مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


کاهش سکو تارنما
با تولید خطاهای 404 در وب سایت، گوگل متوجه این نادرست در وب سایت شما خواهد شد. حتی در حالتی‌که سایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تثبیت کرده باشید، میتوانید ارورهای 404 که تا به هم اکنون در وب سایت شما ساخته شده است را مشاهده کنید. زمانی تعداد این غلط زیاد شود، از نگاه گوگل وب سایت شما مبتلا مشکلی گردیده و در حاصل کاوش منزلت شما تحت خواهد آمد.

سئو در مشهد

ممکن میباشد در تارنما شما به جهت حذف شدن برای صفحه های یا این که تغییر تحول لینک و پیوند ها تعدادی آیتم غلط فیس داده باشد. به عنوان مثال در لحاظ میگیریم که 10 اشتباه صورت داده. با این تعداد مشکلی برای وبسایت ساخت میگردند البته می بایست خلل بی تردید رفع شود. پس از رفع نقص‌ هم بایستی از روش ابزار سرچ کنسول که تا قبل از این وبمستر تولز اسم داشت، به گوگل اعلام فرمائید خلل را رفع نموده اید.

کاهش تعداد بازدید
گزینه بعدی مرتبط با کاهش تعداد بازدید کنندگان تارنما میباشد. در مورد نخستین اشاره کردیم که در شرایطی‌که تعداد خطاهای 404 زیاد شود، در نتیجه ها جستجوی گوگل افت خواهید کرد. در‌این حالت محل ورود وبسایت شما از روش گوگل کاهش پیدا خواهد کرد. از طرفی هم هنگامی کاربری وارد وب سایت شما شد و با ارور Not Found 404 رو به رو شود، وب سایت شما‌را فورا بسته و به سراغ گوگل برای جستجوی نو میرود.

این گزینه نقص‌ فوق العاده دور از شوخی به حساب آورده می شود. یعنی صرفا اندیشه نکنید که استفاده کننده وارداتی و در صورتی‌که ارور بود بیرون میشه. بلکه خلل بدون شوخی تری که چهره میدهد الگوریتم رنک برین گوگل می باشد. این الگوریتم کردار کاربری که وارد تارنما شمارا باز نگری خواهد کرد. زمانی یک‌سری توشه این رخداد به وسیله یوزرها گوناگون چهره دهد، فیض وبسایت شما در گوگل شدیدا افت میکند. پس لازم میباشد بدانید که رفع کردن ارور 404 در وب سایت یک دستور به طور کامل ضروری میباشد.

ارتقا نرخ پریدن
شاید با اصطلاح نرخ پریدن آشنا باشید. در‌صورتی‌که هم شناخت ندارید لازمه بدونید که هنگامی کاربری وارد وب سایت ما شود و در کمترین زمانه ممکن برگه وبسایت را ببندد، مثلا در پهنا 5 ثانیه که وارد شد کاغذ را ببندد. در این‌حالت نرخ پریدن صورت خواهد بخشید. خیلی بی آلایش خیس بخوام بگم یه ضرب المثلی داریم “مرغ از قفس پرید”.

دراین باره هم علاوه بر اینکه شما استفاده کننده را از دست می دهید، از طرفی هم گوگل به جهت ارتقاء نرخ پریدن وبسایت، گشوده هم فیض مرتبط با وب سایت شما‌را در گوگل زیر خیس می برد.

کارایی کردم به لهجه معمولی و تماما بدیهی به شما بگم که وجود Error 404 در وب سایت ایرادات بسیار دورازشوخی برای تارنما شما به وجود میاورد. در فیض با ساخت این اشتباه در تارنما فورا می بایست مبادرت به رفع آن فرمائید.
 

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی