فاکتورهای جایگاه بندی گوگل (On-Page vs Off-Page سئو)
آیا برای حضور موءثر در گوگل، داشتن یک وبسایت کافی خواهد بود؟ سئو در مشهد به طبع نه بلکه برای حضور پر رنگ بایستی بهینه سازی را وبسایت را در بالاترین سطح از اهمیت در حیث بگیریم. هر چقدر روی seo وبسایت خویش بیشتر بیشتر فعالیت نمایید، ترافیک ارگانیک بیشتری خواهید داشت.
یک استراتژی درست بهینه سازی سبب میگردد که تلاش سایت در اینترنت و بیرون آن عالی باشد. برای یادگیری هر چه بهتر seo بهتره نخستین با مفاهیم آشنا بشیم و بدونیم مضمون بهینه سازی داخلی و فرنگی چه میباشد؟ بهینه سازی داخلی On-Page بهینه سازی چه می باشد؟ سئوی آف پیج Off-Page سئو چه می باشد؟
معنی On-Page سئو درمقابل Off-Page سئو
در صدر بهتر میباشد که با واژه و کلمه بهینه سازی و seo برای موتورهای کاوش بیشتر آشنا شویم.
سئو موتورهای کاوش یعنی ذخیره سازی صحیح داده ها وبسایت شما به وسیله گوگل و اکران آن به کاربرانی که در ادامه آن مطالب می باشند
ترافیک ارگانیک سود یک استراتژی درست بهینه سازی میباشد. به این ترتیب برای اینکه یک استراتژی صحیحی را بچینید می بایست اطلاع ظریف از seo On-Page و بهینه سازی Off-Page داشته باشید.
On-page بهینه سازی: درواقع تغییرات بدون واسطه روی صفحه ها وب سایت برای بهبود سکو وبسایت میباشد. مثل بهبود کدهای HTML، کیفیت محتوا و ساختار محتوا میباشد.
On-Page بهینه سازی فرآیند سئو سایت شما برای کاوش میباشد، که ممکن میباشد دربرگیرنده تغییرات ساختاری (که موتورها میتوانند صفحه ها وبسایت شمارا کاوش و فهرست بندی نمایند)، بازنگری کدها (به صورت نمونه تگ های HTML) و سئو محتوا (قرار دادن لغات کلیدی متبوع در مکان مطلوب) باشد. این شیوه سئو مستلزم دسترسی به back end وبسایت شماست.
Off-page سئو: مشتمل بر کل عملکردهای بهینه سازی بیرون از وبسایت میباشد. مانند backlinks، پیوند های لینک و پیوند، ساختوساز محتوا، شبکههایاجتماعی و ...
Off-Page سئو بیرون از وبسایت انجام میگردد (هیچ دسترسی مورد نیاز وجود ندارد). که بر \"ترفیع\" سایت از روش اینترنت تمرکز دارااست. استراتژیهای سئو می تواند مشتمل بر موتور کاوش، ارسال دایرکتوری، بهبود کیفیت لینک و پیوندهای ورودی و نیز بسط لینک و پیوند باشد.
- ۹۹/۰۷/۱۴