مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی کلاه خاکستری (Gray Hat بهینه سازی) چه چیزی است؟  سئو در مشهد   در‌این نوشته ی علمی تلاش میکنیم در زمینه ی بهینه سازی کلاه خاکستری و تکنیک های آن حرف کنیم.معنی بهینه سازی برای همگان روشن میباشد. ولی اگه هنوز با seo آشنا نیستید می‌توانید نوشته ی علمی مفاهیم اول بهینه سازی را مطالعه فرمائید.

seo کلاه خاکستری چه می باشد؟
بهینه سازی کلاه خاکستری به ترکیبی از کارهایی که در استراتژی بهینه سازی کلاه سپید و seo کلاه سیاه میشود اتلاق میگردد. در استراتژی بهینه سازی کلاه خاکستری بیشتر با به کار گیری از راهکارهای بهینه سازی کلاه سپید عمل بهینه سازی انجام می گردد اما برای سرعت بخشیدن به فرایند رو به جلو وبسایت، از روشهای بهینه سازی کلاه سیاه به صورت محدود البته زمانبندی گردیده و با تمرکز انجام می‌شود. در پایان هم در حالتی که قرار باشد عمل seo تمام شود و دیگر روی تارنما تا مدتی کاری انجام نشود، تیم کارهایی که در قالب بهینه سازی کلاه سیاه انجام می‌شد را به گذر زمان مدت از وبسایت حذف می نمایند خیر اینکه یک دفعه مبادرت به انجام ندادن آنان نمایند.

چرا بایستی از seo کلاه خاکستری به کار گیری کنیم
اکثر سئوکاران این روز ها این استراتژی را برای انجام seo سایتها به کار گیری می نمایند. ولی که بهینه سازی کلاه سپید بسیار مناسب میباشد ولی معمولا در عبارات لبریز رقابت با این استراتژی شاید بیش تر از 1‌سال ارتفاع بکشد تا شما بتوانید به عده یک‌سری پیوند اولیه بیایید. اما با ترکیبی از استراتژی seo کلاه سپید و سیاه که ملقب به بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد می قدرت دوران مقطع انجام seo را تا یک‌سری ماه کاهش بخشید و این نوید را به کارفرمایان بخشید که‌این بهینه سازی مخاطرات seo کلاه مشکی را ندارد، به شرطی که با مدیر صحیح صورت پذیرد.

تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری
در اینجا به بعضا از مرسوم ترین تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری اشاره می‌کنیم.

۱. به کار گیری از دامنه های منقضی گردیده
در دنیای اینترنت هر روز تارنما های متعددی ساخت‌و‌ساز میشود، البته به به عبارتی شکل نیز اینترنت سایتهای متعددی دیگر قعالیت نمیکنند. شما میتوانید بوسیله ابزارهای domain expire که هم در وبسایت nic.ir و هم سایتهای شبیه فرنگی میباشد لیست آخری دامنه های اکسپایر گردیده امروز را ببنید. آنگاه با یک نظارت بی آلایش دامنه هایی که با مسئله کاری شما یکی از میباشند را بخرید و سایتی کوچک روی آن‌ها ایجاد فرمائید و با تایپ کردن یک‌سری نوشته‌علمی دارای ربط به وبسایت خویش پیوند دهید.

ولی میتوانید در‌این میان حتی دامنه مهم وبسایتتان را هم گزینش فرمائید. در‌این خصوص می‌توانید نوشته‌علمی تاثیر نام دامنه بر بهینه سازی را مطالعه نمائید.

۲. اکانت های شبکه‌های‌مردمی
با ایجاد شبکه های مردمی و تکثیر پیوند صفحه های سایتتان در آن ها می‌توانید شایسته ترین پیوند سازی فرنگی را انجام دهید. پیش از انجام این عمل در امر هر کانال اجتماعی که میخواهید در آن پروفایل و یا این که کاغذ تجاری بسازید تحقیق فرمائید.

از روش نوشته‌علمی لیست شبکه‌های‌عمومی فرنگی میتوانید با شایسته ترین شبکه‌های‌عمومی انگلیسی لهجه آشنا گردید.

۳. بازطراحی وبسایت
پباده سازی دوباره وبسایت سبب ساز می‌شود کدهای وبسایت شما از تازه نوشته خواهد شد و از نگاه گوگل اینکار یعنی بروزرسانی و بروزرسانی برای شما منزلت بهتر به ارمغان خواهد آورد. ولی با اعتنا به تغییرات الگوهای پباده سازی و الگوریتم رنک برین، در شرایطی که این تغییرات با استانداردهای UI و UX هم پا گردد و بازطراحی بر مبنای بالای بودن سرعت وبسایت نیز همدم شود، تاثیرش صدچندان گردد.

۴. ساخت کامنت
در وب سایت خویش قابلیت درج نگرش را اضافه فرمائید. درج نگرش میتواند شیت شما‌را بروزرسانی فرمایید. همینطور برای جواب به مخاطبان در صورتیکه جواب به برگه ای دیگر ربط داراست پیوند آن را در کامنت بگذارید. کامنت گذاری صرفا به تارنما خودتان بر نمی‌گردد. میتوانید با کامنت گذاری در تارنما های پر طرفدار و استعمال از اسم و سرویس ها خویش و حتی با دادن نشانی وبسایت، مقام بهتری برای سایتتان رقم بزنید.

۵. لینک و پیوند سازی به طور اطلاع رسانی
خرید بک پیوند از حیث موتورهای کاوش خطاست. البته اینکار منجر بالا رفتن اعتبار شما میشود. مهم‌ترین نکات در بک لینک و پیوند عبارت میباشد از:

تدریجی بک پیوند دادن (هر روز غایت ۵ بک لینک و پیوند از سایتهای متفاوت)
از سایتهای پر طرفدار و دارنده آتوریتی بالا بک پیوند به چنگ آوردن
فالو و نوفالو بودن بک لینک و پیوند
دارای ربط بودن سایتی که از آن بک پیوند می‌گیرید با مورد وب سایت شما
در صورتی قصد پیوند سازی دارید شایسته ترین نحوه رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد.
در‌این خصوص نوشته‌ی علمی ساخت و ساز بک پیوند را مطالعه نمایید تا با روشهای جامع لینک و پیوند سازی در بهینه سازی کلاه خاکستری آشنا گردید.

۶. بالا بردن یوزرها صفحه های سایت در شبکه های مردمی
در مورد دوم اشاره کردیم که برای وبسایتتان در هر کانال اجتماعی یک برگه ساخت‌و‌ساز فرمائید و لینکهایتان را در آنجا تکثیر دهید. هم اکنون در شرایطی‌که این صفحه ها مشترکینی داشته باشند که روی لینک و پیوند های شما کلیک نمایند قیمت عمل شما صد چندان گردد. برای اینکار بایستی اصول فعالیت و عمل در هر کانال اجتماعی را حافظه گرفته و با استعمال از آن مبادرت به جذب مشترک یا این که به عبارتی فالوور بکنید.
 

  • ۹۹/۱۱/۰۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی