اقتدار را دارااست که پاسخ معکوس بدهد البته در قوانینی یگانه که در ادامه در رابطه آن عرض می کنیم . 

کد پیوند دوفالو به شکل زیر هست . 

rel="dofollow" href="URL adress site">عنوان 
قبلا با معنا و معنی Link juice آشنا شدیم . 

برای پی بردن بهتر این مطلب فرض فرمائید که وب وب سایت های A و B داریم . در‌صورتی‌که هر دوتای این سایت ها از نظر سئو مانند نیز باشند و وب تارنما A دوتا پیوند محل ورود بگیرد در صورتی که وب تارنما B هیچ پیوندی ندارد میتوان با اطمینان اظهار‌ که وب سایت A بها و مرتبه بهتری در مقایسه با وبسایت B در جستجوگرها به دست خواهد آورد . 
حالا فرض نمایید که اینترنت تارنما B دوتا لینک و پیوند بگیرد چه چیزی پیش خواهد آمد آیا قابلیت دارااست هر دوتا تارنما ها برابر شوند؟

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی