مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۸ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


احتمالا می‌دانید همه فعالیتی که موتور جستجوی گوگل انجام می‌دهد،  سئو در مشهد   به یاری یک الگوریتم هسته مرکزی و تعدادی الگوریتم های فرعی انجام می شود که مثل بازوهای الگوریتم هسته کار میکنند. در‌این نوشته‌ی علمی قصد دارم لیست بی نقص به روز و معرفی الگوریتم های گوگل از سال 2000 تا همین امروز را معرفی کنم و کاربرد هرمورد را هم به شما توضیح بدهم:

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
آپ دیت الگوریتم گوگل؛ لیست جدیدترین الگوریتم ها
منبع این نوشته‌ی‌علمی تارنما دارای اعتبار moz میباشد. بعضا از آپ دیت های الگوریتمی که در پی معرفی می‌کنم، به وسیله گوگل تایید گردیده و بعضا تایید نشده اند و صرفا یک حدس از طرف سئوکارهای مشهور می باشند. این مسئله را با اعتنا به مشاهده متن مقابل هر الگوریتم (تایید گردیده/تایید نشده) می‌توانید متوجه گردید. به سراغ او‌لین آپ تو دیت های گوگل در سال 2000 برویم:

خطاها ایندکس گوگل در اکتبر 2020 (تایید گردیده)
گوگل این توشه گفت که عمده ایرادات مرتبط با ایندکس کردن صفحه های در سطح اینترنت رفع شده‌است.

خطاها ایندکس در سپتامبر 2020 (تایید گردیده)
خویش گوگل وجود اشتباهات ایندکسینگ را از اولِ ماه سپتامبر تایید کرد و ابزار moz هم خبر اعطا کرد که‌این ایرادات مخصوصا در انتهای این ماه قابل مشاهده بوده.

رفع گونه های گوگل ژوئن 2020 (تایید گردیده)
در روز 22 ژوئن در حاصل گوگل اتفاقات جدیدی صورت بخشید. ابزار moz اکران داده که تغییرات پهناور ای در حالا اجراست در حالی که به حیث آپ تو دیت الگوریتمی اجرا نشده بود. بعداز این گوگل از این خبر اعطا کرد که‌این یک اختلال کوچک بود و با گاز به وسیله مجموعه گوگل رفع گردیده.

آپ تو دیت هسته در می 2020 (تایید گردیده)
پس از بروزرسانی مدیک در سال 2018، سایت moz بروزرسانی هسته گوگل در ماه می 2020 را تحت عنوان دومی مطرح ترین بروزرسانی هسته در حیث گرفته!

همگی گیری ویروس کرونا در مارچ 2020
خب راستش کووید 19 یا این که به عبارتی کوید-19 یک بروزرسانی یا این که به روز الگوریتمی نبود! ولی در هر اکنون سرایت این بیماری در عالم منجر ساخت و ساز تغییرات عظیم در پروسه و کردار مخاطبان حین کاوش در وب شد.

بروزرسانی هسته گوگل در ژانویه 2020 (تایید نشده)
در 13 ژانویه 2020، ابزار moz توانست تغییرات به شدت پهناور و بزرگی را در سطح اینترنت شناسایی کرده و یک به روز هسته دیگر به وسیله گوگل را شناسایی نماید.

فعال سازی در میان المللی الگوریتم bert در دسامبر 2019 (تایید گردیده)
در دسامبر 2019، گوگل رسما گفت که الگوریتم bert در سطح میان المللی و به 70 گویش زنده عالم در اکنون کار میباشد و در تحلیل حاصل به الگوریتم های دیگر یاری میکند.

آپ تو دیت bert در اکتبر سال 2019 (تایید گردیده)
در اکتبر 2019 از آپ دیت bert رونمایی شد. الگوریتم برت یک الگوریتم هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که به گوگل یاری میکند گویش بشر ها را بهتر از قبلی بفهمد. اساسا این بروزرسانی قادر است سبب ساز فهم و شعور بهتر گویش خودمانی در طول کاوش در گوگل گردد.

الگوریتم تازه گوگل: تنوع در ژوئن سال 2019 (تایید گردیده)
در ژوئن سال 2019 گوگل خبرهایی از این بخشید که پیرو ساخت تنوع بیشتر در نتیجه ها کاوش میباشد. گوگل گفت که دوست ندارد مثل قبلی، با کاوش یک واژه و کلمه کلیدی در نتیجه ها به 4،3 یا این که 5 ورقه که تمامی از یک وبسایت می باشند واکنش فرمائید. گوگل با بروزرسانی “تنوع” توانست تعداد صفحه های جان دار در یک شیت را به 2 عدد برساند. این یعنی نهایتا و در شکل داشتن محتوای باکیفیت، تنها 2 ورقه از تارنما شما می‌تواند روی یک واژه کلیدی بهینه سازی گردد.

آپ دیت الگوریتم گوگل medic (آپ دیت هسته) در آگوست 2018 (تایید گردیده)
در یک مدت به طور تقریب 2 هفته ای در ماه آگوست 2018، حاصل جستجوی گوگل به شدت در گیر التهاب شد. اکثر اوقات تغییرات ترافیکی هم روی عبارات مرتبط با حوزه تندرست چشم می‌شد. گوگل بروزرسانی الگوریتم هسته خودش را تایید کرد و در باب اینکه چطور میتوان از تاثیر منفی این الگوریتم (medic) روی بهینه سازی وبسایت محفوظ ماند، اعلام‌کرد: تنها ساخت محتوای عالی.

تگ H چه می باشد؟ از روش به کار گیری تا seo تگ های HEADING
آپ دیت سرعت تلفن همراه در سال ۲۰۱۸ (تأیید گردیده)
در سال 2018 خویش گوگل راجع به یک بروزرسانی آگهی کرد. این به روز برای seo سرعت وب سایت ها جهت اکران در تلفن همراه ساخت و ساز گردیده بود. ولی گوگل خاطرنشان کرد وبمستران نیاز به نگرانی بابت این مورد ندارند زیرا این الگوریتم تازه گوگل فقط بر کندترین تارنما ها تاثیر می‌گذارد.

کاهش ارتفاع متای توضیحات در سال ۲۰۱۸ (تأیید گردیده)
گوگل در سال 2018 توشه دیگر سراغ متن متای توضیحات سایت ها رفت و مقدار مجاز آن را به به عبارتی ترازو قبل یعنی 150 تا 160 کاراکتر بازگردانی کرد.

ارتقا ارتفاع اکران اسنیپت در حاصل در سال 2017
پیش از این، متن متای توضیحات هر ورقه از وب سایت شما مجاز به داشتن 155 کاراکتر بود. در سال 2017 این متن به چیزی حدود 2 برابر ارتقا پیدا کرد و به 300 کاراکتر افزایش داده شد.

بروزرسانی کروم 62 و فشار روی وبسایت های فارغ از ssl در سال 2017
گوگل با بروزرسانی مرورگر گوگل کروم خویش به ورژن 62، به کاربرانی که قصد ورود به سایت های فارغ از ssl داشتند، هشدار ناامن بودن وب سایت میداد. این زمینه تا امروز هم ادامه داراست (به صورت بدون شوخی خیس) و مقصود گوگل از این کردار این میباشد که کلیه مدیران سایت ها را بدون چاره به دریافت کردن گواهینامه ssl و امن خیس کردن سایتشان نماید.

Fred در مارس سال ۲۰۱۷ (تأیید نشده)
در مارس سال 2017 گشوده هم وبمستران تغییراتی را در حاصل و همچنین ترافیک وبسایت خودشان مشاهده کردند. “گری الیس” که یکی متخصصان گوگل میباشد نام این بروزرسانی را به مزاح “شخص” گذاشت ولی بعدا خاطرنشان کرد که‌این اسم گذاری در معنای تایید بروزرسانی از سمت گوگل وجود ندارد.

طبق بیانات بعضا از سئوکارها، شخص الگوریتمی میباشد که برای تقابل با اسپم، خرید پیوند های تبلیغاتی، محتوای مزاحم و بی کیفیت، به یاری سایر الگوریتم های گوگل آمده.

Possum در سپتامبر سال ۲۰۱۶  (تأیید نشده)
الگوریتم possum یا این که موش کور یکی بروزرسانی های تایید نشده گوگل میباشد. در سال 2016 و بعداز اینکه در نتیجه ها گوگل و ترافیک وب سایت ها تغییرات متعددی تولید شد، سئوکارهای خبره و مشهور در انجمن های اینترنتی راجع به آن سرگرم به مشاجره شدند. در غایت اسم این بروزرسانی موش کور گزینش شد. طبق داده ها، این الگوریتم سبب ساخت تغییرات در بهینه سازی و جستجوی محلی کسب و کارهاست.

تلفن همراه فرندلی ۲ در می ۲۰۱۶ (تأیید گردیده)
این هم یکی‌از دیگر از بروزرسانی ها برای ارتقاء اعتبار تارنما هایی بود که برای چشم شدن در صفحه های اکران متفاوت مثل گوشی و تبلت seo گردیده اند. ولی با اعتنا به اینکه وبمستران پیش از این خودشان را برای گوشی گدون فراهم کرده بودند، این بروزرسانی تاثیرات خیلی خاصی نداشت.

RankBrain در تاریخ نامعلوم (تایید گردیده)
در سال 2015 گوگل اخباری از این مسئله منتشر کرد که “یادگیری ماشین” ماه ها میباشد که بخشی از الگوریتم های این موتور کاوش بوده و حتی به سومی فاکتور درجه بندی تبدیل گردیده. تاریخ ظریف نشر الگوریتم رنک برین مشخص و معلوم وجود ندارد و افرادی آن را به اوایل فصل بهار سال 2015 مجاورت می‌دانند. این بروزرسانی یک انقلاب تازه در حاصل کاوش گوگل تولید کرده و امروز هم مرتبه خیلی از وب سایت ها با دقت به الگوریتم رنک برین در گوگل گزینش می‌گردد.

Mobilegeddon در آوریل ۲۰۱۵ (تأیید گردیده)
تلفن همراه گدون یا این که آخرالزمان موبایلی اسمی بود که سئوکارها روی این الگوریتم گذارده بودند. اصولا گوگل پیش از تکثیر این الگوریتم به شکلی معدود خبر از این بخشید که قرار میباشد در آینده الگوریتمی برای ارتقاء اعتبار وبسایت های گوشی فرندلی (مطلوب اکران در تلفن همراه) منتشر خواهد شد. همین مسئله سبب واهمه سئوکارها و انتساب این نام به الگوریتم آپ تو دیت موبایلی شد. البته دیدنی اینجاست که بعداز نشر، تغییرات ساخت گردیده خیلی کمتر از چیزی بود که وبمستران انتظار داشتند. تحت عنوان مثال می‌توانید این نوشته‌ی علمی در تارنما moz را مطالعه فرمائید تا به خیر و خوبی متوجه تصورات وبمستران از تلفن همراه گدون بشوید.

Pirate 2.0 در اکتبر ۲۰۱۴ (تایید گردیده)
pirate یا این که سارق دریایی یکی‌از الگوریتم های اساسی جنگ با محتوای اسکن گردیده در سطح اینترنت میباشد. حدود 2 سال قبلی گوگل یک بروزرسانی به اسم pirate/dmca منتشر کرده بود تا به امداد آن بتواند محتواهای اسکن و دزدی گردیده در سطح اینترنت را شناسایی نماید. آپ دیت سال 2014 این الگوریتم را حاذق خیس از قبلی کرد.

SSL در آگوست ۲۰۱۴ (تأییدشده)
این آغازی بود برای ارتقاء اهمیت وب سایت های sslدار نسبت به تارنما هایی که https آنان فعال نشده! گوگل به صورت بدون واسطه اعلام کرد که از این به آنگاه به وبسایت های ssl دار اهمیت و اعتبار بیشتری می‌دهد. همچنین اظهار‌کرد این تفاوت در اولِ فعالیت اندک میباشد ولی در شکل اخذ برخورد مثبت، معیار آن را ارتقا می‌دهیم.

Pigeon در دسامبر سال ۲۰۱۴ (تأیید گردیده)
الگوریتم pigeon یا این که به عبارتی کبوتر، تغییرات به شدت مهمی را در نتیجه ها جستجوی محلی به وجود آورد. عملا می توانم بیان‌کنم که‌این بروزرسانی یک انقلاب در بهینه سازی محلی گوگل اکانت می‌گردد. خویش گوگل در زمینه‌ی این بروزرسانی اظهار‌کرد: کبوتر می‌تواند رابطه بهتری در بین الگوریتم های مهم ما و الگوریتم های سرچ محلی ساخت‌و‌ساز نماید.

Hummingbird در ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۳ (تأیید گردیده)
الگوریتم hummingbird در سال 2013 بوسیله گوگل معرفی شد. این بروزرسانی هم مثل بروزرسانی کافئین به مکان وب سایت ها، تمرکز خودش را روی بهبود کاوش یوزرها و تجربه کاربری آن‌ها در گوگل گذاشت.

گراف علم در مِی سال 2012 (تایید گردیده)
احتمالا در طی کاوش بعضی از عبارت ها، کادرهایی را در نصیب راست یا این که چپ صفحه های حاصل چشم اید که در آن در رابطه مسئله متبوع شما اطلاعاتی ارائه گردیده. برای مثال در‌صورتی‌که کلمه و واژه “سریال friends” را کاوش فرمایید، در قاب بیان شده اطلاعاتی راجع‌به این سریال، بازیگران، سال ساخت‌و‌ساز و… به شما داده می‌شود. این به عبارتی گراف علم گوگل میباشد که در سال 2012 از آن رونمایی شد.

Penguin در آوریل سال ۲۰۱۲ (تأیید گردیده)
برخی از وبمستران برای اینکه بتوانند تارنما خودشان را برای گوگل بهینه سازی نمایند، مبادرت به انجام عمل هایی مثل به کار گیری بیش تر از حد از واژه کلیدی و دیگر تکنیک های seo بیش تر از حد تارنما میکردند. بالاخره پس از بازه زمانی ها، گوگل الگوریتمی را معرفی کرد که به امداد آن بتواند با وب سایت های بیش تر از اندازه باصرفه گردیده تقابل نماید! این الگوریتم در اولِ معرفی حدود 1/3 درصد از نتیجه ها را (در اینترنت انگلیسی) دستخوش تغییرات کرد. اسم آن در بالا Webspam Update بود که بعد با اسم پنگوئن شناخته شد.

Venice در فوریه سال ۲۰۱۲ (تأیید گردیده)
در یکی‌از آپ دیت های ماهانه، گوگل اسم Venice را به کارگیری کرده. طبق داده ها منابع، این بروزرسانی منجر شد جستجوهای محلی کابران، نتیجه ها بهتری باشد.

Ads Above The Fold در ژانویه 2012 (تایید گردیده)
این یک الگوریتم جزئی و بی نام‌و‌نشان از طرف گوگل بود. به امداد این به روز الگوریتم گوگل اعتبار وبسایت هایی که در بالای ورقه خودشان از تبلیغات متعددی استعمال میکنند را کاهش بخشید. اسم دقیقی برای این بروزرسانی الگوریتم گوگل در حیث گرفته نشده ولی بعضا از سئوکارها نام top heavy را روی آن گذاشتند.

ساب دامین چه چیزی است؟ تأثیر subdomain در seo وبسایت چقدر میباشد؟
freshness در نوامبر سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
فرشنس یک کدام از به روز های الگوریتمی اصلی در گوگل بود. خویش این موتور کاوش اظهار‌کرد که فرشنس نزدیک به 35 درصد از حاصل را پایین تاثیر قرار می‌دهد! این الگوریتم تمرکز متعددی روی محتواهای تازه از حیث وقتی و نو بودن صفحه ها داراست.

Schema.org در ژوئن سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
در ژوئن سال 2011، گوگل، یاهو و مایکروسافت به طور هم‌زمان اعلام کردند که از داده های ساختار یافته یا این که به عبارتی کدهای آرم گذاری پشتیبانی میکنند. وبمستران با افزودن این نماد ها به کدهای وبسایت خودشان، به موتورهای کاوش امداد میکنند که محتوای وب سایت را بهتر بفهمند و ولی این مورد سبب تاثیر مثبت در بهینه سازی وبسایت آنان می‌گردد.

رونمایی از Google+ در ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
در سال 2011 گوگل عمل های مختلف و مختلفی را انجام اعطا کرد که یک کدام از آن‌ها هم معرفی کانال اجتماعی مشهور خودش یعنی گوگل پلاس بود. پیش از این هم این موتور کاوش مبادرت به راه‌اندازی شبکه‌های‌اجتماعی مختلفی کرده بود ولی کلیه آن‌ها باخت خورده بودند. بدین ترتیب گوگل نمیخواست این توشه مجدد آن ناکامی را تجربه نماید. در اولِ رونمایی از گوگل پلاس، تنها در پهنا 2 هفته حدود 10 میلیون مخاطب بدین کانال اجتماعی پیوستند؛ این یک زنگ خطر عظیم برای شبکه های عمومی دارای اسم و رسم دیگر مثل فیسبوک و توییتر بود.

ورژن Panda 2.4 در آگوست سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
گوگل تا آگوست سال 2011 نسبتاً 5 توشه الگوریتم پاندا را بروزرسانی کرد و در 12 آگوست ششمی آپ تو دیت را هم نشر اعطا کرد. این بروزرسانی از پیشین ها قدرتمند خیس و اساسی خیس بود. طبق اطلاعاتی که خویش گوگل منتشر کرد، در بروزرسانی آگوست حدود 7 درصد از نتیجه ها کاوش زیر تاثیر قرار گرفتند. این ورژن به غیر از گویش های چینی، کره ای و ژاپنی روی کلیه لهجه های سطح اینترنت اعمال شد.

Expanded Sitelinks در آگوست ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
وبسایت لینک و پیوند به عبارتی پیوند هایی می‌باشند که پس از کاوش نام یک مارک در گوگل، در زیر اسم آن اکران داده گردیده و شمارا به صفحه ها گوناگون تارنما ارشادوراهنمایی میکنند. در آگوست سال 2011 گوگل تغییرات مرتبط با وب سایت پیوند ها را برای برندهای گسترده در سطح نتیجه ها کاوش اعمال کرد. در صدر تعداد وب سایت لینک و پیوند ها 12 عدد بود البته آن گاه به 6 عدد کاهش پیدا کرد.

المان های “شیت بندی” در سپتامبر سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
در صورتی‌که نوشته‌علمی تگ کنونیکال را مطالعه کرده باشید، با معنا “رلِ کنونیکالِ کاغذ بندی” هم آشنایید. گوگل با معرفی این المان ها یک‌سری از اشتباهات ایندکس و نظارت وبسایت ها را حل کرد. با استعمال از تگ های برگه بندی وبمستران میتوانستند یک ورژن مهم از صفحه های شبیه تارنما را به گوگل معرفی نمایند. مثلا ورژن اساسی کاغذ بلاگ وب سایت که دارنده 10 کاغذ میباشد و در هر شیت هم 5 نوشته‌علمی دسته بندی گردیده به گوگل معرفی میگردد تا بتواند آن را در نتیجه ها ایندکس نماید خیر صفحه های دیگر وب لاگ را.

Panda/Farmer – در فوریه سال ۲۰۱۱ (تأیید گردیده)
در سال 2011 بود که الگوریتم پاندا بوسیله گوگل معرفی شد. شاید بتوان بیان کرد که نصیب اعظمی از کیفیت محتواهای سطح اینترنت در تمامی لهجه ها، مرهون وجود این الگوریتم میباشد. پاندا در طول معرفی به شدت با محتواهای اسکن گردیده، محتواهایی که تبلیغات متعددی در کاغذ شان دارا‌هستند، تارنما های مزرعه محتوای بی بها و… رویارویی کرد. طبق آمار خویش گوگل این الگوریتم نزدیک به 12 درصد از کلیه نتیجه ها کاوش را ذیل تاثیر قرار بخشید!

Attribution Update در ژانویه 2011 (تایید گردیده)
در ژانویه سال 2011 گوگل در واکنشی نسبت به تعدادی از رفتارهای اسپم سیرتکامل، آپدیتی به نام “انتساب” را منتشر کرد که بهتر از قبلی محتوای نسخه برداری گردیده و سارقان محتوا را شناسایی نماید. مت کاتس اعلام‌کرد این بروزرسانی نزدیک به 2 درصد از نتیجه ها کاوش را زیر تاثیر قرار می دهد. این آپ دیت یک کدام از به روز هایی بود که خبر از تکثیر الگوریتم تازه و حاذق پاندا پیرو را میداد.

Negative Reviews یا این که نظرها منفی در دسامبر سال 2010 (تایید گردیده)
در سال 2010 نوشته‌ی علمی ای در نیویورک تایمز منتشر شد که طبق آن، اینطور گفته شد که سایتی در گوگل نسبت به “نظرها منفی یوزرها” درباره ی آن، جایگاه بندی گردیده. دیدنی اینجاست که گوگل هم سریعا عکس العمل اعطا کرد و الگوریتم ها را به شکلی تهیه و تنظیم کرد که نظرها منفی در زمینه‌ی یک کسب و عمل در نتیجه ها بهینه سازی آن تاثیرگذار باشد! این یکی جنبش ها و برخورد های کم گوگل طی سالها عمل در سطح اینترنت بود.

Social Signals در دسامبر سال 2010 (تایید گردیده)
دیگر پس از این تمامی سال که بک لینک و پیوند ها در گزینش حاصل کاوش پادشاهی میکردند، دوران آن رسیده بود که گوگل یک تغییر‌و تحول قابل توجهی را ساخت نماید و اما این عمل را کرد! در سال 2010 موتور جستجوی گوگل و همچنین بینگ اعلام کردند که از این به سپس نتیجه ها شبکه‌های‌عمومی در نتیجه ها کاوش وبسایت ها هم تاثیرگذار خواهند بود. به دنبال هم مت کاتس این مسئله را تایید کرده و خاطرنشان کرد این یک پیشرفت نو در گوگل میباشد. در حالتی‌که درباره‌ی معنا هال سیگنال و تاثیر آن در نتیجه ها گوگل نیاز به داده ها بیشتری دارید، نوشته‌ی علمی سوشیال سیگنال کمکتان میکند.

Caffeine در ژوئن سال 2010 (تایید گردیده)
و در غایت پس از مقطع ها گوگل توانست کافئین را در موتور جستجوی خودش پیاده سازی نماید. این موسسه ماه ها بود که عملکرد می‌کرد زیرساخت ما یحتاج برای اجرای بدون نقص کافئین را مهیا نماید. کافئین تغییراتی بود که سبب ساز ارتقاء سرعت خزش ربات ها و همچنین ارتقاء سرعت خویش این موتور کاوش شد.

May Day در مِی سال 2010 (تایید گردیده)
در بالا گوگل هیچ اطلاعی در باب یک آپ تو دیت الگوریتمی تازه نداده بود البته وبمستران با کاهش شدید ترافیک تارنما از لغت ها بلند روبرو شدند. در‌پی این روایت، مت کاتس که آن مقطع رئیس نصیب اسپم گوگل بود این مورد را تایید کرد که may day یک تغییر تحول الگوریتمی میباشد. همچنین مت کاتس خاطرنشان کرد که‌این تغییر‌و تحول روی ترافیک کلمات دم بلند وب سایت ها تاثیر دارااست. در مجموع می گردد اعلام کرد این آپ تو دیت منجر کاهش سکو محتوای بی کیفیت وب سایت هایی شد که محتوای بی قیمت متعددی داشتند.

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


تا به هم اکنون تجربه seo یک وب سایت با عبارات کلیدی طاقت فرسا را داشته اید؟  سئو در مشهد   در صورتیکه یک پروژه seo وب سایت دانشسرا گویش به شما داده خواهد شد ، چطور آن را بهینه سازی میکنید؟

تا به الآن پروژه بهینه سازی یک وبسایت فروشگاهی را انجام داده اید؟ در صورتی‌که یک پروژه بهینه سازی وب سایت دکان ابزارآلات به شما سپرده گردد ، چه طرحی چهت نیل به برگه نخستین در ۱۵ واژه و کلمه کلیدی آن میچینید؟ در اولِ قبول این پروژه ها چه نکاتی را آنالیز میکنید؟ از چه وب سایت ها و قابل انعطاف افزارهایی به کار گیری می کنید؟ چطور گزارش ابتدایی مینویسید؟ این نوشته‌ی‌علمی و ویدیوهای آن را ملاحظه کنید تا به پاسخ همه سوال ها بیان شده در صدر برسید:

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها 
کلیپ نخستین کیس استادی بهینه سازی وبسایت گویش و دکان اینترنتی (بدون پول)

کلیپ دوم کیس استادی بهینه سازی وب سایت لهجه و مغازه اینترنتی (بدون پول)

آیا تا حال یک پروژه seo را از صفر آغاز نموده اید؟ می دانید چه مواقعی در اولِ شیوه seo معمولی و چه مواقعی غیرعادی و علامت از مشکلات شماست؟ الگوریتم های گوگل چه کاری میکنند؟ چطور از تغییرات الگوریتمی گوگل باخبر بشیم؟ در‌حالتی که تارنما ما مبتلا افت سکو ناگاهانی شد بایستی چه عکس العملی نشان بدهیم؟ چطور ضعف ها و قوت های تارنما خویش را بشناسیم؟

انجام شغل های روایت شده در سوالهای بالا ، پیگیری خطاها و حل آن‌ها و … به صورت دایم به وسیله گروه آکادمی فرین در هم اکنون انجام میباشد. و حال در‌این ویدیوها ، این سندها را با شما به اشتراک گذارده ، گزارش ها را با هم چک می‌کنیم و طریق دستیابی به نتیجه ها دلخواه را که به طور تجربی کسب کرده ایم در مشت شما قرار می دهیم.

شایسته ترین زمان seo کدام میباشد؟! نظارت 11 زمان فراگیری بهینه سازی اهل ایران
در دو کلیپ به چک کیس استادی دو وبسایت دانش سرا لهجه انگلیسی و تارنما حسابداری پرداخته ایم. درپی دو کلیپ کیس استادی seo دیگر هم برای شما قرار می گیرد…

کلیپ نخستین مثال موردی seo {مشکلات سئو در ابتدای کار}

کلیپ دوم مثال موردی بهینه سازی {مشکلات سئو در ابتدای کار}

همانگونه که مشاهده کردید در دو ویدیوی بالا مورد ها بیشتری در حوزه seo یک‌سری وب سایت مبتدی و تازه کار گفته شد. ویدئو های بالا یاری میکند تا مشاهده کرد حقیقی و واقعی تری داشته باشید و بتوانید به نتایجی که از seo می گیرید حقیقی وواقعی خیس نگاه فرمایید.

اصلی: مباحث ویدئو مثال موردی seo ابدا تازه کار وجود ندارد. پس در حالتی‌که در اولِ رویکرد seo میباشید لطفا در صدر از روش پیوند های تحت، پوشه های صوتی یادگرفتن seo در شبکه آکادمی فرین را مرور و بعد کلیپ ها را دانلود نمائید.

لینک و پیوند ورود به شبکه

تجربه بهینه سازی کیس استادی


18 سرفصل کلیپ کیس استادی بهینه سازی
درین خصوصی کلیپ ، در زمان ارزیابی گزارشهای ماهیانه پروژه های صورت گرفته انگیزه پرورش و افت درجه را ذکر کرده و نکاتی عملی جهت ارتقاء درجه بهینه سازی را فراگیری می‌دهیم.

سرفصل هایی که درین یادگرفتن آنالیز کردیم:

معرفی رنک برین و اهمیت CTR در seo وب سایت
۳ شیوه برای انتخاب کلمه ها کلیدی مطلوب وبسایت
اهمیت seo داخلی و نکات اصلی جهت رفع اشتباهات seo داخلی
چطور مشکلات وب سایت از نگاه گوگل را تشخیص دهیم؟
چطور با پیوند های داخلی (Internal Link) سکو وبسایت را در گوگل ارتقا دهیم؟
نکات اساسی و ماهر در seo محتوا که با رعایت آنان محتوای شما فراهم صعود به ورقه یک گوگل می گردد
پلن درست برای آغاز لینک و پیوند بیلدینگ وب سایت
نجات از شر نقاط ضعف seo وب سایت با یاری Google Analytics
به کارگیری درست از ادز در آستانه کسب و فعالیت اینترنتی
سنجش مشقت لغت ها کلیدی و سفارش شایسته ترین لغات برای بهینه سازی تارنما
فاکتور های سنجش مشقت عبارات کلیدی
3 طریق انتخاب لغات کلیدی مطلوب برای وب سایت
شایسته ترین استعمال از اینترنال لینک و پیوند یا این که لینک و پیوند داخلی
آغاز صحیح لینک و پیوند بیلدینگ و اخذ بک پیوند برای وب سایت
شناسایی و رفع نقاط ضعف وبسایت از حیث گوگل آنالیتیکس
شایسته ترین به کار گیری از تبلیغات گوگل یا این که Google Adwords ( با نام نو Google Ads) برای استارت فعالیت
سر متخصصین seo و موسسه ها بهینه سازی برای ارتقاء جایگاه وبسایت ها در طی کوتاه خیس
بدترین صفحه های تارنما از نگاه گوگل
و…
10 ترفند بهینه سازی جهت ارتقاء جایگاه وبسایت در گوگل (صرفا یکی از را بخوانید!)
درحال حاضر به طور موردی به تعدادی آیتم از مثال کارهایی که پروژه سئوشان را پیش بردیم اشاره میکنیم:

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


از انکر تکست یا این که کلمه ها لینکدار بهتری به کارگیری فرمائید
انکر تکست مطلوب انتقال محتوای لینک و پیوند را راحت می نماید
انکر تکست، متن پیوند داریست که یوزرها آن را تحت  بهترین سئو کار  عنوان یک لینک و پیوند مشاهده می نمایند و با استعمال از تگ انکر و به صورت تمجید میشود.


(این انکر تکست به محتوای به محرمانه ازسایت اشاره می نماید و به ان لینک و پیوند داده شده‌است)

متن انکر تکست ها در نگاه نخستین اطلاعاتی را به گوگل و یوزرها میدهد که برگه پیوند گردیده در چه گزینه میباشد. این لینک و پیوند ها ممکن میباشد داخلی بوده و به وبسایت شما اشاره داشته باشد و یا این که فرنگی بوده و به دیگر وب سایت ها منجر گردد. هرچه انکر تکست با کیفیت بالاتری تشکیل شده باشد، یوزرها و موتورهای کاوش به فهم بهتری از محتوای شیت پیوند گردیده می رسند و وب سایت از پیوند بیلدینگ قویتری برخوردار‌است. اعتنا داشته باشید که‌این قسمت از بهینه سازی، یکی‌از مهم ترین بخش های فراگیری seo می‌باشد. یکی مهم‌ترین کارهایی که شرکت ها سرویس ها seo انجام میدهند اصلاح و تولید انکر تکست برای وب سایت میباشد.


(انکر تکست ها اشاره می نمایند که صفحه های پیوند گردیده در رابطه کارت های بیسبال میباشند. با به کار گیری ازانکر تکست های درست یوزرها و موتورهای کاوش متوجه میشوند که قضیه کاغذ پیوند گردیده در رابطه چه می‌باشد)

فرهنگ و تمدن معانی کلمات
CSS چه است: خلاصه عبارت Cascading Style Sheets میباشد و لهجه تعریف‌و‌تمجید پباده سازی و لایه های صفحه ها اینترنت هست.

استایل متن (Text style) چه می‌باشد: به فرمت، فونت، اندازه و رنگ متن گفته میگردد.

نکات
از متن های توصیفی و قابل شعور استعمال نمایید
انکر تکستی که شما برای پیوند دادن به برگه متبوع به کار گیری می‌کنید دست‌کم بایستی ایده ای را در ذهن تماشاچی و مخاطب ساخت نماید که محتوای برگه در رابطه چه میباشد.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

تایپ کردن کلمه ها همگانی برای انکر تکست ها مانند “شیت”، “مسئله” یا این که “اینجا را کلیک فرمائید”
به کار گیری از عباراتی که ارتباطی با محتوای برگه لینک و پیوند گردیده ندارد
استعمال از یو آر ال ورقه تحت عنوان انکر تکست در اکثر اوقات مواقع (ممکن میباشد در برخی مواقع به کارگیری از نشانی شیت تحت عنوان انکر تکست درست نیز باشد مانند لینک و پیوند دادن به منبع مطالب)
از کلمات مختصر و اثر گذار استعمال فرمایید
به کار گیری از کلمه ها کوتاه، ظریف و قابل شعور، در seo انکر تکست اهمیت فراوانی دارااست.

از انجام مورد ها پایین بپرهیزید:

به کار گیری انکر تکست های طولانی مانند جملا‌ت بلند یا این که گزاره های کوتاه
فرمت انکر تکست ها را متعدد از متن ها عادی تمجید نمایید
با تغییر و تحول استایل انکر تکست ها به یوزرها این قابلیت را بدهید که بتوانند انکر تکست ها را از متن ها عادی تفکیک نمایند. در شکل نادرست یوزرها و کلیک ناخواسته آن ها بر روی انکر تکست، از قیمت محتوای شیت کاسته گردد.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

به کار گیری از سی اس اس یا این که استایلی که موجب خطا در تفکیک متن از انکر تکست می گردد
به تفکر انکر تکست هایی که به صفحه های داخلی پیوند می‌شوند نیز باشید
ممکن میباشد شما از انکر تکست فقط برای پیوند دادن به صفحه های فرنگی به کار گیری کرده باشید، البته به کار گیری از آن برای صفحه های داخلی نیز تاثیر مثبت متعددی در seo وبسایت داراست و به گوگل امداد می نماید که محتوای صفحه ها تارنما شما‌را بهتر چک نماید. برای داده ها بیشتر مقاله تاثیر لینک و پیوند داخلی یر بهینه سازی را مطالعه نمائید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


ساختار یو آر ال های وبسایت را بهبود ببخشید
یو آر ال های قابل شعور، سئو در مشهد  محتوای برگه را آسانتر منتقل می نمایند
تولید پوشه ها و دسته بندی های قابل فهم و شعور خیر فقط سبب منظم خیس شدن تارنما میگردد، بلکه موجب میگردد که موتور های کاوش نیز محتوای وبسیات را بهتر پالایش نمایند. این عمل همینطور سبب ساز می‌شود که یوزرها شل خیس به صفحه ها تارنما شما پیوند دهند. همینطور یوزرها نیز از دیدن نشانی هایی که معمولا بسیار طولانی می‌باشند و کارکترهای قابل فهمی ندارند، در گیر ترس میشوند. در موقعیت کلی یو آر آل های مطلوب نقش حیاتی در seo تارنما دارا هستند. برای آآگاهی از تمجید بهینه سازی سفارش میکنیم که مقاله بهینه سازی چه است را مطالعه فرمایید.


(یو آر ال تارنما مثال با کارکترهای نا مربوط که ممکن میباشد مخاطب را به دردسر بندازد)

اینچنین یو آر ال هایی سبب میشود که یوزرها نتوانند آن را به خیال و خاطر بسپارند و یا این که در هنگام اسکن کردن آن در مکان دیگر مبتلا نقص‌ شوند و به خیال طولانی بودن، آن پیوند کاملا اسکن نشود. این مورد در رابطه یو آر ال هایی که کاراکترهای مبهم دارا هستند بیشتر صحت می نماید. همینطور ممکن میباشد یوزرها لینک و پیوند ها را به طور انکر تکست (Anchor Text) به عمل ببرند. در چنین مواردی در‌صورتی‌که نشانی ورقه از لغات قابل ادراک و دارای ارتباط درآن مصرف شده باشد، دیگر یوزرها و موتور های کاوش عشق بیشتری به‌این صفحه ها نشان خواهند اعطا کرد.


(کلمه ها هایلایت گردیده بالا می‌توانند پیش از کلیک مخاطب به وی داده ها کافی در رابطه شیت را بدهند)

یو آر ال ها در نتیجه ها کاوش اکران داده میشوند
به خیال و خاطر داشته باشتید که یو آر ال ها در حاصل کاوش و ذیل اسنیپت ها اکران داده میگردند. همانند تیتر و اسنیپت، کلمه ها جان دار در یو آر ال ها نیز در شکل تشابه با عبارت کاوش گردیده، به طور قطور و پررنگ خیس در می‌آیند. طبیعیست که در شکل به کار گیری از عبارات مطلوب و دارای ربط در نشانی صفحه های نسبت به به کار گیری از کاراکترهای بی ربط و اعداد، بخت بیشتری در اکران در نتیجه ها کاوش دارا‌هستند.


(استفاده کننده واژه و کلمه baseball cards را کاوش می نماید و این واژه در نشانی ورقه ذیل اسنیپت، پررنگ نشان داده می شود)

گوگل در پالایش و نظارت هرگونه یو آر ال پیچیده ای بسیار تواناست و از این لحاظ نگرانی برای شما نبایست وجود داشته باشد. البته استعمال از یو آر ال های معمولی و قابل شعور میتواند برای یوزرها و موتور های کاوش امداد هم اکنون باشد. ممکن میباشد شما پس از تلاوت این مقاله استارت به تغییر و تحول یو آر ال های صفحه های خویش بکنید و گوگل نیز با این آیتم مشکلی نخواهد داشت. البته در لحاظ داشته باشید که‌این یک عمل تخصصی میباشد و نیاز به مهارت های خاص خویش را دارااست. پس پیش از انجام این فعالیت مطالعات مایحتاج را انجام دهید.

فرهنگ و تمدن معانی کلمات
خزیدن چه میباشد: به فعالیت پایش سایت ها به وسیله ربات های قابل انعطاف افزاری کاوشگر برای ایندکس کردن صفحه های گفته میشود.

ریدایرکت 301 چه چیزی است: یک کد موقعیت HTTP میباشد که سبب میگردد استفاده کننده از یک نشانی به طور خود کار به نشانی دیگری هدایت گردد

پارامتر (Parameter) چه چیزی است: به دیتایی گفته میگردد که در یو آر ال وجود داراست و برای اشاره به کردار تارنما به عمل گرفته می‌گردد.

ساب دو‌مین (Subdomain) چه است: یک نوع دامین میباشد که تحت تیم یک دامین اساسی هست و برای اشاره به سختی کوچکتری از دامین اساسی استعمال میگردد.

آی دی (ID) چه می‌باشد: به دیتایی که برای شناسایی یا این که رئیس خلق و خوی کاربری که اکنون در حالا استعمال از منابع سیستم است گفته میگردد.

دیرکتوری ریشه (Root Directory) چه میباشد: به دیرکتوری گفته میگردد که در بالاترین سطح ساختار درختی یک تارنما وجود دارااست.

نکات
از لغت ها در یو آر ال به کار گیری فرمائید
یو آر ال هایی که دارنده لغات مربوط به محتوای کاغذ می باشند بسیار دلچسب خیس از دیگر یو آر ال ها می‌باشند و یوزرها آنان‌را بهتر به ذهن می سپارند و از احتمال بیشتری برخوردارند تا در صفحه ها دیگر پیوند داده شوند.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

به کار گیری از یو آر ال های طولانی به یار پارامتر ها و آی دی های غیر ضروری
گزینش اسامی پیشفرض در یو آر ال ها
به کار گیری از لغت ها تکراری در یو ار ال ها
از یک ساختار دیرکتوری معمولی به کارگیری فرمایید
از ساختار دیرکتوری به کارگیری فرمایید که به محتوای شما نظم میبخشد و به یوزرها یاری می نماید که بدانند در هر لحظه، در کجای وبسایت می باشند و به طوری آن را پباده سازی نمائید که به محتوای به عبارتی کاغذ اشاره داشته باشد.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

استعمال از ساختار های تو در تو در یو آر ال مانند “Dir1/Dir2/Dir3/Dir4/Dir5/Dir6/Page.Html…/”
به کار گیری از اسم هایی که ارتباطی با محتوای کاغذ ندارند
از یک یو آر ال یکتا برای هر کدام از صفحه های تارنما به کارگیری نمائید
برای دوری از لینک و پیوند گزاری های مختلف یوزرها به یک مقاله بخصوص و بالا نگه داشتن بها هر برگه، از ساخت‌و‌ساز نشانی های گوناگون برای یک برگه جلوگیری فرمائید. در‌حالتی که احیانا متوجه شدید که یوزرها از نشانی های مختلف چهت نیل به یک برگه به کار گیری میکنند، در این حالت ریدایرکت 301 همگی نشانی ها به یک نشانی معین، میتواند آیتم خیر برای رفع این اختلال باشد. هم چنین در هنگام بروز این ایراد و در حالتی که که کارکشته به ریدایرکت نشانی ها نیستید میتوانید از سیستم یو آر ال های کانونیکال به کار گیری فرمائید.

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


در مسابقات فوتبال وقتی پنالتی گرفته می‌گردد  بهترین سئو کار   که شما در محوطه جریمه مرتکب غلط گردید. گوگل پنالتی نیز وقتی حادثه میفتد که در صفحه ها اینترنتی خطایی انجام داده باشید. نوع خطاهایی که انجام می شود گوناگون میباشد و بسته به واحد سنجش و شدت اشتباه برای‌تان جریمه در حیث گرفته شود. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم گوگل پنالتی و گونه های پنالتی گوگل، انگیزه‌های پنالتی شدن شیوه تشخیص جریمه شدن را آنالیز کنیم.

گوگل پنالتی چه است؟
با به روزرسانی شدن الگوریتم‌های گوگل و فراتر رفتن توجه آن ها در محاسبه محتوای وب سایت‌ها، موقعیت برای افرادی که خلاف مقررات گوگل سعی بر باصرفه‌سازی صفحه ها خویش دارا‌هستند مشقت بار و مشقت بار‌خیس می شود. در شکل انجام تخلف گزینه مجازات گوگل قرار میگیرند و در فیض این مجازات یا این که به کلی از صفحه های اینترنی حذف می گردند یا این که با کاهش مرتبه در صفحه های حاصل کاوش روبرو خواهند شد. به اتفاقاتی که پس از جریمه کردن برای وبسایت‌ها میفتد اصطلاحا گوگل پنالتی یا این که پنالتی گوگل گفته می گردد.

آیا جریمه های گوگل اشکال مختلفی داراست؟
گوگل پنالتی را می‌قدرت به دو دسته تقسیم کرد :

 Manual Penalty یا این که پنالتی دستی

پنالتی دستی وقتی رخداد می‌ افتد که فردی از سوی کمپانی گوگل تارنما را آیتم چک قرار دهد و متوجه تخلفات گردد و در‌این‌حالت‌ با دادن یک کارت قرمز رنگ وب سایت را تماما از صفحه ها نتیجه ها کاوش گوگل حذف می‌نماید. معمولا هنگامی که‌این واقعه فیس دهد در Webmaster Tools در نصیب Manual Action یک پیام با مضمون اینکه «وب سایت شما به جهت نقض ضوابط جریمه شده‌است» را اخذ فرمایید.

 Algorithmic Penalty یا این که پنالتی الگوریتمیک یا این که خودکار

درین نوع گوگل پنالتی تلاش وب سایت‌ها مستقیما از سوی الگوریتم‌های گوگل چک میگردد و در شکل دیدن تخلف با نشان دادن یک کارت زردرنگ وبسایت متبوع را جریمه می‌نمایند. این جریمه سبب کاهش درجه شما در SERPS (صفحه ها نتیجه ها کاوش) شود. معمولا شناسایی برهه زمانی جریمه و نوع جریمه معلوم وجود ندارد و شما با استعمال از ابزار Google Analytics و ارزیابی ترازو ترافیک تارنما خویش و کوشش آن متوجه این قضیه خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بی نقص نصیب Manual Action در سرچ کنسول نو
انگیزه گوگل پنالتی شدن تارنما چه چیزی است ؟
همانطور که می‌دانید گوگل به طور متداوم در هم اکنون ایندکس کردن تارنما‌ها میباشد و از طرف دیگر الگوریتم‌های گوگل هر یکسری وقت یک توشه به روزرسانی میگردند. با در حیث به دست آوردن این مسائل بایستی نسبت به تغییراتی که در باصرفه‌سازی وبسایت خویش اعمال می‌کنید اعتنا بیشتری داشته باشید. به‌دنبال به یکسری ازعلت‌هایی که سبب ساز می‌گردد گوگل شما‌را جریمه نماید اشاره خوا هیم کرد:

خرید پیوند

با اعتنا به اطلاعاتی که تا به درحال حاضر از طریق باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به دست آورده‌اید، به خیر می دانید که خرید لینک و پیوند (Paid Link) یکی شیوه‌های seo کلاه سیاه مثلا مواقعی میباشد که گوگل نسبت به آن آلرژی ویژه‌ای دارااست.

تبادل پیوند دو طرفه

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


برای این که در دنیای مجازی چشم گردید به بهینه سازی نیاز دارید. مهارتی که منجر می گردد تارنما‌تان در شیت نتیجه ها موتورهای کاوش درجه بالایی کسب نماید  سئو در مشهد  و بیشتر در معرض روءیت کرد یوزرها قرار گیرد. seo کلاه خاکستری ، یکی‌از شیوه‌های با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محسوب میباشد که محبوبیت خاصی فی مابین سئوکارهای رشته‌ای داراست. در پی به آنالیز جزئیات این نوع بهینه سازی میپردازیم.

seo کلاه خاکستری  Gray Hat سئو چه چیزی است؟
چنان که میدانید بهینه سازی کلاه سیاه تقلب در خصوص قانون ها گوگل میباشد و بهینه سازی کلاه سپید رعایت این قانون ها، به این ترتیب از همین اسم‌ها می‌قدرت فهمید seo کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو طریق میباشد. بهینه سازی کلاه خاکستری روشی میباشد که در آن برخی از مقررات گوگل رعایت میگردند و بعضا دیگر خیر. در واقعیت این طرز گوگل را طوری که متوجه نشود به دور میزنند! به همین جهت این شیوه بیشتر به وسیله سئوکارهای رشته‌ای انجام می‌گردد. در حالتی که اشخاص غیر رشته‌ای این فعالیت را انجام دهند، نمی‌توانند از مجازات گوگل فراروگریز نمایند.

بیشتر بخوانید :  گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
ترفندهای seo کلاه خاکستری
ترفندهای اکثری برای بهینه سازی کلاه خاکستری وجود داراست که درپی به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی گردیده متعددی وجود دارا‌هستند که می توانید آن‌ها‌را خریداری فرمایید، اما بایستی در حیث داشته باشید که مطالب جانور درین دامنه‌ها با مطالب تارنما شما دارای ربط باشند. همینطور می بایست تحقیق فرمائید که‌این دامنه‌ها پیش از این از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

پس از ارزیابی این مورد ها، لغت ها کلیدی وب سایت خویش در مطالب آنان پیدا فرمائید و به وب سایت خویش پیوند دهید.  حتی میتوانید مطالب جدیدی درین وبسایت‌ها بنویسید و با استعمال از لغات کلیدی دارای ارتباط به تارنما خویش پیوند دهید.

تولید اکانت کانال‌های اجتماعی

در‌این طریق در کانال‌های اجتماعی مانند رخ بوک، توئیتر، لینکدین و … تعدادی اکانت جعلی می‌سازید و آن‌گاه تحت عنوان عمل در‌این کانال‌ها به وب سایت خویش پیوند می‌دهید.

پباده سازی دوباره وبسایت

یکی‌از دیگر از ترفندهای seo کلاه خاکستری پباده سازی دوباره تارنما میباشد. با پباده سازی دوباره وبسایت ناچار به تغییر‌و تحول کدها و اوامر خواهید شد و این تغییرات سبب میگردد گوگل آن ها را تحت عنوان محتوای تازه شناسایی نماید و قیمت جدیدی برای آنان قائل گردد.

کامنت گذاشتن

مراد تایپ کردن ایده ها خویش در دیگر وبسایت‌ها میباشد. با انجام این عمل میتوانید به تارنما خویش لینک و پیوند دهید این فعالیت به گذر زمان دوران از جانب گوگل جریمه به همدم خواهد داشت. به ویژه وقتی که مدیریت وبسایت کامنت‌ها را اسپم اعلام نماید. طریق دیگر کامنت‌گذاری قادر است کمپانی در انجمن‌ها یا این که فروم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید :  پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
لینک و پیوند‌های charity

درین نوع پیوند‌ها، یکسری خیریه را گزینش می کنید و پولی را با تیتر یاری مالی به آنها پرداخت میکنید. در زمینه‌ی آن خیریه ، در تارنما خویش مطلبی می‌نویسید و به وب سایت آنها لینک و پیوند می‌دهید و در انتها می خواهید که آنان هم به شما بک پیوند دهند.

طرق دیگری هم برای seo کلاه خاکستری وجود داراست. از جمله پرداخت هزینه به افرادی که حاضر می‌باشند مقاله ها انتقادی روی وبسایت شما بنویسند یا این که خرید بک لینک و پیوند، راه و روش دیگری میباشد که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر وب سایت ها، از آنان می خواهید که برای شما در تارنما خودشان لینک و پیوند‌سازی نمایند.

مواقعی که گفته شد، صرفا برخی از ترفندهای رایج seo کلاه خاکستری میباشد. این فعالیت بسیار حساس و پیچیده میباشد و به راحتی نمی‌اقتدار آن را انجام بخشید. بهتر میباشد seo وبسایت خویش را به اشخاص کارشناس بسپارید یا این که طریق‌های کلاه سپید را بیاموزید و در انتظار باشید وب سایت از شیوه طبیعی پیشرفت نماید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


نرخ کلیک یا این که CTR چه است؟
CTR مخفف عبارت Click Through Rate میباشد که به معنای نسبت بهترین سئو کار  تعداد دفعات کلیک یوزرها به تعداد دفعات اکران پیوند در نتیجه ها کاوش میباشد. نرخ کلیک یک کدام از طریق های اندازه گیری معیار پیروزی یک تبلیغ آنلاین برای یک تارنما خاص و همینطور تعداد کلیک یوزرها بر روی یک پیوند خاص است.

راهکارهای ارتقا نرخ کلیک (CTR)
استعمال از تیتر مطلوب و استفاده کننده پسند برای صفحه ها تارنما
استعمال از meta description مطلوب
عدم به کارگیری از محتوای نامناسب و تکراری
بهبود ظواهر وبسایت
ارائه محتوای دیدنی و اثرگذار به مخاطب
به کارگیری از تبلیغات گوگل
نقش CTR بر بهینه سازی وبسایت
موتور جستجوی توانمند گوگل، نتیجه ها کاوش را بر طبق جایگاه وبسایت ها تهیه می نماید. به همین ادله نرخ کلیک یا این که CTR می‌تواند در بهبود سکو تارنما نقش موثری داشته باشد. هر چه کلیک بر روی پیوند یک وب سایت بیشتر باشد یعنی تعداد اشخاص بیشتری از آن وب سایت بازدید کرده اند. بازه زمانی دوران حضور مخاطب در درون تارنما، از عامل ها تاثیرگذار در بهبود seo وبسایت میباشد. بدین ترتیب می قدرت فیض گرفت هر چقدر نرخ کلیک یا این که CTR بیشتر باشد، وبسایت به درجه بالاتری در حاصل کاوش دست خواهد یافت. نرخ کلیک بالا نشان دهنده تعامل مثبت یوزرها با یک وبسایت میباشد.

کارداران تاثیرگذار در کاهش نرخ کلیک یا این که  CTR
به کار گیری از عنوان ها نامرتبط، تکراری و آکنده از عبارات کلیدی در صفحه ها وب سایت
استعمال از توضیحات متای تکراری، کوتاه و نامشخص
دامنه نامرتبط با مسئله کاوش گردیده به وسیله استفاده کننده
نشانی نامرتبط صفحه ها وب سایت
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


ما در‌این پست قصد داریم خصوصیت های محتوای بهینه سازی گردیده سئو در مشهد  و فاکتور های seo محتوا را به لهجه معمولی محاسبه کنیم.فارغ از پیچیدگی خاصی seo کردن مقاله را سرویس شما ارائه نماییم.ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا مستلزم آنالیز و مطالعه میباشد البته بایستی در آغاز آنالیز کنیم seo مقاله برای گوگل انجام میشود یا این که برای استفاده کننده؟

در پی با کشور‌ایران تبلیغ همدم باشید تا نکات اصولی بهینه سازی متن و محتوا را با هم مطالعه کنیم.


بهینه سازی content feature

ایجاد محتوا برای گوگل یا این که مخاطب؟
چرا نخست از این مقوله آغاز کردیم؟به این دلیل‌که معمولا یک دو راهی برای بهینه سازی کاران بوده میباشد و آفریننده محتوا مدام با این پرسش روبرو میگردد که کدام را در حق تقدم قرار دهد.گوگل یا این که استفاده کننده؟جواب به‌این پرسش زیاد هم طاقت فرسا وجود ندارد شما بایستی به صورتی هوشمندانه مبادرت به ساخت محتوای کیفیت عالی فرمایید که هم مخاطب آزرده خیال نشود و هم گوگل در حاصل جست و جو شما‌را در موضع خیر و خوبی قرار دهد.

الگوریتم های گوگل معمولا به طرزی دشوار گیرانه برای وب سایت ها اعمال می‌شوند و دست شمارا برای آزادی فعالیت می بندد.ولی با آشنایی خصوصیت های محتوای بهینه سازی گردیده می توان به راحتی با یک تیر رو نشان را مقصود گرفت.

فاکتور های seo مقاله
دوستان گرامی اعتنا داشته باشید گزینه مشاجره ما درین نصیب تنها seo کردن مقاله و خویش متن میباشد.به این دلیل‌که بهینه سازی داخلی و فرنگی وبسایت شما موضوع به طور کامل جداگانه میباشد و در یک مقاله کوتاه گنجانده نمیشود.

و مورد دیگر تعیین لغت ها کلیدی مطلوب و مترادف و هم معنی های آن میباشد که نیاز به کمی تحقیق و هوشمندی داراست گشوده هم دارای ربط به seo کردن مقاله و سئو برای گوگل وجود ندارد و بایستی رقبا و واحد سنجش توان و اعتبار تارنما خودتون را برای گزینش کلمه و واژه کلیدی در حیث بگیرید

بهینه سازی content feature

۱-واژه و کلمه کلیدی در تیتر مقاله وجود داشته باشد.
از ابتدایی ترین نکات و مهم‌ترین آنها قرار دادن کلمه و واژه کلیدی در تیتر مقاله شماست.چرا‌که تیتر مقاله که معمولابا تگ h1شناخته می‌گردد جزو او‌لین نظارت های خزنده های گوگل برای فهمیدن به مراد و محتوای برگه تارنما شماست.پس در لحاظ داشته باشید یک محتوای بهینه سازی گردیده مطلقا دارنده واژه و کلمه کلیدی مهم یا این که کانونی در تیتر میباشد و چه بهتر که در اولِ آن باشد.

۲-برای بهینه سازی کردن مقاله از تگ ها به صحت به کارگیری نمائید
تگ های h1 –h6 برای به کار گیری هرچه بهتر و سئو مقاله برای گوگل و استفاده کننده میباشد که هم موجب خوشگل خیس شدن مقاله شما می گردد و هم نشان دهنده ی اهمیت قسمت های متعدد و تفهیم آن به خزنده های گوگل میباشد.توجه فرمایید که با به عبارتی ترتیب ۱ تا ۶ از آنان به کار گیری فرمایید و ولی محدودیت هایی هم وجود دارااست.

به صورت نمونه تگ h1 یک توشه تگ h2 تا آبادی توشه و ما بقی هم محدودیت خاصی ندارند و معمولا هم تا h3 درون محتوا به کارگیری میشود.

بهینه سازی content feature

۳-تعداد لغات یکی بارز ترین فاکتور های seo محتوا میباشد
دوستانی را چشم ام که می بایست نشر مطالب ۲۰۰ یا این که ۳۰۰ کلمه و واژه ای و به طور به طور کامل خلاصه وار البته به کار گیری بیشتراز حد از لغات کلیدی قصد در فریب الگوریتم گوگل را دارا‌هستند البته این اشتباهی محض میباشد.تعداد لغات را بدون شوخی بگیرید البته زیاده روی نکنید زیرا ممکن میباشد یوزرها خویش را نیز با شاخ و برگ دادن بیش تر از حد به مقاله از دست بدهید.

۴-چگالی لغت ها کلیدی برای ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب ضروری میباشد.
چگالی لغات کلیدی که با عبارت keyword dencity در پلاگین ها با آن روبرو می شویم نشان می‌دهد که شما به نسبت تعداد کلمه ها تمام متن تا چه حد از لغات کلیدی استعمال کردید.حد معمول آن ۱ تا ۳ درصد میباشد ولی بیشتراز آن سبب ساز به جریمه شدن شما شود.اعتنا فرمایید ایجاد محتوا برای استفاده کننده انجام میگردد خیر تنها ربات های خزنده گوگل
 

  • ati alipour