مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


الگوریتم رنک برین: غرض مهم گوگل از تولید و بروز رسانی الگوریتم های خویش، بهترین سئو کار  بهبود نتیجه ها در صفحه های کاوش میباشد. در طول سالها عمل گوگل، الگوریتم های متعددی برای شناسایی وبسایت های اثر گذار از وبسایت های اسپم و ضعیف معرفی گردیده اند. پر اسم و رسم ترین این الگوریتم ها، الگوریتم های پاندا و پنگوئن بودند. پاندا به پیکار با خطاهای مرتبط با محتوای تارنما می‌پردازد و پنگوئن هم روی لینک و پیوند سازی درست تمرکز دارااست. صراحت دارد که‌این دو الگوریتم به شدت دارنده هوش حاذق میباشند و وب سایت های اسپم بخش اعظمی را جریمه میکنند ولی مطمئنا صرفا وجود دو این کفایت نمیکند.

گوگل برای بهبود هرچه بهتر حاصل، در پباده سازی یکی الگوریتم های خویش؛ رنک برین، این توشه به مکان تمرکز بر کردار مدیران وبسایت و بهینه سازی امور، بر روی اخلاق و رفتار استفاده کننده تمرکز کرد. با به کارگیری از این الگوریتم، خلق و خوی یوزرها در صفحه های کاوش به شدت بها پیدا کرد و منجر شد تا وبمستران بیشتراز قبل از به بهبود وبسایت خویش برای استفاده کننده اهمیت بدهند. پیرو به توضیح الگوریتم رنک برین گوگل می‌پردازیم و توضیح می دهیم که عمل این الگوریتم بر روی چه موضوعاتی متمرکز میباشد. همچنین به شما فراگیری می دهیم که چطور وب سایت خویش را برای گوگل رنک برین باصرفه فرمائید.

الگوریتم رنک برین گوگل چه می باشد و چه وظیفه ای دارااست؟
الگوریتم رنک برین به طور رسمی به وسیله گوگل در اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد. اکثری از متخصصان عقیده دارا‌هستند که‌این الگوریتم به عبارتی الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد و تنها تحت عنوان یک قابلیت و امکان به آن اضافه شده‌است و بعضی هم براین باوراند که رنک برین یک الگوریتم جدا میباشد که مانند پاندا، گوگل و… که به امداد مرغ مگس خوار یا این که هامینگ پیروزی که الگوریتم مهم و اساس گوگل به شمار می رود، آمده میباشد.

ولی وظیفه الگوریتم رنک برین چه چیزی است؟ وظیفه رنک برین شناسایی معنی کلمه و واژه کاوش گردیده و در غایت فیض مایحتاج استفاده کننده، بعد از آن محاسبه کردار استفاده کننده برای یافتن شایسته ترین سود از در بین نتیجه ها دیگر میباشد.

معنا گرایی بوسیله رنک برین
به صورت بی آلایش رنک برین برعکس الگوریتم های پیشین که بر روی لغت ها تمرکز داشتند، بر روی مضمون‌ تمرکز داراست. به صورت نمونه در پیشین هنگامی که شما واژه “هدیه” را کاوش میکردید نتایجی به شما نشان داده می شد که با کلمه و واژه هدیه seo گردیده باشند و بعد از آن در حالتی که واژه و کلمه “کادو” را کاوش میکردید حاصل به تمام تغییر تحول میکردند و حاصل seo گردیده با همین واژه به شما نشان داده می‌شد. البته در صورتی‌که در حین هم اکنون واژه و کلمه هدیه را کاوش نمائید، دقیقا با نتایجی روبرو می‌شوید که در طی کاوش کلمه و واژه کادو روبرو می‌شوید.

این به آن معناست که گوگل سعی بر درک کردن مراد شما میکند، خیر اینکه صرفا در پی واژه و کلمه کاوش گردیده باشد. این امکان به امداد الگوریتم رنک برین به گوگل اضافه شد و رنک برین نیز این قابلیت و امکان را مرهون وجود تکنولوژی یادگیری ماشین و هوش تصنعی به عمل رفته در خویش میباشد. این دو امکان مذکور به رنک برین یاری میکنند که در حین مرور مدت گوگل را به سمت معنا گرایی غالب شود و آن را از واژه گرایی بودن خلاص نماید. به صورت نمونه در آینده دیگر واژه و کلمه ای مانند “خرید نرده استیل” با “پیشنهاد نرده آهنی” فرق نمیکند و گوگل برای هر دو این کلمه ها یک ورقه فیض شبیه را نشان می‌دهد.

تا اینجا در زمینه ی قابلیت و امکان شناسایی مضمون‌ بوسیله رنک برین توضیح دادیم البته گفته شد که وظیفه رنک برین علاوه بر این مسئله، تحلیل خلق مخاطب نیز می‌باشد. به دنبال در باب این قابلیت و امکان توضیح می دهیم.

بررسی خلق استفاده کننده
رنک برین با به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی و قادرِ خویش، توان تجزیه و محاسبه بسیار بالایی پیدا نموده است. رنک برین اخلاق یوزرها را در صفحه ها کاوش تحت حیث می‌گیرد و نسبت به خلق و خوی آن‌ها حاصل را تغییر و تحول می دهد. به صورت نمونه فکر کنید که تارنما مدیریو روی واژه پباده سازی نرم‌افزار فروشگاهی درجه ۵ گوگل را داراست، استفاده کننده بعد از ورود به ورقه کاوش روی این واژه، روی مرتبه ابتدا گوگل کلیک میکند، ولی بعداز ورود به آن، به جهت وجود متن و برگه بهم ریخته از آن بیرون می گردد. بعداز آن به نتیجه ها دیگر نگاهی میکند و در غایت بر روی وب سایت مدیریو کلیک میکند، به ورقه وارداتی و بعداز مطالعه بی نقص آن، در یکسری ورقه دیگر به گردش می‌پردازد و در غایت از آن بیرون می‌شود.

با دقت به اینکه رنک برین قدرت ارزیابی اخلاق کاربر را داراست، این خلق به وی میفهماند که سایتی که در درجه اولیه گوگل وجود داراست، از حیث مخاطب سزاوار این سکو نبود، وب سایت های مرتبه ۲ تا ۴ دارنده قضیه جذابی نبود که مخاطب را به کلیک کردن وادار نماید البته تارنما جایگاه پنجم (مدیریو) علاوه بر اینکه منجر کلیک کردن استفاده کننده شد، توانست به خیر به نیاز های وی جواب دهد، اورا سرگرم وب سایت نماید و در غایت رضایت استفاده کننده را جلب نماید.

در حالتی‌که اخلاق و رفتار این مخاطب بوسیله مخاطب های بعدی نیز تکرار گردد این مورد به رنک برین اثبات می‌گردد که وب سایت درجه پنجم مورد بهتری برای وجود در سکو یک میباشد و وب سایت مدیریو را به مرتبه یک گوگل میاورد و آن‌گاه مجدد به چک خوی یوزرها بعدی می‌پردازد.

آزمایشگاه رنک برین
رنک برین مانند الگوریتم های دیگر گوگل زیرا پاندا، اقتدار جریمه و پنالتی کردن وب سایت ها را ندارد البته این توان را دارااست تا جایگاه وبسایت هایی که بوسیله الگوریتم های دیگر گوگل درجه دهی گردیده اند را جابجا نماید. در مدت های هنگامی متعدد، رنک برین با اعتنا به فاکتور های بهینه سازی به فعالیت رفته در صفحه های گوناگون، حاصل را بازنویسی میکند تا به شایسته ترین فیض تعیین گردیده بوسیله استفاده کننده رسد.
 

  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی