مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰


ما در‌این پست قصد داریم خصوصیت های محتوای بهینه سازی گردیده سئو در مشهد  و فاکتور های seo محتوا را به لهجه معمولی محاسبه کنیم.فارغ از پیچیدگی خاصی seo کردن مقاله را سرویس شما ارائه نماییم.ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا مستلزم آنالیز و مطالعه میباشد البته بایستی در آغاز آنالیز کنیم seo مقاله برای گوگل انجام میشود یا این که برای استفاده کننده؟

در پی با کشور‌ایران تبلیغ همدم باشید تا نکات اصولی بهینه سازی متن و محتوا را با هم مطالعه کنیم.


بهینه سازی content feature

ایجاد محتوا برای گوگل یا این که مخاطب؟
چرا نخست از این مقوله آغاز کردیم؟به این دلیل‌که معمولا یک دو راهی برای بهینه سازی کاران بوده میباشد و آفریننده محتوا مدام با این پرسش روبرو میگردد که کدام را در حق تقدم قرار دهد.گوگل یا این که استفاده کننده؟جواب به‌این پرسش زیاد هم طاقت فرسا وجود ندارد شما بایستی به صورتی هوشمندانه مبادرت به ساخت محتوای کیفیت عالی فرمایید که هم مخاطب آزرده خیال نشود و هم گوگل در حاصل جست و جو شما‌را در موضع خیر و خوبی قرار دهد.

الگوریتم های گوگل معمولا به طرزی دشوار گیرانه برای وب سایت ها اعمال می‌شوند و دست شمارا برای آزادی فعالیت می بندد.ولی با آشنایی خصوصیت های محتوای بهینه سازی گردیده می توان به راحتی با یک تیر رو نشان را مقصود گرفت.

فاکتور های seo مقاله
دوستان گرامی اعتنا داشته باشید گزینه مشاجره ما درین نصیب تنها seo کردن مقاله و خویش متن میباشد.به این دلیل‌که بهینه سازی داخلی و فرنگی وبسایت شما موضوع به طور کامل جداگانه میباشد و در یک مقاله کوتاه گنجانده نمیشود.

و مورد دیگر تعیین لغت ها کلیدی مطلوب و مترادف و هم معنی های آن میباشد که نیاز به کمی تحقیق و هوشمندی داراست گشوده هم دارای ربط به seo کردن مقاله و سئو برای گوگل وجود ندارد و بایستی رقبا و واحد سنجش توان و اعتبار تارنما خودتون را برای گزینش کلمه و واژه کلیدی در حیث بگیرید

بهینه سازی content feature

۱-واژه و کلمه کلیدی در تیتر مقاله وجود داشته باشد.
از ابتدایی ترین نکات و مهم‌ترین آنها قرار دادن کلمه و واژه کلیدی در تیتر مقاله شماست.چرا‌که تیتر مقاله که معمولابا تگ h1شناخته می‌گردد جزو او‌لین نظارت های خزنده های گوگل برای فهمیدن به مراد و محتوای برگه تارنما شماست.پس در لحاظ داشته باشید یک محتوای بهینه سازی گردیده مطلقا دارنده واژه و کلمه کلیدی مهم یا این که کانونی در تیتر میباشد و چه بهتر که در اولِ آن باشد.

۲-برای بهینه سازی کردن مقاله از تگ ها به صحت به کارگیری نمائید
تگ های h1 –h6 برای به کار گیری هرچه بهتر و سئو مقاله برای گوگل و استفاده کننده میباشد که هم موجب خوشگل خیس شدن مقاله شما می گردد و هم نشان دهنده ی اهمیت قسمت های متعدد و تفهیم آن به خزنده های گوگل میباشد.توجه فرمایید که با به عبارتی ترتیب ۱ تا ۶ از آنان به کار گیری فرمایید و ولی محدودیت هایی هم وجود دارااست.

به صورت نمونه تگ h1 یک توشه تگ h2 تا آبادی توشه و ما بقی هم محدودیت خاصی ندارند و معمولا هم تا h3 درون محتوا به کارگیری میشود.

بهینه سازی content feature

۳-تعداد لغات یکی بارز ترین فاکتور های seo محتوا میباشد
دوستانی را چشم ام که می بایست نشر مطالب ۲۰۰ یا این که ۳۰۰ کلمه و واژه ای و به طور به طور کامل خلاصه وار البته به کار گیری بیشتراز حد از لغات کلیدی قصد در فریب الگوریتم گوگل را دارا‌هستند البته این اشتباهی محض میباشد.تعداد لغات را بدون شوخی بگیرید البته زیاده روی نکنید زیرا ممکن میباشد یوزرها خویش را نیز با شاخ و برگ دادن بیش تر از حد به مقاله از دست بدهید.

۴-چگالی لغت ها کلیدی برای ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب ضروری میباشد.
چگالی لغات کلیدی که با عبارت keyword dencity در پلاگین ها با آن روبرو می شویم نشان می‌دهد که شما به نسبت تعداد کلمه ها تمام متن تا چه حد از لغات کلیدی استعمال کردید.حد معمول آن ۱ تا ۳ درصد میباشد ولی بیشتراز آن سبب ساز به جریمه شدن شما شود.اعتنا فرمایید ایجاد محتوا برای استفاده کننده انجام میگردد خیر تنها ربات های خزنده گوگل
 

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی