مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۸ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


صحیح در همین لحظه که وارد این ورقه شدید در اولی پلکان و مرحله یادگیری seo ایستاده‌اید. جایی که لازم وجود ندارد هیچ پیش‌موضوع و علم گذشته در زمینه‌ی seo داشته باشید. واضح‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعداز گذراندن فراگیری‌های راه اندازی کسب‌وکار آنلاین و تولید اینترنت‌تارنما تجاری، شناخت با اصول seo (به انگلیسی: سئو و مختصر Search Engine Optimization) میباشد.
ما شما‌را در اواسط‌ خط مش صرفا نمی‌گذاریم و تا پایان گام‌به‌گام شما‌را در مسیر ایجاد اشتغال آنلاین ملازمت و همراهی میکنیم. پس فارغ از ذره‌ای دودلی و اضطراب این نوشته‌ی علمی را مطالعه فرمایید. درصورتی که سوالی در ذهن‌تان صورت گرفت مطلقا در انتهای همین پست بپرسید تا پاسخگوی شما باشم.

سئو در مشهد
خب! بهتر میباشد با یک سوال معمولی استارت کنیم. موتور کاوش چه می باشد؟!

موتور کاوش چه چیزی است‌ و چرا تا این اندازه مهم میباشد؟
“مادر… جورابای اینجانب کجاست؟” هنوز گزاره شما تمام نشده که مامان با یک جفت جوراب پاک و آراسته روبروی شما می‌ایستد! “مادر… کیف اینجانب کجاست؟ نوع کلیدم کو؟ مدارک ماشینمو کجا گذاشتی؟” و هزاران درخواست دیگر که همه در کسری از ثانیه جواب داده می‌گردد!
فرآیند کلی همت موتور کاوش مثل مامان یک پسربچه بی‌نظم و بازیگوش میباشد که هیچ‌وقت نمی‌داند وسایلش کجاست! تنها کافی میباشد مادرش را صدا بزند تا در کمترین دوران وسایل گزینه نیازش را پیدا نماید.

فضای مجازی دنیای بزرگی میباشد و بی‌غایت اینترنت‌وبسایت و سرویس ها را در خویش جای داده‌میباشد که ما از وجود بخش اعظمی از آن ها بی‌خبریم. این موتورهای کاوش می باشند که در تمام ساعت‌ها شبانه‌روز سرگرم به باز نگری اینترنت‌وب سایت‌ها و سرویس ها دنیای مجازی می‌باشند.
صرفا کافی میباشد شما تحت عنوان استفاده کننده این فضای مجازی درخواست خویش را به موتور‌های جستجویی مانند گوگل اعلام نمائید و آن‌ها تمام اینترنت‌وب سایت‌ها و سرویس ها مربوط به درخواست شمارا در کسری از ثانیه به شما نشان میدهند.
طبق آخری آمار سال 2018، حدود 85 درصد از یوزرها برای کاوش و یافتن نیازهای خویش از موتور جستجوی گوگل به کار گیری می‌نمایند.

seo یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش چه است؟
seo مخفف لغات Search Engine Optimization به معنای seo برای موتورهای کاوش میباشد. از آن‌جا که گوگل وسیع‌ترین موتور کاوش در دنیاست، seo بر پایه ی معیارها و ضوابط مرتبه‌بندی گوگل انجام می شود.
هر توشه که واژه و کلمه‌ای را در گوگل کاوش میکنید با یک لیست بلند از نتیجه ها مربوط به کاوش مواجه می شوید که اصطلاحا آن را SERP یا این که Search Engine Results Pages -به معنای کاغذ حاصل کاوش- می‌نامند. بیش تر مخاطبان از ورقه نخستین نتیجه ها بالاتر نمی‌مراحل و در به عبارتی کاغذ به خصوص در سه ستون اولیه لیست، به جواب سوال خویش می‌رسند و ادامه نتیجه ها را باز‌بینی نمیکنند.
 براین اساس شما تحت عنوان صاحب و مالک یک کسب‌و‌فعالیت آنلاین می بایست تمام همت‌تان را به‌عمل ببرید تا اینترنت‌تارنما شما با لغت ها جستجوی دارای ارتباط در برگه در آغاز و حتی‌در اولی ستون نتیجه ها موتور کاوش گوگل ظواهر و مشتری و فروش شما زیاد شود. seo در واقع گروه تلاشی میباشد که شما چهت نیل به اولِ لیست گوگل انجام می‌دهید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


4. حذر کردن از به کاربردن عناصری که استفاده کننده را منصرف مینماید
مدام نگاه و عکس العمل اولیه خیلی اهمیت دارااست.تا به هم اکنون گردیده که وارد وبسایتی برای اولی توشه شوید و سریعا آن را سوراخ نمائید؟علت آن چی بوده؟شما بایستی از استفاده عناصری که بایستی منصرف کردن استفاده کننده از بازدید سایتتان می شود پرهیز فرمایید.مهم‌ترین عنصر یا این که مساله که خیلی استفاده کننده را اذیت میکند زیاد کلام کردن درخصوص یک مقاله است یا این که نظرخواهی های و سوالهای متداول از استفاده کننده که او‌را خسته و اذیت می‌کند. مثلا به کار گیری از پاپ های سوالی بسیار برای بدست آوردن حیث استفاده کننده در زمینه‌ی مساله ای یگانه.

بهترین سئو کار 

این جور تکنیک اثر منفی روی سئوی سایت شما دارااست. شما نخستین از همگی می بایست گزینش نمایید که چه مقدار می‌خواهید استفاده کننده را سرگرم مسائل و عمل خویش فرمائید و اینکه اذن بدید استفاده کننده با میل خودش در نظرخواهی و عمل های سایت شما کمپانی کند. به فعالیت بردن این مسائل سبب ساز شکاف سریع استفاده کننده می‌گردد و این رخنه‌ سریع سکو های منفی از حیث گوگل داراست که به راحتی میتوانید در گوگل آنالیتیک سود آن را مشاهده کنید.

5. به کارگیری ازکلمات کلیدی
با اینکه گوگل چندسالی میباشد که بیان کرده متا کلمه ها کلیدی خویش را حذف نموده است البته هنوز استعمال از کلمه ها کلیدی تاثیر گذارمی باشد. مهم‌ترین نکته ای که بایستی در عبارات کلیدی رعایت کرد، تعادل در استعمال و فهمیدن اینکه در کدام مکان از آن به کار گیری نماییم.

تیتر برگه

اولی مکانی که می بایست واژه کلیدی به کارگیری گردد و رده مهمی را در بهینه سازی داخل ورقه دارااست، تیتر کاغذ میباشد. کلمه و واژه یا این که عبارتی می بایست تگ تیتر استعمال گردد که بیشترین کاوش را دارااست یعنی اینکه واژه اصلی که می‌خواهید استفاده کننده با جستجوی آن وارد وب سایت شما گردد، در اینجا بایستی قرار گیرد.مهم ترین نکته ای که می بایست درنظر بگیرید، تناسب داشتن تیتر کاغذ با محتویات و ساختار وبسایتتان است زیرا در حالتی‌که این تناسب وجود نداشته باشد، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد و اعتماد استفاده کننده را از دست خواهید بخشید.

محتوای ورقه، پیوند های فرنگی، تگ Alt و نشانی توشه ورقه

خیلی معمولی ولی حیاتی وضروری! به عمل بردن لغات کلیدی اصلی در برگه اما با چگالی و تکنیک های مختص که وب سایت شما از طرف گوگل به خیال و خاطر نسخه برداری بودن مقاله، اسپم نگردد. پیوند های فرنگی یا این که لینک و پیوند های باطن ورقه می بایست از روش لغات کلیدی به هم دارای ارتباط شوند. مهم ترین مساله ای که می بایست رعایت فرمایید به کار گیری از تگ Alt در عکسها  می باشد.ممکن میباشد کاربری عکس را گزینه کاوش قرار دهد در حالتی که وب سایت شما مرتبه نیکی داشته باشد و همینطور از عبارت کلیدی در عکسهای استعمال کرده باشید، عکس شما تحت عنوان اولی اکران داده خواهد شد.نشانی توشه بهتر میباشد که به انگلیسی باشد و از کلمه ها کلیدی فرنگی که جایگزین می‌باشند البته به طور مختصر به کار گیری گردد.

کلیه این لینک و پیوند ها و به کاربردن لغات کلیدی می بایست در اختیار گرفتن گردد به گونه ای که از طرف گوگل جریمه و اسپم نگردیم.

6. موضوعات مربوط به انگیزه
تا به درحال حاضر برای شما اتفاق افتاده که دنبال مطلبی مختص بودید ولی هیچ کدام از وبسایتهایی که به وسیله کاوش بالا آمده اند ابدا در زمینه‌ی جستجوی شما مطلبی ندارند!! به عنوان مثال شما به جستجوی عبارت \"مغازه جامه مردانه \" می‌پردازید ولی وبسایتی که به شما نمایش داده می شود، هیچ ارتباطی با دکان جامه مردانه ندارد و هیچ سیرتکامل وسائل مربوط به مردانه به فروش نمی رساند یعنی صرفا کلمه و واژه کلیدی در تیتر مصرف شده میباشد. هرچند در چندسال اخیر گوگل به محتوای وبسایتها اهمیت ویژه ای داده و چنین وب سایت هایی جریمه گردیده اند البته در شرایطی‌که محتوایی سایت شما هیچ تناسبی نداشته باشد با کلماتی که استفاده کننده از روش کاوش وارد وب سایت شما میشود، سریعا وب سایت شمارا رخنه‌ خواهد کرد که از دید گوگل به خیال و خاطر بونس ریت بالا جریمه خواهید شد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


فرقی ندارد که بخواهید یک ورقه ی نو ساخت فرمائید یا این که یک برگه ی جانور را بروز رسانی نمائید، شما می بایست صفحات را برای به حداکثر رساند تعامل تولید نمایید.

سئو در مشهد

در ذیل چندین شیوه عالی برای به حداکثر رساند تعامل یوزرها در پست هایتان موجود است:

تلاوت آن سهل و آسان باشد. محتوا می بایست از فضای سپید، سرفصل ها ، گزاره های کوتاه و تصاویر دارای ربط استعمال نمایند که بی آلایش خیس بتوانند یوزرها را جذب نمایند  و بازه زمانی دوران آن ها حضور آن ها را در کاغذ ارتقا بدهند.
در ورقه ی خویش پیوند های دارای ارتباط توصیه نمائید. در صفحات خویش پیوند های دارای ارتباط به یوزرها سفارش بدید که شل خیس و بهتر بتوانند پاسخ سوالات خویش را پیدا نمایند. این عمل به شدت نرخ فرار و گریز تارنما شما‌را کاهش میدهد و سبب ساز میگردد یوزرها اضافه در تارنما شما بمانند.
از کملات کلیدی LSI به کار گیری نمایید. همینطور به سوالهای مازاد که یوزرها شما در انتها محتوا میپرسند نیز پاسخ دهید. امروزه فقط ارائه کردن محتوا دیگر کفایت نمیکند. صفحه های بایستی حای داده ها مازاد باشند که یوزرها برای آن کاوش می‌نمایند. ارائه داده ها مازاد به مراقبت استفاده کننده یاری خواهد کرد و به موتورهای کاوش می‌گویند که محتوای کاغذ ما خیر صرفا به پرس و جو کاوش جواب دادن داده میباشد بلکه دربردارنده داده ها مازاد میباشد که ممکن میباشد در صفحه ها دیگر وحود نداشته باشد.
برای یوزرها چند منش برای فهم و شعور مجتوا بگذارید. این‌راه ها مشتمل بر تصاویر، اینفو گرافی، ویدئو، و متن است. این عمل اعتنا خواننده را به خویش جلب می کندوآنها سرگرم محتوای می گردند.
به کار گیری از این تاکتیک ها اطمینان نتیجه ها خواهد کرد که صفحه های شما برای خوا‌نندگان بسیار باارزش میباشد و موتورهای کاوش این صفحه ها را تحت عنوان محتوای با باکیفیت نشانه گذاری می نمایند.

۷. seo برای جستجوی صوتی
Julia McCoy بنیان گذاری Express Writers عملکرد های مداوم را برای سئو جستجوی صوتی را تشویق می‌کند. جستجوی صوتی به خبرها پهناور سئو در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما میگوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به مرور بهبود مییابد و قابل دسترسی خیس می گردد، و ای پروسه ادامه دار خواهد بود.

جولیا می‌گوید: «در‌صورتی‌که که برای مارک شما به کارگیری از وضعیت جغرافیای منطقی میباشد، ازآن به کارگیری نمایید» که‌این عمل به‌این مضمون‌ میباشد که شما وب سایت خویش را برای جستجوی محلی با صرفه نموده اید.

از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی میباشند،این یک نکته ضروری میباشد که شما می بایست برای کسب و فعالیت محلی خویش ازآن به کار گیری فرمایید یا این که اینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی انگیزه قرار بدید.

جولیا علاوه بر seo جستجوهای صوتی محلی، بر اهمیت جایگاه بندی برای هر دو پرسش و جواب تأکید می نماید. بیشتراز نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی استعمال مینمایند، براین اساس تولید قضیه جستجوی صوتی با با کیفیت برای پرسش های متداول می‌توانید امداد متعددی به رنک گیری وب سایت شما بکند.

۸. اعتنا به حق تقدم ایندکسینگ تلفن همراه
برای این نکته، ما قصد داریم مستقیما از مرجع گوگل امداد بگیریم.

نخستین از کلیه مراد از حق تقدم ایندکسینگ تلفن همراه چه میباشد؟ به آسانی بیان‌کنم گوگل تعدادی سالی می‌شود که تصمیم گرفته ورژن ی تلفن همراه شما‌را تحت عنوان ورژن ی اصلی وبسایت شما در لحاظ بگیرد.به زبانی دیگر، در قبلی گوگل ربات ها وکراولر های خویش را برای ایندکسینگ به سمت مرورگر دسکتاپ شما می ارسال کرد ولی امروزه آنان از ورژن اختصاصی تلفن همراه تارنما شما بازدید می‌نمایند.

در‌صورتی‌که وبسایت شما ورژن گوشی نداشته باشد ورژن ی دسکتاپ آن بازنگری خواهد شد. ولی در صورتی‌که که وبسایت شما از ورژن ی گوشی پشتیبانی نکند به احتمال بسیار زیاد رنکینگ شما ضربه بزرگی میخورد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


کلیه چیز در رابطه بهینه سازی
با یبگشسنبکسیبمک سرویس یوزرها عزیز آکادمی انار، با نوشته‌ی علمی همگی چیز در رابطه seo یاروهمدم شما هستیم و دوست داریم که کاملترین نوشته‌علمی در رابطه seo را در اینجا برای شما گردآوری کنیم که در صورتیکه seo را به خیر و خوبی نمیشناسید با این نوشته‌ی‌علمی از تارنما آکادمی انار آشنایی ظریف و جامعی از سئو بدست آورید. پس همراهمون باشید…

سئو در مشهد

بهینه سازی چه چیزی است؟
نخستین از هر چیز بایستی به‌این سوال جواب دهیم. ابداً بهینه سازی چه میباشد؟

توجه کردید؟ هنگامی که شما واژه و کلمه ای را در گوگل کاوش می‌کنید، گوگل شایسته ترین وبسایت ها را در آن مورد به شما معرفی می نماید تا جواب سوال یا این که نیاز خویش را برطرف فرمائید، البته پشت پرده این روایت را می‌دانید؟ وبسایت ها رمز این زمینه که در ورقه اولیه گوگل باشند و شما روی سایت آنان کلیک فرمایید همت متعددی می کنند و به اصطلاح پیکار های متعددی را موفق گشته اند تا بدین مقام دست پیدا نمایند.

به عنوان مثال به کلمه و واژه ای که اینجانب در گوگل کاوش کردم نگاه نمائید!

اینجانب واژه “خرید آیفون X” را کاوش کردم و گوگل در پاسخ به اینجانب نسبتاًً 12.200.000 سود برای اینجانب لیست کرد که اما سه فیض نخستین برای اینجانب اهمیت بالای داره زیرا 90% یوزرها تنها ورقه نخستین گوگل را آنالیز می‌نمایند و ازاین حد 60% روی سه پیوند اولیه کلیک مینمایند!

بهتر بدونید که گوگل به کاغذ حاصل کاوش SERPS می گوید. در هر صفجه از SERPS گوگل صرفا 10 سود موجود است و برای مشاهده بقیه نتیجه ها می بایست به کاغذ دوم، سوم و الی انتها رجوع نمایید. یعنی در کاغذ اولیه گوگل صرفا 10 سود موجود است و 90% از بازخوردهای این واژه را هم به عبارتی تارنما های اخذ می‌کنند که در ورقه اولیه دارنده مقام و جایگاه مطلوب می باشند.

حالا این سوال پیش می‌آید که چه گونه بر چه اساسی گوگل این تارنما ها را درجه بندی مینماید؟ برای مثال به چه شکل تشخیص می دهد که 10 فیض نخستین چه وبسایت های باشند؟ خب این دقیقاً میگردد seo !!! یعنی در صورتی وبسایت شما در حاصل گوگل منزلت قابل قبولی ندارد احتیاج دارید که بهینه سازی و فرآیند seo سایت خویش را بهبود داد.

در صورتی‌که شما صاحب و مالک یک سایت می‌باشید و می خواهید ترافیک و مخاطب بیشتری جذب فرمائید مطلقاً بایستی seo بخشی از عملکرد های بازاریابی شما باشد به دلیل آنکه قادر است بسیار روی ارتقاء فروش و یا این که بازدید شما تاثیرگذار باشد.


موتورهای کاوش گر مثل گوگل به چه شکل جایگاه بندی می کنند؟
درحال حاضر سوالی که پیش میاید! موتورهای کاوشگر مثل گوگل به چه شکل جایگاه بندی مینمایند؟ در رابطه اینکه دقیقا موتورهای جستجو گر چه کاری مینمایند در نوشته‌علمی “معماری موتورهای کاوشگر” مفصل در رابطه این قضیه حرف کردیم که دقیقاً چه مراحلی در گوگل رخداد می‌افتد تا یک سود را به شما نشان دهد. البته می خواهم مختصر اثر گذار اینجا توضیح دهم.

موتورهای کاوش گر مثل گوگل دارنده چندین خزنده یا این که ربات میباشند، این خزنده‌ها (عنکبوت های گوگل) طبق الگوریتم های متعدد گوگل آغاز به یافتن و جستجو می کنند وارد وبسایت های متفاوت می گردند و آن‌ها‌را باز‌بینی می‌کنند در فیض این داده ها که بدست میاورند را در مقر های داده عظیم خویش ذخیره می‌نمایند و وقتی که یک استفاده کننده واژه و کلمه ای را کاوش می‌نماید، گوگل طبق الگوریتم ها و قوانینی که داراست آنها‌را سکو بندی می کند و در سود به استفاده کننده اکران می دهد.

عنکبوت های گوگل که نقش خزیدن در میان صفحه های اینترنت WEB را بر عهده دارا هستند، به خیر وبسایت ها را باز‌بینی مینمایند و در‌این میان همت می نمایند شایسته ترین آن‌ها را مبتنی بر پارامترهای که مدنظر داراست درجه بندی نماید و همیشه در درحال حاضر کارایی میباشند که شایسته ترین سایت را در شایسته ترین مقام قرار دهد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


هنوز هم ممکن میباشد برخی اشخاص با این ایراد دست و پنجه قابل انعطاف نمایند. از این رو تصمیم دارم در‌پی این نوشته ی علمی به باز‌بینی پیکربندی درست نشانی‌های ضمیمه بپردازم تا در شرایطی‌که این پیکربندی را به صحت انجام نداده‌اید و آن‌طور که می بایست نمی‌توانید در گوگل سکو بگیرید، این ایراد را حل نمائید.

بهترین سئو کار

تغییر تحول مورد نشانی URL های ضمیمه به خویش ضمیمه به “آری”
اولی بخشی که بایستی آن را به طور دستی تهیه و تنظیم نمائید، همین بخش میباشد. پیکربندی این بخش بایستی مدام روی آیتم “آری” باشد. این پیکربندی در بخش seo > ظواهر کاوش > موادسازنده چندرسانه ای (در ورژن انگلیسی: سئو > Search Appearance > media) پلاگین بهینه سازی جای‌دارد.

آیا پیکربندی شما روی آیتم “نه” میباشد؟
در صورتیکه پیکربندی این بخش روی نه باشد، دو نمایش پیش روی شماست:

سناریوی نخستین: گزینش عمدی آیتم “نه”
در‌صورتی‌که عمدا “تغییر تحول نشانی URL های ضمیمه به خویش ضمیمه” را روی “نه” تهیه و تنظیم نموده اید، صد رد صد از پیامد های این فعالیت با خبر می باشید. نشانی URL های ضمیمه یکی‌از مهمترین قسمت های تارنما به اکانت می‌آیند. چون شما به صورت مکرر به‌این صفحه ها پیوند می دهید. این صفحه ها دارنده محتوای حقیقی وواقعی می باشند. (یعنی تنها عکس درون آن‌ها وجود ندارد)

سناریوی دوم: گزینش ناخواسته مورد “نه”
ممکن میباشد پیکربندی این بخش روی آیتم “نه” باشد ولی شما آن را تعیین نکرده باشید و اطلاعی از این مورد نداشته باشید. این دقیقا به عبارتی باگی میباشد که پلاگین Yoast سئو در ورژن 7 خویش مرتکب شد. بهتر میباشد آیتم را به “آری” تغییر‌و تحول داده و ذخیره تغییرات را بزنید.

سفارش می کنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:
فراگیری ایجاد نقشه تارنما XML در وردپرس
اینجا گشوده هم به دو نمایش میرسیم:

ترافیک و رنک نرمال
در‌حالتی که 3 ماه بعداز ورژن 7 پلاگین شاهد کاهش رنک و ترافیک نبوده اید، یعنی وب سایت شما گرفتار این باگ نشده میباشد. فقط کافیست مورد ریدایرکت را روی “آری” قرار دهید و آن را بروز رسانی نمائید.

کاهش ترافیک و رنک
در سناریوی دوم شما متوجه می شوید که “تغییر تحول نشانی های ضمیمه به خویش ضمیمه” روی مورد نه قراردارد و وبسایت شما در گیر کاهش ترازو ترافیک و افت درجه شده‌است. پلاگین Yoast بهینه سازی از شما می‌خواهد فورا تغییر و تحول نشانی های ضمیمه به پست مامان را روی مورد آری قرار دهید.

نکته

در حالتی که نمیدانید پایین تاثیر این باگ قرار گرفته اید یا این که خیر سفارش می‌کنم مورد “تغییر تحول نشانی های ضمیمه به خویش ضمیمه” را به آری تغییر و تحول داده و در هر درحال حاضر پیکربندی پلاگین را آپ دیت نمائید.

تغییر‌و تحول نشانی های ضمیمه به خویش ضمیمه یعنی چه؟
هنگامی برای محتوا یک عکس در پلاگین وردپرس بار گذاری می کنید، وردپرس صرفا آن را در انبار رسانه‌های خویش ذخیره نمیکند بلکه برای هر مورد از تصاویر، یک نشانی URL دلخواه هم ساخت می‌نماید. این URL ها بسیار زیاد میباشند و دارنده هیچ سیرتکامل محتوایی نیستند از این رو در بهینه سازی تارنما اثرات منفی به جا می‌گذارند. در واقع این پیوند ها منجر ارتقاء تعداد صفحه ها وبسایت می‌شوند درحالی که روی ارتقا محتوای باکیفیت تارنما تاثیری نمیگذارند. در شرایطی که پیکربندی تغییر تحول نشانی های ضمیمه به خویش ضمیمه را روی آری تهیه و تنظیم فرمائید این نشانی ها برای تصاویر ایجاد نمی‌شوند و مشکلی برای seo وب سایت‌تان به وجود نمی آید.

قبلنا گروه Yoast پیکربندی پلاگین رو به صورت خود کار روی آیتم خاموش ( تا قبل از این آیتم ها خاموش یا این که پر‌نور بودن On/Off) قرار می دادند تا ریدایرکت های خودکاری برای تصاویر بیشتر گردیده به هر پست به خویش پست ساخته شود. (به عنوان مثال تصاویر این پست درصورتی که در گوگل کلیک شوند مستقیما وارد نوشته‌علمی می گردند خیر نشانی اکران تصویر.)

توصیه می‌کنیم این نوشته‌علمی رو از دست ندهید:
انکر تکست Anchor Text در seo وب سایت
در روال پیشین و تصمیمات گذشته گروه گسترش Yoast، این ریدایرکت ها ساخته نمی شدند و تصاویر (برای مثال تصویر لوگوی وبسایت یا این که تصاویر این نوشته‌ی علمی) به جایی انتقال داده نمی شدند و خودشان یک پست و یک نشانی قابل ایندکس (هنوز هم قابل ایندکس می باشند) می ساختند (با این تفاوت که اینک ریدایرکت هم به آن ها طولانی تر گردیده).

البته در نسخه های نو ورژن پرمیوم پلاگین زمانی برای تصاویر ریدایرکت صحیح می‌شود تصاویر از پستی فراخوانده میشوند که در آن مستعمل اند (این یعنی تصاویر به تنهایی ایندکس نمی‌شوند تا در مقاله‌ها قرار گیرند = این خوب میباشد) و ایراد دیگری هم در‌این میان حل گردیده و آن اینست که در شرایطی‌که شما از یک تصویر در دو نوشته‌علمی به کار گیری فرمائید، مطمئن میباشید که تصویر به کدام نوشته‌ی علمی ریدایرکت می‌شود (زیرا از پست مامان فراخوانی میشود.)
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


امروز تصمیم گرفتیم نظارت لیست سئویی بدون نقص از همه تغییرات بهینه سازی در سال 2019 را برای‌تان فراهم کنیم تا با فرضی سهل وآسان تغییرات لازم را روی بهینه سازی وبسایت‌تان اعمال کرده و فارغ از کوچک‌ترین وقفه‌ای در مسیر برد کسب و فعالیت آنلاین‌تان گام بردارید و اتفاقا بهتر از قبلی در میدان رقابت حاضر گردید.

سئو در مشهد

یکی‌از دلایلی که‌این محاسبه لیست وسیع را فراهم کردیم این بود که گوگل در سال نو میلادی دوبار در مورخ های مارس ژوئیه با اسم Google Core Algorithm Update March 2019 و همچنین Google Core Algorithm Update June 2019 که هر دویشان دو بروزرسانی وسیع انتها گوگل می باشند. اما که Core Update هم خواسته از اینست که به روز در هسته این الگوریتم ها بوده و گوگل نسبتاً اعلام کرده که وبسایت خودتان را بهتر نمایید (پس عملا هیچ تغییر‌و تحول بزرگی نباید در وبسایت شما حادثه بیافتد.)

یه خرده راجع به هسته به روز گردیده الگوریتم های گوگل برایتان بیان‌کنم:

از هنگامی که گوگل از برچسب آپ دیت هسته الگوریتم Core Update به کار گیری می نماید فقط 3 بروزرسانی منتشر گردیده که پایانی آنان تا پیشین از به روز ماه ژوئیه همین به روز مارس بوده که تغییرات متعددی در نتیجه ها کاوش ساخت کرده و کیفیت نتایجی که به یوزرها اکران داده می‌شد را هم بالا برده میباشد.

آپ دیت مارس و همچنین ژوئیه دو آپ دیت وسیع روی هسته الگوریتم های گوگل می‌باشند و گوگل عهدوپیمان داده که تنها روی کیفیت وب سایت ها تمرکز نماید، آری ما وب سایت های متعددی دیدم که ترافیکشان به شدت افت کرد و بازنده این جریان بودند و تارنما هایی را هم دیدیم که ترافیکشان رمز به افق کشیده بود طوری که شم پیروز شدن داشتند. برای اینکه شما هم به عده برندگان بیشتر گردید (در‌صورتی‌که بازنده این جریان بوده اید) پس نیاز دارید تمام چیزهایی برای seo و تطبیق یافتن با آپ دیت های الگوریتم های گوگل به آن دقت نمائید را در دست داشته باشید. براین اساس این راهنمای بهینه سازی یا این که این محاسبه لیست پهناور، شایسته ترین مثال در اینترنت پارسی میباشد که نتیجه ها دو ماه گردآوری داده ها بدون نقص بوسیله گروه بلاگینگ و سئوی میباشد و به شما یاری میکند تارنما خودتان را همتراز با استانداردهای موتور جستجوی گوگل در سال 1398 نگه دارید.

در‌صورتی‌که‌ ترافیک گوگل منشا اصلی هدایت مشتری به سمت شماست در همین نخست می بایست به شما هشدار بدهم که عواقب خوب و بدی در انتظارتان میباشد! آری. عواقب بدی هم در انتظارتان میباشد! چرا؟ زیرا ضوابط و اصول seo مدام در درحال حاضر تغییر و تحول و بروزرسانی می باشند. ممکن میباشد در سال 2018 نتیجه ها مناسبی از وبسایت‌تان اخذ کرده باشید البته می بایست بدانید ماندن در قبلی و ادامه دادن روال قبلی، تضمینی برای پیروزی شما در این سال یعنی 2019 نخواهد بود.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


محتوای تکراری تارنما
محتوای تکراری میتواند به عارضه ها مختلفی به وجود آید. علاوه بر قابلیت نسخه برداری مطالب از صفحه های دیگر وبسایت یا این که شباهت زیاد ساختار محتوایی بعضا صفحه ها با یکدیگر، محتوای تکراری ممکن میباشد به جهت غلط در اصول seo تکنیکال وبسایت تولید گردد. به عنوان مثال غلط در به کار گیری از تگ کنونیکال (canonical) میتواند سبب به ایجاد صفحاتی با نشانی های گوناگون شود، و یا این که پیکربندی خطا در سیستم رئیس محتوا وب سایت (CMS) موجب ساخت صفحه های شبیه یا این که مازاد گردد. این موردها روی هم رفته منجر سرگردان شدن گوگل در هنگام ایندکس مطالب وبسایت گردیده و بهینه سازی وب سایت را با خلل رو به رو می‌کند.

بهترین سئو کار 

زمینه محتوای تکراری در ساخت وب سایت فروشگاهی اهمیت متعددی دارااست، زیرا ورقه معرفی تولید ها معمولا ساختار یکسانی داشته و بخش عمده ای از محتوای آن تکراری میباشد. برای متمایز کردن این صفحه های با یکدیگر، بایستی ترازو تعامل یوزرها با وبسایت را ارتقاء اعطا کرد تا آنها با درج ایده ها و امتیازات خویش به تولیدها، محتوای این صفحه ها را از یکدیگر متمایز نمایند. کاهش محتوای تکراری سبب ارتقا تمرکز لغت ها کلیدی گوناگون در صفحه های تارنما گردیده و همین فرمان سکو بهتری را در حاصل گوگل قسمت وب سایت مینماید.

۳. ساختار URL وب سایت
ساختار URL صفحه ها یک تارنما بسیار مهم میباشد، زیرا سبب ساز فهم و شعور بهتر یوزرها و موتورهای کاوش از محتوای وب سایت می‌شود. در نشانی URL می بایست لغت ها کلیدی تا حد قابل قبولی به عمل رود و همینطور به جای URL های داینامیک صد رد صد از URL های استاتیک استعمال شود. نشانی URL تارنما می بایست از یک ساختار سلسله مراتبی یا این که درختی تبعیت نماید، یعنی هر چه به صفحه های درونی یک گونه بندی میرویم محتوا تخصصی خیس گردیده و هر ورقه در عین درحال حاضر رابطه قربت با نوع موضوعی اصلی خویش داشته باشد.

۴. نقشه وبسایت XML
نقشه تارنما XML (گویش علامت گذاری قابل بسط) در واقع یک پوشه متنی دربردارنده تمام نشانی‌های جان دار در تارنما شماست. همینطور نقشه وبسایت (وبسایت مپ) شما قادر است داده ها متا هر نشانی از تارنما را مانند: آخری بروز رسانی، ترازو اهمیت و شیوه رابطه آن با صفحه ها دیگر را نیز مشتمل بر شود. نقشه وب سایت به ایندکس بهتر محتوای وب سایت شما بوسیله گوگل یاری کرده و آن را از بروز رسانی های انجام یافته آگاه می‌نماید. برای آکاهی بی نقص از اهمیت نقشه تارنما و شیوه ایجاد آن بدون شک نوشته‌علمی نقشه تارنما چه چیزی است؟ را بخوانید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


کاهش سکو تارنما
با تولید خطاهای 404 در وب سایت، گوگل متوجه این نادرست در وب سایت شما خواهد شد. حتی در حالتی‌که سایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تثبیت کرده باشید، میتوانید ارورهای 404 که تا به هم اکنون در وب سایت شما ساخته شده است را مشاهده کنید. زمانی تعداد این غلط زیاد شود، از نگاه گوگل وب سایت شما مبتلا مشکلی گردیده و در حاصل کاوش منزلت شما تحت خواهد آمد.

سئو در مشهد

ممکن میباشد در تارنما شما به جهت حذف شدن برای صفحه های یا این که تغییر تحول لینک و پیوند ها تعدادی آیتم غلط فیس داده باشد. به عنوان مثال در لحاظ میگیریم که 10 اشتباه صورت داده. با این تعداد مشکلی برای وبسایت ساخت میگردند البته می بایست خلل بی تردید رفع شود. پس از رفع نقص‌ هم بایستی از روش ابزار سرچ کنسول که تا قبل از این وبمستر تولز اسم داشت، به گوگل اعلام فرمائید خلل را رفع نموده اید.

کاهش تعداد بازدید
گزینه بعدی مرتبط با کاهش تعداد بازدید کنندگان تارنما میباشد. در مورد نخستین اشاره کردیم که در شرایطی‌که تعداد خطاهای 404 زیاد شود، در نتیجه ها جستجوی گوگل افت خواهید کرد. در‌این حالت محل ورود وبسایت شما از روش گوگل کاهش پیدا خواهد کرد. از طرفی هم هنگامی کاربری وارد وب سایت شما شد و با ارور Not Found 404 رو به رو شود، وب سایت شما‌را فورا بسته و به سراغ گوگل برای جستجوی نو میرود.

این گزینه نقص‌ فوق العاده دور از شوخی به حساب آورده می شود. یعنی صرفا اندیشه نکنید که استفاده کننده وارداتی و در صورتی‌که ارور بود بیرون میشه. بلکه خلل بدون شوخی تری که چهره میدهد الگوریتم رنک برین گوگل می باشد. این الگوریتم کردار کاربری که وارد تارنما شمارا باز نگری خواهد کرد. زمانی یک‌سری توشه این رخداد به وسیله یوزرها گوناگون چهره دهد، فیض وبسایت شما در گوگل شدیدا افت میکند. پس لازم میباشد بدانید که رفع کردن ارور 404 در وب سایت یک دستور به طور کامل ضروری میباشد.

ارتقا نرخ پریدن
شاید با اصطلاح نرخ پریدن آشنا باشید. در‌صورتی‌که هم شناخت ندارید لازمه بدونید که هنگامی کاربری وارد وب سایت ما شود و در کمترین زمانه ممکن برگه وبسایت را ببندد، مثلا در پهنا 5 ثانیه که وارد شد کاغذ را ببندد. در این‌حالت نرخ پریدن صورت خواهد بخشید. خیلی بی آلایش خیس بخوام بگم یه ضرب المثلی داریم “مرغ از قفس پرید”.

دراین باره هم علاوه بر اینکه شما استفاده کننده را از دست می دهید، از طرفی هم گوگل به جهت ارتقاء نرخ پریدن وبسایت، گشوده هم فیض مرتبط با وب سایت شما‌را در گوگل زیر خیس می برد.

کارایی کردم به لهجه معمولی و تماما بدیهی به شما بگم که وجود Error 404 در وب سایت ایرادات بسیار دورازشوخی برای تارنما شما به وجود میاورد. در فیض با ساخت این اشتباه در تارنما فورا می بایست مبادرت به رفع آن فرمائید.
 

  • ati alipour