مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

خودتان را شهردار یک شهر توریستی تصور کنید!! شهری که مکان های تفریحی زیاد نیکی داراست و به همین استدلال مخاطبان متعددی را هم جذب مینماید . اما در همین حال و در کنار این مکان های تفریحی، مکان هایی هم وجود دارا هستند که هیچ جذابیتی برای کاربران و مخاطبان شهر شما ندارد و وجود آن ها صرفا باعث دلزدگی آن ها از شهرتان می شود . 

بهترین سئو کار

به عنوان یک شهردار خوب، چطور می توانید به مسافران یاری کنید؟ یکی از شایسته ترین پیشنهادات، شناخت مکان های موءثر و معرفی آن ها به کاربران می باشد . 
ولی چطور مکان های اثر گذار را شناسایی کنیم؟ 
با 
به کار گیری از اطلاعاتی از قبیل نوع فعالیت مکان ها، سرویس ها ارائه گردیده در آن ها، ایده ها یوزرها نسبت به مکان نام برده و… 
در مثال بالا، شهر، دنیای وب و شهر دار آن گوگل میباشد . مسافران نیز مخاطبان دنیای اینترنت میباشند که به دنبال یافتن جواب سؤالات و دیگر اهداف خود، دنیای وب را زیر و رو می‌کنند . در غایت هم اطلاعات ذکر شده، همان کد های اسکیما هستند!! در این مطلب به چهره جامع با چیستی اسکیما، کاربرد و مزایای آن ها آشنا می شوید . 

اسکیما 
چیست؟ احتمالا تصور نمائید که گوگل یک هوش تصنعی و مصنوعی همه کاره و زیاد کار کشته است! تا حد زیادی این توصیف درست می‌باشد اما در غایت باید در نظر داشت که گوگل یک ربات میباشد و این ربات نمیتواند به اندازه یک بشر از محتوای جان دار در سطح اینترنت برداشتی صحیحی داشته باشد . کد های نماد گذاری اسکیما به گوگل کمک میکنند تا فهم و شعور بهتری از محتوای دنیای اینترنت داشته باشد و بتواند بهتر از پیشین یوزرها خود را در پیدا کردن نتایج امداد نماید . 

کد 
های اسکیما اسکیما ها، خویش کدهایی هستند که فی مابین کد های سایت و صفحه ها متعدد قرار میگرند . 

اسکیما ها، خویش کدهایی هستند که به وسیله وبمستر ها در فی مابین کد های سایت و صفحه ها مختلف قرار گرفته و اطلاعات بیشتری را در مورد محتوا های هر کاغذ به گوگل عر تا گوگل علاوه بر فهم و شعور بهتر، به بهبود سئو وب سایت ذکر شده هم یاری کند . به طور نمونه این کد ها مشخص و معلوم میکنند که این متن، مربوط به مقاله ها وبسایت می باشد و یا این که اعداد مو جود در این تکه کد، مربوط به بها مال جانور در صفحه هست . 
در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری در موضوع چیستی و رویه به کار گیری از اسکیما ها به شما داده می‌گردد البته بهتر هست تا قبلی از آن، با کاربرد و مزایای آنها آشنا گردید . 

در یک نمونه ملموس تر، کافی است تا عبارت “انتقام جویان” را در مرحله اینترنت جستجو کنید و پس از آن با این فراگیری قدم به گام برای فهم بهتر ماهیت کد های اسکیما جلو بروید . 

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی