مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


همگی ما می‌دانیم برای ورود به بازار رقابت تجارت های آنلاین، با seo و  سئو در مشهد  سرو فعالیت خوا‌هیم داشت. او‌لین گام، رعایت مهمترین اصول مقدماتی seo میباشد. درین نوشته‌علمی به 9 نکته قابل توجه و ابتدایی بهینه سازی برای کسب سکو عالی در گوگل اشاره می‌کنیم.

مقصود از ایجاد محتوا در وبسایت صرفا ارائه مقاله و داده ها وجود ندارد بلکه بایستی این محتوا برای موتور های کاوش قابل پذیرش باشد یک مقاله عالی دارنده دو خصوصیت مهم می‌باشد 1) جذابیت برای یوزرها 2) تایپ کردن بر طبق استاندارد های seo.
در شرایطی که میخواهید محتوای شما برخورد بهتری داشته باشد می بایست مطلقا محتوای خویش را طبق استانداردهای بهینه سازی منتشر فرمائید در غیر این شکل انتظار پیشرفت در وبسایت خویش را نداشته باشید.

seo روند معمولی ای وجود ندارد البته پیروی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات پیچیده ای هم نیستند، برای پیشرفت دیده گیر در نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش دارای اهمیت میباشد. درین مقاله به شما 9 نکته قابل توجه و راهنمای حیاتی از چگونگی به کار گیری از seo در ساخت‌و‌ساز محتوا را یادگرفتن میدهیم. نکاتی که لازمه ی بی زیرا و چرای هر مقاله و ساخت‌و‌ساز محتوایی می‌باشد. ما این نکات را نظارت لیست بهینه سازی می نامیم. این یعنی در حالتی‌که هر 9 نکته را در مطالب و محتوای سایت خویش اعمال فرمایید، خط مش را صحیح رفته اید.


سئو Tips


1. یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب گزینش فرمائید و روی آن تمرکز نمائید
اولی گام برای seo تعیین یک واژه کلیدی مهم می‌باشد. واژه و کلمه کلیدی انتخابی شما می بایست دو خصوصیت اساسی داشته باشد. این کلمه و واژه کلیدی بایستی یک واژه و کلمه تماماً مربوط به متن و محتوای شما و همینطور کلمه و واژه ای مطلوب و هم خوانی با جستجوی یوزرها باشد. در واقع بایستی این واژه را با به عبارتی چیزی که می‌خواهید در جستجوها اکران داده گردد همسان سازی نمایید. برای این فعالیت کافیست مشاهده کنید قضیه متن شما با جستجوی یوزرها چه تناسبی دارااست. کاوش فرمایید تا متوجه گردید عموم چهت نیل به مقاله و محتوای شما چه کلمه و واژه ای را بیشتر کاوش می نمایند.

یک کدام از روش های معمولی برای این فعالیت استعمال از ابزار Google Keyword Planner است. با یاری این ابزار (که ممکن میباشد برای استعمال از آن نیاز به دسترسی اکانت کاربری AdWords داشته باشید) می‌توانید به تقریب ها و چک های گوگل از جستجوی لغت ها و عبارات دارای ربط دسترسی پیدا فرمائید و در فیض تعیین مطلوب تری داشته باشید.

از جمله فرض فرمایید قضیه مقاله شما درباره‌ی رستوران هایی میباشد که غذای گیاهی سرو می نمایند. با یاری این ابزار میتوانید لغت ها کلیدی مربوط به این قضیه را تحلیل نمائید. میتوانید از فی مابین یک سری واژه و کلمه کلیدی دارای ارتباط که بیشترین مقدار کاوش را داشته اند مورد ای که از سایر مورد ها بیشتر کاوش شده‌است را گزینش فرمایید. دراین مورد برای مثال \"غذاهای گیاهی\" بیشترین کاوش را نسبت به دیگر لغت ها داشته اند. پس منطقی میباشد که شما هم واژه و کلمه کلیدی مرکزی خویش را همین واژه گزینش فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۷/۱۰
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی