لینک های خارجی (External Links) هایپرلینک هایی میباشند که به یک دامنه، به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارا هستند (دامنه منبع) اشاره داراهستند . در صورتیکه بخواهیم به فیس غیر تخصصی بیان کنیم، در صورتیکه سایتی به اینترنت وبسایت شما لینک دهد این لینک به تیتر لینک فرنگی در نظر گرفته می شود . همچنین، در شرای شما نیز به یک تارنما دیگر لینک و پیوند داده باشید آن لینک و پیوند هم، یک لینک خروجی محسوب می شود .
نمونه
کد پیوند خارجی title="link anchor text">Link Anchor Text
فرمت
های اختیاری از عبارات دارای اهمیت در متن انکر تکست های خویش استعمال فرمایید که با کلمات کلیدی یا این که مورد انگیزه کاغذ یکسان باشد . اضطراری نمی باشد در هر لینک و پیوند از یک واژه و کلمه با اهمیت یکسان استعمال فرمایید . در حقیقت، انجام اینکار به رخ مکرر باعث می شود به تیتر اسپم شناخته گردید . در عوض، عملکرد نمایید از متنها متفاوت و متفاوت برای انکر تکست های خویش استفاده کنید که کاربرد آن را برای یوزرها و موتورهای جستجوگر سهل تر می نماید .
لینک
سازی خارجی چیست؟ یک لینک و پیوند فرنگی لینکی میباشد که به یک دامنه فرنگی (غیر از دامنه ای که لینک بر روی آن قرار دارد) اشاره دارد .
متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی، منبعی خوب برای به دست آوردن رتبه بندی بالا در مورتوهای جستجو گر می باشند .
لینک های فرنگی به فیس متعدد تری نسبت به لینک های داخلی Link Juice (عصاره لینک) ایجاد می نمایند . (لینک جویس همان ادله دارای اهمیت در رتبه بندی اینترنت تارنما از طرز پیوند میباشد .) زیرا موتورهای جستجوگر لینک و پیوند های خارجی را به عنوان یک رای از طرف شخصی ثالث حساب می نمایند و به آن اهمیت ویژه ای می دهند .
متخصصان سئو معتقدند که لینک "عنوان" در درجه بندی وب وبسایت تاثیر گذاری چندانی ندارد .
لینک و پیوند
سازی خارجی چیست؟
شایسته ترین راهکارهای سئو در موضوع پیوند های خارجی اکثر متخصص ها سئو معتقدند که به دست آوردن پیوند های فرنگی حساس ترین هدف و استدلال برای به دست آوردن رنکینگ بالا در موتورهای کاوش گر است . این ایده از آنجایی سرچشمه می گیرد که پیوند های فرنگی یکی از معیارهای مشقت بار برای اجراست و قابلیت دستکاری در نتایج آن بسیار کم است . به همین خاطر بهترین روش برای موتورهای کاوش گر برای سنجش اندازه محبوبیت یک صفحه می باشد . این ایده برای اولین توشه به وسیله موتور جستجوی آلتا ویستا (Alta Vista) موضوع استفاده قرار گرفت و ابعاد بوسیله گوگل بهینه سازی و تکمیل شد .
گوگل اولین بار، با معرفی پیج رنک به انجمن استنفورد فعالیت خود را آغاز کرد (الگوریتمی که به وسیله لری پِیج، یکی از بنیانگذاران گوگل گسترش یافته بود) . این الگوریتم لینک و پیوند های فرنگی به یک وب سایت را به عنوان رای برای محبوبیت وب سایت محسوب می کرد . برگه ای که بیشترین لینک اشاره کننده به آن را داشته باشد به تیتر یک برگه دوستداشتنی در لحاظ گرفته می شد . وقتی که عنصر "مرتبط بودن" در کنار لینک و پیوند ها قرار می گرفت، صفحاتی که بیشترین تعداد لینک مرتبط را در اختیار داشتند، در نتایج اول جستجوی گوگل به نمایش در می آمدند .