مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

داشتن تیم ابزارهایی که بتوانید داده ها ، محتوا و بازاریابی دیجیتال را رئیس فرمایید ، حتمی میباشد . فارغ از داشتن ابزار نمی توانید استراتژی صحت برای جذب مشتری انگیزه و پرسونای مخاطب و باصرفه سازی نرخ تبدیل و اکثری دیگر از معیارهای واجب دیجیتال مارکتینگ داشته باشید . 


خوشبختانه ابزار و سرویس ها مجانی زیادی برای امداد به تلاشهای دیجیتال مارکتینگ وجود داراست . در ادامه به معرفی 10 ابزار مجانی برای دیجیتال مارکتینگ می پردازیم . 

سئو در مشهد

1- 

گوگل آنالیتیکس Google Analytics - با امداد این ابزار می توانید تمامی چیز را در وب وب سایت خود پیگیری کنید . گوگل آنالیتیکس" Google Analytics" او‌لین چیزی هست باید از آن به کار گیری فرمایید . 


گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی راجع به این که چطور یوزرها شما را پیدا کرده اند ، چه صفحاتی را بازدید کرده اند ، از کدام صفحه های از سایت خارج گردیده اند و چه بازه وقتی را در سایت سپری کرده اند و تعداد یوزرها جدید در پیش‌رو کاربرانی که مجدد به اینترنت وب سایت شما بازگشته اند و . . . به شما می دهد . وقتی راجع به آن اندیشه نمائید اطلاعاتی که به بدون‌پول در اختیار شما قرار می دهد ، اعتقاد نکردنی می باشد . 


پس چنانچه تا کنون کد گوگل آنالیتیکس را به تارنما خود اضافه نکرده اید ، همین شرایط فعلی دست بکار شده و این کار را انجام دهید . 




بقیه ابزارهای رایگان گوگل برای سئو تارنما را ملاحظه کنید . 


2- 

keyword planner ابزاری مجانی برای تعیین بها لغات با اهمیت . 


علی رغم تغییرات اخیر این ابزار کماکان یک عدد از ابزارهای کاربردی جستجو کلمه ها کلیدی میباشد . البته keyword planner بصورت فنی برای adwords طراحی گردیده ، اما برای هدف ها سئو نیز مناسب می باشد . 


این ابزار مفید ترافیک کلمه ها مهم و همینطور تخمین رقابت روی آنها را به شما سناریو می دهد . این به شناسایی حجم رقابت و باصرفه سازی صفحه ها برای کسب سکو خوبتر امداد می کند . 


برای اطلاع عمده در قضیه نقش کلمه ها حساس در سئو کلیک فرمائید . 


3- 

Peek بصورت بدون پول وبسایت شما را مسئله تحلیل قرار می دهد . برای نتایج بخش اعظم می توانید آزمون هایی که دوست دارید ، خریداری نمائید . 


آزمایش 

کاربر بخش دارای اهمیت هر استراتژی دیجیتال هست و این راهی است برای محاسبه اینکه آیا آنچه انجام می دهید حقیقتا عمل می کند یا نه ؟ 

آیا 

بنر نو شما ، نظر مخاطب را جلب می کند؟ فهم و شعور ساختار منو بی آلایش می باشد؟ آیا کار شما در کانال های اجتماعی حقیقتا نرخ تبدیل را افزایش می دهد ؟ 

جواب به این سوال ها سوای صرف هزینه و آزمایش کنندگان دوچندان خلل میباشد . خوشبختانه UserTesting .com یک خدمت بی مثل می باشد که Peek آن را ارائه می دهد .هر ماه 3 امتیاز بدون‌پول 5 دقیقه ای به شما می دهد .براحتی URL تارنما خویش را وارد فرمائید و Peek آزمایش کننده تصادفی برای شما ارسال می کند . 


اما این ابزار لهجه پارسی را ساپورت نمی نماید و در شرای تارنما دو زبانه دارید می توانید از آن سود مند گردید . 

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی