مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


معرفی وب سایت وردپرس به گوگل و تثبیت وبسایت در کنسول جستجوی گوگل یک کدام از مهم ترین قدم‌های برد تارنما هست که در شرایطی‌که به صحت بتونید تا از اون به کار گیری فرمائید میتونید بیشترین بازدهی را از موتور جستجوی گوگل و ابزاری که در دست شما قرار میده برای تارنما خودتون فایده‌مند گردید. ابزار کنسول جستجوی گوگل دربرگیرنده گروه‌ای از ابزار هستش که با تثبیت وب سایت در وبمستر گوگل میتونید تا از این ابزار به کار گیری کرده و از اطلاعاتی که برای وب سایت شما در مشت میده به طریق روزمره استعمال کرده و ایندکس تارنما در موتور جستجوی گوگل و آمار و ارقام تارنما را به طریق تحلیلی ببینید و با استعمال از اونها بتونید تا تارنما خودتون را با صرفه‌خیس نمائید.

داده‌هایی که با تثبیت وب سایت وردپرس در گوگل کنسول در چنگ شما قرار میگیره میتونه تا شمارا در سمت و سوی بهبود و خریداری کردن استراتژی تازه و تازه در سوی به‌روز رسانی و به روز مقالات و مطالب سابق، ساخت مقاله ها تازه، اکران محتواهای مهم و تمرکز بر روی صفحاتی از وبسایت که دارنده بیشتری تماشا و محتوای با صرفه میباشند که با استعمال از همین صفحه های میتونید تا به بهبود بقیه صفحه ها امداد فرمائید و… را در چنگ شما قرار خواهد بخشید. در‌این نوشته‌ی‌علمی از مقر علم صاحب خانه‌فا قصد دارم تا به روش تثبیت وبسایت وردپرسی در گوگل بپردازم که با به کار گیری از اون میتونید تا به اهدافی که بهشون اشاره کردم و کلی مورد ها دیگه دست پیدا نمایید.

سئو در مشهد

معرفی تارنما وردپرس به گوگل
برای تثبیت وبسایت در گوگل وبمستر نخست به نشانی https://www.google.com/webmasters رجوع نمایید. برای تثبیت وب سایت وردپرس در گوگل وبمستر نیاز به یک حساب جیمیل خواهی داشت. بدین ترتیب در‌صورتی‌که حساب جیمیل ندارید یک حساب تولید نمائید و درصورتی که هم اکانت جیمیل دارید وارد آن گردید و به نشانی بالا مراجعه نمایید. آن گاه شبیه تصویر تحت روی دکمه SIGN IN کلیک فرمایید.

معرفی وبسایت وردپرس به گوگل

بعداز کلیک روی دکمه متبوع به کاغذ تحت هدایت خواهید شد. در‌حالتی که از پیشین سایتی تثبیت کرده باشید لیست وبسایت‌ها درین برگه برای شما اکران داده خواهند شد که با کلیک روی هر وبسایت میتوانید به برگه مدیر تارنما در کنسول گوگل رجوع کنید. درحال حاضر برای اینکه وبسایت خودتون را تثبیت فرمائید روی دکمه ADD A PROPERTY کلیک فرمایید تا تارنما خودتون را تثبیت فرمایید.

تثبیت تارنما وردپرسی در گوگل

با کلیک روی این دکمه پنجره‌ای شبیه تصویر پایین براتون گشوده میشه که در اون میبایست نشانی بدون نقص تارنما خودتون را بر مبنای استعمال از www یا این که فارغ از www در وردپرس وارد فرمائید.

معرفی تارنما وردپرس به گوگل

هم اکنون پس از اینکه نشانی وب سایت خودتون را وارد کردید روی دکمه Add کلیک نمائید تا وارد مرحله بعدی گردیده و درین مرحله تایید نمائید که‌این وب سایت وابسته به شما هست. با کلیک روی دکمه Add به ورقه تحت هدایت خواهید شد که در اون می‌بایست مبتنی بر یکی طرز‌های بیان شده مبادرت به تایید نام و نشان وب سایت خودتون بکنید.
 

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی