مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


همینطور به حافظه داشته باشید که گذشته از آپلود تصاویر در وردپرس آنان‌را فشرده سازی فرمائید. این عمل موجب کاهش حجم تصاویر گردیده و در ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

بهترین سئو کار

4. با مقداری اسکرول به سمت تحت با بخش جور ها در جهت چپ رو به رو خواهید شد. اجباری به گونه بندی مطالب وبسایت وجود ندارد، ولی افزودن یک گونه (مانند وبلاگ) خالی از لطف وجود ندارد. در‌این‌صورت‌ وردپرس نوشته های تارنما را در برگه این گونه قرار خواهد اعطا کرد.

5. در ذیل بخش گونه ها، بخشی با اسم برچسب ها موجود هست. شبیه بخش مدل ها اجباری به تعریف و تمجید برچسب وجود ندارد. ما معمولا توصیه میکنیم که بخش برچسب های وردپرس را غالبا نوایندکس (noindex) نمائید. به این دلیل که تعریف‌و‌تمجید کردن برچسب های زیاد و ایندکس گردیده آنان در گوگل غالبا سبب تولید نقص‌ محتوای تکراری میگردد.

6. بعد پاره ای اسکرول به سمت بالا فرمائید تا در بخش چپ با آیتم های نشر رو به رو گردید. در اینجا آیتم ای با تیتر پیش اکران موجود هست که شما می‌توانید قبلی از نشر به مشاهده روش اکران پست بپردازید. در شرایطی‌که چیزی مطابق با ذوق وسلیقه شما وجود ندارد، میتوانید آن را بازنویسی فرمائید.

7. در‌صورتی‌که که می خواهید فقط بخش ابتدایی متن در کاغذ وبلاگ یا این که حتی کاغذ اصلی شما به اکران دراید، می‌توانید از ابزار \"گذاشتن برچسب اضافه\" بنا شده در ویرایشگر به کار گیری فرمائید.

هم اکنون ازین به سپس به دعوا سئو و بهینه سازی نوشته ها در وردپرس خوا هیم پرداخت.

سئو مطالب در بخش پست ها
در‌این بخش به فراگیری seo مطالب تارنما در بخش نوشته های وردپرس پرداخته ایم. با ما همدم باشید.

1. با فرض بر اینکه همچنا در برگه نوشته می باشید، به سمت تحت اسکرول کرده تا به بخش Yoast بهینه سازی برسید.

در رخ عدم مشاهده این بخش از نصب درست پلاگین Yoast سئو اطمینان نتایج نمائید. در‌حالتی که همچنان با این اختلال مواجهید بر روی آیتم پیکربندی برگه در بالای کاغذ کلیک کرده و بر روی آیتم Yoast سئو تیک بزنید.

2. بر روی آیتم Edit Snippet کلیک کرده و تیتر کاغذ سفارشی خویش را در قاب سئو title قرار دهید.

در موقعیت کلی فرمت تیتر برگه باید به صورت واژه کلیدی + اسم مارک شما باشد. همینطور توجه داشته باشید که ارتفاع تیتر برگه دربین 40 تا 65 کاراکتر باشد.

3. همانگونه که احتمالا حدس زدید بخش Meta description یگانه متا دیسکریپشن میباشد.

استعمال از عبارات کلیدی در متا دیسکرپشن اگرچه ضروری وجود ندارد، ولی می‌تواند در اکران بهتر مقاله در حاصل کاوش اثر گذار باشد. گوگل به طور واضح اعلام نموده است که متا دیسکریپشن در درجه بندی صفحه های چندان اهمیت ندارد، البته این بیانیه به این معنا وجود ندارد که متا دیسکریپشن نمی تواند در کلیک یوزرها تاثیر گذار باشد. به همین عامل متا دیسکریپشن صفحه ها را به طور جذابی بنویسید و ارتفاع آن را فی مابین 50 تا 156 کاراکتر نگهداری نمایید.

4. در بخش اسم می‌توانید URL کاغذ را با تغییراتی مواجه فرمایید. وردپرس به طور پیشفرض تیتر کاغذ را در نامک قرار می‌دهد. اگرچه این مورد، تکان بدی وجود ندارد، ولی شاید بتوانید از نامک بهتری نیز سود ببرید.

یکسری تکنیک در حوزه سئو URL مطرح گردیده اند، ولی انجام آن ها ضرورتا بر روی سکو وب سایت تاثیری نمی گذارد. در موقعیت کلی فقط اعتنا داشته باشد که URL کاغذ مطابق با محتوای آن باشد.
 

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی