مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


برای این که در دنیای مجازی چشم گردید به بهینه سازی نیاز دارید. مهارتی که منجر می گردد تارنما‌تان در شیت نتیجه ها موتورهای کاوش درجه بالایی کسب نماید  سئو در مشهد  و بیشتر در معرض روءیت کرد یوزرها قرار گیرد. seo کلاه خاکستری ، یکی‌از شیوه‌های با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محسوب میباشد که محبوبیت خاصی فی مابین سئوکارهای رشته‌ای داراست. در پی به آنالیز جزئیات این نوع بهینه سازی میپردازیم.

seo کلاه خاکستری  Gray Hat سئو چه چیزی است؟
چنان که میدانید بهینه سازی کلاه سیاه تقلب در خصوص قانون ها گوگل میباشد و بهینه سازی کلاه سپید رعایت این قانون ها، به این ترتیب از همین اسم‌ها می‌قدرت فهمید seo کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو طریق میباشد. بهینه سازی کلاه خاکستری روشی میباشد که در آن برخی از مقررات گوگل رعایت میگردند و بعضا دیگر خیر. در واقعیت این طرز گوگل را طوری که متوجه نشود به دور میزنند! به همین جهت این شیوه بیشتر به وسیله سئوکارهای رشته‌ای انجام می‌گردد. در حالتی که اشخاص غیر رشته‌ای این فعالیت را انجام دهند، نمی‌توانند از مجازات گوگل فراروگریز نمایند.

بیشتر بخوانید :  گوگل پنالتی google penalty و گونه های آن
ترفندهای seo کلاه خاکستری
ترفندهای اکثری برای بهینه سازی کلاه خاکستری وجود داراست که درپی به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی گردیده متعددی وجود دارا‌هستند که می توانید آن‌ها‌را خریداری فرمایید، اما بایستی در حیث داشته باشید که مطالب جانور درین دامنه‌ها با مطالب تارنما شما دارای ربط باشند. همینطور می بایست تحقیق فرمائید که‌این دامنه‌ها پیش از این از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

پس از ارزیابی این مورد ها، لغت ها کلیدی وب سایت خویش در مطالب آنان پیدا فرمائید و به وب سایت خویش پیوند دهید.  حتی میتوانید مطالب جدیدی درین وبسایت‌ها بنویسید و با استعمال از لغات کلیدی دارای ارتباط به تارنما خویش پیوند دهید.

تولید اکانت کانال‌های اجتماعی

در‌این طریق در کانال‌های اجتماعی مانند رخ بوک، توئیتر، لینکدین و … تعدادی اکانت جعلی می‌سازید و آن‌گاه تحت عنوان عمل در‌این کانال‌ها به وب سایت خویش پیوند می‌دهید.

پباده سازی دوباره وبسایت

یکی‌از دیگر از ترفندهای seo کلاه خاکستری پباده سازی دوباره تارنما میباشد. با پباده سازی دوباره وبسایت ناچار به تغییر‌و تحول کدها و اوامر خواهید شد و این تغییرات سبب میگردد گوگل آن ها را تحت عنوان محتوای تازه شناسایی نماید و قیمت جدیدی برای آنان قائل گردد.

کامنت گذاشتن

مراد تایپ کردن ایده ها خویش در دیگر وبسایت‌ها میباشد. با انجام این عمل میتوانید به تارنما خویش لینک و پیوند دهید این فعالیت به گذر زمان دوران از جانب گوگل جریمه به همدم خواهد داشت. به ویژه وقتی که مدیریت وبسایت کامنت‌ها را اسپم اعلام نماید. طریق دیگر کامنت‌گذاری قادر است کمپانی در انجمن‌ها یا این که فروم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید :  پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
لینک و پیوند‌های charity

درین نوع پیوند‌ها، یکسری خیریه را گزینش می کنید و پولی را با تیتر یاری مالی به آنها پرداخت میکنید. در زمینه‌ی آن خیریه ، در تارنما خویش مطلبی می‌نویسید و به وب سایت آنها لینک و پیوند می‌دهید و در انتها می خواهید که آنان هم به شما بک پیوند دهند.

طرق دیگری هم برای seo کلاه خاکستری وجود داراست. از جمله پرداخت هزینه به افرادی که حاضر می‌باشند مقاله ها انتقادی روی وبسایت شما بنویسند یا این که خرید بک لینک و پیوند، راه و روش دیگری میباشد که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر وب سایت ها، از آنان می خواهید که برای شما در تارنما خودشان لینک و پیوند‌سازی نمایند.

مواقعی که گفته شد، صرفا برخی از ترفندهای رایج seo کلاه خاکستری میباشد. این فعالیت بسیار حساس و پیچیده میباشد و به راحتی نمی‌اقتدار آن را انجام بخشید. بهتر میباشد seo وبسایت خویش را به اشخاص کارشناس بسپارید یا این که طریق‌های کلاه سپید را بیاموزید و در انتظار باشید وب سایت از شیوه طبیعی پیشرفت نماید.
 

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی