مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

گوگل در جدیدترین آپدیتش اهمیت فراوان بالایی به ویدیوها و تصاویر داده هست و مشاهده‌ی ویدیوها و کلیک بر روی عکس‌ها یا بزرگ نمایی آنان یک روی داد فعال در تارنما محسوب می گردد و گوگل آنالیتیکس هم این الگوریتم را پیاده ‌سازی کرده است . یعنی هم میزان بازه زمانی حضور در وبسایت را ارتقا می دهند و نیز بانس ریت یا نرخ پرش را کاهش می دهند . چیزی که اغلب سئوکارها فراموش می‌نمایند و توجه پاره ای به آن می‌کنند . 


گوگل می‌گوید: تمرکز بر جستجوی ویدیوها و تصاویر در حال حاضر مضاعف بیشتر گردیده می‌باشد و بخش‌ فراگیری هم در حوزه‌ی کلیپ حرف‌های متعددی برای بیان کردن دارد و محتوای با کیفیت در این قضیه افزایش پیدا کرده میباشد در فیض قادر است جایگزین دوچندان خیر و خوبی برای محتوای متنی باشد . 

سئو در مشهد


سئوکارها عموما ویدیوها و تصاویر را نادیده می‌گیرند ولی چیزی که اهمیت دارااست این میباشد که بایستی برای سال 2019 تصمیمات با اهمیت و بدون شوخی در این زمینه گرفته شود . می‌خواهیم به شما یکسری نکته‌ی حساس و حتمی در این مورد بدهیم تا با سیستم شناسایی گوگل در عکس‌ها و ویدیوها آشنا شوید . 


شناسایی 

عکس‌ها با سیگنال‌های مرتبط آری درست حدس زدید . فناوری شناسایی تصاویر جدیدترین شاهکار گوگل می باشد و در‌صورتی‌که تصاویر شما رابطه چندانی با قضیه نداشته باشند و یا این که دربردارنده داده ها حساس نباشند در جستجوی تصاویر رتبه‌بندی پایین‌تری خواهند داشت . سیگنال‌هایی برای تشخیص محتوای تصویر وجود دارد که سبب ساز میشود تصاویر استفاده شده از هر لحاظ محاسبه شوند . به این معنا که گوگل میتواند محتوای موجود در تصاویر شما را فارغ از در نظر گرفتن تگ‌های آلت و یا این که متن جایگزین و توضیحات شناسایی نماید . 


در برخی متن ها برای تاثیرگذاری عمده از تصاویر مزاح یا گیف‌ها و … استفاده می شود که می‌تواند تا حد متعددی برای سیستم شناسایی عکس یک باگ محسوب شود اما در موارد تجاری و در سئو تخصصی سیستم شناسایی تصاویر تماما با محتوا و متن‌ها و حاشیه‌های آن در رابطه هست و گوگل تا حد زیادی می تواند آن ها را شناسایی نماید . 


توضیحات 

عکس‌ها یک فاکتور رتبه‌بندی نیست گوگل می‌گوید: تگ‌های آلت، متن‌های جایگزین و توضیحات هیچگاه یک فاکتور بدون واسطه برای رتبه‌بندی نبوده‌اند و کلیدواژه‌های مورد استفاده در رابطه با محتوا بررسی و رتبه‌بندی میشوند و با این سیستم تازه اهمیت این متن‌ها کمتر و کمتر می گردد . در سود به جای سئو کم آب و حالی متن ها بایستی به فکر تولید عکس‌ها و متن‌های دارای ربط باشید . در ضمن کلیدواژه‌هایی که به وسیله آن‌ها کلیپ موردنظر شما در بقیه وبسایت‌ها لینک و پیوند میشود میتواند یک استدلال خوب برای رتبه‌بندی ویدیوها و تصاویر شما باشد . 


سئو داخلی برای ویدیوها کماکان جوابگو می باشد . 

هنگامی ویدیویی را در وبسایت خویش منتشر می کنید نوشتن یک توضیح یا منتخب برای کلیپ و بهینه‌سازی کلیدواژه‌های دارای ربط با ویدئو قادر است تاثیر بسزایی در این فعالیت داشته باشد . درصورتی که کلیپ خویش را در سیستم‌های استریم کلیپ نظیر یوتیوب، ویمئو و یا این که نسخه‌ی ایرانی آن مثل آپارات یا نماشا به اشتراک میگذارید خوب تر میباشد توضیحات آن را نیز به طور بدون نقص با کلیدواژه‌های موردنظر خود و لینک‌های دسترسی بهینه‌ سازی کنید . در‌صورتی‌که یک تیتر و یک متا دسکریپشن کارکشته هم برای آن بنویسید نرخ کلیک آن هم ارتقاء می یابد . 


سرعت نمایش ویدئو مضاعف حساس می‌باشد پس باید نکات واجب در ویدئو هاستینگ را مطلقا در نظر داشته باشید . این سرعت یک سیگنال فراوان حیاتی برای سئو کلیپ میباشد . در صورتیکه برای ویدیو خود یک عکس سناریو نخستین در حیث میگیرید خوبتر می باشد به غیر از تاثیرگذار بودن آن برای ارتقاء نرخ کلیک از عکس‌های جذاب استعمال کنید که حاوی اطلاعات با اهمیت برای بازدیدکنندگان باشد . 


بهتر است فقط به سئو داخلی متعلق نباشید و در صورتی‌که می خواهید ویدیو شما دیده شود از نحوه سایر روش‌ها کلیپ خویش را پروموت فرمایید . از یوتیوب و اینستاگرام هم غافل نشوید . 


ویدیوها سرعت بالایی برای سئو و کسب درجه دارند . 

ویدیوها محبوب‌ترند و اشخاص متعددی از ویدئو برای یادگرفتن و یا اخذ داده ها با اهمیت به کارگیری می‌نمایند . پس اکثر چشم می گردند و در حالتی که محتوای ویدیوها جذاب دقت باشد گوگل هم دقت ویژه‌ای به آن خواهد داشت . راحتی استفاده، دسترسی ساده و جمع‌آوری اطلاعات چندرسانه‌ای در درون کلیپ منجر می گردد تا افراد راحت‌تر با آن درگیر شوند و یادگیری مطالب از روش ویدئو هم به مراتب سریع‌تر از متن می باشد . پس سئو آن هم سریع‌تر حادثه می‌ افتد چرا که اندازه بازدید آن نسبت به محتوای متنی بخش اعظم می باشد و جالب می باشد بدانید که مشاهده‌ی یک ویدئو در وبسایت شما نرخ بازه زمانی حضور در سایت و متوسط زمانی جلسات بازدید را ارتقاء می‌دهید و نرخ پرش وبسایت را هم کاهش می‌دهد . 


عده 

بندی گوگل سیستم شناسایی تصاویر را به تازگی اختراع کرده میباشد و در تصاویر و ویدیوها به فعالیت می‌بندد تا تصاویر دارای ارتباط با کلیدواژه‌ها را از این شیوه رتبه‌بندی کند . پس به عنوان یک سئوکار خوب تر میباشد با این سیستم آشنا شوید و عکس‌ها و ویدیوهای خود را هم خوانی با آن سئو و بهینه‌سازی نمایید . 

  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی