مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


یافتن لغات کلیدی دارای ارتباط به قضیه عمل   سئو در مشهد یکی‌از مهترین کارهایی می‌باشد که کارشناس seo و seo تارنما انجام میدهد تا از روش آن بتواند عنوان ها قابل قبولی برای صفحه ها سایت گزینش کند و همینطور برای ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما از این عنا وین و لغات کلیدی به کار گیری می‌شود. اما ما یحتاج میباشد کمپانی طراح وب سایت شما نیز این کلمه ها کلیدی را در طول ساخت سایت مد حیث قرار دهد. شما در هر شغلی که می‌باشید حدودا مهترین لغت ها کلیدی مرتبط با فعالیت خویش را میدانید، ولی با به کارگیری از ابزارهای گوناگون یافتن لغات کلیدی، لغات و لغات کلیدی جدیدتری را خواهید یافت و همینطور از ترازو جستجوهای آن در موتورهای کاوش مطلع خواهید شد و میتوانید لغت ها کلیدی را به یکدیگر مقایسه فرمائید. گوگل دو ابزار جهت نظارت واژه کلیدی دارااست که با استعمال از این دو ابزار از دیگر قابل انعطاف افزارها غنی خواهید بود که یک کدام از ابزارها Goolge Trends و یکی از دیگر Google Keyword Planner اسم داراست که با به کار گیری از آنان به راحتی میتوانید لغت ها کلیدی و لغت ها کلیدی مرتبط با موضوع شغلی کار خویش را بیابید. به دنبال هرکدام از این قابل انعطاف افزارها را برای شما توضیح خواهم بخشید.

بقیه مقالاتی که ممکن میباشد عشق مند باشید
تبلیغ در گوگل
گوگل ادوردز چه چیزی است
بها سرویس ها seo
بهینه سازی وبسایت با قیمت مناسب
بازاریابی اینترنتی چه می باشد؟
بهینه سازی در کنار بازاریابی اینترنتی
Goolge Trends
در شرایطی که که در جستجوی عبارات کلیدی دارای ربط به موضوع شغلی خویش میباشید تا در وبسایت خویش از آن‌ها به کارگیری نمائید میتوانید به تارنما Google Trends گوگل رجوع‌نمایید. این وب سایت مهم‌ترین لغات کلیدی دارای ارتباط به مسئله شغلی شما‌را در مشت شما قرار میدهد. کافی میباشد به وبسایت متبوع مراجعه نمود و واژه و کلمه اساسی مسئله شغلی متبوع خویش در جعبه بالای برگه کاوش نمائید. برای مثال مسئله شغلی مهم ساخت سایت دارکوب \"ساخت سایت\" می‌باشد، کلمه و واژه متبوع را در جعبه کاوش فرمایید.

بعداز انجام این فعالیت شما به ورقه دیگری ارجاع داده می‌شوید در‌این ورقه آمار مرتبط با جستجوی کلمه و واژه ای که شما وارد کرده اید به شما نشان داده می شود. به نصیب ذیل ورقه یعنی Related searches رجوع‌کنید تا داده ها مرتبط با لغات کلیدی مرتبط با واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده خویش را بیابید. درین قسمت دو تب وجو دارااست، Top و Rising که تب Top به شما مهم‌ترین لغات کلیدی دارای ارتباط و تب Rising لغت ها کلیدی دارای ارتباط به جستجوی شمارا که دارنده رویش بسیار در کاوش یوزرها هست اکران میدهد.

این عبارات کلیدی مهترین لغات کلیدی مسئله شغلی شما میباشند که مهترین های آن‌ها کلماتی میباشند که هم در Top و هم در Rising وجود دارا‌هستند. میتوانید از این کلمه ها برای تولید مقاله‌ها نو خویش به کار گیری نمائید و آن‌ها‌را در تارنما خویش استفاد فرمائید. اما به شما سفارش می‌نمایم پیش از ساخت نوشته‌ی علمی مطلقا با کارشناس بهینه سازی مشورت کردن نمائید.

همینطور در Goolge Trends می‌توانید یک‌سری واژه و عبارت را با یکدیگر مقایسه فرمائید و آمار جستجوی آن ها را مشاهده فرمایید که‌این فعالیت را می‌توانید از روش اضافه نمودن واژه کلیدی (Add term) تازه در قسمت Compare این اپلیکیشن انجام دهید.

Google Insights تا قبل از این ابزار دیگری از گوگل بود که می توانستید واژه و کلمه کلیدی خویش را محاسبه نمائید که‌این اپلیکیشن مکان خویش را به Google Trends بخشید و با آن ترکیب شد. با یافتن مهم‌ترین لغت ها کلیدی دارای ربط به مورد شغلی خویش می‌توانید عنوان ها صحیح و مالامال بازدیدی برای مطالب خویش بیابید و مقاله‌ها دارای ربط برای عبارات کلیدی خویش ساخت کنید.

Google Trends

Google AdWords Keyword Planner
اپلیکیشن دیگری که برای یافتن لغات کلیدی دارای ربط به تارنما وجود داراست Keyword Planner کمپانی گوگل می‌باشد که به مکان Google Keyword Tool به وسیله گوگل پیاده سازی شده‌است. برای به کار گیری از این ابزار باید در آغاز در گوگل عضو گردید. با ورود به‌این ابزار و جستجوی عبارت متبوع شغلی خویش نیز میتوانید لغات کلیدی دارای ربط به مسئله شغلی خویش را بیابید. در واقعیت Google Trends به شما مهترین کلمه ها و Google Keyword Planner به شما تمامی لغات کلیدی دارای ربط به وبسایت را اکران میدهد.

برای استعمال از Google Keyword Planner با دقت به وجود تحریم ها باید از آی پی بیرون از کشور‌ایران به کار گیری کنید.

بعد از ورود به Keyword Planner بر روی Search for new keywords using a phrase, website or category کلیک نموده و بعد از آن در جعبه متبوع عبارت کلیدی خویش را وارد فرمایید و آن‌گاه بر روی کلید Get Ideas کلیک نمائید. بعد از آن سود به طور دو تب Ad group ideas و Keyword ideas نشان داده می شود که برای یافتن لغات کلیدی دارای ارتباط بایستی بر روی تب Keyword ideas کلیک فرمائید. درین گزارش تعداد جستجوهای انجام گرفته گردیده هر عبارت نشان داده میشود و همینطور بقیه داده ها مرتبط با کلمه ها کلیدی نشان داده می شود.

Google AdWords Keyword Planner

معمولی ترین نحوه یافتن لغت ها کلیدی
نحوه دیگر برای یافتن لغت ها کلیدی جستجوی واژه در گوگل است که گوگل در زمین کاوش پیشنهادهایی را به شما ارائه می کند که آن پیشنهادات در واقعیت مهترین کلمه ها کلیدی کاوش گردیده، ولی آغاز شونده با عبارت جستجوی شما است. از این لغت ها نیز میتوانید در ساخت و ساز مقاله ها و همینطور تیتر بندی صفحه های سایت خویش به کارگیری نمائید.
 

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی