مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


در سال ۲۰۱۰ گوگل به طور رسمیً اظهار‌کرد که از سرعت وبسایت تحت عنوان ابزاری برای جایگاه‌بندی تارنما ها به کار گیری خواهد کرد و از آن دوران تا به امروز گوگل به شدت تأکید داراست که بالا بردن سرعت وبسایت شما نقش مهمی در مرتبه‌ی وبسایت شما داراست.

بهترین سئو کار

درین نوشته‌ی علمی فراگیری سئو به یکی از دیگر از تکنیک های سئو می پردازیم ؛ با ویرلن همپا باشید :

گوگل در صدر ابزار PageSpeed را برای گسترش‌دهندگان پیشرفت در عملکرد وبسایت فعال‌سازی کرد و درپی پروژه‌ی سرعت‌ بخشیدن به صفحه های تلفن همراه را به مراد بالا بردن سرعت وب سایت‌ در گوشی پباده سازی نمود. گوگل برای امداد به متخصصان سئو اخیرا ابزار دیگری به اسم  Think with Google را فعال سازی کرده که مبادرت به سنجش پاسخگو بودن تارنما تحت عنوان یک کدام از پارامترهای سرعت وبسایت میکند.

این تماماً مشخص و معلوم هست که گوگل در پی بالا بردن سرعت تارنما شماست ولی تا چه واحد سنجش سرعت، گزینه تأیید گوگل میباشد؟

متأسفانه در جامعه‌ی متخصصین سئو تارنما ، تعاریف متعددی در باب سرعت وبسایت آورده شده‌است و تعریف‌و‌تمجید دقیقی از آن ارائه نشده میباشد. البته با دقت به نظرسنجی که به وسیله یک آکامی دارای اعتبار انجام گرفت معلوم شد که نسبتاًً نیمی از یوزرها وب سایت انتظار دارا‌هستند که وب سایت شما در کمتر از ۲ ثانیه گشوده شود. در صورتی‌که وب سایت بیشتراز ۳ ثانیه ارتفاع بکشد تا گشوده شود، یوزرها به احتمال زیاد از آن صرف حیث خواهند کرد.

این یک لزوم می‌باشد که برای پیروزی در سئو بایستی بر روی سرعت ساعت خویش تمرکز فرمائید. ولی خیر فقط برای سئو که تحت عنوان یک ابزار ارتباطی می بایست مبادرت به بالا بردن سرعت تارنما خویش بکنید. در یک نظرسنجی مشخص و معلوم شد که نسبتاًً ۷۹ درصد از خریداران اینترنتی که با سرعت ضعیف تارنما مواجه گردیده‌اند برای خرید دوباره به آن وب سایت گشوده نگشته‌اند.

بالا بردن سرعت وب سایت یک قضیه حیاتی برای سئو شماست و بهتر میباشد برای پیروزی در‌این زمینه سعی فرمایید.

 

نکاتی برای بالا بردن سرعت تارنما
از io برای بهبود عکس به کارگیری کنید.
یکی بیشترین حجم‌ها را در هر سایتی عکس‌ها به خویش اختصاص داده‌اند. راهکاری که قادر است به بالا بردن سرعت وبسایت شما یاری دهد فشرده‌سازی عکس‌هاست. یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای تارنما‌های وردپرس ابزار Kraken.io می باشد که بصورت خود کار تمامی‌ عکس‌های شما‌را فشرده می نماید. این ابزار هم‌چنین از قابلیت و امکان API برای فشرده‌سازی عکس‌ها برای تارنما‌های غیر وردپرسی به کارگیری می‌نماید.


پلاگین ارتقاء سرعت تارنما برای سئو

به کار گیری از مرورگر Caching
ذخیره ‌سازی مکانیسمی می‌باشد برای ذخیره‌ی موقتا داده‌هایی مانند صفحه های HTML تا به کار گیری از پهنای باند را کم کند. راه‌اندازی مرورگرCACHING فعالیت بسیار بی آلایش‌ای در وردپرس است، صحیح مانند استعمال از افزونه‌هایی هم‌زیرا W3 Total Cache و WP Super Cache .

کانال تحویل محتوا
یک CDN کانال‌ای از سرورهای جانور در دنیا می باشد. هنگامی بازدیدکنندگان به وبسایت شما در سترسی پیدا مینمایند در واقع دارا‌هستند تارنما شمارا از نزدیک‌ترین سرور به شرایط جغرافیایی شما گشوده می‌نمایند و این به خواسته بالا بردن سرعت تارنما شما می باشد.

به کارگیری از CDN یک راهکار بی آلایش و تأثیرگذار در بالا بردن سرعت تارنما شما هست. سریع‌ترین رویکرد برای بالا بردن سرعت وب سایت شما به کارگیری از پلاگین‌های مرورگر مانند YSlow برای گزینش تنگناهای مهم و مشخص و معلوم کردن اصلاحات ما یحتاج می‌باشد. این پلاگین‌ها به شما امداد می نمایند تا وبسایت خویش را به مراد هدف ها سئو خویش بررسی کرده و بازدید وب سایت خویش را با مرتفع کردن مشکلاتی که سبب کاهش سرعت تارنما شما گردیده بالا ببرید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی