مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


ارتقا محل ورود گوگل | طریق های ارتقاء بازدید از گوگل
نسبتاً در هر ثانیه، 40000 عبارت در گوگل کاوش می‌شود. این رقم مساوی 3.5 بیلیون کاوش در روز می‌باشد. در صورتی کسب و فعالیت شما ترافیک متعددی از گوگل جذب می‌نماید، پس احتمالا رقبای متعددی را در کنار خویش میبینید.

بهترین سئو کار

به همین عامل می‌باشد که می بایست از سئو و با صرفه بودن وبسایت خویش مطمئن گردید. سئو درین راستا امری ضروریست، به این دلیل که به مانند پلی برای رابطه تارنما شما با یوزرها می‌باشد. 93% کار های آنلاین با یک کاوش شروع میشود و در شرایط کلی اقبال شما برای حضور در کاغذ اولیه حاصل گوگل خیلی زیاد وجود ندارد.

نتیجه ها بالای گوگل نسبتاً 33% کلیک ها را از آن خویش می‌کنند و این آمار به‌این معنیست که یک سوم ترافیک بدین تارنما ها وارد می‌شود. تلف کردن این زمان و قرار به چنگ آوردن در ورقه دوم گوگل بازدهی خیر و خوبی ندارد، به دلیل آن که بیش تر از 75% کاوش کنندگان به ورقه دوم گوگل نمی فرآیند.

حتی مطالعات سایت infront نشان می‌دهد که تارنما های برگه نخستین گوگل 95% ترافیک را از آن خویش می‌کنند. همان سهم تارنما های قرار گرفته در صفحه ها بعدی صرفا 5% می باشد. چنین تصویری نشان میدهد که پیروزی شما در حالتی‌که تضمین می گردد که در ورقه اولیه گوگل قرار داشته باشید.

سئو صحیح موجب ارتقاء محل ورود گوگل به سایت شما می‌شود. در‌این مقاله به معرفی شیوه هایی چهت نیل بدین مهم معرفی کرده ایم.

1. ایجاد محتوای باکیفیت
محتوا ابزار بسیار خیر و خوبی برای جلب لحاظ یوزرها می‌باشد. محتوای باارزش و موثر موجب نگه داشتن یوزرها در تارنما می شود. ارتقا زمانه حضور یوزرها در تارنما نیز طبق مطالعات انجام یافته موجب ارتقاء مرتبه وب سایت می گردد.

همینطور محتوای کیفیت عالی موجب جذب بیش تر یوزرها و تشویق آنان برای رجوع و برگشت به تارنما می‌گردد. برگشت یوزرها نیز به معنای ارتقا ترافیک سایت می باشد. همینطور اکثری از یوزرها در‌این دربین ممکن میباشد صفحه های شما‌را در مرورگر خویش بوکمارک نمایند و این مورد موجب برندینگ و رجوع و برگشت دوباره آنان می‌گردد.

دیدنی میباشد بدانید که 72% از بازاریابین آنلاین معتقدند که ایجاد محتوا موثرترین طریق در سئو و ارتقاء درجه وبسایت در گوگل هست.

2. تایپ کردن محتوای اورجینال
علاوه بر کیفیت محتوا، اورجینال بودن آن نیز مهم می باشد. نسخه برداری کردن دیگر محتواها به سئو و جایگاه تارنما شما جراحت میرساند. گوگل همواره وبمسترها را از این فعالیت نهی نموده است. به واسطه تکثیر محتوای اورجینال خواهید توانست که اعتماد یوزرها را جذب نمایید. شم اعتماد یوزرها به وب سایت شما عنصری کلیدی در سئو به حساب آورده می شود.

3. ارتقا سرعت لود تارنما
نماید بودن سایت از دو جهت به تارنما شما زخم میرساند. نخستین اینکه گوگل تارنما های نماید را دوست ندارد، به این دلیل که پایش آنان دوران متعددی از آن گرفته و در فیض جایگاه وب سایت را کاهش میدهد. ثانیا یوزرها با مشاهده یک سایت نماید آن را تخت‌گاز رخنه‌ میکنند و این موضوع از حیث بازاریابی ابدا سود خیر وجود ندارد. فاکتور دوم به صورت غیر بی واسطه بر روی پارامتر جذابیت وبسایت نیز اثر منفی نهاده و در سود مرتبه وبسایت کاهش خواهد یافت.

مطالعات نشان می‌دهد که 40% یوزرها بعد از سه ثانیه از زمانه لود و عدم مشاهده محتوای تارنما، آن را سوراخ می‌نمایند. همین مطالعات بیان می‌کنند که 80% یوزرها هیچ زمان مجددا به وبسایت های نماید گشوده نمی گردند.

از سوی دیگر یوزرها همواره به وبسایت های سریع گشوده می‌شوند. به این ترتیب ارتقا سرعت وبسایت نیاز می بایست از الزامات باشد. با ارزیابی کردن و باصرفه سازی آن می‌توانید گام بزرگی در این‌شیوه بردارید. با صرفه سازی تصاویر و فشرده خیس کردن آن ها می‌تواند استارت خیر برای این فعالیت باشد.

4. با صرفه سازی تصاویر
تصاویر در ارتقا اعتنا یوزرها به وبسایت نقشی کلیدی داراست. به همین ادله میباشد که تصاویر صدای بلندتری نسبت به لغات دارا هستند. با اینکه به کارگیری از تصاویر کیفیت عالی امری ضروری در پباده سازی صفحه های به حساب آورده می شود، ولی باصرفه سازی آنان نیز قادر است موجب ارتقا سرعت لود تارنما گردد.

فاکتورهای مانند سایز تصاویر و فرمت آن‌ها در ارتقا سکو تارنما تاثیر گذارند. براین اساس همواره سایز و حجم تصاویر را گذشته از بار گذاری کاهش داده و به یه خرده با صرفه برسانید. همینطور درج عبارات کلیدی در متن جایگزین تصاویر نیز راهکار خیر و خوبی برای سئو بهتر هست.

محتوای سایت برای جذب حداکثری اعتنا یوزرها می بایست با فرمت صحیحی در برگه منتشر شوند. فرمت درست موجب ارتقا دوران حضور یوزرها در سایت نیز می‌گردد. همینطور چنین خصوصیت ای موجب رجوع و برگشت یوزرها نیز می گردد. تمام این فاکتورها در غایت سبب ساز به ارتقا جایگاه تارنما و محل ورود از گوگل می‌شوند.

استعمال از تگ های هدر موجب قسمت بندی محتوا به قسمت های مختلف می گردد و در سود خوانایی محتوا ارتقا می‌یابد. همینطور با قرار دادن لغات کلیدی در تگ های هدر می‌توانید بخت خویش را برای ارتقا سکو وبسایت در جستجوی آن لغت ها کلیدی ارتقاء دهید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی