مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لینک های خارجی (External Links) هایپرلینک هایی میباشند که به یک دامنه، به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارا هستند (دامنه منبع) اشاره دارا‌هستند . در صورتیکه بخواهیم به فیس غیر تخصصی بیان کنیم، در صورتی‌که سایتی به اینترنت وبسایت شما لینک دهد این لینک به تیتر لینک فرنگی در نظر گرفته می شود . همچنین، در شرای شما نیز به یک تارنما دیگر لینک و پیوند داده باشید آن لینک و پیوند هم، یک لینک خروجی محسوب می شود . 

سئو در مشهد

نمونه 

کد پیوند خارجی title="link anchor text">Link Anchor Text 

فرمت 

های اختیاری از عبارات دارای اهمیت در متن انکر تکست های خویش استعمال فرمایید که با کلمات کلیدی یا این که مورد انگیزه کاغذ یکسان باشد . اضطراری نمی باشد در هر لینک و پیوند از یک واژه و کلمه با اهمیت یکسان استعمال فرمایید . در حقیقت، انجام اینکار به رخ مکرر باعث می شود به تیتر اسپم شناخته گردید . در عوض، عملکرد نمایید از متن‌ها متفاوت و متفاوت برای انکر تکست های خویش استفاده کنید که کاربرد آن را برای یوزرها و موتورهای جستجوگر سهل تر می نماید . 


لینک 

سازی خارجی چیست؟ یک لینک و پیوند فرنگی لینکی میباشد که به یک دامنه فرنگی (غیر از دامنه ای که لینک بر روی آن قرار دارد) اشاره دارد . 


متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی، منبعی خوب برای به دست آوردن رتبه بندی بالا در مورتوهای جستجو گر می باشند . 

لینک های فرنگی به فیس متعدد تری نسبت به لینک های داخلی Link Juice (عصاره لینک) ایجاد می نمایند . (لینک جویس همان ادله دارای اهمیت در رتبه بندی اینترنت تارنما از طرز پیوند می‌باشد .) زیرا موتورهای جستجوگر لینک و پیوند های خارجی را به عنوان یک رای از طرف شخصی ثالث حساب می نمایند و به آن اهمیت ویژه ای می دهند . 

متخصصان سئو معتقدند که لینک "عنوان" در درجه بندی وب وبسایت تاثیر گذاری چندانی ندارد . 

لینک و پیوند 

سازی خارجی چیست؟ 


شایسته ترین راهکارهای سئو در موضوع پیوند های خارجی اکثر متخصص ها سئو معتقدند که به دست آوردن پیوند های فرنگی حساس ترین هدف و استدلال برای به دست آوردن رنکینگ بالا در موتورهای کاوش گر است . این ایده از آنجایی سرچشمه می گیرد که پیوند های فرنگی یکی از معیارهای مشقت بار برای اجراست و قابلیت دستکاری در نتایج آن بسیار کم است . به همین خاطر بهترین روش برای موتورهای کاوش گر برای سنجش اندازه محبوبیت یک صفحه می باشد . این ایده برای اولین توشه به وسیله موتور جستجوی آلتا ویستا (Alta Vista) موضوع استفاده قرار گرفت و ابعاد بوسیله گوگل بهینه سازی و تکمیل شد . 


گوگل اولین بار، با معرفی پیج رنک به انجمن استنفورد فعالیت خود را آغاز کرد (الگوریتمی که به وسیله لری پِیج، یکی از بنیانگذاران گوگل گسترش یافته بود) . این الگوریتم لینک و پیوند های فرنگی به یک وب سایت را به عنوان رای برای محبوبیت وب سایت محسوب می کرد . برگه ای که بیشترین لینک اشاره کننده به آن را داشته باشد به تیتر یک برگه دوستداشتنی در لحاظ گرفته می شد . وقتی که عنصر "مرتبط بودن" در کنار لینک و پیوند ها قرار می گرفت، صفحاتی که بیشترین تعداد لینک مرتبط را در اختیار داشتند، در نتایج اول جستجوی گوگل به نمایش در می آمدند . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

تسلط نسبی بر اصول بازاریابی اینترنتی در برد شما در پروسه معرفی سرویس ها و سرویس ها تان ، معرفی مارک و کسب درآمد بیشتر امری ضروری میباشد . در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاربردی درباره لندینگ پیج به شما ارائه دهیم ؛ پس اندکی طاقت به خرج دهید و تا نقطه پایان این مطلب با معرفی لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی و تاثیرات آن بر سئو با ما باشید . 

سئو در مشهد

معرفی 

کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج یک عدد از ابزارهای دوچندان کاربردی در هر کمپین بازاریابی میباشد که جدا از هر یک از صفحه ها وبسایت با هدفی معین پباده سازی می شود . انگیزه لندینگ پیج مسئله حیث می تواند معرفی کالا ، تصویب نام در یک روی داد یا وبینار ، دانلود یا این که هر خدمت دیگری باشد که بخواهید از شیوه آن کاغذ به کاربران خود ارائه دهید . در یک صفحه فرود یا این که لندینگ پیج کاربران به تکمیل یک فرم ، ثبت اسم یا این که دانلود یک فولدر دعوت می شوند و هدف اساسی می تواند دریافت آدرس اینترنتی یا این که شماره تماس مشتریان بالقوه باشد . این داده ها دریافتی از لندینگ پیج در فرایند تبدیل یوزرها وبسایت به مشتری دوچندان کاربردی خواهد بود . 

تفاوت 

لندینگ پیج و کاغذ اصلی سایت همان طور که می دانید دارای اهمیت ترین هدف برگه اصلی تارنما معرفی خدمات و ارائه اطلاعات شرکت یا مارک شما می باشد در حالیکه هدف یک برگه فرود آن میباشد که کاربران را به انجام عملی خاص ترغیب فرمایید ؛ بنابراین حتمی نمی باشد موادتشکیل دهنده بیشتر ای در این ورقه قرار دهید و تمرکز کاربر را بگیرید . دو خصوصیت حیاتی یک برگه فرود کدامند ؟ در یک لندینگ پیج دو نکته حائز اهمیت می‌باشد : لندینگ پیج فقط هدفی مختص را دنبال می نماید و در این ورقه ، پروسه تبدیل استفاده کننده به مشتری صرفا از روش یک دکمه انجام می شود . با توجه به این دو نکته تفاوت لندینگ پیج و صفحه با اهمیت وبسایت شفاف تر شده و در می یابیم که در هوم پیج وب سایت خویش می توانید یک‌سری انگیزه را دنبال کنید و به صفحه های مختلفی پیوند دهید در حالیکه در یک صفحه فرود این مدل نخواهد بود .چرا 

لندینگ پیج پباده سازی کنیم ؟ این سوال را می توانیم با تحلیل اهمیت لندینگ پیج و کاربرد آن در بازاریابی اینترنتی جواب دهیم . چرا لندینگ پیج طراحی کنیم ؟ لندینگ پیج با استایلی اختصاصی بفرد و متفاوت از چارچوب کلی وبسایت پباده سازی می شود و شخصی که پباده سازی یک کمپین را بر عهده دارااست می تواند بدون آن که به ساختار کلی وب سایت محدود شود ورقه ای جالب و فن ای ارائه دهد تا بتوانید مخاطب را به انگیزه اساسی خویش نزدیک تر نمایید . معمولا یوزرها با کلیک بر روی یک بنر تبلیغاتی که در سایت ها یا این که رسانه های دیگر قرار داده گردیده و بی آن که جستجویی در گوگل انجام دهند وارد وب سایت شما و لندینگ پیج زمینه نظرتان می شوند و به احتمال فراوان تا قبل از این با کاربری وبسایت شما آشنایی ندارند . لندینگ پیج از آن جهت لبریز اهمیت میباشد که می تواند دیدگاهی مثبت یا منفی به کاربرانی دهد که اولی توشه وارد وب سایت شما شده اند . پس با طراحی رشته ای و با دقت لندینگ پیج می توانید روئت کرد قابل قبولی به کاربران دهید و به هدف ها خویش نزدیک خیس شوید . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

درود 

خدمت همراهان همیشگی آیا 

شما با لندینگ پیج ها آشناییت دارید؟ و 

آیا ابدا تا به اکنون نام آن را شنیده اید؟ 

سئو در مشهد

در واقع لندینگ پیج ها یا صفحه های ورود ،صفحه هایی از وب سایت می باشند که یوزرها با کلیک کردن بر روی بنرتبلیغاتی سایت شما، به وب وب سایت یا این که موتورهای جستجو فرود می آیند .ورقه ورود می تواند نقش مهمی در بازاریابی آنلاین داشته باشد .شما اضطراری می‌باشد با پباده سازی یک ورقه ورود مناسب و بر پایه اصول روانشناسی در کسب و عمل آنلاین خود چیره باشید و مشتریان بخش اعظمی را به سمت خویش جذب فرمائید . 


برای تولید یک صفحه ورود ،در ابتدا به متن کارکشته نیاز داریم .شما می توانید در کاغذ ورود با تالیف یک مقاله جالب یا یک فیلم یا متنی مغز بینندگان خویش را مشغول نمائید و ذهن آن‌ها را سرگرم نمائید .چه بسا پزشکان می توانند از چنین امکانی برای ارتباط با مشتری های خویش استعمال کنند . 


در تجارت آنلاین درواقع یک برگه ی هدف به عنوان یک کاغذ ساماندهی کننده شناخته می شود،یعنی صفحه ای که با کلیک کردن بر روی تبلیغات برای شما باز می شود . 


خصوصیت 

های صفحه ورود 

ترافیک 

محل ورود وب سایت کاغذ لندینگ پیج تمام ترافیک هایی که در فیس تبلیغات در وب سایت های دیگر انجام می دهید،به این برگه منتقل می شود . 


ورقه 

ورود منحصر به فرد برای منابع ترافیکی مختلف در صورتی که چندین تبلیغات گوناگون دارید،ترجیحا از یک سری صفحه ورود به کار گیری نمائید . 


وجود 

فایل ویدیویی در کاغذ ورود در نوشته صفحه ورود خویش تلاش نمائید از ویدیو استعمال کنید،تا کاربران هدف شما را دریابند و به شما اعتماد کنند . 


به کارگیری 

از علائم جهت دار جذب کننده در برگه ورود در 

کاغذ ورود از علامت ها یگانه و جهت داری به کار گیری فرمائید تا از این روش نظر کاربران را به نصیب اساسی برگه ورود جلب نمایید 

حذف 

محتوای اضافی در برگه ورود اطلاعات 

اضافی و خسته کننده در ورقه ورود قرار ندهید تا مخاطبان را آزرده نکنید 

گزینه 

ای کردن محتوا در ورقه ورود داده ها را به چهره گزینه ای و موردی در ذیل نیز قرار دهید . 


حذف 

کردن منوهای ورودی به سایت در صفحه ورود ورقه ورود نباید دارای منو باشد،زیرا قابلیت دارد مخاطبان از صفحه ورود بیرون شوند . 


حذف 

کردن لینک و پیوند های خروجی از برگه ورود در متن خویش از قرار دادن لینک و پیوند به وب سایت های دیگر پرهیز کنید،زیرا انگیزه در یافت داده ها از یوزرها می‌باشد . 


حذف 

کردن لینک های محل ورود از ورقه ورود در نوشته چه بسا از قرار دادن لینک و پیوند به قسمت های دیگر وب سایت خود ،خودداری کنید،زیرا مشتریان هدف با اهمیت را از یاد می مارک . 


مشخص 

بودن درخواست شما از کاربران شما 

باید در کاغذ ورود به وضوح انگیزه خود را از اخذ داده ها کاربران بیان نمائید

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

با ورود اینترنت متاسفانه سر و کله کلاهبرداران اینترنتی نیز پیدا شد . اشخاصی که به جای زورگیری، سرقت یا این که کیف‌قاپی با پاره ای فایده هوشی دست به سرقت می زنند و در فضای مجازی به راحتی نهفته می‌شوند؛ افرادی که تعداد آن ها هر روز رو به ارتقا هست و تعداد متعددی از هموطنان قربانیان این مجرمان خاموش میگردند . کلاهبرداران اینترنتی دست به عمل شدند تا از شیوه های متعدد بتوانند سرمایه‌های کلان و مفتی به چنگ بیاورند . امروزه رایج‌ترین راه و روش این جور سرقت‌ها کلاهبرداری ایمیلی است‌؛ بنابراین مراقب ایمیل‌تان باشید . در ادامه این مطلب با یار گردید تا شما را با گونه های روش‌های کلاهبرداری ایمیلی و شیوه های دوری از آن آشنا کنیم . 


سئو در مشهد


کلاهبرداری 

اینترنتی چیست؟ کلاهبرداری اینترنتی مقوله گسترده‌ای می باشد و نمی‌توان توصیف دقیقی برای آن ارائه نمود اما در توصیف این عبارت می‌توان چنین خاطرنشان کرد که به هر گونه سوء استعمال از عدم آگاهی افراد و متعاقبا رساندن خسارت و ضرر به آن ها که از روش اینترنت انجام شود، عبارت کلاهبرداری اینترنتی اطلاق میگردد . در توصیف دیگری هر کسی که با برنامه‌سازی کذب، سوءاستفاده از داده‌های ناقص و کذب، به کار گیری غیرمجاز از داده‌ها، برنامه‌ها یا سیستم کامپیوتری، سوءاستفاده از ارتباطات رویه بدور کند و از این رویه اموال دیگرافراد را ببرد، کلاهبردار اینترنتی محسوب می گردد . کلاهبرداری ایمیلی یکی از گونه های کلاهبرداری اینترنتی است که در این مقاله به آن پرداختیم . 



کلاهبرداری 

ایمیلی چیست؟ کلاهبرداری ایمیلی یعنی طراحی آدرس اینترنتی بوسیله هکرها به گونه‌ای که انگار از طرف سازمان‌های دولتی، شرکت‌های همکار یا خزانه ها ارسال گردیده .اند و کاربر را تشویق میکنند تا اطلاعات شخصی یا پسوردهای خود را در آنان وارد کند . در صورت فعالیت کردن مطابق منظور این‌گونه ایمیل‌ها، اطلاعات فردی کاربر به دست هکرها خواهد زمین خورد . به عبارت دیگر وب سایت‌هایی می باشند که توسط افراد کلاهبردار ساخته شده‌اند . این وب سایت‌ها به گونه‌ای پباده سازی شده‌اند که خویش را به جای یک سرور ایمیل سرشناس مانند یاهو جا میزنند و هنگامی قربانی به این آدرس ساماندهی میگردد با صفحه‌ای کاملاً شبیه ورقه یاهو رو به رو می گردد و نام کاربری و واژه عبور خویش را وارد می‌کند و به این رویه می‌توانند به اطلاعات حساس شخص (مانند داده ها حیاتی بانکی) دست پیدا کنند . 

مراقبت کردن از پست الکرونیکی را اصلاً نباید جوک بگیرید . در رخ گرفتار شدن در دام کلاهبرداران اینترنتی اطلاعات فردی و حیاتی شما به سرقت رفته یا ممکن می باشد اتفاقات بدتری چهره بدهند . وقتی فهمیدید که چه اتفاقی فیس داده است، باید اقدامات صحیح را انجام دهید . بعضی از این ایمیل‌های کلاهبرداری آنقدر تابلو میباشند که سریعاً آن ها را تشخیص داده و روانه پوشه اسپم میکنید . ولی حتی اگر کوچک‌ترین شکی داشتید، بایستی حتماً مطمئن شوید که از فرستنده دارای اعتبار ارسال شده‌اند . 


  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

سئو چیست

روزها 94 درصد یوزرها پیشین از این‌که مال یا این که سرویسی یا این که خریداری کنند، در موتورهای جستجو در موضوع آن کاوش می کنند . آن‌ها یک لیست از وب‌سایت‌های دارای ربط با کلماتی که در موتور جستجو وارد کرده‌اند می خواهند . مردم اینترنت سایت‌هایی را بازدید مینمایند که در بالای این لیست باشند، چون این وب سایت بیشترین رابطه را با لغات واردشده در موتور کاوش دارند . بیشتر شما می‌توانید رقبای تجاری‌تان را در بالای این لیست‌ها ملاحظه کنید . مطالعات نشان داده که تقریباً غیر ممکن می باشد شما به مشتریان عمده دسترسی داشته باشید در حالتی که وب‌سایتتان بالای این لیست نباشد . اگر در تعجب هستید که چرا رقیبتان در بالای این لیست قرار داراست دلیلش یک تکنیک بازاریابی به اسم سئو می‌باشد کلمهٔ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization می‌باشد . سئو یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای کاوش . این تکنیک وبسایت شما‌را توانمند می‌سازد زمانی کسی کلمات معینی را وارد می‌کند، وب سایت شما بالاتر از میلیون‌ها وب‌سایت در نتایج نخستین جستجو چشم شود . سیستم موتور جستجو داده ها هر ورقه را جمع‌آوری مینماید و کمک میکند تا مردمان چیزهایی که دنبالش می باشند پیدا نمایند . وقتی صفحات سایت شما بالاتر باشد امکان دسترسی اشخاص بیشتری به آن وجود داراست . برای این‌که وب‌سایت شما در اوایل لیست باشد، وب‌سایت شما می بایست تمام محتوا و مواقعی که موتور کاوش تقاضا می‌کند را کاملاً دارا باشد . سئو می تواند در این مورد به شما یاری کند . سئو همت می کند متن‌ها، فهرست‌ها، لینک‌ها، عنوان ها صفحه ها و تمام اطلاعات کدهای html وب‌سایت شما را پیدا نماید . برای مثال زمانی کسی واژه کتاب را کاوش می‌کند، موتور کاوش در فی مابین صفحه های برای نتایجی می گردد که این کلمه و واژه را داشته باشند . به‌منظور اینکه شما مشتریان بالقوه خویش رابدست بیاورید و آن‌ها را به مشتری بالفعل خود تبدیل کنید، می بایست وقتی‌که کلمه ها مرتبط با تجارت شما در موتورهای کاوش متن می شود در نتایج اولیه صفحه های جستجو باشید . سوای سئو وب‌سایت شما آن‌طور که باید چشم نخواهد شد . 

سئو در مشهد

چرا 

سئو حساس است؟ به‌طور خلاصه: موتورهای کاوش منبع بزرگی از ترافیک برای اکثر وب‌سایت‌ها محسوب می‌شوند .در 

تصویر زیر به‌صورت خلاصه توضیح داده‌شده است که بیشتر ترافیک وب‌سایت از کجا سرچشمه می‌گیرد: 

مرجع 

ترافیک سایت های برای سئو همان‌طور که مشاهده می‌کنید تقریباً 60٪ از کل ترافیک در اینترنت با کاوش در گوگل مقدمه می‌شود؛ و چنانچه ترافیک بقیه موتورهای جستجوی محبوب دیگر نظیر بینگ، یاهو و یوتیوب را هم طولانی تر کنید، 70 .6٪ از کل ترافیک از موتورهای کاوش حاصل می‌شود . 


نمودار 

ترافیک وبسایت ها بیایید 

با ذکر مثالی اندازه اهمیت سئو را نشان دهیم… بر مبنا ابزارهای اندازه‌گیری تعداد جستجوی عبارات حیاتی گوگل 110،000 نفر هرماه عبارت “party supplies” را جستجو می‌نمایند . 


اندازه 

جستجوی کلمه مهم party supplies با توجه به این که در صورتیکه شما او‌لین نتیجه در گوگل باشید و مقدار نرخ کلیک شما حدود 20٪ از کل کلیک‌ها باشد، این یعنی 22000 بازدیدکننده در هرماه به وب‌سایت شما وارد خواهند شد . 


  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


آیا 

لینک های نوفالو برای سئو بد هستند؟ آیا 

لینک و پیوند های نوفالو برای سئو بد هستند؟ بسیاری از اشخاص فعال در سئو لینک های نوفالو را برای سئو بد می‌دانند . آیا این لینک و پیوند ها به آن اندازه که توسط آن ها گفته می شود، بد هستند؟ پاسخ این سوال نه هست و شاید اکثری از شما را غافلگیر کرده می‌باشد . در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا این افراد در خطا می باشند . 

سئو در مشهد


بک 

پیوند ها نویسندگان در شروع مطالب خویش کارایی می نمایند که در گزاره ای کوتاه در ابتدا، هم اکنون و هوای ماجرای کتاب را شرح دهند . در لینک و پیوند دهی به مطالب هم همین قصه برقرار است . متن لینک ها بیان کننده موضوعیت کاغذ می باشد . 


اولیه از همگی این‌که لینک هایی خوب هستند که طبیعی بوده و بر شالوده تکنیک های کلاه سپید به دست آمده باشند . این جور پیوند ها اشاره به کاغذ دیگری دارا هستند و محتوای آن را تایید می کنند . 


به تیتر نمونه در شرای ما همین جا به وب سایت دیگری لینک و پیوند دهیم، به گوگل و بقیه موتورهای جستجو اعلام می کنیم که مطالب آن لینک، با این برگه در ارتباط بوده و دارنده محتوای با ارزشیست . 


این مدل لینک و پیوند ها موجب ارتقاء پیج رنک آن برگه شده و در نتایج کاوش نیز سکو بالاتری را کسب می کنند . موتورهای جستجو با به کار گیری بضاعت و توان خویش قدرتمند به شناسایی فرمت این گونه پیوند ها می باشند . 


این 

مسئله چه‌گونه برای سئو می تواند بد باشد؟ سوال هوشمندانه ایست . در بعضا مواقع، نویسنده مطلب لینک را با تگ نوفالو در کد آن منتشر می کند . این تگ به موتورهای جستجو اعلام می کند که امتیاز ورقه را به آن لینک و پیوند انتقال ندهند . 


این فعالیت به مذاق خیلی ها خوش نمی آید . انگیزه از نوفالو کردن لینک و پیوند ها، پرهیز از اسپم کردن افراد در لیست کامنت ها و دیگر نصیب هاست . بعضا مواقع هم این سیستم موجب فالو نشدن چه بسا صفحه های دارای اعتبار هم می گردد . 


چه گونه 

یک لینک نوفالو می تواند تاثیر مثبت داشته باشد؟ اول از کلیه اینکه فالو یا این که نوفالو بودن یک پیوند موجب برد یا ناکامی در سئو نمی شود . سئو خارجی سایت در بلند مدت تاثیر گذار است . یک لینک و پیوند نوفالو نیز در اینجا هیچ تاثیر حقیقی و واقعی بر روی پیج رنک نخواهد گذاشت . 


ثانیا این پیوند ها کارکرد های مثبتی هم دارا‌هستند . آنان موجب ساماندهی کاربران به تارنما شده و در سود سئو تارنما افزایش می یابد . 


مهمتر از همه این که این لینک ها نوفالو موجب درایت یوزرها از وجود وب سایت شما می گردد . در‌صورتی‌که کاربری لینک و پیوند شما را در سایتی ببیند، آنها در ظاهر نمی توانند متوجه فالو یا نوفالو بودن آن بشوند . آن‌ها تنها لینک ها را به عنوان روزنه نو از مطالب مشاهده می کنند . 


آن ها با استفاده از این لینک ها وارد وبسایت شما شده و در رخ با بها بودن محتوای آن، به مطالعه دیگر قسمت های وبسایت شما پی پردازند . این درگیر شدن یوزرها با سایت، احتمال خرید تولیدات یا این که خدمات شما را افزایش می دهد . 


با 

به کار گیری از ابزارهای مناسب، سئو را آسانتر کنید داشتن یک راهکار سئو مطلوب نیازمند فعالیت مضاعف زیادیست . ابزارهایی در این مسئله وجود دارند که کار شما را در لینک و پیوند سازی آسانتر می کنند . 


یک عدد از شایسته ترین ابزارهای آنالیز پیوند های سایت شما و رقبایتان، ابزار Open Site Explorer می باشد . با استعمال از این ابزار ارزش لینک های شما گزارش گردیده و فالو یا این که نوفالو بودن آن‌ها به اطلاعتان می برسد . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

چگونه 

متوجه شویم که یک لینک، فالو یا نوفالو است؟ چه‌طور لینک های نوفالو را از فالو تشخیص دهیم؟ در حالتی که از مرورگر کروم به کارگیری می فرمائید به ترتیب به نصیب View>Developer>View Source بروید . از طرز رایت کلیک بر روی هر لینک و پیوند و رفتن به مورد Inspect Element هم می توانید جزئییات هر لینک و پیوند را مشاهده کنید . در مرورگر فایر فکس هم بر روی کاغذ رایت کلیک کرده و به View Page Source بروید . در سورس هر صفحه می توانید نوفالو بودن یا فالو بودن هر لینک را تحلیل نمائید . 

سئو در مشهد

برای اشخاص حرفه ای که دائما میخواهند از فالو یا نوفالو بودن لینک ها آگاهی یابند، افزونه هایی هم برای مرورگر کروم و نیز برای فایرفاکس وجود دارد که به چهره خود کار و از طریق رنگ ها، این دو نوع لینک و پیوند را از هم تفکیک می کنند . 


در‌صورتی‌که از مرورگر فایرفاکس به کارگیری می کنید افزونه Nodofollow و در حالتی که استفاده کننده مرورگر کروم هستید پلاگین NoFollow Simple را نصب فرمایید . 


چه گونه 

پیوند های فالو کسب کنیم تا اینجا جدا از شرایط لینک و پیوند ها، در رابطه اهمیت آنها کلام کردیم . ولی احتمالا شما بخواهید که یکسری لینک فالو نیز برای وب سایت خویش داشته باشید . شایسته ترین رویه کسب پیوند های فالو راه های نرمال می‌باشد . محتوای استفاده کننده پسند تولید فرمائید تا آن‌ها به صورت طبیعی به اشتراک گذارده شوند . خط مش های دیگر نظیر پست مهمان به ویژه در تارنما های دارای ربط می تواند علاوه بر بهبود سئو سایت، منجر ساخت ترافیک ارجاعی به تارنما شما شود . 


پیوند 

فالو یا این که نوفالو؟ به دنبال کدام یک باشیم؟ برای داشتن یک راهکار عالی در کسب بک پیوند ها همواره بین کسب هر دو مدل پیوند نوفالو و فالو تعادل ایجاد فرمائید . لینک های فالو تاثیر متعددی در سئو دارند، اما به کارگیری از هر دو جور لینک و پیوند در بازاریابی آنلاین مهم می‌باشد . 


  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

نوشته 

یا واژه دارای اهمیت پنهان این جریمه برای کلیه شناخته گردیده است . گوگل در اینترنت سایت نوشته و عبارات حیاتی پنهانی را کشف کرده، که نباید به کارگیری شود . 

این 

مجازات نیز به دو صورت پایین اعمال می شود: 

اعمال 

تطابق جزئی مربوط به بخش های تارنما شما اعمال انطباق گسترده در سایت که بر کل وب تارنما شما تاثیر می گذارد . 

قوانین 

سئو در مشهد

به قسمت Google Search Console > Crawl > Fetch as Google بروید و آن گاه صفحه ها مدنظر را وب تارنما خود چک نمائید . 

در ورقه خویش متنی که دارنده صورت یا رنگ یکسان با صفحه شما می باشد را بیابید . 

به نوشته مخفی شده با به کار گیری از استایل طراحی گردیده یا این که حالت CSS نگاه کنید . 

هر متن مخفی را حذف یا ویرایش نمائید تا برای کاربران انسانی قابل دسترسی باشد . 

هر پاراگرافی را که کلمات تکراری خارج ازمتن را داراست، حذف نمایید . 

تصحیح

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

چطور 

می بضاعت و توان بک لینک و پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟ همانگونه که گفته شد در قبل تارنما های متعددی به عامل داشتن بدلینک های خریداری شده یا به وسیله کلاه سیاه سئو یا این که black hat SEOs شاخته شده بودند جریمه شدند . ولی چه بسا در صورتیکه از این تکنیک ها به کارگیری نمی کنید، ممکن هست کماکان وب سایت های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به سایت شما لینک و پیوند شوند . برای مثال بعضی افراد گرفتار سئو منفی یا negative-SEO شده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و سبب ساز شود که گوگل یک لینک و پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید . 

سئو در مشهد

اولی چیزی که نشان می دهد شما به استدلال بدلینک ها جریمه شده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ وبسایت تان می‌باشد . 


در صورتیکه چنین اتفاقی بیفتد می بایست از اولیه منشاء همگی لینک و پیوند هایتان را چک کنید . 


به 

Google Search Console بروید در بخش Dashboard، مورد “Search Traffic” را تعیین کرده و بعد برروی “Links To Your Site” کلیک فرمایید . 

در نصیب چپ، “Who Links The Most” را می بینید، بر واژه “More” کلیک کنید . 

سپس، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همه پیوند های جان دار در وب سایت تان را که گوگل از آن ها اطلاع دارااست را محاسبه نمایید . 

پیوند ها را مرور کنید، به دنبال لینکی بگردید که ممکن می باشد کیفیت بدی داشته باشد . 

طرز 

حذف اسپم بک لینک 

ممکن می‌باشد شناسایی بعضی از این پیوند ها بسیار معمولی باشد در حالیکه برخی دیگر مضاعف سخت می باشد . به دنبال URLs بی کیفیت دربرگیرنده اعداد و حروف تبارک ، وبسایت های خارجی، سایت هایی که یک سری جایگاه به وب سایت تان پیوند شده اند، بگردید . 


لیستی از لینک هایی تهیه و تنظیم فرمایید که مطمئن هستید که سکو بندی سایت تان را به طور منفی ذیل تاثیر قرار داده اند . 

3 . 

چگونه می بضاعت لینک های اسپم را حذف کرد؟ باید اذعان کرد که نمی توانایی لینک و پیوند های اسپم را به سرعت و به راحتی از فی مابین برد . 

درحالیکه ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس هستند، البته شایسته ترین رویکرد برای حذف بدلینک های بد به چهره دستی و به راه و روش زیر است: 

اولین قدم این می باشد که با مسئول وبسایتی که این بک لینک ها از آنجا آمده اند تماس بگیرید و از وی بخواهید که چنین لینک و پیوند هایی را حذف کند . برای اینکار می بایست اطلاعات تماس وی را پیدا کرده و با صادر کردن پست الکرونیکی صمیمانه از وی چنین درخواستی فرمائید . 

اغلب جواب نمی گیرید . گام دوم این است که خودتان آنها را ازبین ببرید . این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خویش دخیل نکند . 

ابتدا باید یک فایل نوشتاری تهیه نمایید خوب تر است که این فعالیت را اولیه در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در فولدر .txt کدگذاری گردیده با ASCII UTF-8 یا 7-bit نسخه برداری فرمایید . 

مطمئن شوید که حذف شدگی ها نه تنها در تراز دامنه بلکه در URL نیز انجام داده اید . برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر کدام از دامنه ها اضافه نمائید . برای نمونه در صورتی‌که بک پیوند هایتان از سایتی با اسم com آمده باشند، می بایست در فایل نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید . 

آنگاه به Google’s Disavow Tool page مراجعه فرمایید . 

وبسایت خود را تعیین کرده و بر “Disavow links” کلیک فرمایید . 

آن گاه فایلی را که صحیح کردید آپلود نمایید . 

گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که می گوید” این یک خصوصیت پیشرفته هست و باید با احتیاط از آن به کار گیری شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک و پیوند هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک فرمایید . 


  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

نکات 

کلیدی در تولید لینک های داخلی لینک و پیوند های داخلی بایستی مشتمل بر لغات حساس دارای ربط و کلید واژه های اصلی باشد نه یک پاراگراف . 


لینک و پیوند های داخلی می بایست مشتمل بر مارک وبسایت مورد نظر باشد و این مارک به برگه اصلی تارنما موضوع نظر لینک و پیوند شود . 

سئو در مشهد

دقت به این نکته زیاد حتمی هست که لینک های عمده ارزش کمتری دارند پس در یک نوشته از ایجاد لینک و پیوند های بیش از حد دوری فرمایید . 


نکات 

با اهمیت در ساخت لینک و پیوند های خارجی در ساخت پیوند های فرنگی به تعداد و کیفیت پیوند های ساخت گردیده دقت نمایید . 


از پیوند دادن یک عبارت اساسی ثابت به آدرس های گوناگون در سایتتان پرهیز نمائید . 


در هنگام تولید لینک فرنگی بایستی اندازه اعتبار وبسایت مقصد چک شود . 


نکته کلیدی و کلیدی دیگر دربین وب سایت مقصد و عبارت اساسی مسئله حیث می بایست ارتباط موضوعی بر قرار باشد . 


وقتی که مطلبی از سایتی کپی می‌شود درج لینک منشاء الزامیست . 


لینک 

های داخلی یا broken link پیوندهای شکسته یا این که broken link را پیدا فرمائید و آن ها را برطرف نمائید .زیرا یکی از عواملی که موجب صدمه زدن به سئو تارنما شما می‌شود وجود پیوند های شکسته و حاد در اینترنت سایت شما است چون این جور لینک و پیوند ها پیوند هایی میباشند که دیگر کار نمی نمایند . 


صرف لحاظ از تاثیر آنان در ترافیک جستجو، لینک های شکسته سبب ساز به تولید تجربه ضعیف برای یوزرها کاهش ترافیک وب وبسایت شما می شود . پس در اولی قدم این لینک و پیوند ها را شناسایی و رفع نمایید تا سئو تارنما خویش را بهبود ببخشید . 


برای پیدا کردن و رفع پیوند های خراب، از ابزارهایی مثل Broken Link Checker استعمال نمائید . این یک ابزار رایگان می باشد که به آسانی وبسایت شما را کپی میکند تا لینک و پیوند های شکسته را پیدا نماید . 

  • ati alipour