مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


ساختار یو آر ال های وبسایت را بهبود ببخشید
یو آر ال های قابل شعور، سئو در مشهد  محتوای برگه را آسانتر منتقل می نمایند
تولید پوشه ها و دسته بندی های قابل فهم و شعور خیر فقط سبب منظم خیس شدن تارنما میگردد، بلکه موجب میگردد که موتور های کاوش نیز محتوای وبسیات را بهتر پالایش نمایند. این عمل همینطور سبب ساز می‌شود که یوزرها شل خیس به صفحه ها تارنما شما پیوند دهند. همینطور یوزرها نیز از دیدن نشانی هایی که معمولا بسیار طولانی می‌باشند و کارکترهای قابل فهمی ندارند، در گیر ترس میشوند. در موقعیت کلی یو آر آل های مطلوب نقش حیاتی در seo تارنما دارا هستند. برای آآگاهی از تمجید بهینه سازی سفارش میکنیم که مقاله بهینه سازی چه است را مطالعه فرمایید.


(یو آر ال تارنما مثال با کارکترهای نا مربوط که ممکن میباشد مخاطب را به دردسر بندازد)

اینچنین یو آر ال هایی سبب میشود که یوزرها نتوانند آن را به خیال و خاطر بسپارند و یا این که در هنگام اسکن کردن آن در مکان دیگر مبتلا نقص‌ شوند و به خیال طولانی بودن، آن پیوند کاملا اسکن نشود. این مورد در رابطه یو آر ال هایی که کاراکترهای مبهم دارا هستند بیشتر صحت می نماید. همینطور ممکن میباشد یوزرها لینک و پیوند ها را به طور انکر تکست (Anchor Text) به عمل ببرند. در چنین مواردی در‌صورتی‌که نشانی ورقه از لغات قابل ادراک و دارای ارتباط درآن مصرف شده باشد، دیگر یوزرها و موتور های کاوش عشق بیشتری به‌این صفحه ها نشان خواهند اعطا کرد.


(کلمه ها هایلایت گردیده بالا می‌توانند پیش از کلیک مخاطب به وی داده ها کافی در رابطه شیت را بدهند)

یو آر ال ها در نتیجه ها کاوش اکران داده میشوند
به خیال و خاطر داشته باشتید که یو آر ال ها در حاصل کاوش و ذیل اسنیپت ها اکران داده میگردند. همانند تیتر و اسنیپت، کلمه ها جان دار در یو آر ال ها نیز در شکل تشابه با عبارت کاوش گردیده، به طور قطور و پررنگ خیس در می‌آیند. طبیعیست که در شکل به کار گیری از عبارات مطلوب و دارای ربط در نشانی صفحه های نسبت به به کار گیری از کاراکترهای بی ربط و اعداد، بخت بیشتری در اکران در نتیجه ها کاوش دارا‌هستند.


(استفاده کننده واژه و کلمه baseball cards را کاوش می نماید و این واژه در نشانی ورقه ذیل اسنیپت، پررنگ نشان داده می شود)

گوگل در پالایش و نظارت هرگونه یو آر ال پیچیده ای بسیار تواناست و از این لحاظ نگرانی برای شما نبایست وجود داشته باشد. البته استعمال از یو آر ال های معمولی و قابل شعور میتواند برای یوزرها و موتور های کاوش امداد هم اکنون باشد. ممکن میباشد شما پس از تلاوت این مقاله استارت به تغییر و تحول یو آر ال های صفحه های خویش بکنید و گوگل نیز با این آیتم مشکلی نخواهد داشت. البته در لحاظ داشته باشید که‌این یک عمل تخصصی میباشد و نیاز به مهارت های خاص خویش را دارااست. پس پیش از انجام این فعالیت مطالعات مایحتاج را انجام دهید.

فرهنگ و تمدن معانی کلمات
خزیدن چه میباشد: به فعالیت پایش سایت ها به وسیله ربات های قابل انعطاف افزاری کاوشگر برای ایندکس کردن صفحه های گفته میشود.

ریدایرکت 301 چه چیزی است: یک کد موقعیت HTTP میباشد که سبب میگردد استفاده کننده از یک نشانی به طور خود کار به نشانی دیگری هدایت گردد

پارامتر (Parameter) چه چیزی است: به دیتایی گفته میگردد که در یو آر ال وجود داراست و برای اشاره به کردار تارنما به عمل گرفته می‌گردد.

ساب دو‌مین (Subdomain) چه است: یک نوع دامین میباشد که تحت تیم یک دامین اساسی هست و برای اشاره به سختی کوچکتری از دامین اساسی استعمال میگردد.

آی دی (ID) چه می‌باشد: به دیتایی که برای شناسایی یا این که رئیس خلق و خوی کاربری که اکنون در حالا استعمال از منابع سیستم است گفته میگردد.

دیرکتوری ریشه (Root Directory) چه میباشد: به دیرکتوری گفته میگردد که در بالاترین سطح ساختار درختی یک تارنما وجود دارااست.

نکات
از لغت ها در یو آر ال به کار گیری فرمائید
یو آر ال هایی که دارنده لغات مربوط به محتوای کاغذ می باشند بسیار دلچسب خیس از دیگر یو آر ال ها می‌باشند و یوزرها آنان‌را بهتر به ذهن می سپارند و از احتمال بیشتری برخوردارند تا در صفحه ها دیگر پیوند داده شوند.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

به کار گیری از یو آر ال های طولانی به یار پارامتر ها و آی دی های غیر ضروری
گزینش اسامی پیشفرض در یو آر ال ها
به کار گیری از لغت ها تکراری در یو ار ال ها
از یک ساختار دیرکتوری معمولی به کارگیری فرمایید
از ساختار دیرکتوری به کارگیری فرمایید که به محتوای شما نظم میبخشد و به یوزرها یاری می نماید که بدانند در هر لحظه، در کجای وبسایت می باشند و به طوری آن را پباده سازی نمائید که به محتوای به عبارتی کاغذ اشاره داشته باشد.

از انجام موردها ذیل بپرهیزید:

استعمال از ساختار های تو در تو در یو آر ال مانند “Dir1/Dir2/Dir3/Dir4/Dir5/Dir6/Page.Html…/”
به کار گیری از اسم هایی که ارتباطی با محتوای کاغذ ندارند
از یک یو آر ال یکتا برای هر کدام از صفحه های تارنما به کارگیری نمائید
برای دوری از لینک و پیوند گزاری های مختلف یوزرها به یک مقاله بخصوص و بالا نگه داشتن بها هر برگه، از ساخت‌و‌ساز نشانی های گوناگون برای یک برگه جلوگیری فرمائید. در‌حالتی که احیانا متوجه شدید که یوزرها از نشانی های مختلف چهت نیل به یک برگه به کار گیری میکنند، در این حالت ریدایرکت 301 همگی نشانی ها به یک نشانی معین، میتواند آیتم خیر برای رفع این اختلال باشد. هم چنین در هنگام بروز این ایراد و در حالتی که که کارکشته به ریدایرکت نشانی ها نیستید میتوانید از سیستم یو آر ال های کانونیکال به کار گیری فرمائید.

  • ۹۹/۱۰/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی