مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بر همین مبنا می توانیم بگوییم که این برگه توانسته هدف جستجو و نیاز استفاده کننده را برآورده کند . 

به همین استدلال نیز این برگه در در میان 3 رتبه برتر کلمه با اهمیت مد نظر من قرار گرفته می‌باشد . 

به چهره خلاصه می گویم که حتما شما بایستی از تکنیک Skyscraper ورژن 1 و 2 استعمال فرمایید . 

سئو در مشهد

ترافیک 
ارگانیک,تکنیک Skyscraper,تکنیک آسمان خراش 
تکنیک Skyscraper 1 .0 به شما امداد می نماید تا لینک هایی که نیاز دارید را به دست بیاورید و به برگه نخستین رتبه بندی ها برسید . 

و تکنیک Skyscraper 2 .0 نیز به شما یاری می نماید تا بتوانید این رتبه بندی ها را محافظت فرمائید . 

خب 
هم اکنون بیاید گام های مختلف این تکنیک را ظریف تر محاسبه کنیم: 
معین 
کردن هدف ها کاربر دو 
رویکرد معمولی برای مشخص کردن انگیزه جستجوی کاربران وجود داراست : 
چک 
کردن کاغذ اول 
صفحه نخستین گوگل می تواند اطلاعات بسیار زیادی در ارتباط با اهداف جستجو استفاده کننده به شما بدهد . 

چرا؟ 

درصورتی که چیزی در صفحه اول گوگل جای می گیرد، حتما توانسته به خیر هدف جستجو و نیاز کاربر را رفع نماید . 

پس فقط کاری که بایستی بکنید این می باشد که برای واژه و کلمه اصلی مد حیث خودتان یک کاوش انجام دهید . 

و 10 فیض اولیه را آنالیز فرمایید . 

در 
واقع شما باید به این سوال جواب دهید : 
” 
این نتایج برای رفع کدام انگیزه کاوش کاربران ارائه شده است؟” 
آیا 
مردمان این داده ها را می خواهند؟ در صورتی‌که این دسته است، آیا آن ها استراتژی های نخستین را می خواهند یا استراتژی های پیشرفته؟ 
آیا 
آن ها می خواهند چیزی بخرند؟ درصورتی که این جور است، آیا آماده خرید می باشند و یا این که می خواهند دو فرآورده متعدد را با نیز مقایسه کنند؟ 
ترافیک 
ارگانیک,تکنیک Skyscraper,تکنیک اسمان خراش 
به 
عنوان نمونه … 
در حالتی که شما عبارت “دفتر فعالیت در بروکلین” را کاوش کنید، کل نتایجی که دریافت می‌کنید از نوع خرید و فروش و خرید و فروش می باشد . 

در واقع، تمام روستا سود ارائه گردیده دارای ارتباط با اجاره کردن یک فضای محل کار کار می باشد . 

اما در‌صورتی‌که شما عبارت “دفتر کاری مشترک در بروکلین” را کاوش کنید، نتایج به طور کامل متفاوتی را دریافت می فرمایید . 

نتایجی که در این کاوش مشاهده می نمائید عمده پست های وب لاگ مرتبط با شایسته ترین مکان های کار مشترک در شهر میباشند . 

براین اساس 

در نگاه نخستین این عبارات اصلی با نیز مشابه هستند . 

ولی همان گونه که از نتایج کاغذ اول گوگل مشخص و معلوم می شود، هدف جستجو یوزرها از این کلمه ها کاملا مختلف می باشد . 

چک 
واژه و کلمه کلیدی 
گهگاه اوقات خود کلمه کلیدی، چیزی که بایستی بدانید را به شما می گوید . 

به 
تیتر مثال … 
در 
رابطه با پست محاسبه لیست سئو اینجانب از خودم پرسیدم که: 
“کسی 
که برای عبارت محاسبه لیست سئو جستجو می کند، حقیقتا چه چیزی می خواهد؟” 
عجب! آن ها یک چک لیست سئو می خواهند . 

با این وجود اینجانب متوجه شدم که پستی که گذارده بودم، اکثر یک مطالعه در ارتباط با محاسبه لیست های سئو بود … نه یک تحلیل لیست حقیقی سئو . 

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی