مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


گونه های بک لینک و پیوند | فراگیری 50 طرز بک لینک و پیوند سازی
طریق‌های بک لینک و پیوند سازی در سال‌های قبل مبتلا تحولات متعددی گردیده اند. از گزاره شیوه‌های منسوخ گردیده می شود به مزرعه لینک و پیوند ها و تبادل پیوند اشاره نمود.

سئو در مشهد

امروزه خواسته از پیوند سازی، کسب بک پیوند از محتواهاییست که کیفیت خوب بوده و از طریق‌های اسپم برای فریب موتورهای کاوش به کارگیری نشده باشد. هنوز لینک و پیوند سازی (یا این که کسب بک پیوند) یکی‌از طرز‌های مؤثر برای ارتقاء درجه صفحه ها تارنما در موتورهای جستجوست.

با این هم اکنون هنوز بخش اعظمی از برندها برای گزینش شیوه‌های بک لینک و پیوند سازی در گیر سردرگمی میگردند و نمی‌دانند که چه استراتژی را دنبال نمایند.

چرا بک لینک و پیوند سازی طاقت فرسا هست؟
یک ده سال پیشین بک پیوند سازی عمل نسبتاً سادگی بود. صرفا کافی بود که پاره ای پول در شرکتهای مزرعه لینک و پیوند خرج می کردید. یا این که اینکه یک سری وبسایت وابسته به خویش ساخت کرده و آنها‌را به هم لینک و پیوند می دادید. صرفا یکسری ساعت عمل یا این که کمی پول سبب ساز به اکران تارنما شما در کاغذ نخستین گوگل می شد.

چنانچه پیوند سازی سهل باشد هر کسی توانمند به انجام آن بوده و همگی نیز به آن عادت مینمایند. ولی امروزه بک لینک و پیوند سازی فعالیت دشواریست. ولی با به کارگیری از ابزارهای درست و داشتن مهارت کافی میتوانید از گزاره نادر کسانی باشید که از پتانسیل بک پیوند سازی فایده میبیرید.

درین مقاله به معرفی 50 شیوه ایجاد بک پیوند پرداخته تا شما بتوانید از روش آن ها به بک پیوند سازی برای وبسایت خویش یا این که مشتریانتان بپردازید.

اعتنا داشته باشید که هیچ طرز معمولی‌ای برای بک لینک و پیوند سازی نیست و تولید هر گونه بک لینکی نیز برای هر اینترنت سایتی منطقی وجود ندارد. البته مطمئن هستیم که فی مابین این طرز ها، یک سری نحوه متناسب با کسب و فعالیت شما خواهد بود.

از‌آنجا که این لیست بلندی میباشد، براین اساس فقط به توضیحات کوتاه و اثر گذار برای هر طرز بسنده کرده‌ و هر جا که لازم باشد، منابعی را برای مطالعه اضافه به شما سفارش کرده ایم.

شیوه‌های بک پیوند سازی و روش کسب آنان
1. بک لینک و پیوند ها EDU
با اینکه بک پیوند های EDU ذاتا قوی نیستند، البته وبسایت‌های با دامنه EDU، معمولاً آتوریتی بالایی داشته و این موضع موجب ارزشمندن شدن آن ها می‌شود.

برای کسب پیوند های EDU و دانشگاهی می توانید اذن پست مهمان به دانشجوها را داده و همینطور تخفیفاتی برای آنها در حیث بگیرید. پیرو از آنان درخواست نمایید که لینک و پیوند پست خویش را در ورقه دانشگاهی خویش قرار داده یا این که از استادان و همکلاسی های خویش بخواهند که آن را در تارنما خویش قرار دهد.

2. بک پیوند های GOV
همانند وبسایت‌های EDU، سایت‌ها دارنده دامنه GOV نیز معمولاً آتوریتی بسیار بالایی دارا‌هستند.

برای کسب بک پیوند های GOV می توانید با نهادهای دولتی رابطه برقرار کرده و با آنان همیاری مشترکی داشته باشد. آنگاه از آنها بخواهید که لینک و پیوند سایت شما‌را به طور بی واسطه یا این که در قالب یک پست در سایت خویش قرار دهند.

3. بک لینک و پیوند های ORG
مزایای این مدل بک لینک و پیوند ها مانند بک لینک و پیوند های EDU و GOV هست، ولی کسب آنان یه خرده راحت‌خیس میباشد. با حامی مالی شدن در یکی‌از این سازمان ها و ارائه سرویس ها و تولیدات خویش به آنها، یک قدم در کسب ابن دسته بک پیوند ها بردارید.

4. بک لینک و پیوند های محتوایی
این‌سیرتکامل بک لینک و پیوند ها به واسطه تایپ کردن محتوای کیفیت خوب و با ارزش در سایتتان ساخت خواهند شد. محتوای کیفیت بالا پتانسیل اشتراک گذاری و در سود کسب بک پیوند بالاتری دارا‌هستند.

چهت نیل به چنین فیض‌ای بایستی برنامه محتوا نویسی کاملی را تنظیم کرده تا بخت خویش را برای کسب چنین بک لینک و پیوند های فراتر ببرید.

5. بک لینک و پیوند از تارنما‌های خبری
شایسته ترین نحوه برای کسب بک پیوند از سایت‌های خبری، ایجاد محتواییست که خبرنگاران به آن عشق و علاقه‌مند باشند. محتوایی که از منابع گوناگون گردآوری گردیده و بتوان به آن استناد کرد.

6. لینک و پیوند های داخلی
لینک و پیوند های داخلی بی آلایش‌ترین نحوه لینک و پیوند سازی به شمار میروند، چرا‌که در اختیار گرفتن آنان در دستان شماست. در حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، سفارش میکنیم از پلاگین related post plugin استعمال کرده تا مجال های بیشتری برای لینک و پیوند سازی داخلی در تارنما خویش به دست آورید.

7. بک لینک و پیوند از کسب و شغل های کامل کننده
مراد از کسب و شغل های تکمیل کننده، آن‌هایی میباشند که مخاطبین انگیزه آنها با شما یکیست البته کالا متفاوتی را ساخت می‌کنند و در فیض حریف شما محسوب نمیشوند.

برای کسب بک پیوند از این‌سیرتکامل تارنما‌ها پیشنهاداتی در باب تبادل پست مهمان به آن ها ارائه دهید و یا این که یک کمپین بازاریابی مشترک تولید فرمائید.

8. بک پیوند از رقبا
در‌صورتی‌که رقبا را ترغیب به لینک و پیوند دادن به خویش نمایید، مطمئنا می دانید که‌این عمل به نفع شماست. با ساخت محتوای بسیار باارزش، آن‌ ها را ناچار به پیوند دادن به خویش کرده و بدین انگیزه دست یابید.
 

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی