مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


بهینه سازی کلاه سپید یا این که white hat بهینه سازی را میتوان به نوعی یک استراتژی بهینه سازی دانست که در آن قرار میباشد   سئو در مشهد  مثل یک “پسر خوب” و سخن گوش کن، کلیه ضوابط و اصول seo را رعایت کرده و به طبیعی ترین صورت ممکن به نتیجه ها نخستین گوگل برسیم! امروز قصد دارم به شما درخصوص چیستی seo کلاه سپید توضیح داده و آن‌گاه و 5 نکته و اصول رعایت آن را معرفی کنیم. به‌دنبال آن هم به سراغ 5 تکنیک بهینه سازی کلاه سپید خوا‌هیم رفت:

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
بهینه سازی کلاه سپید چه چیزی است؟
seo کلاه سپید چه می‌باشد؟
به حیث شما تفاوت یک کارآفرین مثال که پس از 3 سال عملکرد مداوم به پیروزی رسیده، با ایجاد اشتغال که امروز به جهت پولشویی یا این که چنین موضوعاتی در کناره زندان خوابیده چه می باشد؟ تفاوت آن‌ها در داشتن و نداشتن طاقت میباشد! دقیقا تفاوت یک سئوکار کلاه سپید و سئوکار کلاه سیاه هم در همین میباشد. همانگونه که در تارنما بک لینکو هم درج شده، در بهینه سازی کلاه سپید ما با طاقت کل و طبق پیشنهاد های گوگل کار های seo تارنما را جلو می‌بریم.

یعنی ممکن میباشد چهت نیل به بازدید روزمره 500 الی هزار نفری در یک تارنما فروشگاهی، به حدود یک یا این که دو سال کار نیاز داشته باشیم! در حالی که در بهینه سازی کلاه سیاه می خواهیم این تعداد بازدید را در کمتر از 3 ماه به دست بیاوریم. در غایت هم این پروسه می‌تواند سود ای مانند سود نمونه کارآفرینان داشته باشد. یعنی ممکن میباشد پس از مدتی سئوکار کلاه سیاه را در کنج گورستان گوگل (صفحه ها 10 به آن‌گاه) ببینیم و سئوکار کلاه سپید را در حاصل اولیه گوگل.

در هر هم اکنون، ما سئوکارها به‌تدریج بی واسطه به سراغ استراتژی بهینه سازی کلاه سپید یا این که برعکس آن می رویم. چون خیر آنقدر شکیبایی شکیبایی کردن داریم و خیر آنقدرها نادر طاقت ایم که با ریسک پنالتی شدن سریع وبسایت کنار بیاییم. اینجاست که seo کلاه خاکستری شایسته ترین گزینش میباشد. در نوشته‌ی علمی مرتبط با آن، به طور مفصل در زمینه‌ی طریق های بهینه سازی خاکستری توضیح می دهیم. البته امروز و درپی قصد دارم مهم‌ترین نکته های بهینه سازی کلاه سپید را به شما یادگرفتن دهم که می بایست در هر اینترنت سایتی پیاده سازی شوند.

همینطور در نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی کلاه سیاه چه چیزی است؟ هم به کلام درباره با بهینه سازی کلاه سیاه پرداختیم .

این یعنی اصلا مهم نیست که کلاه روی راز شما چه رنگی باشد، در حالتی که نکات نقل شده در تحت را در وبسایت خودتان پیاده سازی نکنید، می بایست مجموعاَ خواب صفحه های و حاصل اولیه گوگل را ملاحظه کنید. پس از توضیح این موردها، به سراغ یک سری تکنیک سئوی کلاه سپید هم رفته و آن ها را به شما توضیح می‌دهم:

1_ پژوهش ها عبارات کلیدی
صرف حیث از رنگ کلاهِ سرتان، او‌لین قدمی که شما برای پیاده سازی seo روی وبسایت نیاز دارید؛ پژوهش ها عبارات کلیدی میباشد! یعنی شما می بایست در به عبارتی مرحله نخستین گزینش نمائید که قرار میباشد این وب سایت روی چه کلماتی در گوگل ظواهر گردد؟ کدام عبارات کاوش بیشتری دارا هستند و به هیچ عنوان کدام دسته لغت ها روی یک کاغذ seo شوند؟

اینها چیزهایی میباشد که در یک پژوهش ها لغت ها کلیدی جامع به دست می‌آیند و به یاری آن‌ها می‌توانید داده ها خیلی مهمی درخصوص فرآیندی که می بایست در‌پی آن را طی نمایید به دست بیاورید.

پژوهش ها لغت ها کلیدی و بعد از آن انتخاب لغات متبوع در هر ورقه و… تا حدی استراتژی محتوای وبسایت شمارا هم انتخاب میکند. این به شما امداد میکند رقبای خودتان را بشناسید، رنج کلمه ها کلیدی را محاسبه فرمایید، حدود دارایی مایحتاج برای seo و ساخت و ساز محتوا را گزینش و مجموعاَ یک رویت کرد مطلوب نسبت به آینده seo تارنما خویش به دست بیاورید.

با یاری همین کار میباشد که متوجه می شوید بهتر میباشد کلمه و واژه کلیدی اساسی فلان شیت از وب سایت، واژه و کلمه یادگرفتن seo باشد یا این که یادگرفتن سئو! و به هیچ وجه به امداد همین مراحل متوجه می شوید که کلماتی مثل “بالا آوردن تارنما در گوگل” هم در بین کلمه ها کلیدی تارنما شما جای‌دارد، در حالی که شاید خودتان به هیچ عنوان به آن اندیشه نکرده باشید!

درصورتی که با فرآیند پژوهش ها عبارات کلیدی وبسایت آشنا نیستید، یک نوشته ی علمی جامع و کاربردی راجع‌به چگونگی و فراگیری آن در تارنما درج شده که به شدت در‌این اولِ روش برای شما اثر گذار میباشد. کافی میباشد به نوشته ی علمی “یادگرفتن تحقیق کلمه ها کلیدی” در فرین رجوع‌کنید.

پیوند خروجی (outbound link) چه چیزی است و چطور برای seo از آن استعمال کنیم؟
2_ انتخاب استراتژی seo
استراتژی seo و بهینه سازی کلاه سپید
هنگامی که سخن از استراتژی بهینه سازی می شود، نیمی از وبمستران مبتدی و تازه کار با چشمانی گرد به کاغذ نگاه کرده و احتمالا تنی چند از آنان هم با دست جلوی چشمان خودشان را می گیرند! خیلی ها تصور میکنند که استراتژی بهینه سازی یک چیز ترسناک میباشد و در‌حالتی که 10 سال تجربه سئوکار بودن نداشته باشند، نمیتوانند به نیکی آن را برنامه ریزی نمایند.

البته ابدا اینطور وجود ندارد! ما قصد داریم در فرایند استراتژی بهینه سازی فقط گزینش کنیم که:در کجای سطح اینترنت قرار گرفته ایم؟
قرار میباشد به کجا برسیم؟
در چه هنگامی؟
 

  • ۹۹/۱۱/۱۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی