کدام یک از تکنیک های seo در اینجا کارامد میباشند؟
به مکان تمرکز بر روی تکنیک های مشخص و معلوم، بهتر میباشد سئو در مشهد بر روی مسائل ذاتی seo محصول ها و مورد ها دقت کرده و این ایراد را با رویکردی جامع حل کنیم. اینراه حل ها در واقع انعکاسی از بحران های ذاتی خلل بهینه سازی درین سطح میباشد. برای ارتقاء اکران تولیدها در موتورهای کاوش نیاز به تجزیه این به قسمت های متعدد میباشد.
تا اینجا با ایرادات مو جود در seo وب سایت های گسترده با خبر شدیم. به دنبال با ما همدم باشید تا به معرفی جز به غیر از اینشیوه حل ها بپردازیم.
رده یوزرها
هیچ تکنیک سئویی نباید به واسطه اعتنا بر روی موتورهای کاوش یوزرها را قربانی کرده و بالعکس این قضیه نیز درست وجود ندارد. سوای دقت به حالت یوزرها و در لحاظ به دست آوردن آن ها، سود آخرین هر دستورالعملی به باخت در جلب رضایت هر دو سمت می انجامد.
با ساختوساز یک گروه مجرب که در کارامد بودن وب سایت، seo آن نیز به شایسته ترین صورت ممکن پیاده سازی گردیده باشد می شود به مقصود خویش یعنی پیروزی در کسب و عمل رسید. این عمل قابل اجرا میباشد و ما چهت نیل بدین مقصود رویه شغل های پایین را سفارش میکنیم:
کاغذ خانگی
ورقه خانگی یک تارنما، ارزشمند ترین و معتبرترین جای برای انتقال اعتبار به دیگر صفحه های داخلیست. شیت داخلی اولین جاییست که برای آغاز لینک و پیوند دهی داخلی از آن استعمال میکنیم. ازآنجاکه برگه مهم بیشترین آتوریتی را میان دیگر صفحه های وبسایت دارااست، با ارزشترین جای برای لینک و پیوند دادن به صفحه ها اساسی تارنما میباشد.
فلسفه کلی ما در انتقال اعتبار به برگه محصول ها در وب سایت های بسیار گسترده این چنین میباشد: در آغاز بر روی دسته بندی های اساسی، بعد از آن زیرمجموعه های این دسته بندی و آن گاه بر روی تولیدات تمرکز نمایید. تمرکز بر روی بک لینک و پیوند هایی که به صفحه های تولیدها پیوند داده میگردند فعالیت اشتباهیست. چراکه قیمت صفحه ها محصول ها، قابل مقایسه با اعتبار صفحه های دسته بندی ها نمیباشد. در پی به ارزیابی تک تک این مورد ها میپردازیم.
دست کم تعدادی پیوند به ورقه تولیدات در برگه اساسی باید وجود داشته باشد. به طور نرمال این لینک و پیوند ها متناسب با مناسبات وقتی، تخفیفات فصلی و از این قبیل گزینش می شوند.
بعضا از سایت ها با اعتنا به اهمیت برخی از محصولاتشان، آنانرا به طور دایم در ورقه اصلیشان لینک و پیوند می نمایند. با این هم اکنون لینک و پیوند دادن تعداد متعددی از تولیدها در کاغذ اساسی فعالیت منطقی ای وجود ندارد. به علاوه این جای مالامال قیمت به وسیله مجموعه seo در دست گرفتن نمیشود و در وضعیت پیشفرض همواره در درحال حاضر تغییر تحول میباشد. به همین عامل فعالیت منطقی دراین موقعیت اینست که فقط بر روی صفحه های دسته بندی توکل کرده و به آنها لینک و پیوند دهید.
ساختار کلی پیوند بیلدینگ داخلی این چنین میباشد که در ورقه اساسی، در آغاز به دسته های مهم لینک و پیوند داده گردیده و در کاغذ هر یک کدام از این دسته ها به زیرمجموعه هایشان و در پایان به تولیدها تحت شاخه آن ها لینک و پیوند داده میشود. مطمئن گردید که تارنما شما از همین ساختار پیروی می نماید.
از همگی مهمتر اینکه مطمئن گردید، یو آر ال مهم نسبت به یو آر ال های فرعی پررنگ خیس باشند. مثلا در شرایطی که یک کدام از تولید ها وب سایت در دو دسته بندی قراردارد، اولا یکیاز یو آر ال ها را تحت عنوان یو آر ال مهم در حیث گرفته و دیگری را با برچسب کانونیکان به یو آر ال اولین دارای ربط فرمائید. ثانیا مطمئن گردید که یو آر ال مهم آن در پیوند بیلدینگ داخلی تارنما مصرف شده میباشد. با اینکار از به وجود داخل شدن صفحه ها تکراری در تارنما خودداری میکنید و ربات های کاوش متوجه یو آر ال مهم میشوند.
مطمئن گردید که منوی مهم وبسایت مشتمل بر تمامی دسته بندی ها نباشد. این زمینه سبب ساز عظیم شدن بیشتراز حد منو و پیوند بیلدینگ داخلی وب سایت می شود. برای مثال در یک وب سایت با 100 دسته بندی مهم، تنها قرار دادن 50 دسته پرطرفدار اکتفا می نماید و سایر دسته بندی ها را در ورقه ای منقطع با تیتر مجموع دسته بندی های تارنما قرار دهید.
درصورتی که تعداد دسته بندی ها و ذیل گروه های آن ها زیاد میباشد مسلما از صفحه ها منقطع برای قرار دادن آنان استعمال نمائید و همگی را پایین یک منو قرار ندهید تا از وسیع شدن منو دوری فرمائید. این مورد در سایتی مانند آمازون تماما رعایت شدهاست.
در غایت اطمینان نتایج نمایید که هر متاع با سه یا این که چهار کلیک از برگه مهم اکران داده گردیده و تعداد کلیک ها بیشتر از این نشود. رعایت این موضوع شاید مقداری بغرنج به حیث رسد ولی در بهینه سازی وب سایت های گسترده الزامیست و بایستی یه خرده خلاقیت به خرج دهید.
خلاصه نکات مرتبط با شیت اساسی عبارتند از:
ورقه اساسی وب سایت بیشترین اعتبار را در یک وب سایت داراست و مالامال قیمت ترین جای برای قرار دادن دیگر لینک و پیوند هاست.
اعتنا نمایید که صرفا در شکل نیاز به تعداد تولید ها بسیار یه خرده لینک و پیوند دهید و بر روی صفحه های دسته بندی ها تمرکز فرمائید.
کلید مهم روایت کانال پیوند بیلدینگ داخلی وب سایت میباشد.
از برچسب کانونیکال در بقیه یو آر ال های فرعی به کارگیری فرمایید.
پیوند متنی تحت تیم ها را در صفحه ها داخلی تارنما ساختوساز فرمایید.
تولیدات وبسایت نهایتا بایستی با سه یا این که چهار کلیک از برگه اساسی قابل دستیابی خواهد شد.
این مقاله ادامه داراست و در روزهای آتی به طور آراسته به روز میشود. همواره بهاین شیت راز بزنید تا از دیگر پارامترهای موءثر بر seo تارنما های وسیع مطلع گردید.
- ۹۹/۰۷/۰۶