مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


تا به اینجای عمل، با معنی رپورتاژ خبری آشنا شدیم و در رابطه مزایا و معایب آن حرف کردیم. هدفمان هم این بود که شما بتوانید تصمیم بهتر و آگاهانه‌تری دربارۀ منتشر کردن یا این که نکردن رپورتاژ خبری بگیرید.

با این اکانت در حالتی که هنوز درگیر تلاوت این خصوصی مقاله ها می‌باشید، احتمالاً تصمیم خویش را گرفته‌اید تا هر چه زودتر اولی رپورتاژتان را منتشر نمائید. تنها این سوال باقی‌مانده که کدام اینترنت‌وبسایت شایسته ترین بازدهی را به شما میدهد؟

درین فصل از خصوصی رپورتاژ خبری، قرار هست ببینیم که خصوصیت‌های یک رسانه خبری خوب چه میباشد و با چه معیارهایی بایستی شایسته ترین وبسایت برای رپورتاژ خبری‌های خویش را گزینش نمایید.


رپورتاژ اطلاع رسانی یک شیوه عالی برای بازاریابی میباشد.
با درج رپورتاژ خبری، خیر صرفا متاع شما معرفی می گردد، بلکه مرتبه های گوگل شما هم ارتقا پیدا می‌نماید.
برای مشورت بدون پول، همین شرایط کنونی با ما تماس حاصل نمایید.
رپورتاژ خبری021-63404داخلی 3
معیارهای تعیین شایسته ترین رسانه برای تکثیر رپورتاژ خبری
همان طور که قبلا گفتیم، نشر رپورتاژ خبری به صورت کلی با 2 انگیزه گوناگون انجام میگردد:

معرفی و برندینگ کسب و فعالیت شما: زمانی رسانه صدق را گزینش نمایید، رپورتاژ هم قادر است در فروش شما تاثیر داشته باشد و هم در شناخته شدن برندتان.

بهترین سئو کار
ارتقاء رتبۀ گوگل ‌اینترنت‌وبسایت شما: رپورتاژ به منزلۀ معرفی اینترنت‌وب سایت شما بوسیله منتشرکننده هست و یکی‌از تکنیک‌های سئو به حساب میآید.
هم اکنون قصد داریم 10 واحد سنجش را به شما معرفی کنیم که مبتنی بر آنان می‌قدرت تشخیص بخشید که منتشر کردن رپورتاژ خبری در یک اینترنت‌وبسایت، چقدر در وصال به هریک از این دو انگیزه به شما یاری خواهد کرد.

اذن دهید سوای هیچ سخن دیگری استارت کنیم.

قضیه یک اینترنت‌تارنما
اولی معیاری که قادر است قیمت رپورتاژ دادن در یک اینترنت‌وب سایت را برای شما معلوم نماید، مورد اینترنت‌وبسایت متبوع می‌باشد. هر چقدر این مسئله به زمینۀ کاری شما نزدیک‌خیس باشد، نشر رپورتاژ در آن اینترنت‌وب سایت برای شما ارزشمندتر خواهد بود.

گزینش-رسانه-مطلوب-برای-رپورتاژ-اطلاع رسانی
دیجیاتو یک رسانه مطلوب برای رپورتاژهای مربوط به تکنولوژی میباشد

احتمالاً درین لحظه پیش خودتان می گویید که‌این مسئله واضح می‌باشد و نیازی به اعلام کردن ندارد. قطعاً هنگامی یک اینترنت‌وب سایت موضوعی مربوط به فعالیت شما داشته باشد، اقبال اینکه یوزرها آن به مشتریان شما تبدیل شوند اضافه می باشد. تماماً هم صحیح میپندارید. ولی این فقط عامل اهمیّت داشتن زمینه یک وب سایت وجود ندارد.

دارای ربط بودن یک اینترنت‌تارنما در تاثیری که رپورتاژ روی سئو وبسایت شما می گذارد هم فرق ساخت میکند. ولی به چه شکل؟ برای جواب بدین سوال، بگذارید یک سوال دیگر از خویش بپرسیم: در‌حالتی که اینجانب یک آشپز باشم و به شما یک رستوران را توصیه دهم، اضافه به اینجانب اعتماد خواهید کرد یا این که هنگامی که اینجانب خودم چندان راز فن‌ای از خوراک ندارم؟ گوگل هم دقیقاً مثل شما فکر میکند. یعنی زمانی از یک تارنما دارای ارتباط پیوند می گیرید، قیمت بیشتری برای این پیوند قائل میگردد.

2. مخاطبان یک اینترنت‌تارنما
در صورتیکه انگیزه شما از رپورتاژ خبری تنها سئو وجود ندارد و دوست دارید چشم گردید، پس مهم هست که مخاطبانِ رسانۀ مد نظرتان را نیز بشناسید. هر چقدر مخاطبان این رسانه به مشتریان بالقوه شما نزدیک‌خیس باشند، قیمت این رسانه برای شما بیش تر خواهد بود.مخاطبان-انگیزه-رسانه

برای آنکه بتوانید یک رسانۀ صحیح را از لحاظ دسته مخاطب تعیین نمایید، لازم می باشد دو سوال را از خویش بپرسید:

مخاطبان این رسانه چه اشخاصی میباشند؟
آشنایی سن، جنسیت، علایق و خصوصیت‌های اشخاصی که مخاطب یک وب سایت میباشند، صد رد صدً می تواند به تصمیم‌گیری بهتر شما یاری دهد. به عنوان مثالً در‌حالتی که قرار می‌باشد رپورتاژ خبری شما دربارۀ یک وسیله برای آشپزخانه باشد، پس انگیزه اصلی شما، زنان منزل دار میباشند و بایستی به سراغ وبسایت‌هایی بروید که مخاطبان اصلی آنان‌را این قشر از اشخاص تشکیل می دهند.

آیا این اینترنت‌وب سایت دارنده خواننده‌های ثابتی می‌باشد؟
اینترنت‌وب سایت‌های پر بازدید را از حیث دسته مخاطب می‌قدرت به دو مدل تقسیم کرد. دستۀ اولیه اینترنت‌وبسایت‌هایی میباشند که دارنده خواننده‌های اثبات‌اند. خواننده‌هایی که همیشه به آنان راز می زنند و مطالب جدیدشان را می خوانند. دستۀ دوم هم اینترنت‌وب سایت‌هایی میباشند که خوانندۀ اثبات ندارند، ولی با حضور پررنگ در گوگل، توانسته‌اند بازدیدکنندگان بسیار متعددی داشته باشند.

در شرایط نخستین، شما می توانید مطمئن باشید که رپورتاژتان به وسیله خواننده‌ها چشم خواهد شد. ولی در وضعیت دوم، برای اینکه مقالۀ شما چشم شود، مطلقاً می بایست رتبۀ خیر را در گوگل کسب نماید.

3. رتبۀ الکسای اینترنت‌وب سایت
هر چندین الکسا را نمی‌قدرت یک میزان بی‌نقص و تمام و کمال دربارۀ سکو یک اینترنت‌وب سایت دانست، ولی مسلماً داده ها این ابزار قادر است به طور حدودی به شما یاری دهد تا تفاوت فی مابین یک وبسایت مطرح و غیر مطرح را شناسایی نمایید.

کافی هست وارد نشانی www.alexa.com/siteinfo گردید و نشانی وبسایت مد نظرتان را وارد نمایید تا داده ها و آمار مربوط به آن برای شما اکران داده شود.

بی نقص‌ترین راهنمای ارتقاء بازدید وب سایت و بهبود جایگاه الکساحتما بخوانید: بدون نقص‌ترین راهنمای ارتقاء بازدید وب سایت و بهبود مرتبه الکسا

اولی چیزی که در‌این آمار اهمیّت دارااست، رتبۀ یک اینترنت‌تارنما در جمهوری اسلامی ایران می باشد. هر چقدر این مرتبه تحت‌خیس باشد، بدان معنا میباشد که وب سایت متبوع مطرح‌خیس هست و دارنده بازدیدکنندگان بیشتری می‌باشد.

اما، این صرفا آماری وجود ندارد که شما می توانید از الکسا بدست آورید. در‌صورتی‌که در کاغذ آمار اینترنت‌وبسایت در الکسا مقداری ذیل‌خیس بروید، به بخشی واکنش خواهید کرد که با اسم Search Analytics شناخته می‌گردد. روی این بخش کلیک فرمائید تا به ااطلاعات بیشتری دست پیدا فرمائید.
 

  • ۹۸/۰۷/۰۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی