مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


به چه شکل یک واژه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم؟ در صورتی‌که بخواهیم یک جواب سریع به‌این سوال بدهیم می بایست بگوییم که: با رعایت همگی اصول سئو میتوان یک کلمه و واژه کلیدی را در گوگل بالا آورد. البته واقعیت این می باشد که‌این سوال با فرض آنکه مرحله تحقیق لغت ها کلیدی به آخر رسیده می باشد و شما تمام اصول را برای تعیین کلمه و واژه کلیدی مطلوب رعایت کرده‌اید و اکنون می خواهید بر پایه ی عبارات کلیدی مطلوب برای کسب و فعالیت خویش، محتوایی ساخت نمائید و آن را به صدر جدول گوگل برسانید. مطرح شده‌است. در‌این‌حالت‌ شما به راهکارهایی احتیاج دارید که به شما برای ساخت محتوا و تبلیغ آن یاری دهد.

سئو در مشهد

امروزه سئو و بازاریابی آنلاین دو مقوله بهم پیوند خورده‌اند. امروزه در شرایطی‌که می خواهید تارنما فروشگاهی شما در گوگل جایگاه نیکی داشته باشد، قبلی از هر کاری بایستی کالای گزینه تقاضای مشتری را با شایسته ترین بها، شایسته ترین کیفیت، شایسته ترین سرویس ها ارسال مال، عرضه نمایید. آنگاه مسائل فنی مربوط به سئو و ساخت وب سایت و موردها این چنینی مطرح هست. به همین استدلال در‌این نوشته‌علمی با راه و روش بازاریابی به کیفیت محتوای ساخت گردیده و تبلیغ آن نگاه خوا هیم کرد.

چه طور یک واژه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم


چه‌طور یک واژه و کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم
1. محتوای دارای ربط منتشر فرمایید
با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند رنک برین Rankbrain اصول ایجاد محتوای دارای ربط پاره ای با قبل تفاوت نموده است. در حال حاضر شما می بایست هنگام رخدادهای مهم در صنعت خویش، محتوایی مربوط به آن را در تارنما خویش ساخت نمائید.

محتوای کیفیت عالی جزء عواملی هست که در حالتی که سایتی آن را داشته باشد، براحتی قادر است سکو‌های برتر گوگل را از آن خویش نماید. محتوای کیفیت بالا به آسانی قادر است یوزرها را به وبسایت شما جذب نماید. ارتقا جذب مخاطب قادر است به ارتقا مرتبه تارنما شما باعث شود. با ارتقا کیفیت محتوا گوگل به تارنما شما امتیاز اعتبار و امتیاز رابطه با واژه و کلمه استفاده کننده بالاتری خواهد اعطا کرد.

با دقت به اینکه گوگل برای تمام لغت ها کلیدی از الگوریتم رنک برین به کارگیری نمی نماید و الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پاندا، الگوریتم گوگل پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم کبوتر همچنان در گزینش مرتبه صفحه ها نقش دارا هستند. سفارش اصلی این هست که در یک ورقه، واژه و کلمه کلیدی را در سرتیتر‌های H1,H2,H3 و تگ‌های \"بالد S و ایتالیک em \"و همینطور بصورت عادی چند توشه در محتوا به فعالیت ببرید. به کار گیری واژه و کلمه‌های مترادف با واژه کلیدی هم بسیار اهمیت دارااست.

نکته: هنگام ساخت محتوا بایستی متن پایانی برای استفاده کننده معمولی بسیار بی آلایش و قابل فهم و شعور باشد. به این ترتیب پس از ایجاد محتوا متن را به خوانید و مطمئن گردید که متن به طور کاملً سلیس میباشد.

نکته: هیچ زمان در به کار گیری کلمه ها کلیدی در متن زیاده روی نکنید.

2. بروز رسانی محتوا بصورت منظم
آپدیت رسانی محتوا بصورت منظم هم سبب ساز به باصرفه سازی تجربه کاربری تارنما می‌گردد و هم به ارتقا جایگاه تارنما یاری می نماید. بروز رسانی منظم محتوا منجر میگردد که یوزرها نیز بصورت منظم برای مطالعه محتوای تازه مندرج به تارنما مراجعه نمایند. از طرف دیگر ربات‌های موتورهای کاوش نیز مبنی بر الگوی بروز رسانی محتوا به تارنما شما مراجعه می کنند و هر چه بروز رسانی محتوا منظم خیس باشد سرعت ایندکس شدن صفحه ها وب سایت نیز بیش تر خواهد شد.

نکته: کیفیت محتوای تولیدی مهم خیس از تعداد محتوای تولیدی در وب سایت می باشد. یعنی آنکه درصورتی که شما هفته ای یک محتوای کیفیت بالا ارائه بدهید. بسیار بهتر از آن هست که هر روز یک نوشته ی علمی بی کیفیت در وب سایت خویش بار گذاری فرمائید.

3. تگ‌های متا Metadata
تگ‌های متا اهمیت بالایی در سئو دارا هستند. متا تگ‌ها داخل تگ Head قرار می گیرند و اطلاعاتی در باب برگه به موتورهای کاوش ارائه می‌دهند.

نکته: تگ‌های متا در کمپین‌های تبلیغاتی دیگر مانند بازاریابی در کانال‌های اجتماعی نیز کاربرد دارا هستند.

مهم ترین متا تگ‌ها عبارتند از:

متا تیتر: این تگ یکی مهم ترین تگ‌های متا می باشد. محتوای این تگ در برگه اکران حاصل جستجوی گوگل به اکران در آمده و یوزرها با کلیک روی آن به کاغذ مد حیث منتقل می گردند. استعمال از کلمه ها کلیدی در متا تیتر تماماً ضروری می‌باشد. سفارش ما این هست که متا تیتر با کلمه و واژه کلیدی استارت شود و یا این که دقیقاً خویش کلمه و واژه کلیدی اصلی بعنوان متا تیتر استعمال شود.

نکته: گوگل در محتوای کاغذ و متا تیتر بدنبال رابطه محتوایی خواهد گشت و درصورتی که از حیث گوگل تیتر ورقه با محتوای ورقه همآهنگ نباشد سکو وبسایت شما در گوگل کاهش خواهد یافت و یا این که حتی از کاغذ حاصل جستجوی گوگل حذف خواهید شد.

متا توضیحات: این تگ در کمپین‌های کانال‌های اجتماعی اهمیت بالایی دارااست و محتوای آن ممکن می باشد بوسیله گوگل استعمال شود.

متا توضیحات می‌تواند سبب ساز ارتقاء نرخ کلیک تارنما در گوگل و کانال‌های اجتماعی شود. براین اساس استعمال از Call to Action برای محتوای متا توضیحات یک ضرورت می‌باشد.

متا لغت ها کلیدی: به کار گیری از متا کلمه ها کلیدی مدتی می باشد که به وسیله گوگل نفی شده‌است. عملاً به کارگیری از آن بر روی سئو وب سایت شما تاثیر نخواهد داشت. اکثر زمان ها کارشناسان سئو سفارش می دهند که دیگر از این متا تگ در وب سایت خویش به کارگیری نکنید. چنانچه می‌خواهید از این متا تگ به کارگیری نمائید مطمئن گردید که بیشتراز چهار کلمه و واژه در آن قرار نمی دهید و لغت ها کلیدی شما می بایست گویا مسئله اصلی، محتوای ورقه باشند.

4. داشتن پیوند‌های ارزشمند
ساخت بک لینک و پیوند با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پنگوئن بسیار مشقت بار خیس از پیشین شده‌است. گوگل و کارشناسان جدا گوگل مانند مت کاتس Matt cutts به ما اطمینان داده‌اند که تارنما‌های حریف نخواهند توانست با تولید پیوند‌های بی کیفیت بر روی سئو وب سایت ما تاثیر منفی بگذارند و تکنیک‌های سئو منفی بر روی وب سایت شما تاثیر نخواهند گذاشت. ولی این در معنای آن وجود ندارد که مدیران وب سایت می‌توانند با امداد ساخت لینک و پیوند‌های بی کیفیت به بهبود وبسایت خویش امداد نمایند. لینک و پیوند‌های اسپم یک کدام از مخربترین شیوه‌ها برای سئو یک تارنما می‌باشد. در حالتی‌که گوگل اطمینان نتیجه ها نماید که مدیران وبسایت این لینک و پیوند‌ها را ایجاد کرده‌اند بدون شکً سئو وب سایت شما جراحت دور از شوخی خواهد رویت کرد.

برای ساخت بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب مطمئن گردید وبسایت شما با وبسایت پیوند دهنده رابطه موضوعی داراست. مطمئن گردید که مخاطبان تارنما پیوند دهنده به جنس و سرویس ها ارائه گردیده در وبسایت شما عشق و علاقه مند می‌باشند. ابدا به سایتی که به شما پیوند داده میباشد بک پیوند ندهید. از بک پیوند‌های ثانویه سوء به کار گیری نکنید، گوگل به آسانی قادر است این مسئله را متوجه شود.(بک پیوند ثانویه بدین چهره می‌باشد که شما در وب لاگ خویش نوشته‌ی علمی ای را که در وب سایت دیگری گذارده‌اید تبلیغ میکنید. بعد برای ارتقاء بازدید نوشته ی علمی اصلی به جای لینک و پیوند دادن به آن به ورقه ای از وب لاگ خویش که در آن تبلیغ نوشته ی علمی اصلی درج شده‌است بک پیوند تولید می کنید.)

5. استعمال از تگ Alt
صفت Alt را برخی تارنما‌ها بصورت صفت Global استعمال می نمایند ولی این صفت در واقع یک صفت همگانی برای تگ‌های Html وجود ندارد. این صفت در تگهای Img,area,input قابل به کار گیری هست و به موتورهای کاوش یاری می کند که معنا عنصری که درین تگها جای دارد را فهم و شعور نماید. به عنوان مثالً در صورتیکه شما عکسی از یک لپ تاپ در وب سایت خویش قرار دهید. گوگل کارکشته به فهم و شعور محتوای تصویر شما نخواهد بود. البته با صفت alt می توانید به گوگل قضیه عکس خویش را اعلام فرمائید.
 

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی