مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


آری عزیزان، پیوند سازی کلاه سپید نداریم! اینکه شیوه لینک و پیوند سازی شما از نگاه شما ایمن و اصولی می‌باشد یا این که حقیقتا ایمن است، برهان نمیشه اسمش رو کلاه سپید بذارید!

سئو در مشهد

راهنما و ضوابط گوگل در رابطه پیوند رو ملاحظه کنید.عملا هیچ سیرتکامل پیوند سازی ای نباید انجام بدید برای خودتون.

و سوالاتی که توی انجمن خویش گوگل کردند در رابطه پیوند سازی و پاسخ ها رو مشاهده کنید.از دید خویش گوگل، شما نباید لینک و پیوند سازی فرمایید.شما می بایست به شکل طبیعی پیوند کسب نمائید.یعنی کاری نمایید که بقیه افراد خودشون به دست خودشون شما رو پیوند نمایند.هر چیزی غیر از این، اسپم و غیر رسمی می‌باشد از دید گوگل.از نگاه گوگل، تولید پیوند، تکنیک از جایگاه خارجه!


حال یه جاهایی برخی ها میگن، ما سئومون به طور کامل کلاه سفیده.اینجانب اینجور وقتا می‌پرسم، برای دعوا لینک و پیوند بیلدینگ، چیکار می‌کنید؟میگن فلان فعالیت! اینجانب هم میگم، هنگامی میگید لینک و پیوند سازی میکنیم چطور اسمش رو میذارید کلاه سپید؟!!

همگی سئوی کلاه خاکستری عمل می کنن.و زیرا به خاطر خودشون (یا این که حقیقتا) ایمن عمل می‌نمایند، میگن ما white hat seo عمل می‌کنیم! و جالبه کلیه اشخاصی که میگن قانون ها گوگل برامون مهمه، همشون پیوند سازی می کنن!

در واقعیت، یه چیزی توی نام گذاری و طریق های ارتقا جایگاه گوگل، صحبت نخستین رو فی مابین عموم می زنه.اونم احساس می‌باشد! آری احساس! اینجانب احساس می کنم اگه لینک و پیوند از فوتر بخرم خیلی تابلوست و جریمه میشم.اما اگه ریپورتاژ بخرم یا این که پست مهمان بدم، تابلو وجود ندارد و جریمه نمیشم! در حالی که همین کلمه و واژه تابلو میباشد و وجود ندارد، یعنی شیوه کلاه خاکستری!

یا این که بعضا ها هم میگن ما PBN داریم ازونها به کارگیری می‌کنیم و میانه محتوا پیوند می‌کنیم پس روشمون ایمنه و ضد قانون ها گوگل وجود ندارد.در حالی که شما هنگامی یک‌سری تارنما توده کردی که توش خودت رو لینک و پیوند کنی، چطور اسمش رو میذاری کلاه سپید؟

لینک و پیوند سازی کلاه سپید پیوند سازی ایه که خودت نتونی ایجادش کنی!

شما درصورتی که با موسسات طراح وب سایت تماس حاصل نمایید، و بپرسید پیوند سازیتون کلاه سپید می‌باشد یا این که خیر؟میگن آری به طور کامل کلاه سپید عمل می‌کنیم.آن گاه در صورتی در جریان لینک و پیوند سازیتشون قرار بگیرید متوجه می شید برنامه ها و شیوه هایی برای پیوند سازی دارن.که همین “سازی” و “ساختن” بک پیوند، دیگه کلاه سپید وجود ندارد!

اینجانب قصد ندارم فعالیت این موسسه ها رو پایین سوال ببرم اصلا! اونها حق دارن.سازه وجود ندارد برای کسی که بیایم توضیح بدیم، که ببین کلاه سپید اینه و این وجود ندارد.طرف زنگ زده میخواد حس امنیت کنه از عمل کردن با اونجا.نمیشه یهو کلی داده ها فنی رو روان کرد که مشتری یه چیزی رو متوجه بشه.پس خیلی معمولی میگیم، آره روشمون کلاه سفیده.البته خیلی ها خودشون هم نمیدونن روششون کلاه سپید وجود ندارد که‌این فراگیری منحصر به فرد همین قضیه است.

درحال حاضر سوال اینجاست! گوگل چطور میفهمه لینک و پیوند رو خودتون تولید کردید یا این که حقیقتا بوسیله بقیه افراد به شکل طبیعی لینک و پیوند شدید؟که یادگرفتن لینک و پیوند سازی و Off-Page SEO 2018 اختصاصی همین زمینه می باشد که مفصلا دو ساعت به حالت عملی بهش می‌پردازیم که چطور روی حاشیه کلاه خاکستری و به طور کامل ایمن تکان کنیم و از طریق های لینک و پیوند سازی و Off-Page خودمون سود دلخواه رو کسب کنیم فارغ از خطر.حتی با الگوریتم های آینده گوگل.

فراموش نکنید، ابدا خواسته این وجود ندارد که لینک و پیوند سازی بد می باشد! و ضرر و زیان داره و سبب ساز به پنالتی میشه.چگونگی پیوند سازی و بقیه فاکتور های Off-Page و On-Page می‌باشد که سود رو تغییر و تحول میده که توی فراگیری لینک و پیوند سازی و Off-Page به همین چگونگی ها به حالت کاربردی و قابل انجام، پرداختیم.
 

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی