مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


استراتژی 

بازاریابی اینستاگرام گام پنجم: باصرفه سازی برای کسب درآمد یکی از چیزهایی که اکثری از صاحبان کسب و عمل و بازاریابان سنتی با آن ایراد دارا‌هستند این است که آیا آن ها می توانند از طرز رسانه های اجتماعی، به نتایج کسب و فعالیت حقیقی و واقعی برسند؟ هر چند این یک نگرانی منطقی است، خط مش های متعددی وجود داراست که بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را برای کسب درآمد باصرفه سازی نمائید . 

سئو در مشهد



حالا 

بیاید به یک‌سری قضیه اشاره کنیم: 

CTA … CTAها کلیه جا: در صورتی‌که می خواهید دنبال کنندگان اینستاگرام و ترافیک رسانه های اجتماعی خویش را به فروش حقیقی تبدیل کنید، می بایست به افراد نشان دهید کجا می‌توانند مال شما را بخرند . اطمینان حاصل فرمائید که دنبال کنندگان شما به لینک و پیوند در بیو سوق‌دهی می‌شوند (“آخرین محصول ها ما را در پیوند پایین مشاهده کنید”) . و CTA رانیز به کپشن های خود طولانی تر فرمایید .(” 

از چیزی که میبینید خوشتان می آید؟ از پیوند جان دار در بیو خریداری کنید”) 

کسب 

درآمد از اینستاگرام 

– کسب درآمد: اینجانب به برنامه های Like2Buy و Have2Have .It اشاره می کنم که به شما کمک می کند یک کاغذ ایجاد نمایید که می توانید عکس ها را در اینستاگرام خویش به تولیدها یا صفحه ها دیگر اینترنت سایت خویش لینک و پیوند دهید . این مضاعف ایده آل می‌باشد چون موانعی را که سبب خودداری از تبدیل دنبال کنندگان شما به مشتری میشود بر میدارد . 


آموزش 

تبلیغات در اینستاگرام 

– تخفیف ها و تبلیغات: اگرچه اینستاگرام یک پلت فرم بازاریابی آنلاین خوب است، می تواند برای به حرکت پرتاب کردن دنبال کنندگان و خرید تولیدات شما طاقت فرسا باشد . 


یک عدد از راه ها نمایان کردن یک پیشنهاد با بازه ی هنگامی محدود منحصر به فرد اینستاگرام نظیر یک ارائه کوپن یا این که تخفیف می‌باشد . یک پست با کد کوپن (یا لینک و پیوند تخفیف) و یک CTA که به بازدیدکنندگان اذن دهد پر سرعت فعالیت کنند، ارسال فرمائید . 


تجارت 

در اینستاگرام 

راهکار 

بازاریابی اینستاگرام قدم ششم: مسابقات یک عدد دیگر از راه های خوب برای استعمال از اینستاگرم برای تاثیر بر کسب و عمل شما ، اجرای مسابقه هست . مسابقات دنبال کنندگان را در زمینه محصولات شما هیجان زده می کنند و می توانند با دادن هدف ی شرکت کردن به افزایش تولید ها امداد نمایند . 


رویه های مختلفی برای اجرای مسابقات در اینستاگرام وجود دارد، اینجانب به یک‌سری قضیه اشاره میکنم، البته مسابقات موثر، مسابقاتی می‌باشند که به کسب و کارتان کمک می کنند فروش شما را بالا برود . 

بهترین شیوه برای این عمل از طرز جهت دهی هوا داران هست : 

با اخذ داده ها از کسانی که وارد مسابقه گردیده اند، شما می توانید در آینده از شیوه آدرس اینترنتی مارکتینگ با آن‌ها خرید و فروش فرمایید . 


در 

اینجا برخی ایده هایی که می‌توانید در مسابقات به کار برید میبینید: 

Comment-to-enter-: این همگانی ترین مدل مسابقه ای است که در اینستاگرام می بینم و دلیل خیر و خوبی داراست . مسابقات Comment- to-enter ساده ترین شیوه برای شرکت را دارند، چون آنان تعداد اشخاصی را که شرکت کردن می کنند، به حداکثر می رسانند . به طور کلی، این رقابت ها نیازمند لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا این که تگ کردن دونفر هستند . این سبب ساز شرکت کردن بالایی می‌گردد ، به ارتقاء فالور و شیوع پست ها هم یاری می‌کند . 


نرم افزار 

تبلیغات در اینستاگرام 

– Sweepstakes: با به کار گیری از اپلیکیشن های ارتقاء فالوور اینستاگرام شما می توانید بازدید اینستاگرام را برای کسب و کار خود سوق‌دهی فرمائید . در حالتی که چه این ها دشوار تر هستند، اما در دراز زمان موثرتر می‌باشند چون به شما اذن می دهند که در آتی با یوزرها خوب تر خرید و فروش نمایید . 


– مسابقه عکس: شما می توانید این یک عدد از دو راه و روش را اجرا نمایید . روش اول، رویکرد معمولی تر این می باشد که کمپانی کنندگان با ارسال یک عکس با یک مورد یگانه با استعمال از یک هشتگ یگانه وارد مسابقه میشوند، که پس از آن شما برای گزینش پیروز فیلتر می کنید . این شیوه فوق العاده میباشد زیرا هم معمولی هست وهم به میزان قابل توجهی برای شیوع اخبار کسب و فعالیت شما اثرگذار می‌باشد . شما همچنین می توانید از یک برنامه مسابقه عکس برای اجرای این مسابقات با پاداش استفاده فرمایید که بتوانید آدرس اینترنتی های کمپانی کنندگان را جمع آوری کنید . 


آگهی 

در اینستاگرام 

راهکار 

بازاریابی اینستاگرام قدم هفتم: تبلیغات شما بدون داشتن آگهی تبلیغاتی نمی توانید راهنمای جامعی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام داشته باشید . زمانی که بازه زمانی کار می باشد ، تبلیغات بهترین رویکرد برای تضمین رسیدن سعی های بازاریابی اینستاگرام به بازار انگیزه می باشد . 


در حالیکه ممکن هست برای هزینه کردن برای تبلیغات در اینستاگرام که می تواند کسب درآمد در آن طاقت فرسا باشد شک داشته باشید، این را بدانید: تبلیغات اینستاگرام شایسته ترین منش برای دستیابی به بازار هدفتان می‌باشند . اما همانقدر که امیدوارید محتوای شما به اشتراک نهاده گردیده باشد هیچ تضمینی نیز وجود ندارد . 


ولی با مدل جدید تبلیغات اینترنتی در اینستاگرام ، شما می توانید اطلاع رسانی را به اشخاصی که برای آنان خواسته می شود سوای نگرانی این که آیا آن ها تبلیغات را می بینند یا این که نه، ارائه دهید . 


شایسته ترین 

شیوه های تبلیغات اینستاگرام : – از تصاویر چشمگیر به کارگیری کنید: اینکه که آگهی های اینستاگرام در کاغذ ی یوزرها مانند هر پست دیگری نشان داده میشود هم خوب می‌باشد نیز بد . از یک سو، آن‌ها مستقر میباشند با دقت به تجربه استفاده کننده – آنان نظیر تبلیغات احساس نمی شوند، به این مضمون‌ که آن ها از صمیم قلب تر میباشند – قابل هضم خیس می باشند . از سوی دیگر، به آن ها نظیر هر پست دیگری نگاه میشود، و این بدان معنی می باشد که آنها ممکن است مثل پست های دیگر به زیر ورقه بروند . ساخت و ارسال رسانه ای که احتمال داراست مخاطب را جذب کند، به تبلیغات شما بهترین بخت برای پیروزی می دهد . 


فروش 

مال در اینستاگرام

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

بگذارید اولیه بسم الله بگوییم که افت رنکینگ برای مدیران سئو امری طبیعی به حساب می‌آید و گهگاه به وجود وارد شدن آن به دور از توقع نمی باشد که در برخی مورد ها چه بسا علت آن نیز معین نمیشود . 

(یعنی نباید از آن وحشت داشته باشید!) 

افت رنکینگ موجب خواهد شد که گوگل وبسایت را به خاطر مشکوک شدن به تقلب بخش اعظم تحت نظر قرار دهد و این تصور را داشته باشد که سایت میخواهد با روش‌های غیر رسمی به رنکینگ مورد لحاظ خویش دست یابد و این رنکینگ را به روشهای غیر معمول ارتقاء دهد . 

سئو در مشهد

چگونگی 

تشخیص تقلب در مدلی فراتر از الگوریتم‌های گوگل 


گلایه‌ی بعضا یوزرها از این موضوع است که چند لغت اصلی و عمده‌ی آنها به صورت آنی با افت درجه روبه رو می‌شوند . این برای چند زمینه از پروژه های متفاوت دوستان خوب پیش آمده بود و زمانی دقیق‌تر شدیم، به این اساسی دست یافتیم که برای هر کلمه و واژه تقریباً روستا درجه افت تصویب شده است . 

با چک بیشتر دریافتیم که این افت مرتبه هیچ ارتباطی به الگوریتمهای گوگل نداشته است! 

ولی 

علت چیست؟ ما در بخش اعظمی موارد علت این پدیده را محاسبه نمودیم و دریافتیم که غالباً زمانی با این قضیه روبه رو میشوید که محتوای ایجاد شده برای سایت، یک «شبه کپی» است نه یک اسکن کامل! 

شبه 

اسکن چیست؟ اصطلاح «شبه کپی» به مقاله‌ای اطلاق می شود که در ظواهر اساسی و اورجینال می‌باشد و به طور انحصاری به وجود آمده میباشد . اما می بایست ذکر کرد که در راستی یک اسکن از یک مطلب دیگر می باشد که صرفا دستکاری کلمه ها آن چهره گرفته میباشد تا در غایت به عنوان نسخه برداری در حیث گرفته نشود . 

متاسفانه اخیراً کلیه در هم اکنون استعمال از این راه میباشند و با خود گمان می‌نمایند که با این جنبش یک نخبه سئو به حساب می‌آیند! 

علت این گرایش هم روشن است! آیا شما حوصله و وقت و هزینه این را دارید که بروید به بازار و با افراد رای زنی نمائید و از روی آن برای سایتتان مقاله بنویسید؟ معمولا اکثرا این عمل را انجام نمی دهند و عملکرد می کنند با رویه ماسمالیزاسیون، به عبارتی مطالبی که در اینترنت می‌باشد را تغییر تحول داده و به اسم خودشان منتشر کنند . 

( ارگانیک می باشد که درصورتی که همه ی وب سایت ها این کار را بکنند، هیچ مقاله جدیدی به فضای وب بیش تر نمی شود و یک خصوصی مطالب که در وب هستند، تنها بیانشان عوض گشته و بارها و بارها منتشر می گردند!!!) 



به عنوان اولی نکته عالی می باشد بدانید که سایت‌هایی که در آنها مطالبی در معرض عموم قرار می گیرد که تولید خویش سایت هست و نسخه برداری برداری نیست (سایت‌های با مطالب اصلی)، میتوانند از نسخه برداری شدن مطالبشان به وسیله‌ی دیگر سایت‌ها به گوگل گلایه کنند .(قانونی کپی رایت) شکایات رسیده به گوگل به صورت دستی و بوسیله یک متخصص زمینه محاسبه قرار می گیرد . 

(این شکایت از جور حقوقی هست !) 

به این فیس میباشد که سایت‌هایی که محتوای کپی گردیده در آن‌ها وجود دارااست با جریمه‌هایی مواجه میگردند . (که این جریمه قادر است خویش را به صورت افت درجه و رنکینگ اینترنت وبسایت پیدایش دهد .) 


شیوه 

ممانعت از تشخیص کپی بودن محتوا به وسیله‌ی کارشناس گوگل در آغاز می بایست خاطرنشان کرد که بهترین عمل این است که در مجموع دست به اسکن نزنیم . ولی راستی این می‌باشد که علی رغم حجم فراوان محتوای نشر یافته در اینترنت کلیه‌ی این محتواها در قسمت‌هایی از خود شبه کپی از مقاله‌ای دیگر را در بر دارا‌هستند و متخصص ها گوگل هم با این مورد به خوبی آشنایی دارا هستند . 


در فیض جهت پیشگیری از کاهش مرتبه به دلیل تشخیص صحیح گوگل مبنی بر کپی بودن محتوا، می بایست پس از دستکاری محتوای اسکن شده و جایگزینی بعضی کلمه ها به جای لغات جانور در آن، برخی مطالب خارج از متن را به آن اضافه نموده و از دانسته‌های خویش در این مباحث سود ببریم . 


بهترین 

راهکار به مراد حل مسئله‌ی محتوای شبه کپی در شرای میخواهید درباره مطلبی تحقیق فرمائید منابع خود را تعدادی سایت گوناگون قرار دهید و از آنان مطالب را انتخاب نمایید . مقدمه یک توشه مطالب ارائه گردیده در آن را بخوانید و بعد با لهجه نوشتاری خودتان مطلب را بنویسید . متنی را که تایپ نموده‌اید دوباره بخوانید و اشکالات آن را بگیرید . در پایان نیز برای تمایز اکثر ایده‌های خویش را به متن اضافه نمایید . 


بدین 

فیس او‌لین شما یکسری مبداء دارید و مطلب جامع‌تری خواهید داشت و ثانیاً چون از خودتان خلاصه برداری نموده‌اید، دیگر به هیچ تیتر نمی‌توان اسکن بودن آن را تشخیص بخشید چون در حقیقت خودکار خود شماست! 

برتری 

رقبا این قابلیت و امکان وجود دارااست که رقیبانی که بعضاً در بعضا مورد ها از شما برتر هستند، کارتان را با اختلال مواجه کنند . 


گوگل در راستی سایت‌ها را بر مبنای اصالت مطالب موجود در آنان رنک دهی می‌کند و شما در صورتی که رنک دوم را نیز در اختیار داشته باشید، محتوایتان در مقایسه با رنکینگ یک از اصالت پایین‌تری برخوردار است، یا این که به تعریف دیگر تقلبی به شمار میایند . 


افت درجه در نتیجه‌ی وجود رقیب برتر ایجاد نخواهد شد و برای سایتتان جریمه‌ای هم در نظر گرفته نخواهد شد . ولی تمام سایتها و مدیرانشان نیز در پی داشتن درجه برتر هستند . 


  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به منش های اصولی بالا آوردن وب تارنما در موتورهای جستجو گفته می شود که طبق دستورالعمل ها و موازین موتورهای جستجو فعالیت باصرفه سازی وبسایت انجام می گردد و معمولا سود دریافت کردن از این روش ها در بلند بازه زمانی خواهد بود ولی نتایج آن همیشگی خواهد بود و ریسک ندارد و دچار مجازات های موتورهای جستجو نخواهید شوید در پیش‌رو سئو کلاه سیاه به رویکرد های غیر اصولی بالا آوردن اینترنت وبسایت در موتورهای جستجو گفته می شوند که معمولا ریسک بالایی دارا هستند و ممکن است وب وب سایت را مبتلا مجازات های موتورهای کاوش نمایند و اما منش های کلاه سیاه معمولا سریعتر به پاسخ می رسند البته ممکن است در آینده اینترنت تارنما از نتایج جستجوی موتورهای کاوش حذف گردد . 

در ادامه تکنیک های اساسی این دو روش را برای شما ابلاغ می نمایم: 

سئو در مشهد

سئو 

کلاه سفید همانگونه که اعلام شد سئو کاه سپید به روش های اصولی و صحیح بالا آوردن اینترنت وب سایت در موتورهای کاوش گفته می شود که در این خط مش همه خط مشی موتورهای کاوش در لحاظ گرفته می شود و سئو عمل در مسیر این ضوابط جنبش می کند . رویکرد های اصولی در راه کلاه سپید مشتمل بر مورد ها پایین می باشد . اما راه های سئو سفید معمولا در بلند دوران جواب می دهند و ریسکی را متوجه وب سایت نمی کنند . 


ساخت 

محتوای با کیفیت در سئوی کلاه سفید بر تولید محتوای با کیفیت، کامل، جامع در مورد شغلی موضوع نظر تمرکز می گردد . محتوا یکی از مهترین فاکتورها و مسائل در موضوع امور سئو می باشد و در صورتی که سایتی بتواند مطالب مورد نیاز کاربران در قضیه شغلی خود را تهیه کند می تواند گوی رقابت را از بقیه وب سایت ها برباید و بازدید کنندگان بخش اعظمی جذب نماید . در عملیات سئو کاه سفید محتوای با کیفیت شاه می باشد و سئو کار بر روی ارائه مطالب جدید و پر محتوا در قضیه عمل به صورت دوره ای تمرکز می نماید . وجود محتوا در وبسایت سبب ساز می گردد تا هنگامی که کاربری وارد اینترنت سایت شد بتواند مطالب مسئله نیاز خویش را در وب وبسایت مطالعه کند و همین مسئله باعث بالا رفتن مدت زمانی خواهد شوید که کاربر در اینترنت وب سایت می ماند و بالا رفتن بازه زمانی زمان ماندگاری کاربران در وب وبسایت باعث بالا رفتن رنک اینترنت وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید . 


کد 

نویسی اصولی صفحه های اینترنت سایت سئو کار کلاه سفید بر روی کد نویسی صفحات تمرکز می نماید تا کاغذ طبق اصول ساخت شده باشد . عنوان صفحه ها می بایست با تگ H1 ایجاد گردیده باشد و سایر عنا وین و زیر مجموعه های کاغذ می بایست با تگ های H2, H3 و . . . مدل بندی گردیده باشند و همینطور مطالب در باطن گزاره ها می بایست قرار گیرند . هر ورقه می بایست تیتر متمایز خود را توسط تگ title داشته باشد و کلیه صفحه ها می بایست تگ های کلمه و واژه دارای اهمیت و توضیحات حیاتی مختص به خویش را داشته باشند . کد نویسی طبق استاندارد صفحه ها اینترنت سایت شعور درستی از وب وبسایت به موتورهای جستجو می دهد و موتورهای کاوش با دید بهتری صفحه ها اینترنت وبسایت را ایندکس می کنند . 


انتخاب 

عنا وین و توضیحات مطلوب صفحه تعیین عنوان ها مناسب و اصولی برای صفحه ها اینترنت تارنما یک عدد دیگر از منش هایی که سئو فعالیت کلاه سفید سایت را با آن بهینه سازی می کند . انتخاب عنوان مناسب تاثیر مضاعف مثبتی بر روی سئو و سکو بندی اینترنت وب سایت خواهد داشت . موتورهای کاوش مورد هر برگه را با استفاده از تیتر برگه فهم و شعور می کنند و در صورتی که عنوان صحت برای صفحه انتخاب نشود علاوه بر آنکه کاربران پس از ورود به وب سایت ممکن است برگه را ببندند همچنین ممکن می‌باشد موتورهای کاوش نتوانند برای کلمه اصلی زمینه نظر شما صفحه شما را بیابند . تیتر صفحه می بایست با محتوای برگه مطابقت داشته باشد و همچنین برای برگه می بایست لغات مهم (Meta Keywords) و توضیحات حساس (Meta Description) با دقت به محتوای صفحه در حیث گرفته شود . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

بهینه 

سازی Cleanup کدهای سایت کاربران معمولا مروگرهای زیادی را برای مشاهده تارنما ها عوض نمی نمایند و نسبتاً میتوان اعلام کرد مرورگر پیش فرض دارا‌هستند . شما هم چنین در لحاظ بگیرید، از پلاگین های کش استفاده فرمایید تا بتوانید کدهای سایت را فشرده فرمائید و در مرورگر کاربران وبسایت را پرسرعت خیس لود کنید . موتورهای جستجو هم به طور معلوم فعالیت می کنند و از وبسایت هم کش نگه می دارا هستند . 


سئو در مشهد


3 .3 

ارتقاء سرعت سایت قبلا در قضیه سرعت سایت بحث های متعددی بود، البته امروز مطمئن هستیم که سرعت لود وبسایت شما ارتباط ای بدون واسطه با ایندکس و خزش داراست . خزنده Crawler گوگل و بینگ بر اساس سرعت بارگذاری و لودینگ تارنما به آن راز می زنند و دنبال لینک و پیوند ها و نشانی های نو کاوش می نمایند . 


ارتقا 

سرعت سایت 

این یک فاکتور برای درجه بندی وب سایت در گوگل و بینگ است و سایت های پر سرعت در برگه اولیه مضاعف دیده می شوند . 

پس تا جایی که می‌توانید وبسایت را بهینه سازی کنید 

قالب وب سایت را بهینه نمایید تاکه به دیتابیس کمتری نیاز داشته باشید . 

یک افزونه کش Cache را نصب کنید . ما به شما توصیه می کنیم از W3 Total Cache استعمال نمایید . 

پلاگین های کش چه بسا کارکرد خیلی بهتری پیدا می کنند زمانی که با یک CDN مثل CloudFlare ادغام شوند . 

در انتهای سخن در مورد سرعت سایت، می بایست متذکر شویم که هاست تاثیر زیادی روی سرعت وب سایت دارد، درصورتی که سرعت نیکی ندارید، سراغ هاست های قوی خیس و پر سرعت تر بروید و از نماینده های معتیر هاستینگ هاست بخرید . 


همینطور برای آزمایش سرعت وبسایت خود می‌توانید از GTmetrix یا این که Pingdom pagespeed استعمال فرمایید . 


4 .3 

درباره سایدبار Sidebar تجدید لحاظ کنید کاربرد سایدبار Sidebar یا این که نوار کناری وب سایت اینست که به کاربران اذن دهید باطن وبسایت گشته و هر چیزی که در دسترس آنها قرار داده اید را چک کنند . در صورتی‌که می‌خواهید در این بخش از وبسایت خویش رسانه قرار دهید یا اینکه به دوستان و همسایه ها لینک بدهید، نه کمکی به خودتان می فرمایید خیر کمکی به دیگر عزیزان . ابدا از سایدبار برای پیوند سازی به کار گیری نکنید . 


سایدبارها مقادیر ثابتی هستند که مضاعف تغییر‌و تحول نمی کنند پس عمل عاقلانه ای نمی باشد که از عزیزان خود لینک بگیرید یا در سایدبار به آنان لینک و پیوند بدهید . 


در هر کدام از پست های تارنما شما سایدبار چشم می شود پس این لینک ها به طور لازم به مورد ورقه مرتبط نیستند، به همین علت به شما کمکی نمی نمایند . بهتر می‌باشد از شر آن‌ها خلاص شوید . 


5 .3 

تارنما مپ های HTML نقشه های HTML با نقشه وب سایت XML کاملا متعدد است . به وبسایت مایکروسافت که رمز بزنید، یک نقشه وبسایت HTML منتشر گردیده می‌باشد . در این نقشه HTML مدیر تارنما تمام بخش های وب سایت را در آن قرار می‌دهد تا کاربران به تمام قسمت های تارنما دسترسی داشته باشند . در مقابل، کاربرد نقشه XML صرفا برای موتورهای جستجو است و در روت هاست قرار می گیرد تا روبات ها به آن دسترسی بدون واسطه داشته باشند و آدرس ها را دنبال کنند . 


سئوی 

وردپرس پیشرفته 

4# 

سئوی وردپرس توسعه یافته آیکن سئو حرفه ای یک عدد از بی آلایش ترین کارهایی که در وردپرس انجام می شود با صرفه سازی های مربوط به درون یک پست یا این که ساخت و دستکاری یک مقاله دیگر است . ولی وقتی که در مورد سئوی پیشرفته در وردپرس سخن میکنیم، سراغ قسمت هایی از پیکربندی پلاگین SEO یوست می رویم که در مسئله مقام بندی محتوا درون سایت می باشد . 

وردپرس سه جور مقام بندی محتوایی دارد: 

بایگانی 

تاریخ آدرس 

مدل بندی آدرس 

برچسب به طور خلاصه بایستی اعلام کرد که بدترین نمایش در قضیه یک مقاله این است که آن مقاله در 5 بخش از سایت در دسترس می‌باشد در حالی که وضعیت درست اینست که بایستی بر روی یک کاغذ در دسترس روبات موتور کاوش باشد . 


1 .4 

ویژگی تگ نوایندکس Noindex شاید بخواهید بعضی از بایگانی های وب سایت خودتان را نوایندکس نمایید تا در گوگل نمایش داده نشوند . یک عدد از دلایل نوایندکس کردن آرشیو ها اینست که از تکراری شدن محتوا جلوگیری کنیم . 


تگ 

نوایندکس Noindex 

برای خودداری از ایندکس شدن می بایست مورد نوایندکس را به مقام بندی یا این که طبقه بندی محتوا بیشتر کنید، به پیکربندی پلاگین Yoast رفته و در بخش آرشیو ها Archives بایگانی های وبسایت را مشاهده می نمائید . ولی این طبقه بندی ها ممکن است بر اساس گونه قالب وردپرس متفاوت باشد . 


آرشیو 

نویسنده 

تنظیمات تصویر مربوط به تارنما میموس می‌باشد . ما بایگانی تاریخ را غیر فعال کرده ایم زیرا از آن استفاده نمی کنیم . البته بایگانی تالیف کننده را دست نخورده گذارده ایم و آن ها را برای گوگل باز گذاشته ایم تا ایندکس شوند . 


توصیه 

می‌کنیم بخوانید: 200 فاکتور اصلی رتبه بندی سایت در گوگل | سیگنال های سئو آرشیو 

تاریخ 

وقتی بایگانی تاریخ را نوایندکس و غیر فعال کرده ایم، دیگر ایندکس گوگل برای ورقه 2 آرشیو ما نمایش داده نمی شود . 


2 .4 

غیر فعال کردن بایگانی های غیر ضروری در صورتی‌که وبسایت شما تالیف کننده های زیادی ندارد و فکر میکنید نیازی به آرشیو نویسنده ها ندارید خوبتر می‌باشد آنها را غیر فعال فرمائید . دستکم این‌که ما پیشنهاد می‌کنیم آن را غیر فعال فرمائید چون برای لینک سازی هم بسیار عالی نیست . احتمالا کاربران دیگری از وبسایت شما حرف کرده و به این بایگانی پیوند دهند، پس بهتر می باشد آن را غیر فعال نمایید . زیرا لینک و پیوند به چنگ آوردن برای این بخش ابدا برای سئو سایت عالی نمی باشد . 




3 .4 

برگه بندی ربات های گوگل یا این که موتور جستجوی بینگ ممکن است بخواهند در مدل بندی شما دنبال محتوای پیوند شده جستجو کنند . احتمال دارد گونه بندی شما صدها مقاله را داخل خویش داشته باشد و روبات خزنده بدون چاره باشد تا 30 برگه را بگردد و محتوا را پیدا نماید . در این رخ صرفا هنگامی اختلال پیش می آید که جور بندی شما دارنده برگه بندی نباشد . 


هنگامی صفحه شما کاغذ بندی نداشته باشد روبات نمیتواند به دیگر مطالب دسترسی پیدا نماید . اما ظاهرا قالب های وردپرس برای آرشیو ها کاغذ بندی در لحاظ گرفته اند، پس هیچ مشکلی با برگه بندی ندارید و نگران این مورد نباشید . همین که وردپرسی هستید این معضلات برای شما روی نخواهند بخشید . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

بهبود درجه وبسایت در گوگل یک عدد از مهم ترین دغدغه‌های فعالان فضای اینترنت و صاحبان سایت‌ها می باشد و بک ‌لینک هم یکی از رویه های موثر به ‌شمار می‌رود که در دنیای موتورهای کاوش و بهینه‌سازی سایت مورد استفاده قرار می گیرد . در طراحی سایت، مشاجره بک لینک و پیوند به همراه سئو از مهم ترین گرفتاری ها در دنیای وب به حساب می آید . در این مطلب می خوا هیم شما را با بک پیوند و نقش آن در باصرفه سازی تارنما آشنا کنیم . 

سئو در مشهد

بک 

پیوند (Backlink ) چیست؟ بک ‌لینک ها لینک های محل ورود به یک وب سایت می باشند و هنگامی که یک وب سایت به اینترنت وبسایت دیگر لینک و پیوند می‌خورد، تولید می شوند . یعنی وقتی که از سایت خویش به سایت دیگر لینک می دهید، سایت پیش‌رو از تارنما شما بک لینک دریافت کرده است . بک‌ لینک‌ها به دلیل بهبود درجه وبسایت در گوگل، موجب اعتبار یک وب وب سایت میشوند که این مساله در سئو تارنما مضاعف اهمیت دارااست . در حقیقت، درصورتی که تعداد زیادی از سایت‌ها به یک تارنما لینک دهند یا در اصل به آن وبسایت بک ‌لینک دهند، موتورهای جستجو نتیجه می‌گیرند که آن وب سایت موثر و دارای فایده می‌باشد . در نتیجه هر چقدر که یک تارنما بتواند تعداد بک ‌لینک‌های بیشتری به دست آورد، در رتبه‌بندی سایت‌ها از رده بهتری برخوردار می شود . موتور جستجوی گوگل همواره عملکرد می کند به کاربران خود بهترین نتایج جستجو را ارائه دهد، به همین دلیل به رتبه‌بندی سایت‌ها میپردازد . تارنما هایی که بک لینک و پیوند طبیعی، متعددی دارا‌هستند و همینطور به صورت مرتب و منظم در وبسایت خود محتوای تازه قرار می دهند، درجه خوبی دارا‌هستند . دقت نمایید که بک پیوند ها را نمی بضاعت از وبسایت هایی که جایگاه بالایی دارند، خرید چون گوگل و بقیه موتورهای جستجو به راحتی می توانند وبسایت هایی که جهت کسب مرتبه خوب تر در کاوش اقدام به خرید لینک می کنند را شناسایی کنند و از رتبه آن ها بکاهند . کیفیت بک‌لینک‌ها از تعداد آن ها اهمیت بیشتری دارد و در بالابردن مرتبه سئو تارنما تاثیرگذارتر می باشند . 


بک 

لینک عالی و بد چیست؟ بک‌ لینک‌هایی که به صورت طبیعی بوسیله تالیف کننده یا این که رئیس سایت به تارنما شما همراه با یک متن و عبارت دارای ارتباط به وب سایت شما ایجاد شده باشند، بک‌ لینک عالی نامیده میگردند . این بک‌ لینک‌ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند، نباید تعداد لینک‌های خروجی آن تارنما فراوان زیاد باشد، نباید از سایتی با اعتبار مضاعف پایین که شبیه اسپم می باشد بیایند، نباید وبسایت پیوند دهنده با سایت شما از لحاظ ارتباط موضوعی خیلی بیگانه باشد . بک‌ لینک‌های مضر آن‌هایی هستند که از سایت‌های غیرمرتبط هستند، دارنده تعداد لینک‌های خروجی زیاد زیادند، از سایت‌هایی با IP هایی که اسپم شناخته شده‌اند می باشند . 

از خصوصیت های بک پیوند بد می توانایی به موارد زیر اشاره کرد : 

1- پیوند شدن کلمه حساس با اهمیت سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همگی جا به واژه سئو لینک شود، این پیوند غیره طبیعی و بد شناخته می شود، زیرا معمولا یوزرها چنین کاری نمی نمایند مگر اینکه مبلغی دریافت کرده باشند . 


2- لینک و پیوند شدن سایت در تمام صفحه ها سایت: این موضوع نیز باعث می شود بک پیوند به بک پیوند بد تبدیل شود، زیرا معمولا رئیس وبسایت حاضر نمی شود لینک و پیوند کسی را در تمام صفحه ها سایت خویش قرار دهد مگر اینکه مبلغی اخذ کرده باشد . 


3- پیوند شدن صفحه کلیدی سایت: در صورتیکه همگی به ورقه اصلی سایت شما پیوند بدهند و به مطالب وب سایت شما پیوند ندهند، نیز منجر می شود بک لینک به بک لینک و پیوند بد تبدیل شود . 


4- لینک و پیوند شدن سایت شما در وب سایت غیرمرتبط به موضوع سایت: معمولا یوزرها در تارنما خود لینک و پیوند هایی را قرار می دهند که با مورد وبلاگ شان مرتبط است، در‌صورتی‌که موضوع وب سایت شما در قضیه با صرفه سازی تارنما باشد و در آن وب سایت اسب فروشی را لینک دهید، صریح هست که این بک لینک بد هست . 


5- لینک شدن تارنما در وب سایت های بی کیفیت: همان گونه که وبسایت هایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینک و پیوند هایی که از آن ها به تارنما شما ارسال می شود، هم بد می باشند و اگر آن وبسایت ها اسپم باشند حتی سبب جراحت به درجه وب سایت شما می شوند . 


6- لینک و پیوند شدن سایت به فیس مخفی: پیوند ها برای این قرار داده می شوند تا کاربران آن ها را ببینند و از آن ها به کارگیری کنند، اما در حالتی که لینک و پیوند ها مخفی باشند و قابل سناریو نباشند، Backlink غیره طبیعی می باشد . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

انکرتکست چه می باشد

آیا می دانید انکرتکست چه می باشد و چه کاربردی در عمده دیده شدن تارنما شما دارد؟ در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم بخشید که انکرتکست دقیقا چه چیزی است و شما می بایست چه‌طور راهکار انکرتکست وب سایت خود را با صرفه نمائید تا بخش اعظم موضوع اعتنا گوگل قرار بگیرید . 


انکرتکست متن قابل کلیکی میباشد که در یک‌ هایپرلینک مشاهده می شود . در صورتیکه اینترنت را به تیتر یک بزرگراه فرض کنیم، انکر تکست‌ها مثل نشانه‌هایی برای خروجی‌های پیش رو می باشند . آن‌ها این خروجی‌ها را به موتورهای جستجو و یوزرها سایت نشان می‌‌دهند . 


در مقدمه دنیای سئو تماما بهم ریخته و برای کاربر آزار دهنده بود . متخصصان سئوی کلاه سیاه، هر کار قابل تصوری را انجام می‌‌دادند تا صفحه‌های وب خود را به نتایج نخستین گوگل برسانند ، از گزاره این کارها می‌توان به وارد کردن لغت ها اصلی بی ربط و تولید تعداد متعددی بک لینک نامرتبط اشاره کرد . این خط مش تا مدت‌ها به طور کامل کارساز بود، ولی امروزه این ترفندهای سابق ‌دیگر کاربردی ندارند و مطلقا نمی‌توانند نفعی برای سئوکاران داشته باشند . در اکنون حاضر ما با الگوریتم‌های بسیار پیچیده و و ظاهرا بی عیب گوگل مثل مرغ مگس‌خوار و پاندا رو به رو هستیم . این الگوریتم‌ها که ظاهرا بی عیب و انواع به لحاظ می‌رسند، می‌توانند مشکلات متعددی برای بهینه سازی سایت شما به وجود آورند . 

یکی از این الگوریتم‌ها پیدایش شده که با نام پنگوئن شناخته می‌شود، برای مدتی طولانی دنیای سئو را پایین تاثیر قرار اعطا کرد . این الگوریتم به طور کلی در رابطه با چگونگی به کار گیری از بک‌لینک‌ها برای نظارت مرتبه صفحه های اینترنتی به فعالیت می‌رود . با دقت به این که این الگوریتم گزیده از الگوریتم اساسی گوگل است، لذا انکرتکست‌های به کارگیری گردیده در بک‌لینک‌ها و پیوندهای داخلی وبسایت‌ها دارای اهمیت فراوانی می‌باشند . از این رو، در این راهنما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چه‌گونه انکرتکست لینک‌های خویش را بهینه نمائید تا بر روی موتور‌های جستجو تاثیرات مثبتی بگذارد و موجب بهبود رتبه صفحه ها وب‌سایت شما در نتایج این موتورها شود . 

قبل از پرداختن به این مسئله شما بایستی بدانید که انکرتکست چیست، چه‌گونه عمل میکند و چرا می بایست به آن بپردازیم؟ در حالتی که 

به کدهای سایت خویش نگاه فرمایید ، عبارت‌هایی را مشابه به این خواهید دید: 


انکرتکست 

چیست 


این به عبارتی بخش از تارنما شماست که گوگل آن را می‌بیند و همین عبارت می باشد که به مرورگرهای وب و موتورهای کاوش لینک‌ها را نشان می‌دهد . هنگامی‌که یک استفاده کننده بر روی لینکی کلیک کند، به برگه مسئله حیث سوق‌دهی می‌گردد . 

یک استدلال فراوان مهم برای تمرکز برندها بر این عنصر ساده وجود دارااست . 

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که الگوریتم پنگوئن را وارد عالم سئو کند . پس از این تغییر، انکرتکست‌ها به سرعت به ساده‌ترین شیوه برای گزینش اندازه اعتبار وبسایت‌ها تبدیل شدند . گوگل همینطور برای تشخیص آنکه آیا یک وب سایت بیش از حد بهینه‌سازی گردیده هست هم از بک لینک‌ها و انکر تکست‌های آن‌ها به کار گیری می‌نماید . با اعتنا به آنکه گوگل برای بهینه سازی بیش از حد جریمه‌هایی گزینش کرده است، لذا اکثر می‌توان به اهمیت این موادتشکیل دهنده در سئو پی موفقیت . 

سئو در مشهد

از سال 2012 تا کنون، گوگل تعدادی مرتبه و در هر مرتبه به شیوه چشمگیری الگوریتم پنگوئن را پیدایش کرده می باشد که این مورد سبب ساز شده است هر بار برندهای تجاری بسیاری، افت‌های ترافیکی بزرگی را تجربه کنند . 

در عمده موارد، افت‌های ترافیکی اینچنینی، کاهش درآمد و سوددهی را به هم پا خواهند داشت و می‌توانند ضررهای زیادی را به شرکت‌ها وارد کرده و نام تجاری آن‌ها را به خطر بیاندازند . 

این تغییرات به 3 .1 درصد از وبسایت‌هایی که انکر تکست‌های خود را بیش از حد با صرفه سازی کرده بودند، جراحت رساند و تنها وبسایت‌های توانا توانستند با هر بروزرسانی در عرصه‌ی رقابت باقی بمانند . دست کم می بضاعت و توان اخذ که انکرتکست‌های مورد استفاده در بک‌لینک‌ها، در آتی قابل پیش بینی وب و سئو، می توانند موادسازنده مهمی باشند . 

با بروزرسانی اخیر پنگوئن 4 .0 در سال 2016، بازی یک بار دیگر تغییر کرد . گوگل اکنون به جای تمامی‌ یک سایت، تنها صفحاتی که از قوانینش تخطی کرده‌اند را مجازات می‌کند، البته به هر حال، این زمینه هم می تواند ترافیک و درآمد یک تارنما را در بلند بازه ذیل تاثیر قرار دهد . 

هم اکنون که می دانید انکر‌تکست‌ها چقدر برای ترافیک وبسایت‌ها حساس هستند، اجازه دهید تا راه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی را که از طریق آن‌ها می‌توانید انکر‌تکست بسازید را به شما آموزش دهیم . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

گوگل در جدیدترین آپدیتش اهمیت فراوان بالایی به ویدیوها و تصاویر داده هست و مشاهده‌ی ویدیوها و کلیک بر روی عکس‌ها یا بزرگ نمایی آنان یک روی داد فعال در تارنما محسوب می گردد و گوگل آنالیتیکس هم این الگوریتم را پیاده ‌سازی کرده است . یعنی هم میزان بازه زمانی حضور در وبسایت را ارتقا می دهند و نیز بانس ریت یا نرخ پرش را کاهش می دهند . چیزی که اغلب سئوکارها فراموش می‌نمایند و توجه پاره ای به آن می‌کنند . 


گوگل می‌گوید: تمرکز بر جستجوی ویدیوها و تصاویر در حال حاضر مضاعف بیشتر گردیده می‌باشد و بخش‌ فراگیری هم در حوزه‌ی کلیپ حرف‌های متعددی برای بیان کردن دارد و محتوای با کیفیت در این قضیه افزایش پیدا کرده میباشد در فیض قادر است جایگزین دوچندان خیر و خوبی برای محتوای متنی باشد . 

سئو در مشهد


سئوکارها عموما ویدیوها و تصاویر را نادیده می‌گیرند ولی چیزی که اهمیت دارااست این میباشد که بایستی برای سال 2019 تصمیمات با اهمیت و بدون شوخی در این زمینه گرفته شود . می‌خواهیم به شما یکسری نکته‌ی حساس و حتمی در این مورد بدهیم تا با سیستم شناسایی گوگل در عکس‌ها و ویدیوها آشنا شوید . 


شناسایی 

عکس‌ها با سیگنال‌های مرتبط آری درست حدس زدید . فناوری شناسایی تصاویر جدیدترین شاهکار گوگل می باشد و در‌صورتی‌که تصاویر شما رابطه چندانی با قضیه نداشته باشند و یا این که دربردارنده داده ها حساس نباشند در جستجوی تصاویر رتبه‌بندی پایین‌تری خواهند داشت . سیگنال‌هایی برای تشخیص محتوای تصویر وجود دارد که سبب ساز میشود تصاویر استفاده شده از هر لحاظ محاسبه شوند . به این معنا که گوگل میتواند محتوای موجود در تصاویر شما را فارغ از در نظر گرفتن تگ‌های آلت و یا این که متن جایگزین و توضیحات شناسایی نماید . 


در برخی متن ها برای تاثیرگذاری عمده از تصاویر مزاح یا گیف‌ها و … استفاده می شود که می‌تواند تا حد متعددی برای سیستم شناسایی عکس یک باگ محسوب شود اما در موارد تجاری و در سئو تخصصی سیستم شناسایی تصاویر تماما با محتوا و متن‌ها و حاشیه‌های آن در رابطه هست و گوگل تا حد زیادی می تواند آن ها را شناسایی نماید . 


توضیحات 

عکس‌ها یک فاکتور رتبه‌بندی نیست گوگل می‌گوید: تگ‌های آلت، متن‌های جایگزین و توضیحات هیچگاه یک فاکتور بدون واسطه برای رتبه‌بندی نبوده‌اند و کلیدواژه‌های مورد استفاده در رابطه با محتوا بررسی و رتبه‌بندی میشوند و با این سیستم تازه اهمیت این متن‌ها کمتر و کمتر می گردد . در سود به جای سئو کم آب و حالی متن ها بایستی به فکر تولید عکس‌ها و متن‌های دارای ربط باشید . در ضمن کلیدواژه‌هایی که به وسیله آن‌ها کلیپ موردنظر شما در بقیه وبسایت‌ها لینک و پیوند میشود میتواند یک استدلال خوب برای رتبه‌بندی ویدیوها و تصاویر شما باشد . 


سئو داخلی برای ویدیوها کماکان جوابگو می باشد . 

هنگامی ویدیویی را در وبسایت خویش منتشر می کنید نوشتن یک توضیح یا منتخب برای کلیپ و بهینه‌سازی کلیدواژه‌های دارای ربط با ویدئو قادر است تاثیر بسزایی در این فعالیت داشته باشد . درصورتی که کلیپ خویش را در سیستم‌های استریم کلیپ نظیر یوتیوب، ویمئو و یا این که نسخه‌ی ایرانی آن مثل آپارات یا نماشا به اشتراک میگذارید خوب تر میباشد توضیحات آن را نیز به طور بدون نقص با کلیدواژه‌های موردنظر خود و لینک‌های دسترسی بهینه‌ سازی کنید . در‌صورتی‌که یک تیتر و یک متا دسکریپشن کارکشته هم برای آن بنویسید نرخ کلیک آن هم ارتقاء می یابد . 


سرعت نمایش ویدئو مضاعف حساس می‌باشد پس باید نکات واجب در ویدئو هاستینگ را مطلقا در نظر داشته باشید . این سرعت یک سیگنال فراوان حیاتی برای سئو کلیپ میباشد . در صورتیکه برای ویدیو خود یک عکس سناریو نخستین در حیث میگیرید خوبتر می باشد به غیر از تاثیرگذار بودن آن برای ارتقاء نرخ کلیک از عکس‌های جذاب استعمال کنید که حاوی اطلاعات با اهمیت برای بازدیدکنندگان باشد . 


بهتر است فقط به سئو داخلی متعلق نباشید و در صورتی‌که می خواهید ویدیو شما دیده شود از نحوه سایر روش‌ها کلیپ خویش را پروموت فرمایید . از یوتیوب و اینستاگرام هم غافل نشوید . 


ویدیوها سرعت بالایی برای سئو و کسب درجه دارند . 

ویدیوها محبوب‌ترند و اشخاص متعددی از ویدئو برای یادگرفتن و یا اخذ داده ها با اهمیت به کارگیری می‌نمایند . پس اکثر چشم می گردند و در حالتی که محتوای ویدیوها جذاب دقت باشد گوگل هم دقت ویژه‌ای به آن خواهد داشت . راحتی استفاده، دسترسی ساده و جمع‌آوری اطلاعات چندرسانه‌ای در درون کلیپ منجر می گردد تا افراد راحت‌تر با آن درگیر شوند و یادگیری مطالب از روش ویدئو هم به مراتب سریع‌تر از متن می باشد . پس سئو آن هم سریع‌تر حادثه می‌ افتد چرا که اندازه بازدید آن نسبت به محتوای متنی بخش اعظم می باشد و جالب می باشد بدانید که مشاهده‌ی یک ویدئو در وبسایت شما نرخ بازه زمانی حضور در سایت و متوسط زمانی جلسات بازدید را ارتقاء می‌دهید و نرخ پرش وبسایت را هم کاهش می‌دهد . 


عده 

بندی گوگل سیستم شناسایی تصاویر را به تازگی اختراع کرده میباشد و در تصاویر و ویدیوها به فعالیت می‌بندد تا تصاویر دارای ارتباط با کلیدواژه‌ها را از این شیوه رتبه‌بندی کند . پس به عنوان یک سئوکار خوب تر میباشد با این سیستم آشنا شوید و عکس‌ها و ویدیوهای خود را هم خوانی با آن سئو و بهینه‌سازی نمایید . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

پیوند بیلدینگ

پیوند بیلدینگ بخشی از سئوی فرنگی می باشد که انگیزه آن تصاحب کردن لینک و پیوند از وبسایت‌های دیگر به تارنما شما می‌باشد و امروزه محتوا نقشی حساس را در این پروسه ایفا می‌کند . لینک و پیوند بیلدینگ یکی از تاکتیک‌هایی است که برای بهینه‌سازی موتور کاوش (SEO) قضیه استفاده قرار می‌گیرد و عامل این که شما می بایست لینک و پیوند بگیرید این حقیقت است که موتورهای جستجو پیوند به یک وب سایت را به تیتر رأی اعتماد درک می نمایند . لینک‌سازی یک مراحل اختلال و وقت گیر میباشد چون تمام لینک‌های تولید شده مؤثر نیستند و یک لینک از یک تارنما معتبر تأثیر بیشتری بر روی نتایج کاوش نسبت به یک لینک و پیوند از یک تارنما جدید ایجاد شده، دارد؛ ولی لینک‌های با کیفیت مشکل به دست می‌آیند . این مطلب آموزش پیوند بیلدینگ و شیوه لینک سازی با کیفیت را بیان خواهد کرد . 

سئو در مشهد



آموزش 

پیوند بیلدینگ 



به یاد داشته باشید پیوند بیلدینگ در دستیابی به سکو های بالا در جستجوی طبیعی واجب است . 


چرا 

پیوند بیلدینگ کلیدی است؟ لینک بیلدینگ به این عامل دارای اهمیت میباشد که فاکتور حساس در چگونگی رتبه‌بندی صفحات اینترنت در گوگل میباشد . گوگل در تارنما خویش می‌نویسد: «به طور کلی، وبمستران می توانند رتبه سایت خود را به وسیله ارتقا تعداد لینک و پیوند دادن سایت‌هایی کیفیت خوب بالا به صفحات خود، بهبود بخشند» . در هنگام شناسایی وبسایت‌ها به وسیله موتورهای جستجو، خزنده‌ها محتوای آن صفحه های را استخراج و به ایندکس خویش اضافه مینمایند . از این رو آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا کاغذ ذی‌ربط کیفیت اضطراری را برای رتبه‌بندی عبارات اصلی مسئله هدفش داراست یا این که نه؟ در این زمان، صرفا موتورهای جستجو به محتوای برگه دقت نمی‌کنند؛ بلکه تعداد لینک‌های اشاره گردیده به سایت و کیفیت این لینک‌ها برایشان اهمیت دارااست . به طور کلی، هر چه تعداد لینک‌های شما در وبسایت‌هایی با اعتبار بالا بخش اعظم باشد، سکو وبسایت شما در نتایج جستجو فراتر خواهد بود . ولی لازم به ذکر است که لینک‌ بیلدینگ عمل راحتی نمی باشد و فقط داشتن تعداد زیادی بک لینک و پیوند به معنای پیروزی کسب و کار شما نخواهد بود . همانطور که ذکر شد در این راستا دست اندرکاران متعددی مانند اعتبار و پیج رنک وبسایت‌های بک پیوند دهنده، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت، نوفالو بودن بک‌لینک‌ها و غیره در فرآیند پیوند سازی وب سایت شما تأثیر خواهد گذاشت . بنابراین برای رسیدن به جایگاه بالا در کاوش نباید به بک‌لینک‌ها اکتفا کرد . 

برای توضیحات بیشتر، این منابع را دنبال کنید: 


قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل امتیاز 

پیج رنک چه گونه محاسبه می‌شود؟ (ویدئو) راه 

صحیح ارتقاء پیج رنک سایت (ویدئو) چه‌گونه 

از وبسایت‌های دیگر برای تارنما خویش پیوند بگیریم؟ چند از استراتژی‌های پیوند بیلدینگ وجود دارااست که می توانید برای دریافت کردن لینک و پیوند از وبسایت‌های فرنگی برای وب سایت خود قضیه استعمال قرار دهید که در ادامه به آنها می‌پردازیم . 

تولید و ارتقای محتوا: ساخت محتوای باکیفیت منجر می گردد وبسایت‌های معتبر حاضر شوند به وب سایت شما لینک دهند . براین اساس داشتن بک لینک از یک سایت معتبر نسبت به تعدادی لینک از وبسایت‌های نامعتبر ارزش متعددی را خواهد داشت . 

ارسال محتوا: مقالات خویش در رسانه‌های اجتماعی از گزاره گوگل پلاس، فیسبوک و غیره ارسال نمائید . سایت خود را در دایرکتوری‌های بزرگ تصویب کنید، ویدئوهای خویش را یوتیوب، آپارات و غیره نشر دهید . 

نظرات و یادداشت‌ها: محصول، سرویس ها یا این که وبسایت خویش را در پیش‌روی وبلاگ‌نویسان بانفوذ قرار دهید . 

اطلاعات 

بیشتر: به چه شکل بک پیوند بگیریم؟ 



اکثر 

بخوانید : سئو داخلی چه چیزی است و مشتمل بر چه مواردی می شود؟ 

راهکار 

لینک و پیوند بیلدینگ 



نکات 

و شرایطی که باید در پیوند بیلدینگ رعایت کرد راهکار پیوند بیلدینگ یک عدد از مهم ترین بخش‌های فعالیت سئو می‌باشد . 

برای کسب جایگاه عالی یک صفحه وب چندین فاکتور اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: 

1- 

انکر تکست : انکر تکست‌ها یک عدد از فاکتورهای دارای اهمیت در لینک و پیوند بیلدینگ هستند و از روش اینها موتورها کاوش گر محتوای پیوند را متوجه می‌شوند . لینک‌های مناسب به وب سایت می توانند سبب ساز بهبود رده وبسایت شما در گوگل شوند؛ به تیتر نمونه، در لحاظ دارید لینکی را در وب سایت دیگر ساخت کنید و از این رو از انکر تکستی استعمال فرمایید که به عنوان واژه حساس شما می باشد . در فیض پس از ساخت این لینک برای وبسایت خود، وقتی خزنده‌ها به سراغ این تارنما آمده، پیوند را برای تارنما شما با به کارگیری از این واژه و کلمه با اهمیت می‌یابند و بدین ترتیب منجر بهبود نتیجه خوبتر وبسایت شما در مسئله این واژه حساس خواهد شد . اما به کارگیری از انکر تکست‌ها همانطور که میتوانند سبب ساز بهبود درجه شما شوند، درصورتی که دانش و تجربه کافی در به کار گیری از آنها را نداشته باشید می توانند آسیب‌های بدون شوخی به تارنما تان وارد فرمایید . به این ادله که با آپ تو دیت تازه گوگل به نام پنگوئن، سختگیری بر روی اینها بخش اعظم گردیده و در فیس به کار گیری بیش از حد از یک تیتر می تواند سبب جراحت به سایت شوند . براین اساس در هنگام لینک‌سازی مطلقا انکر تکست (anchor text) متنوعی را برای لینک‌های خود وارد کنید تا گوگل لینک و پیوند سازی را غیر ارگانیک در نظر نگیرد . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

داشتن تیم ابزارهایی که بتوانید داده ها ، محتوا و بازاریابی دیجیتال را رئیس فرمایید ، حتمی میباشد . فارغ از داشتن ابزار نمی توانید استراتژی صحت برای جذب مشتری انگیزه و پرسونای مخاطب و باصرفه سازی نرخ تبدیل و اکثری دیگر از معیارهای واجب دیجیتال مارکتینگ داشته باشید . 


خوشبختانه ابزار و سرویس ها مجانی زیادی برای امداد به تلاشهای دیجیتال مارکتینگ وجود داراست . در ادامه به معرفی 10 ابزار مجانی برای دیجیتال مارکتینگ می پردازیم . 

سئو در مشهد

1- 

گوگل آنالیتیکس Google Analytics - با امداد این ابزار می توانید تمامی چیز را در وب وب سایت خود پیگیری کنید . گوگل آنالیتیکس" Google Analytics" او‌لین چیزی هست باید از آن به کار گیری فرمایید . 


گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی راجع به این که چطور یوزرها شما را پیدا کرده اند ، چه صفحاتی را بازدید کرده اند ، از کدام صفحه های از سایت خارج گردیده اند و چه بازه وقتی را در سایت سپری کرده اند و تعداد یوزرها جدید در پیش‌رو کاربرانی که مجدد به اینترنت وب سایت شما بازگشته اند و . . . به شما می دهد . وقتی راجع به آن اندیشه نمائید اطلاعاتی که به بدون‌پول در اختیار شما قرار می دهد ، اعتقاد نکردنی می باشد . 


پس چنانچه تا کنون کد گوگل آنالیتیکس را به تارنما خود اضافه نکرده اید ، همین شرایط فعلی دست بکار شده و این کار را انجام دهید . 




بقیه ابزارهای رایگان گوگل برای سئو تارنما را ملاحظه کنید . 


2- 

keyword planner ابزاری مجانی برای تعیین بها لغات با اهمیت . 


علی رغم تغییرات اخیر این ابزار کماکان یک عدد از ابزارهای کاربردی جستجو کلمه ها کلیدی میباشد . البته keyword planner بصورت فنی برای adwords طراحی گردیده ، اما برای هدف ها سئو نیز مناسب می باشد . 


این ابزار مفید ترافیک کلمه ها مهم و همینطور تخمین رقابت روی آنها را به شما سناریو می دهد . این به شناسایی حجم رقابت و باصرفه سازی صفحه ها برای کسب سکو خوبتر امداد می کند . 


برای اطلاع عمده در قضیه نقش کلمه ها حساس در سئو کلیک فرمائید . 


3- 

Peek بصورت بدون پول وبسایت شما را مسئله تحلیل قرار می دهد . برای نتایج بخش اعظم می توانید آزمون هایی که دوست دارید ، خریداری نمائید . 


آزمایش 

کاربر بخش دارای اهمیت هر استراتژی دیجیتال هست و این راهی است برای محاسبه اینکه آیا آنچه انجام می دهید حقیقتا عمل می کند یا نه ؟ 

آیا 

بنر نو شما ، نظر مخاطب را جلب می کند؟ فهم و شعور ساختار منو بی آلایش می باشد؟ آیا کار شما در کانال های اجتماعی حقیقتا نرخ تبدیل را افزایش می دهد ؟ 

جواب به این سوال ها سوای صرف هزینه و آزمایش کنندگان دوچندان خلل میباشد . خوشبختانه UserTesting .com یک خدمت بی مثل می باشد که Peek آن را ارائه می دهد .هر ماه 3 امتیاز بدون‌پول 5 دقیقه ای به شما می دهد .براحتی URL تارنما خویش را وارد فرمائید و Peek آزمایش کننده تصادفی برای شما ارسال می کند . 


اما این ابزار لهجه پارسی را ساپورت نمی نماید و در شرای تارنما دو زبانه دارید می توانید از آن سود مند گردید . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

گوشی 

پسند بودن سایت صادقانه بگوییم، در صورتی‌که سایت شما گوشی پسند نیست، مطمئنا با شکست مواجه خواهید شد . بیش از 54% یوزرها فیسبوک در اکنون حاضر از شیوه موبایل هایشان به این شبکه اجتماعی دسترسی دارا‌هستند . با توجه به اینکه فیسبوک در اکنون حاضر دارای 1 .65 میلیارد کاربر فعال در ماه است، می بضاعت و توان سود گرفت که صرفا به این واسطه، نزدیک به 900 میلیون استفاده کننده دارای گوشی هوشمند داریم . 

سئو در مشهد

این روزها در حیث داشتن یوزرها موبایلی یک فرمان ضروریست . با این که ابزارهای متعددی برای تست تلفن همراه پسند بودن وبسایت وجود دارد، ما ابزار Mobile-Friendly Test گوگل را به شما پیشنهاد می کنیم . 


اغلب قالب های وردپرس امروزی موبایل پسند بوده و در چهره عم چنین امکانی می توانید از ابزارهای کمکی نظیر WPTouch سود ببرید . 


همینطور می توانید از پیشنهادات گوگل در انتهای تست گوشی پسند بودن آن استعمال کرده یا این که این‌که کلا این کار را به یک شخص کارشناس در این زمینه بسپارید . 


4 .4 . 

سرعت سایت خویش را گول نزینید . تمامی ما می دانیم که سرعت وبسایت بسیار مهم میباشد . اگر اینطور اندیشه نمی کنید، آخرین باری را که به حافظه بار گذاری یک صفحه، سی ثانیه درانتظار گردیده اید را به خاطره بیاورید . 


امروزه ما برای وقت خود قیمت بیشتری قائلیم و از این رو سرعت ذیل سایت، مطلقا نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری را زیر می آورد . تحقیقات اخیر گوگل تماما بیان کنده این موضوع است . این تحقیق نشان می‌دهد که سرعت بار گذاری سایت تا هفت ثانیه می تواند موجب احتمال گریزو فرار کاربران از سایت را تا 113 درصد ارتقاء دهد . 


طبق یافته های این تحقیقات، سرعت میانگین بارگذاری وب سایت در در میان تارنما های مورد تست 22 ثانیه بوده است . این مقدار نسبتاً 3 برابر اکثر از مثال گذشته می باشد . 


شما می توانید با استفاده از ابزار Test My Site گوگل به بررسی سرعت تارنما خویش از رویت کرد یک کاربر متصل به اینترنت با سرعت میانگین به تحت بپردازید . همینطور این ابزار راهکارهایی را برای ناچیز کردن این بازه زمانی به شما ارائه خواهد داد . 


آزمایش 

سرعت سایت با ابزار Test My Site گوگل یکی دیگر از ابزارهای زمینه علاقه ما برای آزمایش سرعت سایت، ابزار Pingdom می باشد . این ابزار به نظارت سعی آن هم می پردازد . همینطور می توانید سرعت وب سایت را از بخش ها گوناگون جهان بررسی نمایید . 


ما در مطلب ارتقاء سرعت وبسایت به بررسی راهکارهایی برای این دارای اهمیت پرداخته ایم . در اینجا به ابلاغ چند از راهکارهای ارتقاء سرعت سایت می پردازیم . 


ابتدا تعداد درخواست هایی که از سرور می گردد را کاهش داده و آن را بنابر توصیه گوگل به تحت 50 برسانید . هنگامی که استفاده کننده در مرورگر خود نشانی تارنما شما را تایپ کرده و دکمه اینتر را میفشارد، در ادامه مرورگر داده ها مورد نیاز را از سرور درخواست می نماید . هر چه تعداد این درخواست ها کمتر و حجم منابع درخواستی کوچکتر باشد، سرعت بار گذاری وب سایت بیشتر خواهد بود . 


با استعمال از سیستم فشرده سازی Gzip می توان حجم منابع درخواستی را کاهش بخشید و در سود سرعت انتقال داده ها ارتقا می یابد . 


همینطور بهتر می‌باشد که کدهای تارنما را مینیفای کرده تا از حجم آن‌ها کاسته گردد . در سیستم های رئیس محتوای جوملا و وردپرس، افزونه های زیادی برای این فعالیت وجود داراست . به تیتر نمونه در وردپرس می توانید از پلاگین WP Super Minify برای این عمل فایده ببرید . 


به کار گیری از کانال های توزیع محتوا (CDN) یک عدد دیگر از راه و روش های پر سرعت برای کاهش زمان بار گذاری صفحات وب سایت میباشد . اکثر اوقات وب سایت های امروزی داری تصاویر با رزولوشن بالا میباشند . هر چه کیفیت آنان عمده باشد، سایز آن ها نیز بیشتر خواهد بود . 


یک CDN نظیر Cloudflare سبب ساز برداشته شدن تصاویر سایت از روی سرور شما می گردد . CDN ها این تصاویر را در سرورهای مختلفی از دنیا ذخیره کرده و در هنگام درخواست کاربر، آنها را از نزدیک ترین نقطه به مرورگرشان منتقل می کنند . 

  • ati alipour