مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

۲۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تاثیر تماما مثبت بر seo وبسایت
به وسیله رپورتاژ اطلاع رسانی مخصوصا تثبیت در سایت های پربیننده ، می‌توانید برای وبسایت خویش محل ورود بگیرید. یعنی یوزرها متعددی را با به کار گیری از عنوان ها و مطالب دیدنی به تارنما خویش ارجاع دهید. از طرفی خواص لینک و پیوند گذاری به طور فالو و نوفالو در رپورتاژ میتواند به تولید بک پیوند های موثر سبب شود که مطمئنا در بهینه سازی وب سایت تاثیر تماما مثبت و چشمگیری خواهد داشت.

بهترین سئو کار

الگوریتم های تازه گوگل با به کارگیری از فناوری هوش تصنعی بسیار ظریف و هوشمند کار مینمایند و به همین استدلال بایستی محتوایی متناسب با زمینه وبسایت خویش را منتشر نمائید و از آن مقاله به سایت خویش لینک و پیوند دهید تا بتوانید موجب بهبود بهینه سازی وب سایت خویش گردید.

تکرار در نشر رپورتاژ یا این که فعال سازی کمپین رپورتاژ قادر است بک لینک و پیوند های بیشتری را برای وب سایت شما تولید کند و این فرایند در حین دوران جایگاه وب سایت شمارا بهبود می‌بخشد.ازآنجاکه رپورتاژ ها تحت عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی و بک پیوند های مستمر محسوب میگردند از نظر گوگل نیز مفیدتر و موثرتر میباشند.

ارتقا محبوبیت و معروفیت مارک
یکی از دیگر از مزایا و اهمیت هایی که تثبیت رپورتاژ دارااست این میباشد که شمار متعددی از یوزرها با مارک شما آشنا میشوند و معروفیت آن ارتقا می‌یابد البته برای ارتقای محبوبیت مارک می اقتدار از مطالب کاربردی ، اطلاع رسانی های اعلام تخفیف و پروموشن در رپورتاژ ، معرفی نقاط قوت تولیدها و سرویس ها استفاده کرد. در همین حالا از تاثیر بهینه سازی بر برندینگ و ارتباط متقابل آن‌ها نیز نباید غافل شد.

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی با رپورتاژ اطلاع رسانی
بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که نشر رپورتاژ اطلاع رسانی به طور بی واسطه موجب بهبود بازاریابی اثرگذار در وب می شود. علاوه بر تاثیر مثبتی که‌این نحوه تبلیغاتی در seo وبسایت و ارتقای مارک کمپانی دارااست ، باعث به جذب مشتریان بالقوه نیز میشود.

خرید رپورتاژ اطلاع رسانی بهتر میباشد یا این که بکلینک؟
بخش اعظمی از مخاطبان سئوبهینه این سوال را میپرسند که رپورتاژ بهتر و مفید خیس میباشد یا این که بکلینک؟ در شرایطی که به سه مزیت و اهمیت رپورتاژ اعتنا کرده باشید متوجه می‌شوید که تثبیت رپورتاژ اطلاع رسانی علاوه بر تولید بکلینک برای تارنما ، تاثیر مثبتی در seo ، برندینگ و بازاریابی دارااست در حالی که بکلینک صرفا قادر است تاثیراتی در seo داشته باشد آن هم در حالتی‌که تمام اصول و قواعد لینک و پیوند سازی رعایت شود و از وبسایتی با اتوریتی و تراست بالا اخذ شود.

از طرفی زیرا شما مطلبی را مربوط به قضیه تارنما خویش منتشر می‌کنید ، تاثیر لینکی که به صفحه های تارنما خویش می دهید به مراتب اضافه از بکلینک هایی میباشد که از وب سایت های غیر دارای ارتباط کسب میکنید و گوگل قیمت بیشتری برای آن قائل میباشد. پس ما خرید رپورتاژ اطلاع رسانی را بر تثبیت بکلینک مقدم می‌دانیم اما نباید از اهمیت بک لینک و پیوند در بهینه سازی نیز غافل شد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


هنگامی شما پیام تبلیغاتی خویش را در یک وبسایت پربیننده قرار می دهید ، مطمئنا معیار بازدید از وب سایت شما به واسطه آن وب سایت بالا می رود و با بالا رفتن آمار بازدید از وبسایت شما ، اعتنا موتورهای کاوش  به وبسایت شما جلب میشود .

سئو در مشهد

و این یک کدام از عارضه ها مهم بالا رفتن مرتبه وب سایت شما در گوگل هست .

رپورتاژ اطلاع رسانی ، گوناگون از طریق هایی همچون پیوند سازی با پاپ آپ یا این که خرید بک لینک و پیوند‌های متنی میباشد که در وبسایت های اسپم  وجود دارا‌هستند و برای وبسایت شما ضرر و زیان دارا هستند .

رپورتاژ اطلاع رسانی منجر ارتقاء اعتبار وب سایت شما خواهد شد .

قانون ها گوگل تغییر تحول نموده و با اعتنا و آلرژی بیشتری به ارزیابی بک پیوند های یک تارنما میپردازد و علاوه بر تعداد بک پیوند ها ، اعتنا آنها به اعتبار و رده تارنما معطوف شده‌است .

از طرفی چنانچه آمار بازدیدکنندگان وبسایت صاحب خانه بالا باشد ، مطمئنا این‌شیوه تبلیغات مزایای دیگری خواهد داشت که در‌پی اضافه به آن میپردازیم .

از مزایای رپورتاژ اطلاع رسانی برای ارتقاء اعتبار تارنما خویش چه میدانید؟


ممکن میباشد این سئوال در ذهن  شما صورت بگیرد که آیا فقط مزیت این طریق تبلیغاتی تصاحب کردن بک­‌پیوند­‌ها و نهایتا تاثیر آن بر بهینه سازی وب سایت میباشد؟ در جواب به شما بایستی خاطرنشان کرد هر یکسری این مزیت یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت­‌های رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد و نباید دیده خویش را روی آن ببندیم اما مزایای بسیار دیگری نیز دارااست که به طور فهرست­وار در ذیل به آن خوا‌هیم پرداخت:

معرفی مارک؛ شما از روش یک رپورتاژ اطلاع رسانی خوب علاوه بر ایجاد یک محتوای تبلیغی استاندارد، مارک خویش را نیز معرفی می­فرمایید.
جذب یوزرها دیگر وب سایت­ها؛ با این نحوه و تبلیغ در وبسایت­های پربازدید شما قابلیت و امکان جذب بازدیدکنندگان آن سایتها را به خویش دارید و فرصتی بی­‌نظیر برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان از سایتتان مهیا می­شود. به علاوه این محتوا برای مدام در وبسایت پذیرنده رپورتاژ باقی می­ماند و حتا در شرایطی‌که در محتوای دیرین­‌خیس تارنما نیز قرار بگیرد گشوده ممکن میباشد بازدید کننده خویش را داشته باشد و به وب سایت شما هدایت شود.
همیشگی بودن و ماندگاری تبلیغ؛ در این راه اطلاع رسانی شما تا دوران کار وب سایت پذیرنده در آن باقی خواهد ماند و آن را به یک تبلیغ همیشگی و به یادماندنی تبدیل می­‌نماید که ولی صرفا روش یک تبلیغ همیشگی میباشد.
روشی معمولی برای تبلیغ؛ به یاری این نحوه شما به بی آلایش­ترین صورت ممکن می­توانید کالا یا این که سرویس ها خویش را معرفی نمایید.
هزینه ذیل در مقابل نتیجه ها عالی؛ این طرز نسبت به دیگر نحوه­های تبلیغاتی علاوه بر دائمی و مستمر بودن آن، بسیار ارزان­خیس تمام گردیده و حاصل فوق‌­العاده­ایی برای شما خواهد داشت.
مارک سازی؛ یکی‌از نحوه­های اثرگذار در مارک سازی اینترنتی میباشد.
آیا صرفا مزیت این طرز تبلیغاتی دریافت کردن بک پیوند‌ها و نهایتا تاثیر آن بر seo تارنما میباشد؟

در پاسخ می بایست بدانید که خصوصیت مهم ، رپورتاژ اطلاع رسانی تصاحب کردن بک پیوند هست ، البته مزایای بسیار دیگری نیز موجود هست که به طور فهرستوار در ذیل به آنان اشاره میکنیم :

شما از روش یک رپورتاژ اطلاع رسانی خوب همانگونه که یک محتوای تبلیغاتی استاندارد ایجاد مینمایید ، مارک خویش را نیز معرفی می‌کنید .
با  تبلیغ در وبسایت های پربیننده ، قابلیت جذب بازدیدکنندگان آن تارنما ها را نیز دارید .
اطلاع رسانی شما تا دوران عمل تارنما پذیرنده در آن باقی خواهد ماند و به یک تبلیغ همیشگی و به یادماندنی تبدیل می‌گردد .
شما به بی آلایش ترین صورت ممکن میتوانید مال یا این که سرویس ها خویش را معرفی فرمایید .
این طرز نسبت به دیگر طرز های تبلیغاتی علاوه بر دائمی و مستمر بودن آن ، بسیار ارزان خیس تمام گردیده و حاصل فوق العاده ایی برای شما در بر دارااست .
از طریق های موءثر در مارک سازی اینترنتی میباشد .
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


در چند ده سال قبل بهینه سازی طولانی تر از آنچه که تصورش را می کردیم توانسته میباشد پیشرف داشته باشد و موتورهای کاوش با سرکوب کردن وبسایت های اسپم توانسته اند که محتواها و داده ها بهتر و کیفیت عالی تری را برای یوزرها اکران دهند.

سئو در مشهد

برای اینکه بتوانید به اهدافی که دارید دست پیدا نمایید در اولِ عمل می بایست منزلت خویش را در بازار کسب و فعالیت خویش مشخص و معلوم نمایید. بعدها کسب و فعالیت شما نسبت به بقیه رقیبانتان و واحد سنجش میزان دارایی شما میتواند در گزینش هدف ها بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

اکثر وقت ها سایت ها صرفا بر روی ارتقا درآمد وب سایت خویش تمرکز میکنند در‌حالتی که این مسئله نمی تواند برای هر سایتی شایسته ترین انگیزه باشد.

seo برای موتورهای کاوش از مهمترین طریق هایی می‌باشد که تحت عنوان استراتژی بازاریابی کسب و فعالیت شما شناخته شده‌است چون این زمینه می‌تواند سبب ساز ارتقا درآمد شما شود در حالتی‌که وب سایت شما هر چه طولانی تر در حاصل کاوش چشم شود.


seo

هدف ها بهینه سازی
در‌پی به معرفی مهم‌ترین هدف ها seo میپردازیم.

ارتقاء درآمد
یادگرفتن و مشغول کردن یوزرها
ارتقاء رضایت مشتری
ارتقاء ترافیک تارنما
ارتقا درجه تارنما
ارتقاء درآمد
این یک دستور طبیعی هست که سایت ها به صورت بی واسطه و گاها غیر بی واسطه از بهینه سازی وبسایت برای ارتقاء درآمد خویش به کار گیری کنند. البته با تمام این تفاصیل تفاوت هایی میان وبسایت هایی که صرفا می‌خواهند یک فروش گذرا را در وبسایت خویش انجام دهند و آن اینترنت سایتی که به‌دنبال کسب و فعالیت آینده دار میباشد موجود است.

دکان های اینترنتی طبیعتا درپی فروش بی واسطه تولید ها خویش می‌باشند تا بتوانند درآمد خویش را ارتقاء دهند و این به طور کامل منطقی میباشد که انگیزه آنان ارتقاء دادن بازدیدکنندگان وبسایت خویش در سمت و سوی فروش اضافه تولیدات می‌باشد و برای اینکه به انگیزه خویش برسند نیاز دارا‌هستند یک سیستمی را فعال‌ساز‌ی کنند که علاوه بر نشان دادن ترازو نرخ تبدیل قیمت هر تبدیل را نیز برایشان اکران دهد.

یادگرفتن و مشغول کردن یوزرها
در‌حالتی که وبسایت شما در گونه وب سایت های سرگرمی و مسافرتی همچون رستورانها، تورهای گردشی می‌باشد و توانسته اید یوزرها بخش اعظمی را جذب فرمایید توانسته اید یک مجال مطلوب و عالی را برای متقاعد کردن یوزرها و آگهی به آنان در رابطه کسب و کارتان را بدست آورده اید و در واقع به خیر و خوبی چیره گردیده اید یکی‌از هدف ها بهینه سازی را در سایت خویش به خیر و خوبی اجرا و عملی سازید و با این عمل ترازو ترافیک تارنما خویش را نیز ارتقا داده اید.


ارتقاء جایگاه وبسایت

ارتقا رضایت مشتری
یکی‌از دیگر از هدف ها بهینه سازی که حائز اهمیت اکثری می‌باشد ارتقاء رضایت مشتری و کاربرانی میباشد که به وبسایت شما وارداتی اند. این زمینه می بایست هم زمان قبلی و بعداز فروش و ارائه سرویس ها و تولید ها به یوزرها باشد چون این قابلیت موجود است که در هر مرحله از خرید یوزرها بخواهند با پشتیبانی وبسایت در رابطه باشند.

ساختار تارنما شما می بایست به طوری باشد که موتورهای کاوش بتوانند صفحه ها صحیح را در عوض واژه کلیدی معین برای یوزرها اکران دهد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


۳/ پروفایل بک پیوند صرفا کفاف نمیدهد.
چرا میگویم ایجاد یک پروفایل بک لینک و پیوند به تنهایی بها خاصی ندارد و بهتر میباشد در فروم عمل فرمایید؟

علت این میباشد که شما در هر تاپیکی یک پست درج نمائید، پروفایل شما به آن کاغذ بیشتر می گردد که در صورتی‌که بر روی آن کلیک نمایید، به برگه پروفایل خویش هدایت می‌شوید.

این به نوعی لینک و پیوند سازی داخلی در فروم میباشد که میتواند برای شما گران بها باشد!

سئو در مشهد

همان هرچقدر عمل بیشتری در تاپیک های گوناگون یک انجمن داشته باشید، پیوند های داخلی بیشتری به برگه پروفایل خویش هدایت میکنید و این لینک و پیوند های داخلی می‌توانند بها کاغذ پروفایل شما‌را ارتقاء دهند.

در‌این‌صورت‌ میباشد که ۱ پروفایل بک لینک و پیوند هم قادر است برای شما فوق العاده اثرگذار باشد!

۴/ بک پیوند در امضا، به شرط منشن!
پیش خیس گفتم که سفارش می‌کنم از بک پیوند ساختن در امضا دوری کنید، البته چنانچه دلتان نمی آید آن را رها نمائید، به شما یک توصیه می دهم؛

از اقتدار منشن ها به کار گیری فرمایید!

در اینجا نمیخواهم در رابطه منشن کلام کنم و بهتر میباشد در صورتی اطلاعاتی در رابطه آن ندارید، نوشته‌ی‌علمی مرتبط با آن را بخوانید.

به هر اکنون، شما می‌توانید یک پاراگراف که شعار کسب و فعالیت و یا این که تارنما شما به حساب آورده می شود، به یار و همدم اسم برندتان را سوای هیچ بک لینکی، در امضای خویش قرار دهید.

از آن پس، هر پست و یا این که کامنت قادر است یک منشن برای شما محسوب شود.

۵/ امضا یا این که وب سایت واید؟!
گهگاه در فرآیندهای بهینه سازی و seo تارنما، نیازی به اخذ بک پیوند های وبسایت واید احساس می گردد و با وجود کلاه سیاه بودن شدید، توده ای مبادرت به اخذ این گونه بک لینک و پیوند ها مینمایند.

جمعی از اشخاص، شبیه این طرز را در انجمن ها پیاده می نمایند.

معمولا در هر انجمنی، یوزرها فوق العاده فعالی وجود دارا هستند که هزاران هزار کامنت و پست نوشته اند. جمعی از همیاران سئوکار، با پرداخت هزینه مشخصی، امضا این اشخاص را اجاره مینمایند و لینک و پیوند خویش را در آن قرار می‌دهند.

براین اساس در‌حالتی که به رتبه ای رسیدید که شم می‌کنید نیاز به چنین بک پیوند هایی دارید، این نحوه را هم در کناره ذهن خویش داشته باشید!

۶/ یافتن فروم دارای ارتباط
لینک و پیوند سازی در فرومی که ارتباطی به حوزه کاری شما نداشته باشد، خیر فقط به بهره شما وجود ندارد، بلکه می‌تواند برای شما جریمه هم به همپا داشته باشد.

براین اساس عملکرد نمائید یکسری فروم در حوزه کاری خویش پیدا فرمایید و در آن‌ها فرآیندهای پیوند سازی خویش را ادامه دهید.

بی آلایش ترین کاری که می قدرت برای یافتن انجمن های دارای ارتباط انجام اعطا کرد، کاوش کردن کوئری پایین در گوگل هست؛

inurl:forum + واژه و کلمه کلیدی

برای مثال اینجانب با کاوش کوئری «inurl:forum + تاسیسات ساختمانی»، دست‌کم ۳ گزینه انجمن دارای ربط پیدا کردم که میتوانم برای یک وبسایت در حوزه تاسیسات ساختمانی، در آنان لینک و پیوند سازی کنم؛


۷/ ضابطه مدار باشید!
کارایی نمائید بعد از ورود به یک انجمن، سریعا ضوابط آن را مطالعه نمائید تا کاری مغایر ضابطه انجام ندهید.

تجربه فردی اینجانب این میباشد که برخی از انجمن ها در شرایطی که که قانون ها آن‌ها‌را رعایت نکنید، به کل شمارا بلاک میکنند و با هیچ پست الکرونیکی دیگری هم نمی توانید در آن ها عمل نمائید.

یادتان باشد که در حالتی‌که اذن درج بک پیوند ندارید، منشن را از شما نگرفته اند!

۸/ عمل حقیقی وواقعی برای استفاده کننده
حق تقدم اولتان از کار در فروم ها، لینک و پیوند سازی نباشد!

کارایی فرمائید حق تقدم و انگیزه خویش را یاری به یوزرها انجمن بگذارید. وقتی که چنین هدفی در ذهنیت شما باشد، جواب های شما بهتر و جامع تر میشود و یوزرها انجمن به مرور زمانه شما‌را می‌شناسند.

در شرایطی که چنین اتفاقی بیافتد، پیوند های شما هم بیش تر کلیک می گردد و طولانی تر گزینه اعتنا یوزرها قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه خیس این که در صورتی چیزی برای استفاده کننده مهم باشد، برای گوگل هم مهم میباشد!

لینک و پیوند بیلدینگ در فروم اهل ایران یا این که فرنگی؟
برای لینک و پیوند سازی در فروم ها ، دو مورد پیش روی خویش دارید؛ فروم اهل ایران یا این که فروم فرنگی !

استعمال از هر یک از این موردها، معایب و مزایای خویش را داراست :

– فروم های اهل ایران :
در فروم های اهل ایران علاوه بر پیوند سازی میتوانید برای تارنما خویش ترافیک جذب نمائید.
آتوریتی فروم های اهل ایران نهایتا ۶۰ الی ۷۰ میباشد.
تعداد محدودی فروم اهل ایران موجود هست و در بعضا مورد ها، به هیچ وجه فروم تخصصی نیست! (مثل مسئله بازاریابی اینترنتی! پیشنهاد می کنم در انجمن دیجیتال مارکتینگ عضو بشید و لینک و پیوند سازی فرمائید!)
– فروم های فرنگی :
فروم های فرنگی اکثر اوقات آتوریتی فوق العاده بالایی دارا‌هستند.
تعداد فروم های فرنگی زیاد میباشد و در اکثر اوقات مورد ها دستکم یک فروم یافت می‌گردد.
در فروم های فرنگی معمولا صرفا پیوند پروفایل تولید می‌کنیم و زیرا نمی توانیم به لهجه آن‌ها عمل کنیم، از دو طریق پیوند سازی دیگر محروم هستیم! (اما در صورتیکه انگلیسی بلد می‌باشید که حرفی وجود ندارد:))
در فروم های فرنگی قابلیت جذب ترافیک نیست!
خلاصه ۱ دقیقه ای
لینک و پیوند سازی در فروم ها یکی تکنیک های لینک و پیوند سازی کلاه سیاه میباشد.
لینک و پیوند سازی در انجمن ها، به ۳ طرز چهره میگیرد؛ درج بک پیوند در پروفایل، امضا و تاپیک.
ترجیحا پیوند سازی در امضا انجام ندهید و روی لینک و پیوند سازی در تاپیک متمرکز گردید.
نکات پیوند سازی در فروم را تماما در نوشته‌ی علمی مطالعه نمائید.
ترجیحا در انجمن های فارسی عمل فرمائید چرا‌که علاوه بر اخذ بک پیوند، می‌توانید برای وبسایت خویش ترافیک جذب نمایید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


در حال حاضر مرورگر کروم، ورقه شما‌را برای اشتباهات احتمالی متفاوت در مدل‌بندی گزینش گردیده محاسبه مینماید. بعد از آنکه باز‌بینی انجام شد، شما امتیازی در هریک از جور‌ها تا حداکثر 100 مشاهده میکنید:

 

سئو در مشهد

تمام حاصل باز نگری مهم سمت راست در DevTools کروم نشان داده میشود، به این ترتیب نیازی ندارید پنجره جدیدی را برای بازبینی آمارها گشوده فرمایید. کلیه آنچه که نیاز دارید یک ورژن کروم و نیز قدری زمانه میباشد تا حاصل آماری Lighthouse را بازبینی نمایید. به صورت کلی باز‌بینی‌های این ابزار به 5 مدل تقسیم می شود:

تلاش (Performance) 
خصوصیت‌های اینترنت نرم افزار‌های پیشرونده (PWA)
شایسته ترین طرز‌ها (Best practices)
قابلیت و امکان دسترسی (Accessibility)
بهینه سازی (سئو)
حاصل باز نگری تارنما به وسیله Lighthouse
بازنگری (audit) یک‌سری دقیقه بسته به وب سایت ارتفاع می کشد. شما میتوانید نتیجه ها را در developer tools مانند تصویر زیر برای هر قسمت تعیین گردیده ببینید. همینطور میتوانید حاصل را در کاغذ اکران دانلود نمایید یا این که برای اینکه گزارش را بعدا باز‌نگری نمایید دانلود نمائید. 

 

 

هر جور به خصوصیات یا این که خصوصیت‌های کوچکتری با پیشنهاد‌هایی برای بهبود تجربه کاربری تقسیم میشود. با کلیک بر روی یک دکمه می توانید نتیجه ها بازنگری را مشاهده کنید که‌این حاصل به شما یاری مینمایند به صورت اساسی کارایی وب سایت، سرعت آن، کاربرد پذیری و بخش اعظمی از معیارهای دیگری که گوگل به آن‌ها اهمیت میدهد را بهبود اعطا کرد. 

در هرکدام از این جور‌بندی‌ها امتیاز بر طبق باز‌نگری‌هایی احتساب می گردد که ناموفق یا این که پذیرش گردیده می باشند. شما دقیقا می توانید ملاحظه کنید که چه چیزی غالب یا این که ناموفق بوده میباشد و می توانید جزئیاتی را در زمینه‌ی هر باز‌نگری بخوانید. 

1- کارایی (Performance)
اولی گونه بندی همت میباشد. مسلما این بخش بسیار مهم میباشد و بایستی بر روی آن تمرکز نمایید. بخصوص از آن جا که بخش اعظمی از یوزرها رغبت دارا‌هستند تا رابطه کانال کیفیت خوب ذیل داشته باشند یا این که از دستگاه‌های گوشی به تارنما شما دسترسی یابند. Lighthouse این گزینه را در لحاظ می گیرد و رابطه کانال با سرعت زیر و CPU آرام را مشابه‌سازی میکند. 

 

 

بخش performance زمان هنگامی که ارتفاع می کشد تا وب سایت اکران داده شود یار و همدم با دیگر معیارهای موثر مانند  first meaningful pain (او‌لین رنگ مفهوم‌دار)، first interactive (اولی تعامل) و غیره را نشان میدهد. به عبارت دیگر، سعی اینترنت اشاره به صفحه های وبی داراست که دانلود گردیده و بر روی مرورگر اینترنت استفاده کننده اکران داده می گردد. با صرفه‌سازی تلاش اینترنت عرصه‌ای از علم درباره‌ی پیشرفت در عملکرد اینترنت میباشد. سرعت دانلود سریعتر سایت سبب  ارتقاء دوران ماندن بازدید کننده در وبسایت، وفاداری و رضایت استفاده کننده میگردد؛ بخصوص برای کاربرانی که مرتبط اینترنتی نماید و نیز آنهایی که بر روی تلفن همراه به وب سایت دسترسی مییابند. اولی بخش نوع بندی تلاش، Metrics یا این که آمارها است. این معیارها کارایی نرم افزار را در تنی چند از اندازه‌ها درج میکند.

همینطور میتوانید 3 نقطه اصلی بار گذاری را مشاهده کنید:

اولی رنگ مضمون‌‌دار (First meaningful paint): او‌لین رنگ مفهوم‌دار وقتی اندازه‌گیری میگردد که محتوای اصلی یک برگه قابل مشاهده میباشد. 
او‌لین تعامل (First interactive): اولی نقطه میباشد که در آن اسکریپت‌های لازم ورقه لود میشود و CPU به اندازه کافی بدون شغل میباشد تا بتواند بیشترین محل ورود استفاده کننده را رئیس نماید. 
تعامل مداوم (Consistently interactive): نقطه‌ای که در آن بیشترین منابع کانال بار گذاری گردیده‌اند و CPU برای زمان طولانی بدون شغل میباشد. 
بخش دیگر سعی، Opportunities یا این که زمان‌هاست که مورد‌های ممکن را نشان میدهد تا سرعت بار گذاری ورقه خویش را از روش باصرفه‌‌سازی برخی منابع مانند فشرده‌سازی تصاویر و متن ارتقاء دهید. 

پایانی بخش Diagnostics یا این که خصوصیت‌ها هست؛ این بخش داده ها بیشتری را درباره‌ی کارایی نشان می دهد. یکی اینها زنجیره درخواست‌ بحرانی (Critical Request Chains) میباشد که نشان میدهد چه منابعی در او‌لین رندر کاغذ ما یحتاج میباشد. ما میتوانیم بار گذاری برگه را از روش کاهش ارتفاع زنجیره، کاهش حجم دانلود منابع یا این که تأخیر در دانلود منابع غیرضروری ارتقا دهیم.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد

 


پلاگین seo وردپرس All in One بهینه سازی Pack
افزونه بعدی که سالهاست در حالا رقابت با یواست میباشد پلاگین All in One بهینه سازی Pack اسم داراست.


این افزونه شاید قویترین پلاگین بهینه سازی وردپرس نباشد ولی تمام تجهیزات یواست را دارااست و میتوان اظهار کرد گزینش میان آل این وان seo پک و یواست اضافه ذوق ای میباشد. اکثر وبمسترانی که مبتدی و تازه کار می باشند به جهت سهولت در به کارگیری از پلاگین آل این وان seo پک به کار گیری می‌نمایند. این پلاگین پس از یواست دومی پلاگین بهینه سازی وردپرس با بیشترین نصب و فعال و امتیاز مثبت ۵ ستاره میباشد. از حیث پشتیبانی و بروز بودن نیز فورا بعداز تولید تغییر و تحول در الگوریتم گوگل یا این که نشر آپ دیت تازه وردپرس، بروز می‌شود و مشکلی در به کارگیری از آن وجود ندارد. پلاگین All in One سئو Pack نیز دارنده ورژن بدون پول و تجاری میباشد.

قابلیت و امکان پلاگین بهینه سازی All in One بهینه سازی Pack
آل این وان نسبتاً تمام خصوصیت های یواست را داراست ولی در برخی قابلیتها برتر و در بعضا تجهیزات ضعیفتر فعالیت می‌نماید.
بعضا از خصوصیت های بارز پلاگین seo وردپرس AIOSEO عبارتند از :

ارسال خود کار پیام به گوگل و بینگ در چهره تغییر تحول در seo و تایپ کردن مقاله نو
سئو اتومات تیتر پست ها برای seo بهتر مطالب
لبریز کردن خود کار متاتگ های مطالب
پیکربندی جامع تر نقشه گوگل xml sitemap نسبت به یواست
دارنده نقشه xml گوگل منحصربه‌فرد فیلم و ویدیوها
سازش با گوگل amp فارغ از نیاز به پلاگین جانبی
و …
این پلاگین از سال ۲۰۰۷ تا کنون فعال میباشد و جزو قدرتمندترین پلاگین های seo وردپرس محسوب میشود. برای دانلود پلاگین آل این وان به مخزن پلاگین های وردپرس در ادرس All in One سئو Pack رجوع نمایید.

پلاگین seo وردپرس The بهینه سازی Framework
حقیقت این میباشد که پلاگین Yoast با اختلاف شایسته ترین پلاگین میباشد و آن‌گاه پلاگین All in One بهینه سازی Pack می‌تواند مطلوب باشد و البته پلاگین The سئو Framework توان کمتری نسبت به‌این پلاگین ها داراست البته سازندگان این پلاگین با به روز های سریع که می دهند دارن به نیکی روی پلاگین فعالیت می کنند البته تجهیزات بی نقص آن دو پلاگین را ندارد.

تجهیزات پلاگین The سئو Framework
اشتراک گذاری مطالب در شبکه های عمومی
خودداری از ایندکس شدن گونه بندی یا این که صفحه های خالی
ایجاد نقشه تارنما
خودداری از سرقت محتوا
امکان Structured Data
و…
این پلاگین را میتوانید از مخزن پلاگین های وردپرس در نشانی The سئو Framework دانلود و نصب فرمائید.

قویترین و شایسته ترین پلاگین seo وردپرس کدام میباشد؟
به خیال و خاطر دارم او‌لین سایتی که فعال‌ساز‌ی کردم را به وسیله پلاگین All in One سئو Pack seo و seo کردم آن دوران در انجمن وردپرس فارسی تاپیکی درباره با seo وردپرس و تارنما ساخت گردیده بود که اکثر یوزرها پیشنهادشان All in One بهینه سازی بود بعداز سپری شد یک سری سال شاید به یک دفعه ورق رجوع و برگشت! پیشرفت Yoast در یک‌سری سال اخیر بسیار زیاد بوده که اینک غریب به واقعه تمام سایتهای وردپرس فارسی (از گزاره همین کشور‌ایران تمز خودتان) از یواست به کارگیری می‌نمایند. در فیض توصیه ما نیز نصب و تهیه یواست بجای ال این وان بهینه سازی پک می باشد.

چنانچه پیرو غایت سئو وبسایت تان میباشید در آغاز با پباده سازی قالب وردپرس استاندارد و با صرفه، پوسته ای ماهر برای وبسایت پباده سازی فرمایید یا این که یک قالب وردپرس استاندارد و اورجینال تعیین نمایید بعد از آن با انجام پیکربندی وردپرس و گزینش قویترین یا این که شایسته ترین پلاگین seo وردپرس مبادرت به seo مطالب فرمائید.

پلاگین های تکمیل کننده seo وردپرس برای سود بهتر
برای seo بهتر بدون شک سفارش می‌کنم از پلاگین های seo که برای شغل های متعدد انجام میشود و دو پلاگین All in One بهینه سازی Pack و Yoast آن امور را انجام نمیدهند به کار گیری فرمایید تا seo داخلی تارنما وردپرس شما به غایت حد خویش رسد. در‌این نصیب شایسته ترین پلاگین ها را برای بهبود قسمت های گوناگون بهینه سازی تارنما معرفی می‌کنم.

 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


نهایی ترفندهای seo | اکتبر 2018
تا به اکنون یک‌سری نوشته‌ی‌علمی درباره با بهینه سازی و چگونگی بهتر کردن تارنما‌هایتان دراین مورد و شناختن آن ها در موتورهای کاوش در اختیارتان قرار داده‌ایم. در‌این مقاله نیز به معرفی نهایی راه و روش‌امور و ترفندهای بهینه سازی خوا هیم پرداخت که در مورخ 8 اکتبر یعنی 16 ماه مهر منتشر گردیده‌ میباشد. در سال 2018 حدود 12 به روز نو درباره با seo اعلام شد که برخی از آن‌ها‌را پیش از این مرور کردیم البته در صورتی می خواهید به‌روز باشید و از جامعه‌ی جهانی عقب نمانید، بی تردید تا انتهای این نوشته‌علمی یار و همدم ما بمانید.

1-بایستی استراتژی‌هایتان منظم باشند و از گذشته برای تمامی‌چیز برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و در انتها آنان‌را با جنبه‌های کلیدی بهینه سازی مخلوط فرمایید.

 سئو در مشهد

2- کلیپ هنوز هم نقشی کلیدی دارااست:
• اینک یوتیوب بعداز گوگل، پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی در عالم میباشد. آمارها نشان میدهند که حدود 1 میلیارد نفر در دنیا به طور روزمره از یوتیوب به کارگیری می‌نمایند، بدین ترتیب نباید این مخاطبان را از کف داد.
• پژوهش‌ها حاکی از این می‌باشند که 72 درصد از مردم دربین متن و فیلم، فیلم را برای تماشا تعیین می کنند. پس ابدا نباید محتوای تصویری را نادیده گرفت.
• ویدئوها تخت‌گاز در کانال‌های مجازی شیر (share) می گردند و مخاطبان بیشتری را جذب می‌نمایند. آمارها نشان داده که ویدئوهایی که به طور زنده منتشر میگردند، یک کدام از مهم ترین عوارض مردم برای کامنت گذاری در فیسبوک می باشند.
• در شرایطی که می خواهید مردم در سایت شما متوقف شوند و پاره ای در آن بچرخند، ویدیو شایسته ترین شیوه میباشد.
• یک ویدئوی خوب می بایست کوتاه، دیدنی و خلاقانه باشد و رشته‌ای دستکاری گردیده باشد.

3- جستجوهای صوتی در درحال حاضر پیشرفت می‌باشند:
• این روز ها کاوش از روش حرف کردن رو به ارتقا میباشد. این نحوه مزایای متعددی داراست مثلا مخاطبان دیگر بدون چاره به نوشتن نیستند و خوشبختانه کمپانی‌های اپل و آمازون این طریق کاوش را جهانی کرده‌اند.
• در زمینه ی چگونگی کاوش به طرز صوتی بیندیشید، به عنوان مثال آیا شما با موبایل هوشمند خویش اینگونه سخن می کنید؟ \"شایسته ترین کیم\" یا این که میگویید \"شایسته ترین دکان بستنی کجاست؟\" پس همانگونه که کاوش میکنید، محتوا ساخت فرمایید.
• در شرایطی که جستجوی صوتی داشته باشید، به مشتری‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت به عنوان مثال اشخاص کهنسال به راحتی با شما رابطه برقرار خواهند کرد، در صورتی‌که که شاید نوشتن برایشان عمل رنج باشد.
4-به سوال مخاطبانتان جواب بدهید. این مورد در طولانی بازه سبب ساخت اعتماد در میان شما و مخاطبانتان میگردد. در صورتیکه تا به درحال حاضر این عمل را نکردید، از همین اکنون استارت فرمایید، نگرش‌های دیرین را باز‌بینی کرده و مطلبی با تیتر جواب به سوال های متداول تنظیم فرمایید و به نیاز مخاطب‌ها اهمیت بدهید. در کانال‌های مجازی هم بهتر میباشد پاسخ آن ها را به لهجه محاوره و سهل وآسان بدهید و با طرح سوال‌های بحران برانگیز، آنان‌را مشتاق‌خیس فرمایید.

چطور بهتر و در وقتی طولانی‌خیس وبسایتمان را در گوگل اکران بدهیم؟
پاسخ این سوال را می‌قدرت در یک گزاره‌ی کوتاه خلاصه کرد، \"محتوا هنوز هم پاد شاه میباشد\". محتوایی که ساخت می‌نماید و چگونگی ایجاد آن نقش بسزایی در محبوبیت شما دارااست، در‌این نصیب به طور خلاصه نکاتی را برای بهتر شدن محتوایتان خوا‌هیم اعلام کرد:
• متن می بایست خوب، سرازیر و صحیح باشد.
• شما یک ربات نیستید، پس مثل ربات‌ها ننویسید.
• از کلمه ها هم معنی به کار گیری نمایید تا کلیدواژه‌های مرتبطی در گوگل را از آن خویش کرده باشید.
• گزاره‌هایی را به‌فعالیت ببرید که مردم آنان را به طور طولانی‌برهه زمانی به کارگیری می‌نمایند مثل: شایسته ترین بستنی قیفی فروشی تهران کجاست؟
• عبارت‌هایتان را خیلی ظریف گزینش نمائید.
• تمامی‌ی ما می توانیم سریع‌خیس از تایپ کردن، حرف کنیم بدین ترتیب در به کارگیری از عبارت‌های بلند شجاع باشید.
• از گویش محاوره به کارگیری فرمایید.
• از پیچیده تایپ کردن بپرهیزید.
• با مخاطب سخن نمایید.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰

Bounce Rate چیست


1 Bounce Rate چه چیزی است و تمجید کلی آن
2 دیگر معانی صحیح و نادرست Bounce rate
3 Bounce rate در گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
4 Bounce rate در وبسایت الکسا (Alexa)
5 معنا Bounce در آدرس اینترنتی مارکتینگ
Bounce Rate چه است و تمجید کلی آن
Bounce یعنی “پریدن” یا این که “جُست”، هر یک‌سری مفهوم “گزاف گویی” هم می دهد و از طرفی Rate نیز معنای “نرخ” یا این که “ترازو” میباشد.

سئو در مشهد

بدین ترتیب در پاسخ سوال Bounce Rate چه میباشد می‌قدرت به راحتی اظهار کرد معنای لغوی آن نرخ پریدن میباشد و تعریف و تمجید آن کلاً چنین میباشد:
به درصدی از کاربرانی اشاره داراست که تنها یک ورقه از وبسایت را مشاهده می‌نمایند و آن‌گاه از آن وب سایت به هر دلیلی بیرون میگردند و هر چه درصد آن کمتر باشد اساسا بهتر میباشد و به ترازو حضور هنگامی بازدید کننده در تارنما بستگی ندارد.

نرخ پریدن یکی‌از فاکتورهای مهم در seo و همچنین تجربه کاربری میباشد.

ولی این تمجید بالا بدون نقص وجود ندارد و تعریف‌و‌تمجید بدون نقص و درست Bounce rate پیرو گفته خواهد شد.

دیگر معانی صحیح و خطا Bounce rate
ولی به فارسی معناهای دیگر هم ترجمه گردیده که بعضی از آن ها به صحت و برخی هم خطا میباشد. (اما این لحاظ عبد پوریا آریافر میباشد)

دیگر معنای Bounce Rate به صورت درست می‌قدرت به نرخ فرارو گریز ، نرخ خروج ، نرخ دفع استفاده کننده و یا این که نرخ گریز استفاده کننده  اشاره نمود هر یک سری به جای نرخ از واحد سنجش هم می‌اقتدار بهره مند شد.
البته ضریب رجوع و برگشت و یا این که نرخ برگشت به لحاظ عبد یک معنای غلط میباشد که حتی‌د‌ر بعضی نوشته ی علمی های دارای اسم و رسم وبسایت‌های فارسی نیز این تعاریف نادرست مشاهده می گردد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


همینطور به حافظه داشته باشید که گذشته از آپلود تصاویر در وردپرس آنان‌را فشرده سازی فرمائید. این عمل موجب کاهش حجم تصاویر گردیده و در ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بهترین سئو کار

4. با مقداری اسکرول به سمت تحت با بخش جور ها در جهت چپ رو به رو خواهید شد. اجباری به گونه بندی مطالب وبسایت وجود ندارد، ولی افزودن یک گونه (مانند وبلاگ) خالی از لطف وجود ندارد. در‌این‌صورت‌ وردپرس نوشته های تارنما را در برگه این گونه قرار خواهد اعطا کرد.

5. در ذیل بخش گونه ها، بخشی با اسم برچسب ها موجود هست. شبیه بخش مدل ها اجباری به تعریف و تمجید برچسب وجود ندارد. ما معمولا توصیه میکنیم که بخش برچسب های وردپرس را غالبا نوایندکس (noindex) نمائید. به این دلیل که تعریف‌و‌تمجید کردن برچسب های زیاد و ایندکس گردیده آنان در گوگل غالبا سبب تولید نقص‌ محتوای تکراری میگردد.

6. بعد پاره ای اسکرول به سمت بالا فرمائید تا در بخش چپ با آیتم های نشر رو به رو گردید. در اینجا آیتم ای با تیتر پیش اکران موجود هست که شما می‌توانید قبلی از نشر به مشاهده روش اکران پست بپردازید. در شرایطی‌که چیزی مطابق با ذوق وسلیقه شما وجود ندارد، میتوانید آن را بازنویسی فرمائید.

7. در‌صورتی‌که که می خواهید فقط بخش ابتدایی متن در کاغذ وبلاگ یا این که حتی کاغذ اصلی شما به اکران دراید، می‌توانید از ابزار \"گذاشتن برچسب اضافه\" بنا شده در ویرایشگر به کار گیری فرمائید.

هم اکنون ازین به سپس به دعوا سئو و بهینه سازی نوشته ها در وردپرس خوا هیم پرداخت.

سئو مطالب در بخش پست ها
در‌این بخش به فراگیری seo مطالب تارنما در بخش نوشته های وردپرس پرداخته ایم. با ما همدم باشید.

1. با فرض بر اینکه همچنا در برگه نوشته می باشید، به سمت تحت اسکرول کرده تا به بخش Yoast بهینه سازی برسید.

در رخ عدم مشاهده این بخش از نصب درست پلاگین Yoast سئو اطمینان نتایج نمائید. در‌حالتی که همچنان با این اختلال مواجهید بر روی آیتم پیکربندی برگه در بالای کاغذ کلیک کرده و بر روی آیتم Yoast سئو تیک بزنید.

2. بر روی آیتم Edit Snippet کلیک کرده و تیتر کاغذ سفارشی خویش را در قاب سئو title قرار دهید.

در موقعیت کلی فرمت تیتر برگه باید به صورت واژه کلیدی + اسم مارک شما باشد. همینطور توجه داشته باشید که ارتفاع تیتر برگه دربین 40 تا 65 کاراکتر باشد.

3. همانگونه که احتمالا حدس زدید بخش Meta description یگانه متا دیسکریپشن میباشد.

استعمال از عبارات کلیدی در متا دیسکرپشن اگرچه ضروری وجود ندارد، ولی می‌تواند در اکران بهتر مقاله در حاصل کاوش اثر گذار باشد. گوگل به طور واضح اعلام نموده است که متا دیسکریپشن در درجه بندی صفحه های چندان اهمیت ندارد، البته این بیانیه به این معنا وجود ندارد که متا دیسکریپشن نمی تواند در کلیک یوزرها تاثیر گذار باشد. به همین عامل متا دیسکریپشن صفحه ها را به طور جذابی بنویسید و ارتفاع آن را فی مابین 50 تا 156 کاراکتر نگهداری نمایید.

4. در بخش اسم می‌توانید URL کاغذ را با تغییراتی مواجه فرمایید. وردپرس به طور پیشفرض تیتر کاغذ را در نامک قرار می‌دهد. اگرچه این مورد، تکان بدی وجود ندارد، ولی شاید بتوانید از نامک بهتری نیز سود ببرید.

یکسری تکنیک در حوزه سئو URL مطرح گردیده اند، ولی انجام آن ها ضرورتا بر روی سکو وب سایت تاثیری نمی گذارد. در موقعیت کلی فقط اعتنا داشته باشد که URL کاغذ مطابق با محتوای آن باشد.
 

  • ati alipour
  • ۰
  • ۰


تاثیر محتوا در بهینه سازی - نقش و قیمت محتوا در seo چه می باشد؟
آیا می دانید که بهینه سازی با محتوا مقدمه گردیده و با محتوا نیز ادامه می‌یابد؟ ولی با این وجود متاسفانه اکثری از پروژه های seo بر مبانی محتوا وجود ندارد.

سئو سایت در مشهد

seo نویسی چه میباشد؟
خواسته از seo نویسی تایپ کردن محتوا به سیرتکامل ایست که قابلیت و امکان کسب مرتبه در کلمه ها کلیدی دارای ربط را داشته باشد. شما از این عبارات کلیدی به صورت همگانی در تیتر برگه و بدنه متن محتوا به کار گیری مینمایید. همینطور در جاهای دیگری نیز می اقتدار از این عبارات کلیدی استفاده نمود. به طور ایده آل یک محتوا باید به طور طبیعی برای این لغات کلیدی seo شود.

پیشین از آنکه با به کار گیری از ایجاد محتوا در سوی ارتقاء تارنما قدم بردارید، بایست بدانید که:

seo نویسی چه چیزی است؟
چه گونه محتوایی را در پست های وب لاگ وب سایت می‌تواند منتشر نمائید؟
استراتژی بلند دوران شما در محتوا نویسی چه چیزی است؟
درین بخش ما قصد داریم که به جنبه های متفاوت محتوا نویسی برای کسب درجه فراتر نگاهی بیندازیم. اگرچه تنها محتوا تمامی چیز seo وجود ندارد، ولی به جرئت میتوان اظهار‌کرد که محتوا مهم ترین تاثیر را در کسب سکو دارااست. در‌صورتی‌که محتوایی وجود نداشته باشد، برگه ای نیز برای کسب مرتبه وجود نخواهد داشت.

همانند توضیحات بالا برای بهینه سازی نویسی می بایست گام های تحت را بردارید:

از وجود واژه کلیدی در تیتر کاغذ اطمینان نتایج فرمایید.
از واژه و کلمه کلیدی و عبارت مربوط به آن در متن محتوا به طور دور از هم ای استعمال نمائید.
از لغات کلیدی و عبارت شبیه با آن در تگ های هدر H1، H2 یا این که H3 به کارگیری فرمائید تا بر روی آن ها تاکید بیشتری شود.
از عبارات کلیدی تحت عنوان انکرتکست برای پیوند دادن به محتوا در دیگر صفحه های وبسایت استفاه فرمایید.
این نکات جزیی از بهینه سازی داخلی تارنما محسوب میشوند. این نکات به تنهایی موجب ارتقا مرتبه محتوا در نتیجه ها گوگل نمی گردند، البته نقشی هر یک‌سری کوچک در بهینه سازی بازی مینمایند. کیفیت محتوا و واحد سنجش رابطه آن با عبارت آیتم کاوش نقشی اساسی در جایگاه آخری صفحه های وب سایت دارا‌هستند. محتوای سوای کیفیت لازم، شانسی برای کسب درجه ندارد. در واقع کیفیت محتوا بیشترین بها را در seo داراست.

در کنار کیفیت محتوا، فرمت ارائه آن نیز از اهمیت خاصی شامل است. الگوریتم های گوگل به طوری پباده سازی گردیده اند که در بخش هایی از کاغذ به‌دنبال مهم‌ترین عبارات میشوند.
 

  • ati alipour