مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


آن‌گاه، درین مرحله طریق وریفای کردن یا این که تایید کردن را تعیین می کنیم که رایج ترین طرز بارگزاری درین نصیب آپلود فولدر Html می‌باشد که به ما ارائه میشود که می بایست آن را بر روی هاست آپلود نماییم. 

بهترین سئو کار

robots.txt خویش را باصرفه فرمایید
بعداز تهیه کردن دامنه برگزیده، نوبت به نظارت کردن و seo پوشه robots.txt می‌رسد.
robots.txt چه میباشد؟ robots.txt یک فولدر متنی میباشد که در ریشه اصلی دایرکتوری وب سایت شما جای‌دارد و برای موتورهای کاوش گزینش می‌کند کدام صفحه ها را بخزند و در ایندکس شان طولانی تر نمایند. فرمت این فولدر معمولی میباشد و در اکثری از مورد ها نیاز به تغییر تحول ندارد. اطمینان نتیجه ها فرمایید که بلاکینگ های کاذب که خزنده های موتورهای کاوش را از ایندکس کردن در وبسایت دلسرد مینمایند، دیگر وجود ندارند.

 

ساختار URL تان با صرفه فرمایید
مرحله بعدی، باز‌نگری ساختار URL تان میباشد. خواسته از ساختار URL به عبارتی فرمت نشانی تارنما هست.

شایسته ترین راهکارهای بهینه سازی برای ساختار لینک و پیوند در URL :

از حروف کوچک به کارگیری نمایید
برای جداسازی لغت ها در URL از – استعمال فرمایید
عبارت کوتاه به کار گیری نمائید
از کاراکترها و عبارات غیر ضروری به کار گیری نکنید
از عبارات کلیدی انگیزه تان در URL استعمال فرمائید
در‌حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، متوجه میشوید که‌این CMS، تیتر پست شمارا می‌گیرد و URL می سازد. چنانچه قصد دارید ساختار url سابق خویش را به ساختار url تازه تغییر و تحول دهید میتوانید از ریدارکت ۳۰۱ به کارگیری کنید.

پباده سازی مجدد ساختار وبسایت
ساختار یک وب سایت، فاکتور مهم seo میباشد. یوزرها ممکن میباشد در سایتی زمان زمانه بیشتری بمانند و آن چه که میخواهند سریع پیدا نمایند؛ موتورهای کاوش این زمینه را می‌فهمند و یک وبسایت را به راحتی ایندکس می‌نمایند.
اختلال پهناور وبسمتر ها این میباشد که هنگام سئو سایت شان برای نرخ تبدیل بازید کننده وب سایت به مشتری، جهت دهی و ساختار بندی تارنما شان را فراموش می‌نمایند و در سود به seo شان جراحت میرسانند.
شما می‌توانید با seo صفحه ها مدل بندی و صفحه ها تگ، سریع ترین منش را برای جستن مال یا این که نوشته ی علمی برای یوزرها ساخت نمائید.


منوی بردکرامب (خرده نان) Breadcrumbs بیش تر نمائید
یک منوی پیروزی کرامب، تیم ای از پیوند هایی میباشد که در صدر و تحت صفحه های قرار دارا هستند و به یوزرها این اذن را می‌دهد که به صفحه های گذشته (معمولا برگه مدل بندی) یا این که کاغذ اصلی وب سایت برگردند.
بردکرامب ها یا این که نشانگر صفحه های یا این که مسیر راهنما دو انگیزه اصلی را دنبال می‌نمایند: مسیر جنبش استفاده کننده در صفحه های وبسایت را، تسهیل میکنند و موتورهای کاوش را در ساختار سایت پند مینمایند. بردکرامب‌ها در سیستم ادله‌ها، برنامه‌های قابل انعطاف‌افزاری، وب لاگ‌ها و اینترنت‌ وبسایت‌ ها گزینه به کارگیری قرار میگیرند و به استفاده کننده این قابلیت را میدهند که با هر کلیک، به دایرکتوری متبوع هدایت گردید. بردکرامب ها خیلی مهم می‌باشند و گوگل بارها و بارها آن را سفارش نموده است. مطمئن گردید که آن را فعال کردید.
 

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی