مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


seo کلاه خاکستری از شایسته ترین نحوه های ارتقا رتیه در گوگل میباشد که برای پرهیز از پنالتی شدن انجام میگردد. معرفی مجموع تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری  سئو در مشهد  درین مقاله

seo کلاه خاکستری چه می‌باشد و چه‌طور انجام می گردد
بهینه سازی کلاه خاکستری به تکنیک هایی گفته می‌شود که برای بهبود جایگاه به نوعی فعالیت می نمایند که از حیث گوگل طبیعی به حیث برسند. ای طرز بر روی بعضا از مواقعی در seo عمل می نماید که‌این مورد ها در الگوریتم های گوگل برای مثال مورد ها مجازاتی نیست. مقصود استعمال از بهینه سازی کلاه خاکستری این میباشد که به سکو های بالاتری در گوگل برسند و از آنجایی که‌این بهینه سازی تکنیک های زیادی دارااست می بایست با اشکال آن شناخت مایحتاج را به دست آورد. به کارگیری از بهینه سازی کلاه خاکستری در حال حاضر و در طول حالا خطری ندارد اما در آینده قابلیت و امکان داراست وب سایت هایی را که بوسیله این seo باصرفه گردیده اند، گرفتار پنالتی گوگل شوند. در مجموع بایستی بدانید که انجام و به کارگیری از این شیوه seo تارنما بایستی طبق اصول و مطابق با آپ تو دیت های گوگل صورت پذیرد. پیرو برخی از تکنیک های آن را ذکر میکنیم که تا با آن ها شناخت داشته باشید.

این نوشته‌ی‌علمی از مطالب یادگرفتن seo گروه اینترنت وان میباشد که امید‌واریم آیتم اعتنا شما قرار بگیرد.

تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری

تکنیک ای متعددی برای بهینه سازی کلاه خاکستری وجود داراست که به وسیله متخصصین بهینه سازی در تارنما های متعدد صورت گرفته میباشد. این طریق ها همواره در اکنون آپ تو دیت شدن و تغییر‌و تحول میباشند و مدام بایستی در انجام تکنیک ها اعتنا فرمائید تا زیاده روی نشود و سبب جریمه یا این که افت مرتبه نشود. بعضی از مهم‌ترین تکنیک هایی که درین seo وجود دارااست عبارت میباشد از :
تثبیت کردن یکسری جای در نقشه گوگل

یک کدام از مهم ترین تکنیک هایی که در بهینه سازی کلاه خاکستری وجود دارااست این میباشد که کمپانی خویش و یا این که همینطور تارنما خویش را در یک‌سری استان متفاوت به تثبیت برسانید. در صورتی شما با سرچ گوگل شناخت داشته باشید به نیکی میدانید که گوگل نسبت به جای هایی که کاربرد اعلام می نماید نزدیکترین آنان را کاوش می نماید و آنان را به استفاده کننده توصیه می‌دهد. مثلا شخصی که در شیراز واژه پباده سازی دکورا سیون را سرچ می نماید با حاصل آن در وب سایت های شیراز مواجه شود. بعضی از کسانی که بهینه سازی عمل فن اس می باشند وبسایت و کمپانی خویش را توسط seo کلاه خاکستری در کشورها و استان های عظیم به تثبیت میرسانند که برای این عمل نیاز به تجربه و تخصص بیشتری دارا هستند، به این دلیل‌که در غیر این شکل گوگل آنان را جریمه می نماید.
به کار بستن از اسم برندهای پر اسم و رسم و تثبیت گردیده

از سایر تکنیک های seo کلاه خاکستری که اشخاص متعددی از آن به کار گیری می نمایند، این میباشد که از برندهای دارای اسم و رسم که مشهور میباشند به کار گیری می نماید. به کار بستن از این تکنیک بیشتر در وبسایت هایی که فروشگاهی هست انجام می‌گردد، و شیوه استعمال از آن بدین سیرتکامل میباشد که یک وبسایت از اسم یک مارک استعمال می نماید تا در حاصل کاوش اسم خویش را سئو کند. یکی نکاتی که دراین باره اهمیت بسیار متعددی داراست و بایستی به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که، به نوع مارک مصرف شده خویش دقت داشته باشید و همینطور می بایست اذن استعمال از آن را از کمپانی متبوع بگیرید. بعضی از شرکت های و برندها هنگامی که متوجه شوند شما فارغ از اذن از اسم آنان به کارگیری نموده اید بی شک از شما گلایه خواهند کرد و بدون چاره به پرداخت جریمه خواهید شد.

مطالب دارای ارتباط: بهینه سازی کلاه سیاه چه است؟
طبیعی جلوه دادن لینک و پیوند سازی

از مهم‌ترین مواقعی که گوگل آلرژی متعددی به آن دارااست ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های تصنعی و مصنوعی میباشد. در بهینه سازی کلاه خاکستری تلاش می‌شود لینک و پیوند سازی تا حد قابلیت و امکان طبیعی جلوه داده گردد برخی از مواقعی که منجر سبب ساز طبیعی جلوه دادن بک پیوند های شما می‌گردد عبارتند از:
پیوند در یک محتوای کیفیت خوب که مسئله آن دارای ارتباط به وبسایت شما میباشد قرار بگیرد
از انکرتکست هایی که واژه و کلمه کلیدی را به طور ظریف به وب سایت شما پیوند می نمایند کمتر استعمال کرده و به مکان آن از انکرتکست مارک و url وبسایت بیشتر استعمال شود.
ترجیحا از تارنما هایی که رابطه موضوعی با وبسایت شما دارا هستند بک پیوند تهیه و تنظیم فرمایید.
تنی چند از بک لینک و پیوند های شما بایستی از وب سایت های پر بازدید و کیفیت عالی مانند تارنما های خبری پر اسم و رسم باشد تا اثر گذاری بیشتر و طبیعی تری داشته باشد.
تلاش نمایید اکثر بک پیوند ها را به طور رپورتاژ اطلاع رسانی با متن مخصوص تنظیم نمائید و از متن اسکن برای رپورتاژ به کارگیری نکنید.
از پیوند های سایدبار و فوتر که با کلمه و واژه کلیدی پیوند می گردند تا جایی که قابلیت و امکان دارااست استعمال نکنید زیرا گوگل تاثیر این نوع پیوند ها را معدود کرده و در اکثری از موردها اثر منفی نیز می‌گذارند.
پیوند سازی کلاه خاکستری
خرید بازدید فیک برای سایت

تمامی ما به خیر و خوبی می‌دانیم در صفحه ها اولیه تا سوم گوگل وقتی که بازدید فراتر باشد سکو بالاتری را به دست خواهد آورد، به همین عامل میباشد که برخی از یوزرها با به کارگیری از بهینه سازی کلاه خاکستری بازدیدهای فیک را برای تارنما خویش انجام میدهند و با این مبادرت کوشش می نمایند که گوگل را فریب دهند. در‌صورتی‌که این مبادرت به طریق درست و اصولی انجام نشود قابلیت و امکان داراست که گوگل این موضوع را متوجه گردد و مبادرت به جریمه اشخاص کند. از جمله در طی به کار گیری از بهینه سازی کلاه خاکستری می بایست اعتنا داشته باشید که بازدید از صفحه ها شما نباید در یک برهه زمانی خاص بسیار بالا رود و یا این که از ربات ها ابدا نباید به کارگیری فرمایید، به این دلیل که گوگل سریعا این مورد را متوجه میگردد. برای خرید بازدید گوگل از کلمه ها کلیدی یار و همدم مارک که وب سایت شما در سکو بالا میباشد به کارگیری نمایید و عبارت ظریف واژه و کلمه کلیدی که در آن جایگاه نیکی ندارید پیشنهاد نمی‌شود.
خرید کردن سوشیال سیگنال

در فراگیری seo یکی‌از مواقعی که اهمیت بسیار متعددی دارااست و می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که از سیگنال های شبکه‌های‌مردمی به کار گیری فرمائید، به دلیل آن که آن‌ها تاثیر اکثری در فرایند بهینه سازی کاری تارنما داراست. در seo کلاه خاکستری شما می‌توانید این سیگنال ها را خریداری نمائید، تا تعداد لایک ها و کامنت های خویش را بسیار فراتر ببرید. تاثیر سوشیال سیگنال در مورد ها متعددی چشم شده‌است و از طریق های تماما معدود خطر به شمار می رود به همین برهان اشخاص متعددی از آن به کارگیری می نمایند.
اصلاح کردن کامنت مارکتینگ فیککامنت مارکتینگ یکی طرز هایی به شمار می رود که تاثیر بخش اعظمی در seo تارنما شما داراست، به همین استدلال شما میتوانید از آن به کارگیری نمایید تا تاثیر مثبت آن را در تارنما خویش مشاهده فرمائید. شما میتوانید کامنت های تقلبی خریداری فرمائید تا از این نحوه هم تعداد تارنما شما فراتر برود و هم تعامل شما با یوزرها بیشتر گردد. هنگامی که گوگل این خصوصیت را در وب سایت شما مشاهده نماید، می‌تواند تاثیر مثبت بر وبسایت شما بگذارد. همانطوری که ذکر نمودیم شما در به کارگیری از بهینه سازی کلاه خاکستری و تکنیک هایی که در آن وجود داراست بایستی غایت توجه را داشته باشید تا مبادا گوگل به وبسایت شما شک و تردید نماید، چرا‌که دراین‌صورت همگی کارایی های شما بیهوده گردد.
 

  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی