مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سیاه


هنگام کاوش درباره ی تکنیک های سئو، معمولا با مقاله ها مختلفی در حوزه یادگرفتن تکنیک های سئو کلاه سیاه روبرو میشویم. مقالاتی که عمدتاً درخصوص پیامدهای استعمال از این تکنیک ها می‌باشند اما در بین آنان مورد ها متعددی برای فراگیری استعمال از آن ها نیز به چشم می‌خورد.

بهترین سئو کار

برهان وجود این دست مقاله ها چه است؟ چرا در فضای وب میتوان به راحتی تکنیک هایی در مسئله سئو کلاه سیاه و فریب گوگل پیدا کرد؟ این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که کاربردی می‌باشند؟

درین نوشته‌ی علمی سعی میکنیم تا جواب قابل قبولی برای این سوالهای بیابیم. ولی در حالتی‌که مجال کافی برای مطالعه یک متن 1700 واژه‌ای را ندارید سفارش می کنیم با مشاهده کلیپ ذیل که تنها 21 مگابایت حجم داره کل محتوای این ورقه را در کمتر از 6 دقیقه مرور فرمایید. درین ویدیو با استعمال نمونه‌های متفاوت و المان‌های دیدنی بصری عارضه ها خویش را برای آنکه سئو کلاه سیاه را نمی‌اقتدار از روش وب فراگرفت بیان کرده‌ایم.

چرا مقالاتی در حوزه یادگرفتن سئو کلاه سیاه موجود است؟
مقاله‌ها آموزشی در حوزه سئو، معمولا بوسیله متخصصین این حوزه یا این که دست کم افرادی که در این باره فعال می‌باشند نوشته می‌شود. این اشخاص معمولا آنالیزهای دقیقی در زمینه‌ی واحد سنجش جستجوی کلمه ها انجام می‌دهند و هر نوشته ی علمی ای که نگارش مینمایند با انگیزه کسب منزلت در لغات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان اظهار کرد مهم ترین ادله وجود این دست مقاله ها، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مربوط به آن هست. اشخاص متعددی درپی یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه میباشند و این زمان قابل قبولی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود.

یک مقایسه بی آلایش با به کار گیری از ابزار KWFinder نشان می دهد که؛ واحد سنجش جستجوهای عبارت black hat seo به طور ماهانه در حدود 6600 عدد میباشد در حالیکه جستجوهای مربوط به عبارت white hat seo نسبتاً یک دهم آن یعنی 596 عدد می‌باشد. اما تعداد جستجوهای حقیقی و واقعی هرکدام از این کلمه ها به مراتب اضافه از این اعداد می باشد.


هم اکنون خویش را به جای کسی بگذارید که قرار می‌باشد نوشته‌ی‌علمی ای آموزشی در حوزه سئو ساخت نماید، بهتر هست دوران و انرژی خویش را بر روی کدام یک از این موضوعات متمرکز نماید؟ در‌حالتی که منطقی اندیشه کنیم انگیزه ما جذب مخاطب طولانی تر می‌باشد و در‌حالتی که یوزرها متعددی در پی سئو کلاه سیاه می باشند بهتر هست که در زمینه‌ی آن بنویسیم.

جستجوی بالای یوزرها، مهم‌ترین برهان وجود مقاله ها آموزشی در حوزه سئو کلاه سیاه میباشد.
این یادگرفتن ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که استعمال می‌باشند؟
اکنون که می‌دانیم عامل اصلی ساخت این مقاله‌ها جذب مخاطب بیش تر می‌باشد، مشاهده کرد بهتری نسبت به اعتبار و سعی آن ها خوا هیم داشت. برای آنکه باز نگری ظریف تری داشته باشیم تعدادی نکته حائض اهمیت در خصوص این تکنیک ها را به شما یاداوری می‌کنیم.

1- چه وب سایت هایی در زمینه ی سئو کلاه سیاه نوشته اند؟
بازبینی تارنما هایی که در‌این عبارت و عبارت های مربوط به آن منزلت قابل قبولی داشته اند نشان می دهد که عملا به دو جور اصلی تقسیم می‌شوند.

جور اولیه مقالاتی می باشند که درباره‌ی تکنیک های سئو کلاه سیاه و تاثیرات مخرب آن بر تارنما شما هشدار داده اند. یعنی با مطالعه این مقاله ها شما با یک‌سری تکنیک مختص آشنا می‌شوید البته در غایت متوجه خواهید شد که هیچ یک از آن‌ها اینک همت لازم را ندارند. این وب سایت ها معمولا منابع دارای اعتبار سئو در عالم مانند moz.com، Search engine journal یا این که حتی وب سایت neilpatel.com می باشند. تیم مقاله‌ها آکادمی وبسیما با تیتر سئو کلاه سیاه نیز در همین گونه جای می گیرند.

جور دوم تارنما هایی میباشند که به معرفی یک تکنیک مختص و تاثیر شگفت انگیزی که از آن اخذ کرده اند می‌پردازند. درین مقاله ها شما با یک طرز یگانه برای فریب گوگل آشنا گردیده و نمودارها و آمارهای مختلفی از تاثیر شگفت انگیز آن مشاهده میکنید. نکته مشترک در بین همگی این تکنیک ها آن می باشد که در غایت به یک ابزار، خدمت یا این که مال مختص منتهی می شوند.


در واقع شما همگی این یادگرفتن ها و داده ها را اخذ می کنید تا برای خرید یک جنس یا این که ابزار یگانه ترغیب گردید. هیچ مبداء موثقی برای تایید این شیوه ها یا این که باز بینی ظریف تاثیر آن ها وجود نداشته و همگی داده ها را بایستی مستقیما از ارائه دهنده خدمت اخذ فرمائید.

تحت عنوان عده بندی میتوان بیان کرد؛ مدل اولیه تارنما هایی میباشند که در پی ارتقا بازدید یا این که گردآوری نشانی اینترنتی یوزرها می‌باشند و عموما درآمد آنان از مشورت کردن یا این که تبلیغات هست. گونه دوم هم تارنما هایی میباشند که متاع یا این که سرویس ها خاصی را پباده سازی کرده و قصد دارا‌هستند از روش این محتوا آن را به فروش برسانند. در سود انگیزه هیچ کدام از آنان یادگرفتن تکنیک های کاربردی کلاه سیاه به شما وجود ندارد.

2- شما او‌لین نفری نیستید که به‌این برگه رسیده اید!
زمانیکه با جستجوی یک عبارت همگانی یا این که حتی یگانه به ورقه ای از وب می‌رسید و با یک ابزار یا این که تکنیک سئو کلاه سیاه آشنا می‌شوید بایستی این نکته را در ذهن داشته باشید که از چه طریقی بدین کاغذ و داده ها رسیده اید؛ احتمالا کاوش در گوگل! یعنی گذشته از شما گوگل و ربات های آن درین ورقه بوده اند.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی