مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

انکرتکست چه می باشد

آیا می دانید انکرتکست چه می باشد و چه کاربردی در عمده دیده شدن تارنما شما دارد؟ در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم بخشید که انکرتکست دقیقا چه چیزی است و شما می بایست چه‌طور راهکار انکرتکست وب سایت خود را با صرفه نمائید تا بخش اعظم موضوع اعتنا گوگل قرار بگیرید . 


انکرتکست متن قابل کلیکی میباشد که در یک‌ هایپرلینک مشاهده می شود . در صورتیکه اینترنت را به تیتر یک بزرگراه فرض کنیم، انکر تکست‌ها مثل نشانه‌هایی برای خروجی‌های پیش رو می باشند . آن‌ها این خروجی‌ها را به موتورهای جستجو و یوزرها سایت نشان می‌‌دهند . 


در مقدمه دنیای سئو تماما بهم ریخته و برای کاربر آزار دهنده بود . متخصصان سئوی کلاه سیاه، هر کار قابل تصوری را انجام می‌‌دادند تا صفحه‌های وب خود را به نتایج نخستین گوگل برسانند ، از گزاره این کارها می‌توان به وارد کردن لغت ها اصلی بی ربط و تولید تعداد متعددی بک لینک نامرتبط اشاره کرد . این خط مش تا مدت‌ها به طور کامل کارساز بود، ولی امروزه این ترفندهای سابق ‌دیگر کاربردی ندارند و مطلقا نمی‌توانند نفعی برای سئوکاران داشته باشند . در اکنون حاضر ما با الگوریتم‌های بسیار پیچیده و و ظاهرا بی عیب گوگل مثل مرغ مگس‌خوار و پاندا رو به رو هستیم . این الگوریتم‌ها که ظاهرا بی عیب و انواع به لحاظ می‌رسند، می‌توانند مشکلات متعددی برای بهینه سازی سایت شما به وجود آورند . 

یکی از این الگوریتم‌ها پیدایش شده که با نام پنگوئن شناخته می‌شود، برای مدتی طولانی دنیای سئو را پایین تاثیر قرار اعطا کرد . این الگوریتم به طور کلی در رابطه با چگونگی به کار گیری از بک‌لینک‌ها برای نظارت مرتبه صفحه های اینترنتی به فعالیت می‌رود . با دقت به این که این الگوریتم گزیده از الگوریتم اساسی گوگل است، لذا انکرتکست‌های به کارگیری گردیده در بک‌لینک‌ها و پیوندهای داخلی وبسایت‌ها دارای اهمیت فراوانی می‌باشند . از این رو، در این راهنما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چه‌گونه انکرتکست لینک‌های خویش را بهینه نمائید تا بر روی موتور‌های جستجو تاثیرات مثبتی بگذارد و موجب بهبود رتبه صفحه ها وب‌سایت شما در نتایج این موتورها شود . 

قبل از پرداختن به این مسئله شما بایستی بدانید که انکرتکست چیست، چه‌گونه عمل میکند و چرا می بایست به آن بپردازیم؟ در حالتی که 

به کدهای سایت خویش نگاه فرمایید ، عبارت‌هایی را مشابه به این خواهید دید: 


انکرتکست 

چیست 


این به عبارتی بخش از تارنما شماست که گوگل آن را می‌بیند و همین عبارت می باشد که به مرورگرهای وب و موتورهای کاوش لینک‌ها را نشان می‌دهد . هنگامی‌که یک استفاده کننده بر روی لینکی کلیک کند، به برگه مسئله حیث سوق‌دهی می‌گردد . 

یک استدلال فراوان مهم برای تمرکز برندها بر این عنصر ساده وجود دارااست . 

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که الگوریتم پنگوئن را وارد عالم سئو کند . پس از این تغییر، انکرتکست‌ها به سرعت به ساده‌ترین شیوه برای گزینش اندازه اعتبار وبسایت‌ها تبدیل شدند . گوگل همینطور برای تشخیص آنکه آیا یک وب سایت بیش از حد بهینه‌سازی گردیده هست هم از بک لینک‌ها و انکر تکست‌های آن‌ها به کار گیری می‌نماید . با اعتنا به آنکه گوگل برای بهینه سازی بیش از حد جریمه‌هایی گزینش کرده است، لذا اکثر می‌توان به اهمیت این موادتشکیل دهنده در سئو پی موفقیت . 

سئو در مشهد

از سال 2012 تا کنون، گوگل تعدادی مرتبه و در هر مرتبه به شیوه چشمگیری الگوریتم پنگوئن را پیدایش کرده می باشد که این مورد سبب ساز شده است هر بار برندهای تجاری بسیاری، افت‌های ترافیکی بزرگی را تجربه کنند . 

در عمده موارد، افت‌های ترافیکی اینچنینی، کاهش درآمد و سوددهی را به هم پا خواهند داشت و می‌توانند ضررهای زیادی را به شرکت‌ها وارد کرده و نام تجاری آن‌ها را به خطر بیاندازند . 

این تغییرات به 3 .1 درصد از وبسایت‌هایی که انکر تکست‌های خود را بیش از حد با صرفه سازی کرده بودند، جراحت رساند و تنها وبسایت‌های توانا توانستند با هر بروزرسانی در عرصه‌ی رقابت باقی بمانند . دست کم می بضاعت و توان اخذ که انکرتکست‌های مورد استفاده در بک‌لینک‌ها، در آتی قابل پیش بینی وب و سئو، می توانند موادسازنده مهمی باشند . 

با بروزرسانی اخیر پنگوئن 4 .0 در سال 2016، بازی یک بار دیگر تغییر کرد . گوگل اکنون به جای تمامی‌ یک سایت، تنها صفحاتی که از قوانینش تخطی کرده‌اند را مجازات می‌کند، البته به هر حال، این زمینه هم می تواند ترافیک و درآمد یک تارنما را در بلند بازه ذیل تاثیر قرار دهد . 

هم اکنون که می دانید انکر‌تکست‌ها چقدر برای ترافیک وبسایت‌ها حساس هستند، اجازه دهید تا راه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی را که از طریق آن‌ها می‌توانید انکر‌تکست بسازید را به شما آموزش دهیم . 

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی