مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۳۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مطمئناً گوگل یک شبه تصمیم نگرفته است که بها بیشتری برای لینک های مو جود در مقاله ها طولانی قائل شود . واقعیت این می‌باشد که یوزرها هم محتوای طولانی را دوست دارا هستند . ربات گوگل هم درخواست یوزرها را دنبال می کند . به طور خلاصه ماهیت کلی فرایند سئو این است: هر چیزی که یوزرها دوست دارا هستند را به آنها بدهید تا گوگل به اینترنت تارنما شما جایزه دهد . 

سئو در مشهد

در حالتی که بتوانید از محتوای طولانی پیوند بگیرید، این لینک می تواند درجه بندی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد و در مقایسه با یک مطلب 300 کلمه و واژه ای ارزش بیشتری خواهد داشت . معمولاً محتوای طولانی، عمیق تر به یک مورد می پردازد و همگی جوانب یک مسئله را پوشش می دهد، به همین خاطر قدرتمندتر از مقالات کوتاه فعالیت می نماید . 

مگر این‌که Seth Gordin باشید تا بتوانید با پُست هایی کوتاه به خیر کار فرمایید . 

محتوای 
کوتاه در وب سایت های معتبر 
در شرای برگه شما برای یوزرها سودی نداشته باشند، آن ها بر روی آن کلیک نخواهند کرد مگر اینکه وب سایت بزرگی باشید . به تیتر نمونه پست هایی که در سایت Seth Gordin منتشر می شود اکثر اوقات کوتاه هست البته کتاب های فراوان طولانی و عمیق مساله بازاریابی را تحلیل می کنند . 

تاثیر 
محتوای کوتاه بر سئو 
شما می توانید بیش از 40 لینک و پیوند به وب سایت های دارای اعتبار و مفید در مطلب خود داشته باشید . در حالتی که این لینک و پیوند ها طبیعی و موثر باشد مخاطبان بر روی آن ها کلیک می نمایند . بنابراین تلاش فرمایید لینک خویش را از محتوای طولانی به دست آورید . هنگامی که پست میهمان می نویسید، سعی فرمائید مطالب بی نقص و طولانی منتشر فرمائید و به چهره خلاقانه لینک تارنما خویش را در نوشته (لینک متنی) قرار دهید .

از 
پیوند های Dofollow و Nofollow به همراه یکدیگر استعمال کنید آیا شما نیز بخشی از کسانی میباشید که صرفا از لینک و پیوند های dofollow برای بهبود درجه بندی خویش استعمال می کنید؟ در‌صورتی‌که چنین هست طاقت فرسا در اشتباهید . شما به پیوند های nofollow هم نیاز دارید تا بتوانید ظواهر طبیعی، قابل اعتماد و دارای ربط در فرایند لینک و پیوند بیلدینگ داشته باشید . 

اختلافات زیادی در این زمینه وجود داراست . 
مقامات رسمی گوگل در زمینه لینک و پیوند های nofollow چنین اظهار لحاظ کرده اند: 
به طور کلی، ما این لینک و پیوند ها را دنبال نمی کنیم . 

مت کاتز معتقد است که بسیاری از پیوند های dofollow از تارنما های نامرتبطی به دست می آیند . همین دستور موجب زخم وصال به درجه بندی سایت شما می شود . ولی به کار گیری مضاعف از پیوند های nofollow چنین تاثیر منفی را به هم پا نخواهد داشت . گزاره rel=”nofollow” معمولاً در تگ پیوند قرار می گیرد . 

اهمیت 
استفاده از لینک Nofollow 
سعی فرمایید بر روی هر دو لینک و پیوند سرمایه گذاری نمایید ولی تمرکز بیشتری بر روی لینک و پیوند های dofollow داشته باشید . 
به نمونه زیر از "نیلا واکر" توجه کنید: 
اهمیت 
لینک nofollow 
همچنین می بایست به اقتدار پنهان لینک های nofollow نیز اعتنا داشته باشید . این مدل لینک و پیوند ها می توانند یوزرها را نسبت به محصولاتتان هوشیار کنند، ترافیک هدفمندی تولید نمایند، یوزرها را مشغول تارنما سازند و مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند . بنابراین دقت و سرمایه گذاری بر روی پیوند های nofollow با ارزش می‌باشد . 

شما می توانید لینک و پیوند های dofollow را از طریق پُست میهمان به دست آورید، ولی در حالتی که می توانید از وب سایت های با کیفیت لینک Nofollow بدست آورید، فرصت را از دست ندهید . گوگل هنوز نسبتی برای لینک و پیوند های dofollow و nofollow گزینش نکرده هست . 

برای اینکه فعالیت خویش را ایمن خیس کنید، هر دو مدل لینک را به دست آورید زیرا پیوند dofollow می تواند تلاش وبسایت شما در موتورهای جستجو گر را بهبود ببخشد و پیوند nofollow (به خصوص در‌صورتی‌که از سایت دارای اعتبار باشد) ترافیک، فروش و نرخ کلیک بالایی برایتان به ارمغان خواهد آورد . 

لینکی 
که از سایتی با Domain Authority بالا به دست می آید واضح است اگر لینک خود را از سایتی با اعتبار دامنه بالا به دست آورید، به تیتر لینک و پیوند عالی در لحاظ گرفته خواهد شد . قدرت یک وبسایت بر روی اعتبار دامنه و اعتبار ورقه متکی میباشد . بر پایه مطالعات و پژوهش ها انجام شده به وسیله Business 2 Community می بضاعت و توان خاطرنشان کرد 24% الگوریتم مرتبه بندی گوگل بر مبنا فاکتورهایی میباشد که به وسیله Authority دامنه مشخص می شوند . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

سایت 
خود را ریدیزاین کنید با گرافیک و زیبایی بالا در عمده موردها یه قالب نو برای وبسایت می تواند تغییرات اکثر و مفیدی از حیث کاربری و سئو برای شما همپا داشته باشد . 

حتماً 
به UI و UX سایت خود که امروزه بسیار بازارش داغ شده اعتنا ویژه ای داشته باشید به جور ای که: کاربرپسند باشد . 
باعث آرامش و ماندگاری استفاده کننده در سایت گردد . 
کاربر ترغیب به مرور دیگر صفحه های وب سایت شود . 

سئو در مشهد
کد معمولی البته کارآمد و اما سبک باشد . 
کاملاً ریسپانسیو (موبایل فرندلی) باشد . 
تغییرات 
نو گوگل 
کارهایی که نباید بهنگام آپ دیت نو گوگل انجام دهید . 
از هرگونه تصمیم عجولانه و شتاب زده بپرهیزید . 
صبر و بی توجهی در این هنگام بهترین رویه حل می باشد . 
برنامه لینکسازی داخلی و فرنگی خود را متوقف نسازید . 
متن عنوان و متاتگ توضیحات را تغییر تحول ندهید . 
URL کاغذ درجه گرفته گردیده را تغییر‌و تحول ندهید . 
تا آخرین شدن نتایج و دنس گوگل طاقت پیشه فرمایید . 
کارایی نمایید سایت را از روال معمول کمتر آپ تو دیت کنید . 
راهنمای 
وبمسترها و مدیران سایت ها بهنگام آپ تو دیت تازه هسته گوگل یک عدد از مواقعی که در این مواقع نباید عجولانه و هیجانی کار کرد، تغییر تحول در تیتر و توضیحات متا وبسایت و صفحاتی میباشد که با لغات با اهمیت در گوگل سکو گرفتیم هست . 

متاسفانه به روز ها و الگوریتم های تازه گوگل با اثرات موقتا فراز و نشیب بر روی نتایج کاوش که این منجر به ساخت اثرات منفی بر ذهن وبمستر می شود، یوزرها را وا می دارد که تغییراتی که بعداً سبب ضرروزیان آن ها می شود در وبسایت خود تولید نمایند . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

تجربه 
ما راجب تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو (تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو): پس نوشتن مقاله دیجی کالا یا بامیلو ، تیم پباده سازی سایت و با صرفه سازی وبسایت رویال کد مبادرت به اشتراک گذاشتن مقاله در کانال های اجتماعی کرد و پس گذر کرد یک سری ساعت یوزرها کانال های اجتماعی ما مبادرت به لایک و اشتراک گذاری کردن و در مقطع سه روز این مطلب به کاغذ اول آمد و توانست در رد های بالا قرار بگیرید و این متد را برای کلمه ها مشقت بار تری مثل کسب و کاری اینترنتی هم در حال پیاده سازی هستیم و خوشبختانه فیض برابر با تجربه قبل ما دارااست . 
توصیه گروه رویال کد این میباشد که هیچ وقت تاثیر شبکه های اجتماعی را در سئو نادیده نگیرید 

بهترین سئو کار
سود 
گیری راجب تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو (تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو) : درصورتی که بخواهیم نسبت به تاثیر کانال های اجتماعی در سئو (تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو) یک نتیجه کلی گرفته باشیم می توانیم بگوییم : شبکه های مجازی به دو چهره بی واسطه و غیر بی واسطه بر سئو سایت تاثیر دارااست و فرقی نمی نماید که سایت شما تخصصی باشد یا این که علمی یا این که فرهنگی یا مذهبی ! همت کنید حق تقدم کار خویش را در کانال های مجازی لینکدین ، گوگل پلاس ، توییتر نیز قرار بدهید تا از مزایای بهبود سئو بوسیله آن ها فایده مند بشوید . 
همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد انتشار یک مقاله در کانال های اجتماعی واحد سنجش گوگل برای بهبود سئو نمی‌باشد . بلکه واحد سنجش گوگل برای سئو فید بک های کاربران مانند : کامنت گذاری ، لایک ، بازنشر و … می باشد . 
در دعوا نشر محتوا در شبکه های اجتماعی رئیس محتوا نیز شرط می باشد و صرفاً درج محتوا در شبکه های اجتماعی نمی تواند به تنهایی به بهبود سئو تارنما شما امداد نماید . 
الگوریتم 
Freshness گوگل چه می‌باشد و چه تأثیری در سئوی وبسایت دارد؟ 

۲۶ 
مرداد ۱۳۹۸ 6 






چه‌کسی 
علاقه دارد که سن دوست‌دختر جاستین بیبر در سال 2005 را بداند؟! این گزاره نسبتاً زننده، دقیقاً صحبتی بود که مدیر کهن بخش جستجو گوگل در سال 2011 و در بازه زمانی پرده برداری از الگوریتم Freshness عنوان کرد . این الگوریتم در اولِ رونمایی سبب ساز ایجاد تغییرات زیادی در نتایج کاوش شد . طبق آمار، چیزی در حدود 35 درصد سایت‌های رتبه‌دار در نتایج صفحات اول گوگل، پس از استارت کار Freshness، در رتبه‌های خویش مبتلا تغییرات شدند و این قضیه اکثری از وبمستران را به معنای واقعی نگران کرد . 

در این مطلب قصد داریم به صورت جامع، به معرفی الگوریتم Freshness بپردازیم و پس از آن، نکات اساسی و حساس بهینه‌سازی سایت و محتوا را برای این الگوریتم به شما فراگیری دهیم . 

چرا 
الگوریتم Freshness ساخته شد؟ فرایند تولید محتوا به فیس صعودی در درحال حاضر ترقی بوده و میباشد . 
در سال 2010 پیش‌بینی گردیده بود که حجم محتواهای تولید شده، تنها در سال 2017، بخش اعظم از اطلاعات ساخت شده در 5 هزار سال قبل از آن باشد! خودتان تصور فرمایید در بین این‌همه اطلاعات و محتوای موجود، گوگل چطور می خواهد دقیقاً مطلب موءثر و قضیه لحاظ کاربر را به دست او برساند؟ 
گوگل برای نشان دادن بهترین سود به یوزرها خود، الگوریتم‌های متعددی (از پاراگراف کبوتر، مرغ مگس‌خوار، پاندا، پنگوئن و . . .) را ایجاد کرده و به‌روزرسانی می‌کند . 
الگوریتم‌هایی که بر روی مواردی مثل: 
اسکن 
نبودن محتوا اعتبار 
سنجی سایت تشخیص 
محتوای بی کیفیت و . . . 
تمرکز دارند؛ ولی این‌ها باز نیز کافی نبودند . اجازه بدهید یک نمونه بزنم . تصور کنید که شما به دنبال دانلود یک کتاب درسی برای فرزند خویش در مرحله اینترنت هستید . آیا دوست دارید در زمان جستجو عبارتِ «کتاب پارسی پنجم دبستان»، با سایتی روبرو شوید که کتاب پارسی متن گردیده در سال 1387 را به شما نشان می‌دهد؟ آیا در این وضعیت اسکن نبودن، با کیفیت بودن و اعتبار بالای وب سایت به شما یاری می‌کند؟ ابداً . 

در اصل، الگوریتم Freshness برای حل نقص‌ یوزرها در بازخورد با محتواهای سابق به وجود آمد! به عبارت دیگر، وظیفه Freshness، افزایش جایگاه محتواهای تازه نسبت به محتوای کهن می‌باشد . با کمک این الگوریتم هست که پس از جستجو عبارتِ «کتاب پارسی دبستان» در گوگل، به تازه‌ترین نسخه چاپی این کتاب در رتبه‌های نخست نتایج می سید . 

آیا 
با الگوریتم Freshness، همه محتواهای جدید به صدر نتایج گوگل می‌رسند؟ مطمئناً پاسخ این سؤال منفی میباشد . فراموش نکنید که سئو مثل یک مسابقه ورزشی میباشد . در شرای یک ورزش‌کار تنها تغذیه خوبی داشته باشد، نمی‌توان ذکر کرد که او قطعاً چیره آخرین مسابقه خواهد شد . الگوریتم Freshness و محتوای تازه نیز صرفاً یکی از نکات دارای اهمیت برای غالب شدن در این مسابقه می‌باشد که البته همین موضوع نیز برای تمامی سایت‌ها یکسان نمیباشد . 
به طور مثال: 
زمانی که عبارت «رئیس جمهور ایران» را جستجو کنید، مطمئناً دوچندان اهمیت داراست که در صفحه اول، با صفحه‌ای از ویکی‌پدیا روبرو گردید که در موضوع آقای حسن شیخ نوشته است، خیر صفحه‌ای در مسئله مدیریت جمهور سابق کشور، آقای محمود احمدی نژاد . اما در پیش‌روی هنگامی که عبارت «آموزش پخت خورش قورمه سبزی» را سرچ کنید، اهمیت متعددی ندارد که فرمان پخت این غذا، مربوط به دو روز پیش باشد یا این که 3 سال قبل‌تر . 

نمونه 
الگورتیم freshness گوگل 
در غایت این گوگل می باشد که می بایست متوجه این مورد شده و بفهمد که تازه بودن کدام محتوا برای کاربر اهمیت دارد . 
اما به طور کلی، طبق ارشادوراهنمایی منتشر گردیده از همین شرکت، تمرکز الگوریتم طراوت گوگل (Freshness)، برای ارتقا رتبه محتواهای جدید، عمده بر روی سایت‌هایِ ذیل است: 
خبری 
رویدادی 
سینمایی 
دانلودی 
(مثل موزیک، فیلم و نرم‌افزار) گوگل 
چطور تفاوت محتوای موضوع نیاز استفاده کننده را تشخیص می‌دهد؟ تصور کنید که وبسایت خویش را پس از برهه زمانی طولانی و با کارایی مضاعف بر روی واژه و کلمه «طراحی سایت» بهینه‌سازی (SEO) کرده‌اید . تا یک هفته در سلیقه کسب این سکو برتر وبسایت هستید، البته پس از آن یکی از رقبا با نشر یک مقاله یا این که تولید صفحه خدماتِ جدیدتر، از شما جلو می‌زند . احتمالاً پس از آن مرورگر ورقه خویش را ببندید و دیگر به سراغ گوگل نروید . 

گوگل به‌خوبی متوجه می‌گردد که در کدام کسب‌وکارها بایستی به دنبال محتوای جدید باشد و در کدام، بر روی شاخصه‌های دیگرِ سئو تمرکز کند . 

اما گوگل از کجا این مورد را می‌فهمد؟ مهمترین نکته‌ای که به گوگل در درک این مورد مضاعف مهم یاری می‌کند، داغ (Top) بودن یک دعوا یا این که تیتر در تراز اینترنت هست . 

زمانی که به‌طور ناگهانی همگی وب‌سایت‌ها پیرامون یک قضیه نو می‌نویسند و یوزرها متعددی عبارت‌های مربوط به آن را جستجو می‌کنند، گوگل متوجه وقوع یک حادثه تازه میگردد و به دنبال ارتقا رتبه جدیدترین مطالب می شود . 

به‌طور نمونه در صورتیکه تا تعدادی سال پیش شما عبارت «ساختمان پلاسکو» را کاوش می‌کردید، با صفحاتی روبرو می‌شدید که در قضیه تاریخچه ایجاد این سازه و دیگر جزئیات آن، اطلاعاتی به شما می‌دادند . همچنین سایت‌هایی که اقدام به تولید صفحات جدید در موضوع آن می‌کردند به حالت معمولی در رقابت با دیگر وب‌سایت‌ها قرار می‌گرفتند . البته پس از وقوع واقعه ناراحت کننده آتش سوزی این ساختمان، به فیس ناگهانی کاوش این عبارت با پروسه رو به رشد و البته با دیگر عبارات دارای ربط مقدمه می‌شود . در همین حال سایت‌های مختلفی نیز دست به ساخت محتوای جدید در زمینه آن میزنند . این مسئله سبب می‌گردد که در این برهه زمانی اهمیت محتواهای نو برای گوگل ارتقاء پیدا کند و مطالب جدید را به صدر نتایج بیاورد . 

در حالا حاضر نیز کاوش «ساختمان پلاسکو» در برگه اول، برخی از سایت‌هایی را به شما نشان میدهد که محتوای نو آن ها در زمان وقوع حادثه، جای محتواهای کهن را گرفته و در نتایج بالایی باقی مانده‌اند . 
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

چه 
راهی برای بهبود تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو وب سایت وجود دارد؟ همانند سئو، در بحث شبکه‌های اجتماعی نیز با دو بخش On-Site و Off-Site روبرو هستیم و در هنگام حضور در این شبکه‌ها باید به هر بخش نیز به یک میزان اعتنا نمود . 
عناصر On-Site عبارت‌اند از: 

سئو در مشهد
دکمه 
Share (برای به اشتراک‌گذاری آسان‌تر مقاله در شبکه‌های اجتماعی) دکمه‌های اتصال (مانند Like برگه در فیس‌بوک، Follow در توئیتر و لینکدین و . . .) 
عناصر 
دخیل در بخش Off-Site هم عبارت‌اند از: 
ورقه 
فیس‌بوک حساب 
توئیتر صفحه 
لینکدین حساب 
کاربری پینترست اکانت کاربری یوتیوب و . . . 
موردها 
زیر، مراحلی می باشد که هنگام حضور در شبکه‌های اجتماعی بایستی به‌صورت گام به قدم انجام دهید 
حساب‌های کاربری با نام کسب و فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید . هرچه در شبکه‌های بیشتری حضور یابید تعداد لینک‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنید اگرچه اندازه این لینک‌ها در شبکه‌ها گوناگون یکسان نخواهد بود، اما در هر حال هر شبکه اجتماعی مخاطبان مربوط به خویش را دارد . برای مثال امروزه اینستاگرام بخش اعظم پذیرای جوانان است این در حالی میباشد که فیس‌بوک فضایی مبتنی بر متن داراست و موضوع عشق اشخاص میانسال می‌باشد . 
یک وب لاگ یا این که وب‌سایت برای کسب و عمل خود ساخت فرمائید و به‌طور منظم دست‌کم هر هفته یک مقاله در آن قرار دهید . به‌طور ایده آل، فعالیت بلاگ به شکلی که عمده موضوع توجه موتورهای جستجو قرار گیرد، می بایست روزانه و به‌طور منظم باشد . به خاطره داشته باشید که صرفاً ساختن یک وب لاگ و فعالیت آن اهمیت ندارد، بلکه بایستی از مفید، با ارزش و غیرتکراری بودن مطالب آن نیز اطمینان داشته باشید . 
اگر دوران کافی برای مدیر شبکه‌های اجتماعی خود ندارید خوبتر هست شخصی را برای این عمل استخدام کنید . به حیث می رسد کارشناس شبکه‌های اجتماعی یک عدد از شغل‌های پررونق چندین سال آینده خواهد بود . در درحال حاضر حاضر، آگهی‌های فراوانی برای استخدام افرادی با این مهارت در فضای مجازی مشاهده میکنید . همچنین، اگر از دارایی کافی برای پرداخت حقوق این اشخاص برخوردار نیستید میتوانید از کارآموزان برای این فعالیت به کارگیری فرمایید . امروزه، بخش اعظمی از دانشجوها با شبکه‌های اجتماعی به‌خوبی آشنا می‌باشند و با کمی فراگیری می توانند تا حدودی فعالیت‌های دارای ربط با شبکه‌های اجتماعی کسب و فعالیت شما را انجام دهند . 
محتوای On-Site و Off-Site خویش را با یکدیگر هماهنگ نمائید . برای نمونه زمانی که در وبلاگ خویش پُستی منتشر می‌کنید با یک گزیده کوتاه به یاور لینک و پیوند و عکس آن را در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید . در مقابل، خوا‌نندگان وبلاگ یا این که وب‌سایت خویش را هم تشویق کنید تا با کلیک بر روی دکمه‌های Like یا این که Follow شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمایند . افزون بر این، قرار دادن دکمه Share در جایی با رویت کرد مناسب، میتواند به نشر محتوای شما در توئیتر، فیس‌بوک و گوگل پلاس امداد کند . به یاد داشته باشید از عکسی مناسب و کیفیت عالی و مرتبط برای پست‌های شبکه اجتماعی خویش استفاده نمایید . 
تاثیر 
شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت از نگاه آمار به طور میانگین حضور کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی تاثیری مثبت بر رتبه وب‌سایت آن‌ها می گذارند و این رابطه تا حدودی خطی می باشد (حداقل برای 5 جایگاه اولیه از نتایج هر جستجو) . به این معنا که وب‌سایت‌هایی با درجه بهتر، فعالیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند . با این وجود، هر قدر که به انتهای ورقه نتایج نزدیک شویم سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی تاثیر خطی خود را از دست می دهند . 

توجه: مطالب پایین بر اساس پژوهش ها وب‌سایت CognitiveSeo متن گردیده هست . 

تاثیر 
شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت از نگاه آمار 
از نگاه آمار عمل در فیس‌بوک و گوگل پلاس (نظیر Like، Share و Comment) ارتباطی خطی‌تری با رتبه‌بندی نتایج جستجو دارا‌هستند . بر این اساس، وب‌سایت‌هایی با رتبه‌های خوب تر در نتایج جستجو، حضوری فعال‌تر در این شبکه‌ها دارند . افزون بر این، رابطه لینکدین با رتبه‌بندی نتایج کاوش نیز از خواص خطی کمتری برخوردار است و از سوی دیگر پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی هست که رتبه‌های نخست نتایج جستجو، عمل بیشتری نسبت به سایرین در آن ندارند . 

این در صورتی می باشد که فیسبوک در کشور ایران به دلیل برخی مسائل در دسترس کاربران نیست، اما یوزرها ایرانی در یک سری سال اخیر در لینکدین کار گسترده‌ای دارا هستند . همچنین، مقالاتی که در لینکدین متن می‌شوند از قدرت بالایی برای رتبه‌گیری در نتایج جستجو برخوردارند . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

این‌که گوگل دوست دارد الگوریتم سئوی خودش را با صرفه کند بر کسی پوشیده نیست . در واقع ممکن است تعداد تغییرات و پیدایش رسانی های گوگل در یک سال به ۵۰۰ عدد هم رسد . 

سئو به معنا باصرفه سازی محتوا می باشد که در نهایت بتواند در نتایج نمایش داده شود . با تعداد مضاعف تغییرات و پیدایش رسانی ها این قابلیت وجود داراست که شما برخی نکات را از دست بدهید . 

با از دست دادن بعضی از نکات ممکن می‌باشد بقیه سعی های دیگر شما از دربین رود . حقیقتا هیچ کسی نمی خواهد این اتفاق رخ دهد . 

سئو در مشهد

اما در صورتی که آن ها را به صدق انجام دهید می توانید از مزایای ارتقا ترافیک به کار گیری نموده که باعث به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء کاربران دائمی می شود . 
چه کسی هست که ترافیک عمده و فروش بخش اعظم را نخواهد؟ 
فاکتورهای رنک گیری و سئو در چندین سال اخیر تغییرات متعددی به خود چشم است . بعضا از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن استفاده می شد الان دیگر کاربردی ندارند . 

به همین دلیل ما چند تاکتیک و راهکار منش های مختلف را از افراد متخصص سئو عده کرده ایم که مطمئن باشید سئو وبسایت شما مطلوب با تاکتیک های سئوی این سال می باشد . 

این ها نکات خوب برای سئو ۲۰۱۹ هستند . همان گونه که خواهید دید، در صورتیکه قالبی باشد که همه آن ها را پوشش دهد این است که یک تجربه کاربری بهتر را ایجاد کند، البته می بینید که برخی از کارشناس های دیگر از خط مش های اختصاصی به فرد خویش را پیش می گیرند . 

ما همجنین در بخش دوم مطلب که برای شما در حیث گرفته ایم که ۱۶ نکته پر سرعت سئو را برای شما بازگو می کنم . 

بخش اعظم از این وقت شما را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های سئو از دید متخصصین جهانی سئو بیاندازیم . 

۱ . 
بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید متخصص اول سئوی ما برایان دین (Brian Dean) از وب سایت Backlinko می باشد . 

برایان در مورد سیگنال های تجربه کاربری در رنکینگ موتور جستجو کلام می زند . ما اخیرا از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومین فاکتور رنک گیری آنان است، و این منش خیر صرفا ادامه پیدا می کند بلکه در اینده نقش لبریز رنگ تری به خود می گیرد . 

در حالتی که نمی دانید الگوریتم RankBrain چه چیزی است ما در این جا توضیح کوتاهی در باره آن می دهیم . یکی از سیستم های یادگیری خودرو می باشد که به گوگل کمک می کند تصمیم بگیرد برگه ها در کجای نتایج رنک بگیرند . 

به بیانی معمولی تر، رنک برین بر روی تعامل یوزرها با نتایج کاوش بررسی می نماید و بر پایه آن به نتایج رنک می دهد یا از رنک آنان می کاهد . به این صورت که در صورتی که کاربری وارد سایتی شود و در مقطع کوتاهی مجدد با نتایج جستجو بازگردد، رنک آن وبسایت کاهش پیدا خواهد کرد، اما در صورتی که استفاده کننده وارد آن تارنما شود و وقتی را درآنجا سپری کند، آن وبسایت رنک اخذ می کند . 

که به تجربه ی کاربری آن وب سایت بستگی دارد . 

برایان پیشنهاد می نماید که از لغات اساسی با ارتفاع متوسط (medium tail keywords) استعمال نمایید که بیشترین فایده را از موتور جستجو و الگوریتم RankBrain اخذ کنید . او می گوید:«زمانی که شما برای یک کلمه و واژه کلیدی میانگین ورقه خویش را باصرفه می کنید(و ازآن یک ورقه فوق العاده می سازید)، RankBrain به رخ خودکار برای آن و کلمات حساس شبیه با آن به شما رنک می دهد» . 

در 
ادامه با صرفه سازی برای لغات با اهمیت با طول متوسط، RankBrain نگاهی به موارد تحت دارد: 
بازه 
هنگامی که کاربر در صفحه ی شما می ماند(زمان بالای ۳ دقیقه مدت خوبی اکانت می شود) نرخ کلیک محل ورود یا این که درصد کاربرانی که بر روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

تمامی کاربران با تصاویر نسبت به نوشته رابطه بهتری برقرار می نمایند و شیفته آن‌ها هستند، قبل از آن تصاویر هم از درصد کلیک بالاتری برخوردارند و در نتایج کاوش نیز یوزرها در هر موتور جستجویی حاذق به یافتن تصاویر میباشند . 

ولی یک ایراد تعالی برای تصاویر وجود دارااست و آن این می باشد که موتورهای کاوش دارای چنان هوش مصنوعی نیستند که بتوانند تصاویر را درک کنند . به این ترتیب حتمی می‌باشد تا با به کار گیری از متن، برچسب، اندازه و بقیه خصوصیاتی که برای تصاویر لازم هستند انها را به موتور کاوش معرفی کنیم . 

سئو در مشهد

برای شناساندن تصاویر میتوانید از نام‌گذاری در بخش Alt و title، توضیحات و شرح تصویر که این روزها آن را با عنوان کپشن میشناسیم به کارگیری کنیم . علاوه بر آن با به کار گیری از تعریف میزان تصویر نیز نتایج بر شالوده مقدار را به موتور جستجو بفهمانیم . 

طبق نتایج ۳۰۰ درصد یوزرها به تصاویر نسبت به متن علاقه‌ی بیشتری دارا‌هستند . 

پیشین از ان تصاویر نیز می‌بایست باصرفه سازی شده باشند، برای این مسئله می توانید دو مطلب بهینه‌سازی تصاویر وردپرس و بهینه‌سازی تصاویر مو جود در صفحه ها وردپرس را مطالعه فرمائید . 

۴- 
راهکار درست لینک‌سازی و انتخاب لینک و پیوند یکتای مناسب گونه پیوند هم در سئو وب سایت مهم است، به گونه‌ای که ساختار لینک یکتای شما می بایست از قوانین و موققراتی همچون موردها زیر پیروی کند . 

استعمال 
از لینک کوتاه به کارگیری 
از لغت ها دارای اهمیت در آدرس مطالب استعمال از دسته‌بندی در ساختار لینک و پیوند برای وبسایت‌هایی با ماهیت مجله‌ای، خبری، تکنولوژی و . . 
جلوگیری 
از کلمات فارسی و فینگلیش در لینک صفحات پس از این‌که به یک انتخاب لینک و پیوند یکتای مناسب در وردپرس رسیدید اکنون بایستی وارد مرحله‌ای گردید که اقدام به لینک و پیوند سازی برای سایت خویش نمایید . 

در تعیین سایت‌هایی که به شما لینک و پیوند میدهند می بایست توجه کافی داشته باشید و همواره این بخش را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کرده و سایت‌های اسپم که به شما لینک و پیوند داده‌اند را حذف کنید . علاوه بر آن لینک‌های شما نباید به گونه‌ای باشند که احساس شود خریداری شده‌اند . 

اگر قصد دارید تا در مقابل بک‌لینک وردپرس هزینه‌ای را متقبل شوید همین هم اکنون دست نگه‌دارید، برای لینک‌سازی در سایت‌ها شایسته ترین خط مش از روش رپورتاژآگهی هست تا کسب و فعالیت و سرویس ها خویش را در قالب یک متن در سایر وبسایت‌ها به بقیه افراد معرفی فرمائید . علاوه بر آن این اذن را به خود بدهید که محتوای رپورتاژآگهی گوناگون بوده و چه بسا المقدور به صورت نقد و ارزیابی به وسیله مشتریان و یوزرها شما فیس گیرد . 

۵- 
شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان آن شبکه‌های 
اجتماعی و مخاطبان آن 
از سال ۲۰۱۵ شبکه‌های اجتماعی تاثیر بدون واسطه و بیشتری را بر روی سئو سایت‌ها داشته‌اند که باید از آن ها تا حد ممکن استعمال کرده و برای برندسازی و معرفی به مخاطبان نیز از رسانه‌های تصاویری متعدد در این شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند گردید . 

در‌صورتی‌که اعتنا کرده باشید با کلیک بر روی لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ثبت میکنید بعضا از انها پیوند غیرمستقیم میباشند که برای آنالیز و تحلیل اخلاق و رفتار یوزرها برای کلیک روی لینک‌ها ایجاد شده‌اند . از فی مابین انها می‌توان به توییتر اشاره کرد که پس از زمان هنگامی که در برگه نتایج غایب بود مجددا با تاثیر بیشتری در کاغذ نتایج حاضر گردیده و در نتایج می‌توان به آن‌ها رسید . 

به برهان این‌که خود این بخش نیازمند یک مقاله مفصل و جامع میباشد در مطلب بعدی به مهم‌ترین فاکتورهایی که قادر است در لینک سازی مورد استعمال قرار گیرند اشاره خواهم کرد، البته پیش از ان سفارش می کنم مقاله مربوط به اصول برندسازی در شبکه‌های اجتماعی را هم زمینه مطالعه و محاسبه قرار دهید . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

پیج  رنک گوگل

پیج 
رنک گوگل: فرض نمایید دو تا وب سایت می‌باشند که درباره یه مورد یکسان دو تا مقاله عالی منتشر کردند . هردو مقاله کیفیت یکسانی دارا هستند . 
عالی کدوم تو نتایج فراتر قرار می گیره؟ 
گوگل با یه منطقی میگه اگه یه تارنما مطلبش انقدر خوب بوده که چند نفر بهش پیوند دادند، یعنی برای سایر مخاطبین هم بهتره . پس بایستی تو سکو بالاتری قرار بگیره . 

سئو در مشهد
به همین سادگی! 
برای این کار، پیج رنک تعریف شد که یه عددی در میان ۰ تا ۱۰ میباشد . 

Page Rank یا به اختصار PR اولین الگوریتم سکو بندی گوگل بود . 

ولی جدید کار شروع شده بود . امتیاز بر شالوده تعداد لینک میتونست خیلی مخرب باشه . 
که البته بود! 


Google 
VS Black Hat SEO خیلی زود مزرعه های پیوند (سایت های پر از پیوند به دیگران) و خرید و فروش پیوند خط مش به‌زمین‌خورد . البته گوگل رند تر از این کلام ها بود . استارت کرد به اعمال فاکتورهایی برای امتیاز دهی لینک و پیوند ها . 

مثلا اگه یه برگه به چند تا لینک اشاره کنه امتیاز دربین تعدادی تا پیوند پخش بشه . یا این که اعتبار تارنما لینک و پیوند دهنده در اندازه امتیاز تاثیرگذار باشه . 
(برای دیدن محاسبات ریاضی دقیقش میتونید به پیوند منبع مطلب بازگشت کنید) 


هر تعدادی که این بهبود یاری متعددی به جلوگیری از تقلب کرد ولی بودند کسایی که باز نیز خط مش به دور زدن پیج رنک گوگل را یاد تصاحب کردن . به مرور گوگل، فاکتورهای پیج رنک رو به چهره آشکار (مثل روایت لینک و پیوند های نوفالو) و گاها مخفیانه بهبود بخشید و الگوریتم های دیگه ای رو هم برای رتبه بندی نتایجش اعمال کرد . 

نبرد در میان سئوکارهای کلاه سیاه و گوگل همیشه وجود داره . ممکن است تو یه دوران کوتاه این سئوکارها موفق باشند و نتایج خیر رو به کارفرماشون ارائه بدنو پول نیکی بگیرند . ولی در نهایت با بهبود مداوم الگوریتم های مرتبه بندی گوگل، کسی که زیان می کنه کارفرماهایی می باشند که کارشون رو به دست این مدل از سئو امور سپردن . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

چطور 
یک رپورتاژ آگهی برنده برای سئو وبسایت داشته باشیم؟ می 
14, 2019/4 بینش /در دسته‌بندی نشده /توسط سیاوش پیری چطور 
یک رپورتاژ اطلاع رسانی پیروز برای سئو سایت داشته باشیم؟ یک سخن مفصل در خصوص رپورتاژ اطلاع رسانی و نحوه انجام آن به شایسته ترین صورت ممکن با بالا ترین بازدهی در این مطلب … 
رپورتاژ اطلاع رسانی ، روز جاری یکی از پر سر و صدا ترین اشکال تبلیغات در فضای سرویس ها سئو وب سایت هست . با دقت به اهمیت و تاثیر گذاری شگفت انگیز بک لینک و پیوند در سئو وب سایت رپورتاژ آگهی یکی از اساسی ترین تکنیک های سئو در لغت ها پر رقابت محسوب می شود . 

سئو در مشهد

در 
این مقاله بطور کامل در خصوص رپورتاژ آگهی کلام می کنیم و نظارت می کنیم که به چه رخ می توانیم خودمان شایسته ترین و به صرفه ترین رپورتاژ را برای سایتمان سفارش دهیم!؟ 
معرفی 
کلی رپورتاژ آگهی همانطور که از اسم آن معین است، نوعی آگهی و تبلیغ در فضای وب سایت ها محسوب می شود . 

اما 
معمولا انگیزه آن عمده سئو شدن سایت می باشد تا سود گیری تبلیغاتی از آن! 
تارنما های پر بازدید و وب سایت های دارای اعتبار و دیرین ( آتوریتی بالا ) مبادرت به ارائه این نوع سرویس ها تبلیغاتی می کنند . 

صورت 
تبلیغات رپورتاژ اطلاع رسانی به این صورت هست که: 
یک مطلب ( حدود 500 تا 2000 واژه ای ) ایجاد می فرمایید و به سایت پذیرنده تبلیغ داده می شود . 
در 
مطلبتان 1 الی 3 پیوند به سایت خودتان می دهید ( با عبارات با اهمیت مورد سئو سایتتان ) وب سایت پذیرنده مطلب شما را در سایتش منتشر می کند . 
بک لینک و پیوند های شما فعال می شود و تارنما بر روی عبارات مهم تان ارتقاء درجه می یابد . 
بطور کلی اگر بخواهیم معمولی به قضیه رپورتاژ اطلاع رسانی نگاه کنیم، با مراحل بالا این عمل انجام می شود . 

عمل رپورتاژ اطلاع رسانی اینقدر مفید و کارآمد بوده می باشد که بسیاری از شرکت های سئو، امروز از ابتدا چکیده از استراتژی سئو خود را بر روی انجام رپورتاژ می گذارند . ( زمانی که بها سئو می دهند، بخش اساسی قیمتشان مربوط به هزینه ای می شود که بایستی رپورتاژ داده شود . 

حال موضوع اینجاست که در تعیین وبسایت پذیرنده، جور مطلب ارائه شونده از سوی شما، برهه زمانی و لغت ها حساس که با آن ها اقدام به رپورتاژ می کنید، نکاتی وجود داراست که کیفیت و برخورد رپورتاژ شما تحت تاثیر قرار می دهد . 

چطور 
یک رپورتاژ مفید داشته باشیم؟ رپورتاژ 
اطلاع رسانی موفق برای سئو سایت رپورتاژ 
اطلاع رسانی برنده برای سئو سایت 
در 
این قسمت وارد بخش های مربوط به کیفیت رپورتاژ می شویم و محاسبه می کنیم که با در نظر به دست آوردن چه مواقعی می توانید بازدهی را تا حد امکان افزایش داده و به به عبارتی صورت هزینه را نیز کاهش دهید! 
این 
مشاجره را به 4 نصیب تقسیم می کنیم که در هر کدام بصورت غیروابسته به موضوعی بپردازیم: 
1- 
گزینش تارنما پذیرنده رپورتاژ آگهی اولین مورد و میتوان اذعان کرد با اهمیت ترین موضوع در اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی، انتخاب درست وبسایت پذیرنده می‌باشد . 

مواقعی 
جان دار دارد که معیار های کیفیت تارنما پذیرنده را معلوم می کند و می بایست اصلی ترین فاکتور های ما برای گزینش باشد: 
قدمت 
و آتوریتی تارنما پذیرنده رپورتاژ: قضیه اعتبار و آتوریتی سایت، همواره یک عدد از اساسی ترین ترازو های بک لینک و پیوند سازی یا این که خرید بک لینک بوده است . 

برای این که تاثیر گذاری لینکهای دریافت شده از نظر گوگل بالا باشد، ضروری می‌باشد که رپورتاژ خود را در سایتی منتشر فرمائید که اعتبار آن از وب سایت شما عمده باشد . 

از آن جایی که کار بک لینک و پیوند سازی از روءیت کرد گوگل بایستی با جریمه رو به رو شود، نگاه نخستین گوگل به لینک هایی که شما اخذ می کنید منفی هست و شما باید این نگاه را کم ناچیز مثبت نمایید تا لینک بصورت ارگانیک تر چشم شود . 

به عنوان مثال زمانی که یک سایت معتبر مبادرت به پیوند دادن می کند، مقداری در ارگانیک چشم شدن پیوند مفید است؛ از این جهت که گوگل به واسطه اعتبار و قدمتی که این وبسایت دارد، به آن اعتماد دارد و در نتیجه لینک های خروجی از آن را نیز مثبت می بیند . 

پس اولی گام شناسایی وبسایت های معتبر برای مبادرت به سفارش رپورتاژ اطلاع رسانی می‌باشد . 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

بها  سئو

بها 
سئو یا این که تعرفه سئو چه چیزی است و شیوه حساب و کتاب قیمت سئو چیست؟ سوالی که ممکن است ذهن شما را هم سرگرم کرده باشد . گذشته از هر چیز می بایست بدانید که بر اساس تحقیقات به فعالیت آمده 85% اشخاص در عالم (و طبیعتا درصد قربت به همین عدد در ایران) برای یافتن یک محصول یا سرویس ها آغاز در اینترنت کاوش می نمایند . به این ترتیب در صورتی که وب وبسایت شما در برگه اولیه کاوش نباشد، شاید شما توسط مشتریان انتخاب نخواهید شد و رقبا گوی سبقت را از شما خواهند ربود! در صورتیکه به اهمیت سئو اینترنت سایت یا سئوسایت دکان اینترنتی خود پی برده اید، خوب تر هست که با اشکال شیوه بهینه سازی سئو آشنا شوید و بدانید کدام روش سئو برای اینترنت وب سایت شما مطلوب تر میباشد و هزینه انجام سئو چقدر میباشد .خیلی از ما لیست بها سئو وب سایت می خواهند .

سئو در مشهد

"تعرفه 
سرویس ها سئو" ارزش 
سئو داخلی سایت سئو داخلی تارنما به تمامی عمل های ضروری جهت استاندارد سازی و آماده سازی تارنما گفته می شود که لازم می باشد پیشین از شروع باصرفه سازی سئو فرنگی و یا این که تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود . بایستی در حیث داشته باشید چه بسا با بهترین سئو فرنگی و صرف هزینه های فراوان در صورتی که سئو داخلی وبسایت شما مناسب نباشد، نه صرفا فیض و تأثیری مشاهده نخواهید کرد، بلکه ممکن هست مشمول جریمه (پنالتی) سایت گوگل هم شوید و تا برهه زمانی ها اینترنت وبسایت شما از نتایج جستجوی گوگل پنهان بماند . سئو داخلی وب سایت به موتور کاوش گر کمک می کند تا درک صحت از محتوا، مسئله فعالیت، مدل بندی محتوایی و منوهای سایت داشته باشد و در نتیجه اینترنت وبسایت را با دقت بیشتری در نتایج جستجوی یوزرها سناریو دهند . به عبارت دیگر سئو داخلی امداد می کند، سایت شما صحیح شناخته شود و در منزلت بهتری نمایش داده شود . بر مغایر سئو خارجی، تعرفه سئو داخلی تارنما با اعتنا به مشخص و معلوم بودن فعالیت های قابل انجام و حجم فعالیت کاملا واضح و ساده قابل محاسبه خواهد بوده . تعرفه مبنا و اثبات سئو داخلی برای هر وب سایت در سال جاری معادل 300,000 تومان (سیصد هزار تومان) می باشد و به ازای هر صفحه از وب سایت مبلغ 10,000 تومان به این مبلغ افزوده می شود . 
برای مثال در صورتی که نیاز داشته باشید هزینه بهینه سازی سئو داخلی را برای یک اینترنت وبسایت و همینطور 20 برگه داخلی محاسبه نمایید، می توانید از فرمول پایین استفاده فرمایید: 300,000 
+ (20 * 10,000) = 500,000 تومان در 
با صرفه سازی سئو داخلی وبسایت چه فعالیت هایی انجام می شود؟ سئو و باصرفه سازی عنوان صفحات، کلمات دارای اهمیت و متا تگ ها (Description، Robots و . . .) 
سئو و با صرفه سازی تگ های هدینگ صفحه های (تگ های H1 و H2 و . . . 
ساخت 
و بهینه سازی نقشه سایت فعال 
کردن فایل Htaccess و اصلاح پیکربندی آن ادغام 
و فشرده سازی فولدر های جاوا اسکریپت بررسی 
پیوند ها و آدرس صفحه های وب سایت و تصحیح آن‌ها در صورت امکان محاسبه 
و بازنویسی کدهای HTML و بروزرسانی و بهینه سازی آن فعال 
کردن امکان Gzip در تارنما به منظور فشرده سازی داده های سایت فعال 
کردن قابلیت کش سایت پرهیز 
از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در مقطع رندر شدن سایت ( Defer Parsing ) تر و تمیز 
سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript باصرفه 
سازی، کاهش حجم و نوشتن متن جایگرین Alt برای تصاویر سایت ترکیب 
و فشرده سازی فولدر های CSS طولانی تر 
کردن Expires Headers برای انواع فرمت فولدر های سایت معرفی 
اینترنت تارنما در وبمستر گوگل باصرفه 
سازی حجم کلی وب سایت سایت تولید 
پیوند داخلی در صفحه ها سایت بررسی 
تغییر مسیرهای اعمال گردیده در لینک و پیوند های سایت آنالیز 
خصوصیت Keep Alive ارتقا 
سرعت بارگزاری و سناریو سایت آنالیز 
و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات سایت با صرفه 
سازی نمایش سایت در گوشی

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

پانداها 
از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟ 1- 
محتوای خلاصه گردیده و ناقص پانداها علاقه‌ای به خواندن متن‌های دو سه جمله‌ای ندارند . آنان خوب می دانند که یک متن کوتاه فرصت کافی را برای جواب دادن به نیازهای مخاطب ندارد، به همین دلیل، چشم‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌شده می‌بندند . 

بهترین سئو کار
2- 
تکرار حرف‌های گذشته با کپی‌ کردن محتوا پانداها مانند هر کس دیگری دوست ندارند یک متن را برای بار چندم بخوانند، براین اساس چه بسا در حالتی که بیست درصد مطلب شما تکراری باشد، آنها دیگر رغبتی به تلاوت نخواهند داشت . پس در شرای از سایت‌های دیگر برای تولید محتوا به کار گیری می‌کنید حواستان باشد که یک پاندا قبلاً همه‌ی آن ها را خوانده و درحال حاضر در شرای قرار نیست سخن جدیدی بزنید، حداقل می توانید از زاویه‌ی تازه‌ای به آن مورد نگاه فرمایید و با جمله‌بندی‌های یگانه خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جالب و خواندنی باشد . 

3- 
جمع‌آوری و دست چین کردن محتوا در صورتی‌که اهل جمع‌آوری مقاله از وب‌سایت‌های متفاوت میباشید و از هر مقاله یک قسمت برمی‌دارید و دست چین می‌کنید، می بایست بدانید پانداها هر کدام از آن مطالب را به شکل کامل خوانده‌اند و درحال حاضر به یک گلچین راضی نمی‌شوند . پس این رویکرد نیز سیاست خوبی برای ایجاد محتوا نیست . 

4- 
چیره بودن آگهی یک صفحه بر محتوای تولید شده در‌صورتی‌که موقع خواندن کتاب هر یکسری ثانیه، یک نفر با تبلیغی تازه از لا‌به‌لا به لای صفحات کتاب خارج بپرد، چه عمل می‌کنید؟ در شرای تا می خواهید تمرکز نمایید پیام‌های تبلیغاتی جلوی چشمتان ظاهر شوند چه؟! همه‌ی‌ ما این نوع وقت‌ها کلافه می‌شویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطه‌ی ممکن پرت می‌کنیم! بنابراین در‌صورتی‌که توی سایتتان روش به راه و روش تولیدها مختلف را تبلیغ کرده‌اید و بنرها و پیام‌های تبلیغاتی از راز و کول سایتتان بالا می‌روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت دور سایت شما یک خط قرمز‌رنگ پررنگ می‌کشد . پس میانروی را رعایت فرمائید . 

5- 
ناهماهنگی محتوا با گوگل در حالتی که توی سرچ گوگل وعده‌ی چیزی را بدهید و مخاطب‌ها با هزار سلیقه و شوق و اشتیاق روی لینک و پیوند شما کلیک نمایند و آن‌گاه با یک برگه خالی مواجه شوند مانند این هست که کلی مهمان دعوت فرمایید و آنگاه خودتان بگذارید بروید . این دسته وقت‌ها توقع نداشته باشید کسی به وعده‌هایتان توجه کند . شما دارنده محتوای ناسازگار می باشید و پانداها خیلی زود پیدایتان میکنند و گرفتار میشوید . 

چه 
طور دل پاندا را به دست بیاوریم؟! مورد ها بالا از مهم ترین موضوعاتی‌ست که قادر است پاندا را از وب سایت شما ناامید کند البته هنوز منش برای به دست آوردن دل پاندا میباشد . فقط کافی‌ست سری به مطالب کهن وب‌سایت بزنید، مطالب تکراری را حذف کنید، بعد از آن بروید سراغ تحلیل کردن هماهنگی در بین مطالب و عنوان‌ها و خلاصه این که از شیوه‌های غلط ساخت محتوا دست بردارید و بدانید ساخت محتوای کیفیت بالا و موءثر یک کار زمان‌بر می‌باشد که در طولانی‌ مدت، شما را به سود دل‌خواه می رساند . 

  • ati alipour