مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


در مسابقات فوتبال وقتی پنالتی گرفته می‌گردد  بهترین سئو کار   که شما در محوطه جریمه مرتکب غلط گردید. گوگل پنالتی نیز وقتی حادثه میفتد که در صفحه ها اینترنتی خطایی انجام داده باشید. نوع خطاهایی که انجام می شود گوناگون میباشد و بسته به واحد سنجش و شدت اشتباه برای‌تان جریمه در حیث گرفته شود. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم گوگل پنالتی و گونه های پنالتی گوگل، انگیزه‌های پنالتی شدن شیوه تشخیص جریمه شدن را آنالیز کنیم.

گوگل پنالتی چه است؟
با به روزرسانی شدن الگوریتم‌های گوگل و فراتر رفتن توجه آن ها در محاسبه محتوای وب سایت‌ها، موقعیت برای افرادی که خلاف مقررات گوگل سعی بر باصرفه‌سازی صفحه ها خویش دارا‌هستند مشقت بار و مشقت بار‌خیس می شود. در شکل انجام تخلف گزینه مجازات گوگل قرار میگیرند و در فیض این مجازات یا این که به کلی از صفحه های اینترنی حذف می گردند یا این که با کاهش مرتبه در صفحه های حاصل کاوش روبرو خواهند شد. به اتفاقاتی که پس از جریمه کردن برای وبسایت‌ها میفتد اصطلاحا گوگل پنالتی یا این که پنالتی گوگل گفته می گردد.

آیا جریمه های گوگل اشکال مختلفی داراست؟
گوگل پنالتی را می‌قدرت به دو دسته تقسیم کرد :

 Manual Penalty یا این که پنالتی دستی

پنالتی دستی وقتی رخداد می‌ افتد که فردی از سوی کمپانی گوگل تارنما را آیتم چک قرار دهد و متوجه تخلفات گردد و در‌این‌حالت‌ با دادن یک کارت قرمز رنگ وب سایت را تماما از صفحه ها نتیجه ها کاوش گوگل حذف می‌نماید. معمولا هنگامی که‌این واقعه فیس دهد در Webmaster Tools در نصیب Manual Action یک پیام با مضمون اینکه «وب سایت شما به جهت نقض ضوابط جریمه شده‌است» را اخذ فرمایید.

 Algorithmic Penalty یا این که پنالتی الگوریتمیک یا این که خودکار

درین نوع گوگل پنالتی تلاش وب سایت‌ها مستقیما از سوی الگوریتم‌های گوگل چک میگردد و در شکل دیدن تخلف با نشان دادن یک کارت زردرنگ وبسایت متبوع را جریمه می‌نمایند. این جریمه سبب کاهش درجه شما در SERPS (صفحه ها نتیجه ها کاوش) شود. معمولا شناسایی برهه زمانی جریمه و نوع جریمه معلوم وجود ندارد و شما با استعمال از ابزار Google Analytics و ارزیابی ترازو ترافیک تارنما خویش و کوشش آن متوجه این قضیه خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بی نقص نصیب Manual Action در سرچ کنسول نو
انگیزه گوگل پنالتی شدن تارنما چه چیزی است ؟
همانطور که می‌دانید گوگل به طور متداوم در هم اکنون ایندکس کردن تارنما‌ها میباشد و از طرف دیگر الگوریتم‌های گوگل هر یکسری وقت یک توشه به روزرسانی میگردند. با در حیث به دست آوردن این مسائل بایستی نسبت به تغییراتی که در باصرفه‌سازی وبسایت خویش اعمال می‌کنید اعتنا بیشتری داشته باشید. به‌دنبال به یکسری ازعلت‌هایی که سبب ساز می‌گردد گوگل شما‌را جریمه نماید اشاره خوا هیم کرد:

خرید پیوند

با اعتنا به اطلاعاتی که تا به درحال حاضر از طریق باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به دست آورده‌اید، به خیر می دانید که خرید لینک و پیوند (Paid Link) یکی شیوه‌های seo کلاه سیاه مثلا مواقعی میباشد که گوگل نسبت به آن آلرژی ویژه‌ای دارااست.

تبادل پیوند دو طرفه

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی