مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۳۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


یکی مهم‌ترین نکات برای وبسایت هایی که مدتی از فعالیتشون پیشین باز‌بینی ارورهای 404 می‌باشد و همینطور برطرف کردن این مشکلات، این کلیپ بخشی از زمان فراگیری جامع سئو وردپرس می‌باشد که مجانی درین پست براتون قرار دادم .

بهترین سئو کار

خطاهای 404 چه تاثیری در سئو دارا‌هستند ؟
خب موردی که اینجانب مدام میگم در تمامی ی یادگرفتن هام و مخصوصا فراگیری های سئو : تجربه کاربری !

گوگل هم مثل بقیه کسب و فعالیت های جهانی خیلی واسش تجربه ی کاربرانش از به کار بستن از این موتور کاوش اهمیت داراست، پس خیلی کارایی میکنه تا شایسته ترین سود هارو به کاربراش نشون بده .

خب اکنون چنانچه شما وارد یک وبسایتی بشید که تعداد متعددی ارور 404 داره آیا اون سایت ، وب سایت خیر بوده براتون ؟ حتی در صورتی‌که شایسته ترین دوستتون هم بهتون سفارش کرده باشه سریع ازش بیرون میشید و به همگی هم بدش رو میگید !

حال حق به‌این که گوگل نیاد تارنما هایی که ارور های متعددی رو دارا‌هستند به کاربرانش نشون بده 🙂

چرا ارور های 404 بوجود دربین ؟!
همونطور که گفتم برای وب سایت هایی که مدتی از فعالیتشون قبلی این نقص‌ به وجود میاد .

1)در حین پیوند سازی داخلی نشانی رو غلط وارد کردن

2)مقطع ها آنگاه نوشته‌ی‌علمی یا این که ورقه ای واسش لینک و پیوند سازی انجام داده بودن رو یا این که حذف کردن

3)بازه ها آنگاه نشانی (url) نوشته‌علمی یا این که برگه ای که واسش لینک و پیوند سازی داخلی انجام داده بودن تغییر دادن

چطور میتونیم متوجه بشیم که چه تعداد پیوند شکسته داریم و در کجاها وجود دارا‌هستند ؟
خیلی فعالیت رنج وجود ندارد به امداد ابزار https://brokenlinkcheck.com و وارد کردن وب سایت آیتم نظرتون و زدن دکمه کشف کردن لینک و پیوند های شکسته، در رخ وجود ارور های 404 که نشانی ظریف صفحه ها رو هم بهتون میده تا متوجه بشید دقیقا در کدوم صفحه های این ارور رو دارید .

برای رفع ارورهای 404 می بایست چکار کنیم ؟
تو مرحله اولیه مشاهده کنید آیا لینک و پیوند وارداتی مشکلی داشته و ادیتش فرمائید

و در شرایطی‌که نشانی متبوع (نوشته ی علمی یا این که ورقه) رو کلا حذف کردین : یا این که ریدایرکت 301 نمایید به یک نوشته‌علمی تماما دارای ارتباط ، یا این که پیوند رو حذف نمائید از برگه

و در حالتی که نشانی تغییر تحول پیدا کرده به ورقه اصلی ریدایرکت 301 نمایید .

پلاگین redirection برای ریدایرکت کردن صفحه ها در وردپرس به کار گیری میشه .
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سپید


درین نوشته‌ی علمی قصد داریم شما‌را با اشکال سئو(کلاه سپید، کلاه سیاه  و کلاه خاکستری ) آشنا کنیم تا بدانید بسته به پروژه ای که در چنگ دارید از کدام یک بیشترین به کار گیری را داشته باشید.به طورکلی در افسانه ها رنگ سیاه نماینده ی شر, سپید نماینده ی نه و خاکستری چیزی دربین این دو میباشد.درباره با اشکال سئو نیز قصه نسبتاً به همین صورت میباشد.در شرایطی که این پست را تا آخر بخوانید در خواهید یافت که هرگونه ی سئو را در چه روزگار هایی به فعالیت برید.با ما یاور باشید.

در عصر جامع سئو تمام تمرکز روی کلاه سپید می‌باشد ولی نکات مهم سئو کلاه خاکستری رو هم یادگرفتن میدیم که برای بهبود سرعت ازش به کار گیری نمایید ولی در غایت انگیزه ما سئو کلاه سپید می باشد.

فهرست این کاغذ [نهفته فرمائید]

1 گونه های سئو : کلاه سپید
1.0.1 نکته ای در زمینه‌ی دسته های گوناگون سئو
2 گونه های سئو : کلاه سیاه
3 گونه های سئو : کلاه خاکستری
3.0.1 گونه های سئو را با هم بازنگری کردیم البته این نکات رو هم بدونید
اشکال سئو : کلاه سپید

سئو در مشهد
سئو کلاه سپید یعنی الآن خیر البته در آینده آری مطلقا!

در مجموع ابزار اصلی کارتان در سئوکلاه سپید در مرحله ی نخستین شکیبایی و صداقت میباشد و خوشبختانه گوگل هم  این دو را باارزش می داند و پاداشتان را خواهد بخشید.گوگل دوست دارااست شایسته ترین سود را به کاربرانش نشان دهد, در شرایطی‌که شما همانطور که داعیه میکنید حقیقتا شایسته ترین سود باشید دلیلی نیست که در نتیجه ها  تحت عنوان لینک و پیوند  اولیه اکران داده نشوید.

ما در این باره تخصصی عمل می کنیم، برای مشورت ماهر سئو میتونید در برگه ی خودش درخواست به‌این و شرایطش برای 2 ماه بخونید.

درضمن دقت داشته باشید اینکه بیش تر از کدام سیرتکامل ی سئو برای با صرفه سازی سایتتان استعمال می‌کنید به استراتژی های کسب و کارتان بستگی داراست به عنوان مثال استعمال از تکنیک های سئو کلاه سپید برای شما مطلوب خواهند بود در صورتیکه:

تا به امروز هیچ یک از رقبای شما به صورت بدون شوخی از روش فضای آنلاین کسب درآمد نمی نماید.
پیرو سود ی به طور کامل استوار می باشید.
بر روی کسب و کارتان سپرده گذاری بلند مقطع نموده اید.
در مجموع در شرایطی که آنقدر ها هم شتاب ای ندارید سئو کلاه سپید آیتم ی قابل قبولی میباشد.هر یک‌سری زمانه متعددی می طلبد البته نتایجی استوار نصیبتان می‌نماید و هر لحظه دلتان نمی لرزد که با تغییر و تحول الگوریتم های گوگل از کاغذ ی هستی محو گردید!هم اکنون به‌دنبال به یک‌سری مثال از تکنیک های سئو کلاه سپید  میپردازیم:

چگالی لغت ها کلیدی تان متعادل باشد.
قرار وجود ندارد یک میزان در اختیار داشته باشید تا هر لحظه از مطلوب بودن چگالی کلمه و واژه های کلیدی تان مطمئن گردید.همین که برای مثال نگویید: ((کلمه و واژه ی کلیدی چیز نیکی میباشد.اینجانب واژه و کلمه ی کلیدی را دوست دارم.))خودش کافی میباشد.اما نباید از آن طرف بام هم بیفتیم.برای مثال صرفا یکبار در خط اولیه و توشه دیگر در خط پایان واژه و کلمه کلیدی را بیاوریم. تشخیص این که‌این کلمه و واژه یِ دوبار تَکرار گردیده در محتوای 1000 کلمه و واژه ای تان کلمه و واژه ی کلیدی میباشد  ,عمل را برای ربات های گوگل -هر چه قدر هم که هوشمند باشند- دشوار مینماید.هم اکنون بماند که استفاده کننده هم احتمالا چیز متعددی از چنین محتوایی دستگیرش نخواهد شد.

محتوای باکیفیت ایجاد نمائید.
مگر انگیزه گوگل ارائه ی شایسته ترین و باکیفیت ترین سود به کاربرانش وجود ندارد؟ پس درصورتی که با این انگیزه همسو گردید تردیدی باقی نمی ماند که  گوگل خیر فقط سنگی جلوی پایتان نمی اندازد بلکه  روش را هم برایتان ماشین رو خواهد کرد.

به کار گیری از عکس های معدود حجم و باصرفه,معرفی محتوا در شبکه‌های‌اجتماعی,آپ تو دیت رسانی مطالب کهن,استعمال از عنا وین دیدنی و… کلیه و تمامی از تکنیک های کلاه سپید می باشند از این جا که درین  پست تمرکزمان اضافه بر روی گونه های  سئو میباشد میتوانید برای دوراندیشی بیش تر از آنها به نوشته‌ی علمی ی اشکال سئو داخلی مراجعه‌کنید.
ساختار وبسایت را طبق ترازو های گوگل با صرفه سازی نمایید .
درسته ما مدام از این کلام می کنیم که می بایست برای استفاده کننده مقاله بنویسیم و شکی در‌این مورد وجود ندارد ولی می بایست دقت کنیم داریم ذیل بستری به نام گوگل این کار رو انجام میدیم، گوگل هم طبق تجربه ی یوزرها اصولی رو در حیث گرفته برای ساختار وبسایت و تعدادی اصول رو هم در حیث گرفته برای پایین ایجاد های خودش که مطلقا بایستی اون مورد ها رو هم باطن تارنما پیاده سازی کنیم وگرنه هرچقدر هم ساخت محتوای باکیفیت داشته باشیم فارغ از رعایت این ساختار ها نمیتونیم در نتیجه ها گوگل چیره باشیم

این بخش از سئو تحت عنوان سئو تکنیکال یا این که سئو فنی شناخته گردیده که در صورتی‌که از وردپرس به کار گیری می کنید نسبتا خیالتون شل باشه البته در‌صورتی‌که سایت رو منحصربه‌فرد نوشتید قطعا می بایست سئو تکنیکال رو روی وب سایت پیاده سازی نمایید تا ربات های گوگل بهتر بتونن متوجه بشن شما دارید چکار می‌کنید 🙂

احتمالا در آینده نوشته‌علمی ای در قضیه سئو تکنیکال روی وبسایت قرار داده می‌گردد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


سئو رفته رفته داره طاقت فرسا خیس میشه و رقابت روز آپ تو دیت در گوگل داره فشرده خیس میشه.  امروز دیگه گوگل مثل یک سری سال گذشته به سایتهایی که تنها یک‌سری تا نوشته‌ی علمی و چنتا بک لینک و پیوند دارن مرتبه نمیده و فاکتورهای متفاوتی را وارد الگوریتم خودش کرده.

جور ای از این فاکتورها یوزر متریکس ها می‌باشند یعنی اگه گذشته از این گوگل تنها بدین اهمیت میداد که محتوای شما چه کیفیتی داره و چنتا و از کجاها بک لینک و پیوند دارین، امروز این زمینه رو هم مد لحاظ داره که خوی یوزرها در وب سایت شما چطوریه.

 سئو در مشهد

گوگل به وسیله ابزارهای متنوعی که داره مثل گوگل آنالیتیکس و مرورگر کروم به راحتی خوی کاربرا رو توی سایتهای گوناگون مانیتور میکنه و متوجه این یوزر متریکس ها در وبسایت شما میشه.

دو تا از فاکتورهای مهم یوزر متریکس بازه زمانی زمانه ماندگاری یوزرها در تارنما شما و همینطور بانس ریت زیر سایته.

بانس ریت یا این که نرخ پریدن یعنی اینکه کاربرانی که وارد یک کاغذ از وبسایت شما میشن دقیقا از اون برگه بیرون نشن و دستکم یک برگه دیگه از تارنما شما رو هم ببینن.
تکنیکی رو میخوام به شما معرفی کنم که شما بوسیله این تکنیک میتونید کاری کنین که مقطع روزگار ماندگاری کاربرا توی وبسایت شما به واحد سنجش قابل توجهی ارتقا پیدا کنه، و منظورم از ترازو شایان توجه اینه که شما میتونین با این طرز کاری کنین تا یوزرها دستکم چندین دقیقه اضافه در صفحه ها وبسایت شما بمونن.

تکنیک ارتقا زمانه ماندگاری – تایم آن وبسایت
این تکنیک به کارگیری از ویدئو در درون نوشته های سایتتونه.

شاید شرایط کنونی بگین خوب ما خودمون هم این رو میدونیم که کلیپ منجر میشه تا کاربرا اضافه در تارنما بمونن البته ساختن ویدیو، تایپ کردن متن کلیپ، ضبط و دستکاری اون، تجهیزات و دوربینش، تمامی اینا سبب میشه که شما قید قرار دادن ویدیو در باطن محتوای وب سایت رو بزنین.

همینطور مگه بشر میتونه برای تک تک محتوای سایتش کلیپ صحیح کنه؟

ولی میخوام روشی رو بهتون فراگیری بدم که ابدا نیازی به دردسرهای تولید ویدیو بوسیله خودتون نباشه اما بتونین برای تمام محتواهاتون کلیپ قرار به‌این.

راهکار:
کلیه ما یوتیوب رو می شناسیم. مگه قابلیت و امکان داره کسی توی وب فعال باشه اما وب سایت یوتیوب رو نشناسه. یوتیوب مطرح ترین تارنما اشتراک گذاری ویدیو در دنیاست. جالبه بدونین که بیشتراز 1.5 میلیارد نفر دارن از یوتیوب به کارگیری میکنن و هر روز نسبتاً 5 میلیارد کلیپ در یوتیوب چشم میشه. پس با این آمار قابلیت و امکان نداره شما در باره موضوعی بخواین محتوا بنویسید که دست کم تعدادی ویدیو مربوط به اون توی یوتیوب نباشه.

ولی اختلال اینجاست که ویدئوهای باطن یوتیوب اکثرا به گویش انگلیسی میباشند، پس همینطوری نمیتونید اونارو درون محتواهای فارسیتون قرار به‌این.

برای حل این نقص‌ اینجانب یک طرز خیلی بی آلایش و ارزون رو میخوام بهتون معرفی کنم.
پس ازتون میخوام نخست ویدئوی گزینه نظرتون رو توی یوتیوب تعیین کنین.

آن گاه وارد وب سایت انجام میدم دات کام بشین. وبسایت انجام میدم یک تارنما برون سپاری پروژه هاست و اشخاصی اینجا می‌باشند که از گذشته مهارتهاشونو اینجا قرار دادن و شما میتونین از مهارتهای اونا به کارگیری بکنین.

پس از اینکه وارد این وبسایت شدین عبارت “زیرنویس فیلم” رو کاوش کنین و اینجا شما با یک سری کاره مواجه میشین که با بها خیلی ناچیز ویدئوهای شما رو هم ترجمه میکنن و هم پانوشت فارسی برای اون ساخت میکنن.

قیمتهایی که برای این عمل اخذ میشه بسیار ناچیز می‌باشند و به ازای هر دقیقه از 2 هزار تومان تا 4 – 5 هزار تومان متفاوته. یعنی شما میتونین به عنوان مثال با 10 هزار تومان برای یک ویدئوی یکسری دقیقه ای یوتیوب پانوشت فارسی تولید کنین.

پس از گزینش و توصیه خدمت متبوع معمولا یک فولدر پانوشت با فرمت srt بوسیله انجام دهنده خدمت برای شما ارسال میشه. Srt در واقع فرمت استاندارد زیرنویسه.

پس از اینکه فولدر زیرنویس رو اخذ کردین میتونین وارد تارنما آپارت بشین و بر روی لود کلیپ کلیک بکنین. در برگه گشوده گردیده لود ویدیو از یوتیوب رو تعیین کنین و لینک و پیوند یوتیوب رو درین فیلد قرار به این، تیتر و توضیحات رو بازنویسی کنین، آن گاه بر روی پیکربندی توسعه یافته کلیک کنین و از این نصیب پوشه زیرنویس با فرمت srt رو تعیین کنین تا آپارات بصورت خودکار پانوشت رو به ویدئوی شما بیش تر بکنه و آن‌گاه ویدیو رو منتشر بکنین.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


صد رد صد شما هم تاکنون سایتی برای خودتان فعال‌ساز‌ی نموده اید و در سئو تارنما‌تان با مشکلاتی مواجه گردیده‌اید. از این رو ما تصمیم گرفتیم در‌این مبحث توضیحات کاملی را به طور مرحله به مرحله و بی نقص در رابطه شایسته ترین و کاربردی‌ترین ابزارها یا این که پلاگین‌های سئو وردپرس فراهم کرده‌ایم و بشما این اطمینان را می دهیم که در صورتی بدرستی آنان را روی وبسایت خویش اعمال نمائید، سئو تارنما‌تان تحولات دیده گیری خواهد داشت. (اما در‌صورتی‌که هم با قرائت این نوشته ی علمی نتوانستید این موردها را صحیح انجام دهید نگران نباشید، هر سوالی که داشته باشید در بخش بینش‌ها جواب میدهیم.)

شاید بپرسید:

بهترین سئو کار

به هیچ وجه چرا وردپرس؟

از کجا سئو سایتم را استارت کنم؟

پلاگین‌های وردپرس چطور در سئو یاری‌مان مینمایند؟

شایسته ترین پلاگین وردپرس برای بهبود سرعت تارنما کدام میباشد؟

شایسته ترین ابزارها برای تحقیق کلمه و واژه کلیدی چه می‌باشد؟

گوگل چه ابزارهایی برای بهبود سئو وب سایت داراست؟

از کدام ابزار برای چه کاری استعمال کنیم؟

شایسته ترین ابزارها برای لینک و پیوند سازی کدام‌اند؟

شایسته ترین ابزار برای باز‌بینی وب سایت رقبا چه است؟

وردپرس به عوارض متعددی بدین حجم از محبوبیت رسیده و به او‌لین تعیین برای طراحی سایت تبدیل شده‌است.
او‌لین برهان آن استعمال بیش تر از یک سوم تارنما‌های عالم (خیر تنها عادی‌ها حتی پهناور‌ترین وبسایت‌های داخلی و فرنگی مثل دیجی متاع مگ یا این که CNN) از وردپرس میباشد.
بروزرسانی بدون‌پول هم از سایر خصوصیت‌های بسیار مثبت این سیستم رئیس محتواست. ما تا قبل از این عارضه ها برتری وردپرس را باز نگری کردیم پس درین بخش دیگر به ادامه آن نمی‌پردازیم و یک راست می رویم سراغ اصل مقاله. یعنی ابزار‌های سئو فن‌ای وردپرس!

1. فعال سازی سرچ کنسول گوگل
مهم ترین ابزاری که در مراحل سئو وبسایت یا این که سئو وردپرس به آن نیاز دارید سرچ کنسول گوگل یا این که کنسول جستجوی گوگل میباشد. گوگل سرچ کنسول یک ابزار به طور کامل بدون پول میباشد و اسم تازه ابزار کهن گوگل یعنی گوگل وبمستر تولز میباشد و بدلیل ارتقاء تعداد یوزرها و معمولی سازی روند استعمال از آن برای یوزرها تازه کار، ارائه شده‌است. سرچ کنسول گوگل از روش اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهد یاری‌تان میکند:

بخش‌هایی که نیاز به بهبود دارا هستند را شناسایی فرمائید و با با صرفه‌سازی آنان ترافیک وب سایت‌تان را بالا ببرید.
تعداد اشخاصی که از روش حاصل کاوش پا به وب سایت‌تان می گذارند را باز نگری فرمایید
وب سایت‌هایی که از آنان بک پیوند اخذ کرده‌اید را شناسایی نمایید
بدانید یوزرها با جستجوی چه عباراتی به تارنما شما رسیده‌اند
بدانید تارنما‌تان در حاصل کاوش چطور اکران داده میشود
از فساد‌های تارنما باخبر گردید
در حالتی‌که وبسایت‌تان گزینه حمله هکر‌ها قرار گرفت مطلع گردید و…
با این تفاسیر این ابزار می تواند برای سئو وبسایت شما بسیار موثر و کارآمد باشد. ولی سوال اینجاست؟

چطور وب سایت‌مان را به سرچ کنسول گوگل وصل کنیم؟
روند پایین را یک کدام از بعد از دیگری انجام دهید تا وب سایت‌تان را برای مدام بدین ابزار کاربردی متصل نمایید.

پیش از هر عمل نیاز به یک اکانت کاربری گوگل دارید. (به عبارتی اکانت جیمیل! نسبتاً امروز هر کسی یک اکانت جیمیل داراست. در حالتی که هم ندارید هیچ مشکلی وجود ندارد با جستجوی عبارت gmail در گوگل می توانید به سادگی وارد وبسایت گردیده و یک اکانت برای خودتان بسازید)
بعد وارد ورقه ابزار سرچ کنسول گردید. ما برای راحتی شما پیوند این برگه را اینجا قرار داده ایم. روی آن کلیک فرمائید.
روی مورد start now بزنید و از داده ها کاربری اکانت جیمیل‌تان برای ورود به کارگیری فرمائید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


روی Related در نوار سمت چپ پایین نصیب keyword Search کلیک نمایید. در‌این نصیب می توانید کلیدواژه‌های مربوط به قضیه اصلی را ملاحظه کنید. دقت داشته باشید که‌این توشه این کلیدواژه‌ها مثل نصیب قبلی ارتباط قربت با کلیدواژه اصلی شما ندارند. برای مثال، برای کلمه و واژه \"بلیز\" کلیدواژه‌های \"رنگ جامه\" یا این که \"خودتان بلوز بدوزید\" نیز یافت می گردند. این فرمان به‌این ادله میباشد که گزارش کلیدواژه، کاوش را بسط میدهد و همگی کلیدواژه‌های مربوط به کلید کلمه و واژه اصلی را اکران می دهد. این گزارش وقتی اثرگذار میباشد که قصد دارید محتوای خویش را توسعه و گسترش داده و مخاطبان جدیدی برای وب سایت خویش جذب نمائید.
برای سایر کلیدواژه‌ها نیز همین پروسه را تکرار نمائید تا دیگر کلیدواژههای دارای ارتباط را نیز بیابید. در لحاظ داشته باشید که داشتن لیست بلندی از کلیدواژه خوب میباشد ولی مهمتر از آن این میباشد که تشخیص دهید کدام یک از این کلیدواژه‌ها مطلوب می‌باشند و بهتر سکو میگیرند. برای تشخیص این مسئله می توانید از ابزارهای تحت به کارگیری فرمایید.

سئو در مشهد

قدم 3: تشخیص دشواری کلیدواژه
ابزار Keyword Difficulty در قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما امداد می‌نماید تشخیص دهید برای یک کلیدواژه مختص، رقابت با رقبا در کسب مرتبه چقدر مشقت بار میباشد. اما در لحاظ داشته باشید که همه این اعداد نسبی می‌باشند و محاسباتی که به وسیله این قابل انعطاف‌افزار انجام می گردند کلیه بر مبنا تقریب می‌باشند. بدین ترتیب در غایت خودتان می بایست با دقت به داده‌هایی که در اختیار دارید تصمیم گیری فرمایید. قابل انعطاف‌افزار برای کلیدواژه متبوع، سکو‌ها در دیگر حوزه ها را تقریب زده و دشواری کلیدواژه را به طور درصد به شما نشان میدهد. چنانچه مشاهده میکنید که رقابت راجع به کلیدواژه گزینه نظرتان بالا میباشد ناامید نشوید. می توانید کلیدواژه‌های دیگر را آزمون نمایید و معیار دشواری هر مورد را تقریب بزنید.

قدم 4: تحقیق راجع‌به کلیدواژه‌های رقبا
قابل انعطاف‌افزار SEMrush به شما این قابلیت را میدهد تا نگاهی به کلیدواژه های آیتم به کار گیری بوسیله رقبا بیندازید و با کلیدواژه‌های خودتان مقایسه نمایید. برای این عمل می توانید از ابزار Domain vs. Domain استعمال فرمائید که میتوانید از روش آن کلیدواژه‌های مرتبط با حداکثر 5 تارنما را ملاحظه کنید. برای به کار گیری از این ابزار، به نصیب Tools بروید و روی Domain vs. Domain کلیک فرمایید. دامین‌هایی که می توانید تعیین نمائید دربرگیرنده Organic، Paid یا این که PLA میباشد. بعد از آن بر مورد Go کلیک نمائید. نتیجه ها به دو نحوه اکران داده می گردند. قابل انعطاف‌افزار دامین هایی که شما معین کردید را به همپا داده ها مازاد برای شما اکران می دهد. با به کار گیری از این داده ها،میتوانید جایگاه کنونی هر کلیدواژه را در دامین های متفاوت ملاحظه کنید.
 البته یک شیوه دیگر برای مشاهده نتیجه ها Chart View میباشد. در‌این نصیب، با به کارگیری از نمودار Venn، کلیدواژه‌های منحصربفرد و معمول در هر دامین اکران داده می شوند. می توانید ملاحظه کنید که کدام سایتها برای چه کلیدواژه‌هایی با صرفه سازی گردیده‌اند. همینطور می توانید ببینید که کدام سایتها کلیدواژه‌های مشترکی دارا هستند. از روش این ابزار میتوانید وب سایت خویش را با رقبا مقایسه نمایید و مشاهده کنید که کدام کلیدواژه‌ها اقبال بهتری برای کسب مرتبه در گوگل دارا‌هستند.

 


گزینش کلیدواژه و باصرفه سازی صفحه های برای آنان فقط بخشی از عمل میباشد. شما می بایست مرتبه‌های خویش را نیز رهگیری نمایید تا بتوانید واحد سنجش پیروزی خویش را بسنجید. در قابل انعطاف‌افزار SEMrush میتوانید از ابزار Position Tracking استعمال نمائید تا ملاحظه کنید تارنما شما در چه درجه‌ای برای کلیدواژه‌های انتخابیتان جای دارد. برای استعمال از این ابزار به نصیب tools و بعد از آنPosition Tracking  بروید. در‌این نصیب کلیدواژه‌هایی که میخواهید رهگیری نمائید را وارد نموده و ابزار به شما گزارش می دهدکه درجه روزمره هر مورد از این کلیدواژه ها چندین میباشد.
همان طور که مشاهده می کنید، فعالیت با این قابل انعطاف‌افزار بسیار معمولی میباشد و با استعمال از آن می توانید داده ها متعددی راجع به صفحه ها حاصل موتورهای کاوش کسب نمائید. اطلاعاتی که‌این قابل انعطاف‌افزار گردآوری و ارائه می نماید بسیار زیاد و شایان توجه میباشد. شما می توانید برای تعیین مطلوب‌ترین واژه و کلمه‌های کلیدی از این قابل انعطاف‌افزار به کار گیری فرمایید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


ارتقا محل ورود گوگل | طریق های ارتقاء بازدید از گوگل
نسبتاً در هر ثانیه، 40000 عبارت در گوگل کاوش می‌شود. این رقم مساوی 3.5 بیلیون کاوش در روز می‌باشد. در صورتی کسب و فعالیت شما ترافیک متعددی از گوگل جذب می‌نماید، پس احتمالا رقبای متعددی را در کنار خویش میبینید.

بهترین سئو کار

به همین عامل می‌باشد که می بایست از سئو و با صرفه بودن وبسایت خویش مطمئن گردید. سئو درین راستا امری ضروریست، به این دلیل که به مانند پلی برای رابطه تارنما شما با یوزرها می‌باشد. 93% کار های آنلاین با یک کاوش شروع میشود و در شرایط کلی اقبال شما برای حضور در کاغذ اولیه حاصل گوگل خیلی زیاد وجود ندارد.

نتیجه ها بالای گوگل نسبتاً 33% کلیک ها را از آن خویش می‌کنند و این آمار به‌این معنیست که یک سوم ترافیک بدین تارنما ها وارد می‌شود. تلف کردن این زمان و قرار به چنگ آوردن در ورقه دوم گوگل بازدهی خیر و خوبی ندارد، به دلیل آن که بیش تر از 75% کاوش کنندگان به ورقه دوم گوگل نمی فرآیند.

حتی مطالعات سایت infront نشان می‌دهد که تارنما های برگه نخستین گوگل 95% ترافیک را از آن خویش می‌کنند. همان سهم تارنما های قرار گرفته در صفحه ها بعدی صرفا 5% می باشد. چنین تصویری نشان میدهد که پیروزی شما در حالتی‌که تضمین می گردد که در ورقه اولیه گوگل قرار داشته باشید.

سئو صحیح موجب ارتقاء محل ورود گوگل به سایت شما می‌شود. در‌این مقاله به معرفی شیوه هایی چهت نیل بدین مهم معرفی کرده ایم.

1. ایجاد محتوای باکیفیت
محتوا ابزار بسیار خیر و خوبی برای جلب لحاظ یوزرها می‌باشد. محتوای باارزش و موثر موجب نگه داشتن یوزرها در تارنما می شود. ارتقا زمانه حضور یوزرها در تارنما نیز طبق مطالعات انجام یافته موجب ارتقاء مرتبه وب سایت می گردد.

همینطور محتوای کیفیت عالی موجب جذب بیش تر یوزرها و تشویق آنان برای رجوع و برگشت به تارنما می‌گردد. برگشت یوزرها نیز به معنای ارتقا ترافیک سایت می باشد. همینطور اکثری از یوزرها در‌این دربین ممکن میباشد صفحه های شما‌را در مرورگر خویش بوکمارک نمایند و این مورد موجب برندینگ و رجوع و برگشت دوباره آنان می‌گردد.

دیدنی میباشد بدانید که 72% از بازاریابین آنلاین معتقدند که ایجاد محتوا موثرترین طریق در سئو و ارتقاء درجه وبسایت در گوگل هست.

2. تایپ کردن محتوای اورجینال
علاوه بر کیفیت محتوا، اورجینال بودن آن نیز مهم می باشد. نسخه برداری کردن دیگر محتواها به سئو و جایگاه تارنما شما جراحت میرساند. گوگل همواره وبمسترها را از این فعالیت نهی نموده است. به واسطه تکثیر محتوای اورجینال خواهید توانست که اعتماد یوزرها را جذب نمایید. شم اعتماد یوزرها به وب سایت شما عنصری کلیدی در سئو به حساب آورده می شود.

3. ارتقا سرعت لود تارنما
نماید بودن سایت از دو جهت به تارنما شما زخم میرساند. نخستین اینکه گوگل تارنما های نماید را دوست ندارد، به این دلیل که پایش آنان دوران متعددی از آن گرفته و در فیض جایگاه وب سایت را کاهش میدهد. ثانیا یوزرها با مشاهده یک سایت نماید آن را تخت‌گاز رخنه‌ میکنند و این موضوع از حیث بازاریابی ابدا سود خیر وجود ندارد. فاکتور دوم به صورت غیر بی واسطه بر روی پارامتر جذابیت وبسایت نیز اثر منفی نهاده و در سود مرتبه وبسایت کاهش خواهد یافت.

مطالعات نشان می‌دهد که 40% یوزرها بعد از سه ثانیه از زمانه لود و عدم مشاهده محتوای تارنما، آن را سوراخ می‌نمایند. همین مطالعات بیان می‌کنند که 80% یوزرها هیچ زمان مجددا به وبسایت های نماید گشوده نمی گردند.

از سوی دیگر یوزرها همواره به وبسایت های سریع گشوده می‌شوند. به این ترتیب ارتقا سرعت وبسایت نیاز می بایست از الزامات باشد. با ارزیابی کردن و باصرفه سازی آن می‌توانید گام بزرگی در این‌شیوه بردارید. با صرفه سازی تصاویر و فشرده خیس کردن آن ها می‌تواند استارت خیر برای این فعالیت باشد.

4. با صرفه سازی تصاویر
تصاویر در ارتقا اعتنا یوزرها به وبسایت نقشی کلیدی داراست. به همین ادله میباشد که تصاویر صدای بلندتری نسبت به لغات دارا هستند. با اینکه به کارگیری از تصاویر کیفیت عالی امری ضروری در پباده سازی صفحه های به حساب آورده می شود، ولی باصرفه سازی آنان نیز قادر است موجب ارتقا سرعت لود تارنما گردد.

فاکتورهای مانند سایز تصاویر و فرمت آن‌ها در ارتقا سکو تارنما تاثیر گذارند. براین اساس همواره سایز و حجم تصاویر را گذشته از بار گذاری کاهش داده و به یه خرده با صرفه برسانید. همینطور درج عبارات کلیدی در متن جایگزین تصاویر نیز راهکار خیر و خوبی برای سئو بهتر هست.

محتوای سایت برای جذب حداکثری اعتنا یوزرها می بایست با فرمت صحیحی در برگه منتشر شوند. فرمت درست موجب ارتقا دوران حضور یوزرها در سایت نیز می‌گردد. همینطور چنین خصوصیت ای موجب رجوع و برگشت یوزرها نیز می گردد. تمام این فاکتورها در غایت سبب ساز به ارتقا جایگاه تارنما و محل ورود از گوگل می‌شوند.

استعمال از تگ های هدر موجب قسمت بندی محتوا به قسمت های مختلف می گردد و در سود خوانایی محتوا ارتقا می‌یابد. همینطور با قرار دادن لغات کلیدی در تگ های هدر می‌توانید بخت خویش را برای ارتقا سکو وبسایت در جستجوی آن لغت ها کلیدی ارتقاء دهید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


گونه های بک لینک و پیوند | فراگیری 50 طرز بک لینک و پیوند سازی
طریق‌های بک لینک و پیوند سازی در سال‌های قبل مبتلا تحولات متعددی گردیده اند. از گزاره شیوه‌های منسوخ گردیده می شود به مزرعه لینک و پیوند ها و تبادل پیوند اشاره نمود.

سئو در مشهد

امروزه خواسته از پیوند سازی، کسب بک پیوند از محتواهاییست که کیفیت خوب بوده و از طریق‌های اسپم برای فریب موتورهای کاوش به کارگیری نشده باشد. هنوز لینک و پیوند سازی (یا این که کسب بک پیوند) یکی‌از طرز‌های مؤثر برای ارتقاء درجه صفحه ها تارنما در موتورهای جستجوست.

با این هم اکنون هنوز بخش اعظمی از برندها برای گزینش شیوه‌های بک لینک و پیوند سازی در گیر سردرگمی میگردند و نمی‌دانند که چه استراتژی را دنبال نمایند.

چرا بک لینک و پیوند سازی طاقت فرسا هست؟
یک ده سال پیشین بک پیوند سازی عمل نسبتاً سادگی بود. صرفا کافی بود که پاره ای پول در شرکتهای مزرعه لینک و پیوند خرج می کردید. یا این که اینکه یک سری وبسایت وابسته به خویش ساخت کرده و آنها‌را به هم لینک و پیوند می دادید. صرفا یکسری ساعت عمل یا این که کمی پول سبب ساز به اکران تارنما شما در کاغذ نخستین گوگل می شد.

چنانچه پیوند سازی سهل باشد هر کسی توانمند به انجام آن بوده و همگی نیز به آن عادت مینمایند. ولی امروزه بک لینک و پیوند سازی فعالیت دشواریست. ولی با به کارگیری از ابزارهای درست و داشتن مهارت کافی میتوانید از گزاره نادر کسانی باشید که از پتانسیل بک پیوند سازی فایده میبیرید.

درین مقاله به معرفی 50 شیوه ایجاد بک پیوند پرداخته تا شما بتوانید از روش آن ها به بک پیوند سازی برای وبسایت خویش یا این که مشتریانتان بپردازید.

اعتنا داشته باشید که هیچ طرز معمولی‌ای برای بک لینک و پیوند سازی نیست و تولید هر گونه بک لینکی نیز برای هر اینترنت سایتی منطقی وجود ندارد. البته مطمئن هستیم که فی مابین این طرز ها، یک سری نحوه متناسب با کسب و فعالیت شما خواهد بود.

از‌آنجا که این لیست بلندی میباشد، براین اساس فقط به توضیحات کوتاه و اثر گذار برای هر طرز بسنده کرده‌ و هر جا که لازم باشد، منابعی را برای مطالعه اضافه به شما سفارش کرده ایم.

شیوه‌های بک پیوند سازی و روش کسب آنان
1. بک لینک و پیوند ها EDU
با اینکه بک پیوند های EDU ذاتا قوی نیستند، البته وبسایت‌های با دامنه EDU، معمولاً آتوریتی بالایی داشته و این موضع موجب ارزشمندن شدن آن ها می‌شود.

برای کسب پیوند های EDU و دانشگاهی می توانید اذن پست مهمان به دانشجوها را داده و همینطور تخفیفاتی برای آنها در حیث بگیرید. پیرو از آنان درخواست نمایید که لینک و پیوند پست خویش را در ورقه دانشگاهی خویش قرار داده یا این که از استادان و همکلاسی های خویش بخواهند که آن را در تارنما خویش قرار دهد.

2. بک پیوند های GOV
همانند وبسایت‌های EDU، سایت‌ها دارنده دامنه GOV نیز معمولاً آتوریتی بسیار بالایی دارا‌هستند.

برای کسب بک پیوند های GOV می توانید با نهادهای دولتی رابطه برقرار کرده و با آنان همیاری مشترکی داشته باشد. آنگاه از آنها بخواهید که لینک و پیوند سایت شما‌را به طور بی واسطه یا این که در قالب یک پست در سایت خویش قرار دهند.

3. بک لینک و پیوند های ORG
مزایای این مدل بک لینک و پیوند ها مانند بک لینک و پیوند های EDU و GOV هست، ولی کسب آنان یه خرده راحت‌خیس میباشد. با حامی مالی شدن در یکی‌از این سازمان ها و ارائه سرویس ها و تولیدات خویش به آنها، یک قدم در کسب ابن دسته بک پیوند ها بردارید.

4. بک لینک و پیوند های محتوایی
این‌سیرتکامل بک لینک و پیوند ها به واسطه تایپ کردن محتوای کیفیت خوب و با ارزش در سایتتان ساخت خواهند شد. محتوای کیفیت بالا پتانسیل اشتراک گذاری و در سود کسب بک پیوند بالاتری دارا‌هستند.

چهت نیل به چنین فیض‌ای بایستی برنامه محتوا نویسی کاملی را تنظیم کرده تا بخت خویش را برای کسب چنین بک لینک و پیوند های فراتر ببرید.

5. بک لینک و پیوند از تارنما‌های خبری
شایسته ترین نحوه برای کسب بک پیوند از سایت‌های خبری، ایجاد محتواییست که خبرنگاران به آن عشق و علاقه‌مند باشند. محتوایی که از منابع گوناگون گردآوری گردیده و بتوان به آن استناد کرد.

6. لینک و پیوند های داخلی
لینک و پیوند های داخلی بی آلایش‌ترین نحوه لینک و پیوند سازی به شمار میروند، چرا‌که در اختیار گرفتن آنان در دستان شماست. در حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، سفارش میکنیم از پلاگین related post plugin استعمال کرده تا مجال های بیشتری برای لینک و پیوند سازی داخلی در تارنما خویش به دست آورید.

7. بک لینک و پیوند از کسب و شغل های کامل کننده
مراد از کسب و شغل های تکمیل کننده، آن‌هایی میباشند که مخاطبین انگیزه آنها با شما یکیست البته کالا متفاوتی را ساخت می‌کنند و در فیض حریف شما محسوب نمیشوند.

برای کسب بک پیوند از این‌سیرتکامل تارنما‌ها پیشنهاداتی در باب تبادل پست مهمان به آن ها ارائه دهید و یا این که یک کمپین بازاریابی مشترک تولید فرمائید.

8. بک پیوند از رقبا
در‌صورتی‌که رقبا را ترغیب به لینک و پیوند دادن به خویش نمایید، مطمئنا می دانید که‌این عمل به نفع شماست. با ساخت محتوای بسیار باارزش، آن‌ ها را ناچار به پیوند دادن به خویش کرده و بدین انگیزه دست یابید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


در سال ۲۰۱۰ گوگل به طور رسمیً اظهار‌کرد که از سرعت وبسایت تحت عنوان ابزاری برای جایگاه‌بندی تارنما ها به کار گیری خواهد کرد و از آن دوران تا به امروز گوگل به شدت تأکید داراست که بالا بردن سرعت وبسایت شما نقش مهمی در مرتبه‌ی وبسایت شما داراست.

بهترین سئو کار

درین نوشته‌ی علمی فراگیری سئو به یکی از دیگر از تکنیک های سئو می پردازیم ؛ با ویرلن همپا باشید :

گوگل در صدر ابزار PageSpeed را برای گسترش‌دهندگان پیشرفت در عملکرد وبسایت فعال‌سازی کرد و درپی پروژه‌ی سرعت‌ بخشیدن به صفحه های تلفن همراه را به مراد بالا بردن سرعت وب سایت‌ در گوشی پباده سازی نمود. گوگل برای امداد به متخصصان سئو اخیرا ابزار دیگری به اسم  Think with Google را فعال سازی کرده که مبادرت به سنجش پاسخگو بودن تارنما تحت عنوان یک کدام از پارامترهای سرعت وبسایت میکند.

این تماماً مشخص و معلوم هست که گوگل در پی بالا بردن سرعت تارنما شماست ولی تا چه واحد سنجش سرعت، گزینه تأیید گوگل میباشد؟

متأسفانه در جامعه‌ی متخصصین سئو تارنما ، تعاریف متعددی در باب سرعت وبسایت آورده شده‌است و تعریف‌و‌تمجید دقیقی از آن ارائه نشده میباشد. البته با دقت به نظرسنجی که به وسیله یک آکامی دارای اعتبار انجام گرفت معلوم شد که نسبتاًً نیمی از یوزرها وب سایت انتظار دارا‌هستند که وب سایت شما در کمتر از ۲ ثانیه گشوده شود. در صورتی‌که وب سایت بیشتراز ۳ ثانیه ارتفاع بکشد تا گشوده شود، یوزرها به احتمال زیاد از آن صرف حیث خواهند کرد.

این یک لزوم می‌باشد که برای پیروزی در سئو بایستی بر روی سرعت ساعت خویش تمرکز فرمائید. ولی خیر فقط برای سئو که تحت عنوان یک ابزار ارتباطی می بایست مبادرت به بالا بردن سرعت تارنما خویش بکنید. در یک نظرسنجی مشخص و معلوم شد که نسبتاًً ۷۹ درصد از خریداران اینترنتی که با سرعت ضعیف تارنما مواجه گردیده‌اند برای خرید دوباره به آن وب سایت گشوده نگشته‌اند.

بالا بردن سرعت وب سایت یک قضیه حیاتی برای سئو شماست و بهتر میباشد برای پیروزی در‌این زمینه سعی فرمایید.

 

نکاتی برای بالا بردن سرعت تارنما
از io برای بهبود عکس به کارگیری کنید.
یکی بیشترین حجم‌ها را در هر سایتی عکس‌ها به خویش اختصاص داده‌اند. راهکاری که قادر است به بالا بردن سرعت وبسایت شما یاری دهد فشرده‌سازی عکس‌هاست. یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای تارنما‌های وردپرس ابزار Kraken.io می باشد که بصورت خود کار تمامی‌ عکس‌های شما‌را فشرده می نماید. این ابزار هم‌چنین از قابلیت و امکان API برای فشرده‌سازی عکس‌ها برای تارنما‌های غیر وردپرسی به کارگیری می‌نماید.


پلاگین ارتقاء سرعت تارنما برای سئو

به کار گیری از مرورگر Caching
ذخیره ‌سازی مکانیسمی می‌باشد برای ذخیره‌ی موقتا داده‌هایی مانند صفحه های HTML تا به کار گیری از پهنای باند را کم کند. راه‌اندازی مرورگرCACHING فعالیت بسیار بی آلایش‌ای در وردپرس است، صحیح مانند استعمال از افزونه‌هایی هم‌زیرا W3 Total Cache و WP Super Cache .

کانال تحویل محتوا
یک CDN کانال‌ای از سرورهای جانور در دنیا می باشد. هنگامی بازدیدکنندگان به وبسایت شما در سترسی پیدا مینمایند در واقع دارا‌هستند تارنما شمارا از نزدیک‌ترین سرور به شرایط جغرافیایی شما گشوده می‌نمایند و این به خواسته بالا بردن سرعت تارنما شما می باشد.

به کارگیری از CDN یک راهکار بی آلایش و تأثیرگذار در بالا بردن سرعت تارنما شما هست. سریع‌ترین رویکرد برای بالا بردن سرعت وب سایت شما به کارگیری از پلاگین‌های مرورگر مانند YSlow برای گزینش تنگناهای مهم و مشخص و معلوم کردن اصلاحات ما یحتاج می‌باشد. این پلاگین‌ها به شما امداد می نمایند تا وبسایت خویش را به مراد هدف ها سئو خویش بررسی کرده و بازدید وب سایت خویش را با مرتفع کردن مشکلاتی که سبب کاهش سرعت تارنما شما گردیده بالا ببرید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


گر می خواهید به راءس انگیزه بزنید نخست می بایست خویش را در مسیر کلی برگه دارت قرار بدهید.

در‌صورتی‌که شما یک بازاریاب B2B می‌باشید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه می کنید linkedin.com کاغذ‌ی دارت شما می باشد. لینکدین دربرگیرنده میلیون ها کارشناس کسب و فعالیت می باشد که یک بررسی ظریف و خاصی از این اشخاص راس انگیزه شما‌را میسازد.

 سئو در مشهد

علاوه بر این، کانال تبلیغات لینکدین به بازاریابان B2B همگی اطلاعاتی که چهت نیل به‌این هدف ها نیاز دارا هستند، می‌دهد.
در جمهوری اسلامی ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در کانال اجتماعی لینکدین پروفایل دارا‌هستند و فعال می باشند. در پی با ویرلن همپا باشید تا بعضا از خصوصیت های گران بها تبلیغات لینکدین برای بازاریابی B2B را بازنگری کنیم :

 

اهمیت حضور متخصصان باخبر به تکنولوژی در‌این کانال

تحت عنوان یک بازاریاب B2B شما بایستی ماهر ها را انگیزه قرار دهید و لینکدین دربرگیرنده میلیون ها نفر از این اشخاص می‌باشد. به گفته‌ی بستنی قیفی سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء ماهر لینکدین به شدت از پروفایل های خویش نگهداری می نمایند و جزئیات عمل خویش را آپدیت نگه میدارند. متخصصان مبتدی نیز معمولا از پروفایل لینکدین خویش تحت عنوان رزومه به کار گیری مینمایند و متخصصان زبده هم از داده ها اکانت خویش برای هدف ها کانال ای به کار گیری می‌نمایند.

درواقع یک بازاریاب B2B قادر است از لینکدین تحت عنوان یک معدن طلای داده ها که به صورت مداوم آپ دیت می شود استعمال نماید. بازاریابان B2B که تبلیغات در لینکدین را خریداری مینمایند، میتوانند انگیزه خویش را از فی مابین داده های کیفیت عالی پروفایل‌های یوزرها برای یک انگیزه گذاری بسیار ظریف استعمال نمایند.

در یک پروفایل ماهر یوزرها خویش را با کمپانی، صنعت و تیتر شغلی یا این که تلاش ماهر خویش معرفی می‌نمایند.

سیستم تبلیغات لینکدین داده ها جامعی را در رابطه کلیه کاربرانش گردآوری مینمایند تا آن را در چنگ ما قرار دهد. به‌این فیس ما می دانیم که هر فرد چه شغلی داراست ، در چه شرکتی فعالیت می‌کند و در کدام شهر یا این که میهن بومی می باشد.

براین اساس برای تبلیغات در لینکدین هربار می‌توانید به راس انگیزه خویش بزنید. خصوصیت های مخاطبان انگیزه گذاری که در لینکدین می توانید تعیین فرمایید:

تیتر شغلی
تحصیلات
منزلت و تجربه
اسم شرکت
صنعت
جنسیت/ سن
اندازه‌ی شرکت
شهر/ مرزو بوم
مهارت
لینکدین به تبلیغ کنندگان اذن می دهد که صنعت، اندازه مارک ، تیتر شغلی و بقیه موردها فوق را تحت عنوان انگیزه برای اکران تبلیغات گزینش نمایند. همینطور لینکدین شیوه ایده آلی برای بازاریابی بر طبق شخص هست، چون شما می‌توانید تبلیغات خویش را به کسانی که در شرکت های یگانه فعالیت می‌نمایند نشان دهید.

نکته قابل توجه ؛ ارائه یک منظره سوای انگیزه که برای شما هزینه تبلیغات دارااست فقط بدلیل جلب فضولی مخاطبان سود ای ندارد، به این ترتیب لایق میباشد که یک بازاریاب B2B به اندازه ی ممکن هدفمند کار نماید. لینکدین این اذن را به شما می‌دهد.

 

هدفمندی بر اساس مهارت

تبلیغات لینکداین برای شرکت ها که می خواهند تولیدها و سرویس ها خویش را به موسسات دیگر بفروشند فوق العاده خوب فعالیت می کند.
ممکن میباشد کلیک ها هزینه‌ی بیشتری داشته باشند البته با نرخ بیشتری بازمیگردند. چنانچه تولید ها شما به یک مدل مختص از متخصصان کسب و عمل وابستگی دارااست، می‌توانید از این طرز اطلاع رسانی را تنها به آن اشخاص ارسال نمایید .

اعضای لینکدین مهارت های و خصوصیات خویش را در پروفایل خویش تولید می‌کنند و ما میتوانیم ببینیم که کدام تخصص ها برای مال ما مطلوب می‌باشند و کدام ها را ما نباید انگیزه در اختیار بگذاریم.

به عنوان مثال، برای یک کمپانی فعال در قضیه بازاریابی آنلاین اشخاصی که مهارت های تجزیه و محاسبه توسعه یافته دارا‌هستند یا این که افرادی که حرفه مرتبط با تقاضا مثل پرداخت به ازای کلیک (PPC) دارا هستند بسیار مطلوب می‌باشند. در سود، توانا به انگیزه قرار دادن اشخاصی میباشند که بیشترین فایده را از جنس مرتبط با بازاریابی به دست میاورند.

در فضای مجازی هیچ جای دیگری با این خصوصیات نیست که یک کانال تبلیغات باشد و به بازاریابان B2B یاری دهد تا هدف ها تبلیغاتی خویش را مبنی بر تخصص های منحصر گزینش نمایند.

در گفتگویی درمورد تبلیغات لینکدین ، AJ Wilcox یک متخصص تبلیغاتی لینکدین بیان کرد:

اینجانب شیدا به کارگیری از مهارتها برای مستقل کردن یوزرها یک فرآورده هستم. مثلا بگذارید بگوییم شما در اکنون عملکرد برای دستیابی به مسئول خرید شرکت ها گوناگون می‌باشید ، به آسانی این مهارت را انگیزه قرار دهید و تبلیغات خویش را صرفا برای کاربرانی که‌این مهارت را گزینش کرده اند نشان دهید.

اما هیچ مشکلی نیست که شما تبلیغات خویش را به مجموعه عظیمی از بازاریابان یا این که فروشندگان غیرمرتبط هم نشان دهید، در غایت شما را بازهم به انگیزه می‌رسید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


گوگل می‌گوید: همه پیوند ها از پاراگراف sponsored ،ugc و nofollow برای ما همانند راهنما کار می نمایند تا بتوان هدف ها سکو بندی را یک دست کرد.

بهترین سئو کار


راهنمای سئو کاران و صاحبان تارنما
1- گوگل به صورت دور از شوخی و ظریف پیوند ها را گزینه بازنگری قرار میدهد.
گوگل در هم اکنون تقابل با تارنما هایی هست که در برنامه های پیوند و بقیه راه‌های تولید پیوند های تبلیغاتی، افراط کرده اند. خصوصیت های جدیدی که گوگل در‌این بیانیه به آنان اشاره نمود به طور سفارشی تشکیل‌شده اند تا به وب سایت ها در پرهیز از جریمه دستی امداد نمایند. گوگل می‌خواهد تمام پیوند های تبلیغاتی در یک تارنما، خصوصیت \"sponsered\" یا این که \"nofollow\" را داشته باشند به کار گیری از پیوند های sponsored و nofollow میتواند به مرتبه بندی تارنما شما یاری نمایند.
2- نیازی به تغییر و تحول گونه های لینک و پیوند نمیباشد
بدیهی میباشد که اکثر پیوند های فرنگی در سایت شما خصوصیت nofollow را با خویش به یار دارا‌هستند. تاوقتی‌که گوگل تغییری در چگونگی تلاوت تگ ها انجام نداده، شما نیازی به تغییر و تحول آن ندارید. به‌دنبال گوگل سفارش مینماید که از دو خصوصیت تازه مبتنی بر محتوای پیوند گردیده استعمال شود.
3- پیوند nofollow در سال 2020 به یک ادله رنکینگ تبدیل میگردد
در صورتی‌که تعداد متعددی پیوند nofollow در وب سایت های دارای اعتبار مشاهده کردید تعجب نکنید. گوگل بیان نموده است، حتی پیوند های nofollow در کنار دو خصوصیت جدیدی که امروز معرفی شدند تحت عنوان ادله رنکینگ گزینه باز نگری قرار می‌گیرند. باید باز نگری کنیم که چه‌گونه این عامل ها به رنکینگ سایت ها یاری مینماید.

سوال های متداول اشکال پیوند
چه هنگامی از لینک و پیوند sponsored به کارگیری می‌کنیم و به کار گیری از آن چه پیامدهایی در پی خواهد داشت؟
گوگل پیوند sponsored را معرفی کرد تا ادراک صحت از لینک و پیوند های تبلیغاتی داشته باشد. پیوند sponsored باید با احتیاط استعمال شود، همانطور که از نامش پیداست این لینک و پیوند برای تبلیغات و رپورتاژ  استعمال میگردد. به کارگیری از پیوند تقلبی sponsored جریمه گوگل را پیرو خواهد داشت. کلیه لینک و پیوند های تبلیغاتی بایستی به طور \"sponsored\" یا این که nofollow باشند.
چه وقتی از لینک و پیوند \"ugc\" به کار گیری میشود؟
محتواهای جانور در وب که به وسیله یوزرها ایجاد می‌گردد محل به کار گیری از پیوند ugc میباشد . با ارتقاء تعداد فروم ها و پیشنهادات، به کارگیری از لینک و پیوند \"ugc\" به جای \"nofollow\" بدون شک ارتقا قابل توجهی داشته می‌باشد. جذاب هست بدانید سایت هایی که محتوای آنان بوسیله یوزرها ساخت می‌گردد ممکن میباشد در آینده رنکینگشان ارتقاء یابد.
آیا ممکن است پیوند های \"nofollow\" را با لینک و پیوند های ugc یا این که sponsored عوض کرد؟
نه. شما نباید هیچ تغییری در صفات \"nofollow\" وبسایت تان تولید نمائید. با این وجود، پیش گویی شده‌است از لینک و پیوند \"nofollow\"، \"ugc\" و \"sponsored\" در فهرست بندی تارنما ها استعمال میکند.
آیا به کارگیری از پیوند nofollow فرصتی برای اسپمر ها می‌باشد؟
برخی با بازنگری لینک و پیوند های نوفالو اظهار داشته اند که ممکن میباشد این لینک و پیوند گزینه عشق اسپمر ها باشد. گوگل بیان نموده است که اصلا مهم نیست اسپمر ها از کدام یک از صفات ugc، sponsered، یا این که nofollow به کار گیری می‌کنند. حتی بخش اعظمی از پیوند هایی که از صفت nofollow به کار گیری می‌نمایند بوسیله گوگل رد میگردند. گوگل از پیوند nofollow به کار گیری می‌نماید تا شعور صحیح تری از پیوند ها داشته باشد. مطمئنا بعداز آن اسپمر ها از تکنیک های پیچیده تری به کارگیری خواهند کرد.
آیا لینک و پیوند های nofollow ازعوامل اصلی رنکینگ هستند؟
در اطلاعیه قانونی گوگل تیتر شده‌است که خصوصیت های پیوند \"nofollow\" بدون نقص شده‌است و اینک تحت عنوان یک راهنما برای هدف ها رنکینگ فعالیت مینماید. گوگل با الگوریتمش از همه لینک و پیوند ها از گزاره nofollow استعمال خواهد کرد تا محتوای پیوند ها را پیدا نماید و بتواند به آن‌ها درجه اختصاص دهد. پیوند ها ادله مهمی در رنکینگ وبسایت به شمار میروند. گوگل به طور رسمی اظهار داشته که در 1 مارس 2020 تغییر تحول اساسی در نحوه های گوگل فیس میدهد، باید شکیبایی کنیم و ببینیم که چه تاثیری بر روی SERP وبسایت ها خواهد داشت.
آیا وردپرس از rel= sponsored و rel=ugc پشتیبانی می‌کند؟
به جهت اینکه این دو لینک و پیوند تماما جدا از هم میباشند، یوزرها ممکن می‌باشد آنان را فورا در وردپرس پیدا نکنند. با این وجود، بنیان گذار افزونه Yoast SEO ( یواست سئو) تایید کرده که در آپ دیت رسانی بعدی CMS از این مورد ها پشتیبانی خواهد شد. علاوه بر این، وی اظهار داشت که در ورژن نو لینک و پیوند ها بصورت rel= \"nofollow ugc\" خواهند بود. او همینطور ذکر کرد که در درحال حاضر تولید یک رابط در ویرایشگر بلاک می‌باشد که به یوزرها اذن می‌دهد فارغ از نیاز به داخل شدن به HTML ، لینک و پیوند \"sponsered\" یا این که \"ugc\" را تهیه و تنظیم نمایند. طبق گفته وی، ورژن بعدی وردپرس از خصوصیت های نو پشتیبانی می نماید.
 

  • ati alipour