مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

پیوند بیلدینگ

پیوند بیلدینگ بخشی از سئوی فرنگی می باشد که انگیزه آن تصاحب کردن لینک و پیوند از وبسایت‌های دیگر به تارنما شما می‌باشد و امروزه محتوا نقشی حساس را در این پروسه ایفا می‌کند . لینک و پیوند بیلدینگ یکی از تاکتیک‌هایی است که برای بهینه‌سازی موتور کاوش (SEO) قضیه استفاده قرار می‌گیرد و عامل این که شما می بایست لینک و پیوند بگیرید این حقیقت است که موتورهای جستجو پیوند به یک وب سایت را به تیتر رأی اعتماد درک می نمایند . لینک‌سازی یک مراحل اختلال و وقت گیر میباشد چون تمام لینک‌های تولید شده مؤثر نیستند و یک لینک از یک تارنما معتبر تأثیر بیشتری بر روی نتایج کاوش نسبت به یک لینک و پیوند از یک تارنما جدید ایجاد شده، دارد؛ ولی لینک‌های با کیفیت مشکل به دست می‌آیند . این مطلب آموزش پیوند بیلدینگ و شیوه لینک سازی با کیفیت را بیان خواهد کرد . 

سئو در مشهد



آموزش 

پیوند بیلدینگ 



به یاد داشته باشید پیوند بیلدینگ در دستیابی به سکو های بالا در جستجوی طبیعی واجب است . 


چرا 

پیوند بیلدینگ کلیدی است؟ لینک بیلدینگ به این عامل دارای اهمیت میباشد که فاکتور حساس در چگونگی رتبه‌بندی صفحات اینترنت در گوگل میباشد . گوگل در تارنما خویش می‌نویسد: «به طور کلی، وبمستران می توانند رتبه سایت خود را به وسیله ارتقا تعداد لینک و پیوند دادن سایت‌هایی کیفیت خوب بالا به صفحات خود، بهبود بخشند» . در هنگام شناسایی وبسایت‌ها به وسیله موتورهای جستجو، خزنده‌ها محتوای آن صفحه های را استخراج و به ایندکس خویش اضافه مینمایند . از این رو آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا کاغذ ذی‌ربط کیفیت اضطراری را برای رتبه‌بندی عبارات اصلی مسئله هدفش داراست یا این که نه؟ در این زمان، صرفا موتورهای جستجو به محتوای برگه دقت نمی‌کنند؛ بلکه تعداد لینک‌های اشاره گردیده به سایت و کیفیت این لینک‌ها برایشان اهمیت دارااست . به طور کلی، هر چه تعداد لینک‌های شما در وبسایت‌هایی با اعتبار بالا بخش اعظم باشد، سکو وبسایت شما در نتایج جستجو فراتر خواهد بود . ولی لازم به ذکر است که لینک‌ بیلدینگ عمل راحتی نمی باشد و فقط داشتن تعداد زیادی بک لینک و پیوند به معنای پیروزی کسب و کار شما نخواهد بود . همانطور که ذکر شد در این راستا دست اندرکاران متعددی مانند اعتبار و پیج رنک وبسایت‌های بک پیوند دهنده، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت، نوفالو بودن بک‌لینک‌ها و غیره در فرآیند پیوند سازی وب سایت شما تأثیر خواهد گذاشت . بنابراین برای رسیدن به جایگاه بالا در کاوش نباید به بک‌لینک‌ها اکتفا کرد . 

برای توضیحات بیشتر، این منابع را دنبال کنید: 


قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل امتیاز 

پیج رنک چه گونه محاسبه می‌شود؟ (ویدئو) راه 

صحیح ارتقاء پیج رنک سایت (ویدئو) چه‌گونه 

از وبسایت‌های دیگر برای تارنما خویش پیوند بگیریم؟ چند از استراتژی‌های پیوند بیلدینگ وجود دارااست که می توانید برای دریافت کردن لینک و پیوند از وبسایت‌های فرنگی برای وب سایت خود قضیه استعمال قرار دهید که در ادامه به آنها می‌پردازیم . 

تولید و ارتقای محتوا: ساخت محتوای باکیفیت منجر می گردد وبسایت‌های معتبر حاضر شوند به وب سایت شما لینک دهند . براین اساس داشتن بک لینک از یک سایت معتبر نسبت به تعدادی لینک از وبسایت‌های نامعتبر ارزش متعددی را خواهد داشت . 

ارسال محتوا: مقالات خویش در رسانه‌های اجتماعی از گزاره گوگل پلاس، فیسبوک و غیره ارسال نمائید . سایت خود را در دایرکتوری‌های بزرگ تصویب کنید، ویدئوهای خویش را یوتیوب، آپارات و غیره نشر دهید . 

نظرات و یادداشت‌ها: محصول، سرویس ها یا این که وبسایت خویش را در پیش‌روی وبلاگ‌نویسان بانفوذ قرار دهید . 

اطلاعات 

بیشتر: به چه شکل بک پیوند بگیریم؟ 



اکثر 

بخوانید : سئو داخلی چه چیزی است و مشتمل بر چه مواردی می شود؟ 

راهکار 

لینک و پیوند بیلدینگ 



نکات 

و شرایطی که باید در پیوند بیلدینگ رعایت کرد راهکار پیوند بیلدینگ یک عدد از مهم ترین بخش‌های فعالیت سئو می‌باشد . 

برای کسب جایگاه عالی یک صفحه وب چندین فاکتور اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: 

1- 

انکر تکست : انکر تکست‌ها یک عدد از فاکتورهای دارای اهمیت در لینک و پیوند بیلدینگ هستند و از روش اینها موتورها کاوش گر محتوای پیوند را متوجه می‌شوند . لینک‌های مناسب به وب سایت می توانند سبب ساز بهبود رده وبسایت شما در گوگل شوند؛ به تیتر نمونه، در لحاظ دارید لینکی را در وب سایت دیگر ساخت کنید و از این رو از انکر تکستی استعمال فرمایید که به عنوان واژه حساس شما می باشد . در فیض پس از ساخت این لینک برای وبسایت خود، وقتی خزنده‌ها به سراغ این تارنما آمده، پیوند را برای تارنما شما با به کارگیری از این واژه و کلمه با اهمیت می‌یابند و بدین ترتیب منجر بهبود نتیجه خوبتر وبسایت شما در مسئله این واژه حساس خواهد شد . اما به کارگیری از انکر تکست‌ها همانطور که میتوانند سبب ساز بهبود درجه شما شوند، درصورتی که دانش و تجربه کافی در به کار گیری از آنها را نداشته باشید می توانند آسیب‌های بدون شوخی به تارنما تان وارد فرمایید . به این ادله که با آپ تو دیت تازه گوگل به نام پنگوئن، سختگیری بر روی اینها بخش اعظم گردیده و در فیس به کار گیری بیش از حد از یک تیتر می تواند سبب جراحت به سایت شوند . براین اساس در هنگام لینک‌سازی مطلقا انکر تکست (anchor text) متنوعی را برای لینک‌های خود وارد کنید تا گوگل لینک و پیوند سازی را غیر ارگانیک در نظر نگیرد . 

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی