مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


گوگل نام این مدل اکران را “پک هفت‌تایی” گذارده می باشد که مرتبط با زمان پیشین از اعمال الگوریتم کبوتر می باشد. البته در عکس سمت راست، صرفا سه فیض نشان داده شده‌است که به آن “پک نو سه‌تایی” بعداز اعمال الگوریتم کبوتر می‌باشد. نتایجی که در پک 3 تایی می بینید با اعتنا به شرایط مکانی استفاده کننده باصرفه گردیده‌اند.

همانگونه که تا قبل از اینً اشاره کردیم، بیشترین تأثیر الگوریتم کبوتر گوگل در سئوی محلی یا این که لوکال سئو بوده می‌باشد. پس پیرو یاور ما باشید تا شایسته ترین راهکارهای عملی برای بهبود سئوی محلی تارنما را به شما معرفی کنیم.

بهترین سئو کار

چه فاکتورهایی برای کسب منزلت در جستجوی محلی مفید میباشند؟
فاکتورهای زیادی به وسیله الگوریتم کبوتر گزینه اعتنا قرار می گیرند که بر اکران شما در حاصل محلی تاثیرگذار خواهند بود. در اینجا به بعضی از مهمترین نکات اشاره میکنیم.

1- وبسایت خویش را در نقشه گوگل تثبیت نمایید
یکی‌از مهمترین فاکتورها برای اکران شما براساس شرایط، فهم گوگل از وضعیت فیزیکی کسب و عمل شماست. با اعتنا به تحریم‌های گوگل برای کشور ایران فعلا قابلیت و امکان به کارگیری از Local Business نیست البته میتوانیم تحت عنوان یک استفاده کننده حالت فیزیکی کسب و عمل خویش را در گوگل تثبیت کنیم.

این عمل هم از روش ورژن اینترنت نقشه گوگل و هم از روش اپ تلفن همراه قابل اجرا میباشد و برای تثبیت یک نقطه تازه شما صرفا به یک حساب gmail نیاز خواهید داشت. توجه نمایید که اسم، مورد عمل، تصویر، ساعت‌ها کاری و داده ها تماس را به اعتنا کامل شدن کنید.

برای اینکار بر روی نقطه متبوع خویش راست کلیک کرده و آیتم Add a Missing Place را گزینش نمائید. در پی همانند تصویر پایین داده ها مرتبط با کسب و فعالیت خویش را کامل شدن نمائید.


2- اسم، نشانی و تلفن خویش را در همگی صفحه ها وبسایت درج فرمایید
روبات‌های گوگل امکان فهم شماره تماس و نشانی شمارا دارا‌هستند، به همین استدلال یکی‌از شایسته ترین فضاهای وب سایت جهت درج داده ها تماس فوتر تارنما میباشد که در تمامی جا تکرار می شود. با این عمل کبوتر گوگل به راحتی می تواند تارنما شمارا ردیابی نماید.

یکسان بودن این داده ها با موردها نوشته شده بر روی نقشه گوگل بخت شمارا برای کسب مقام بهتر و اکران در پک گوگل ارتقا خواهد بخشید. علاوه بر داده ها قرار گرفته در فوتر وبسایت سفارش میگردد تارنما شما مطلقا دارنده ورقه تماس با ما باشد که در آن همه داده ها تماس و وضعیت ظریف شما بر روی نقشه معلوم گردیده باشد.

3- وب سایت خویش را در تارنما‌های دایرکتوری (Directory Websites) محلی تثبیت فرمایید
دایرکتوری‌ها، منابعی می باشند که فهرستی از تارنما‌های یگانه به یک بیزینس را با تفکیک شهر یا این که حیطه به شما نشان می دهند. در واقع معرفی الگوریتم کبوتر، در جذب استفاده کننده و ارتقا ترافیک دایرکتوری‌ها بی‌نظیر بوده چون یوزرها بخش اعظمی را با تفکیک حالت، راهی این وب سایت‌ها نموده است.

برای مثال برای رستوران‌ها می‌قدرت به وب سایت‌های Fidilio و Foursquare اشاره نمود که امتیازدهی یوزرها درین وب سایت‌ها، حتی‌د‌ر نتیجه ها کاوش نیز اکران داده می گردد.


4- از ایده ها یوزرها و پرسش و جواب‌ها فایده بگیرید
چنانچه شما یک کاغذ معین برای تارنما یا این که تجارت خویش در گوگل مپس (Google Maps) ساخت کرده باشید، یوزرها توانمند خواهند بود نظراتشان را در باب کیفیت سرویس ها شما در آن محیط بیان نمایند. یک کدام از کلیدی‌ترین پارارمترهای اثر گذار بر سئو محلی، همین نظرها یوزرها در برگه گوگل مپ کمپانی شما هست.

مشتریان و مخاطبین خویش را تشویق نمایید تا لحاظ خویش را راجع‌به کسب و فعالیت شما تثبیت نمایند و سوالهای دیگر افراد را در‌این بخش به خیر جواب دهید.

5- از گویش علامت گذاری اسکیما به کارگیری نمایید
اسکیما (Schema) گروه‎ای تشکیل‌شده از داده ها کوچک (microdata) هست که با افزودن آنها به تارنما خویش، یک توضیح بیش تر‌خیس و جامع‌خیس به وب سایت خویش طولانی تر می کنید، گوگل هم در حاصل کاوش این توضیحات بیشتر را به یوزرها اکران می دهد. در واقع با به کارگیری از لهجه اسکیما، شما به لهجه خویش گوگل با وی حرف میکنید. این فعالیت یعنی اینکه الگوریتم کبوتر گوگل هم صحبت شما‌را می فهمد و به وبسایت شما درجه بهتری می دهد.

برای شناخت بیش تر و برد در لوکال سئو، سفارش میکنیم به نوشته‌علمی سئو محلی چه میباشد در وبسایت وبسیما مراجعه‌کنید.

توده بندی

 وب سایت‌های متعددی با اعمال الگوریتم کبوتر، به رده زیر کاغذ حاصل سقوط کردند. در مقابل ولی وب سایت‌هایی هم با این به روز، درجه بهتری از گوگل اخذ کرده و شاهد پیشرفت مقام خویش بودند.

رعایت استانداردهای سئو و آشنایی الگوریتم کبوتر به شما امداد می کند که در محدوده کار خویش با رقبای دیرین و پهناورِ فعال در وب رقابت فرمایید. این الگوریتم یک مجال ایده‌آل برای کسب و شغل های محلی می‌باشد و قادر است نقش بزرگی در پیروزی شما داشته باشد.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی