مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بهینه 

سازی Cleanup کدهای سایت کاربران معمولا مروگرهای زیادی را برای مشاهده تارنما ها عوض نمی نمایند و نسبتاً میتوان اعلام کرد مرورگر پیش فرض دارا‌هستند . شما هم چنین در لحاظ بگیرید، از پلاگین های کش استفاده فرمایید تا بتوانید کدهای سایت را فشرده فرمائید و در مرورگر کاربران وبسایت را پرسرعت خیس لود کنید . موتورهای جستجو هم به طور معلوم فعالیت می کنند و از وبسایت هم کش نگه می دارا هستند . 


سئو در مشهد


3 .3 

ارتقاء سرعت سایت قبلا در قضیه سرعت سایت بحث های متعددی بود، البته امروز مطمئن هستیم که سرعت لود وبسایت شما ارتباط ای بدون واسطه با ایندکس و خزش داراست . خزنده Crawler گوگل و بینگ بر اساس سرعت بارگذاری و لودینگ تارنما به آن راز می زنند و دنبال لینک و پیوند ها و نشانی های نو کاوش می نمایند . 


ارتقا 

سرعت سایت 

این یک فاکتور برای درجه بندی وب سایت در گوگل و بینگ است و سایت های پر سرعت در برگه اولیه مضاعف دیده می شوند . 

پس تا جایی که می‌توانید وبسایت را بهینه سازی کنید 

قالب وب سایت را بهینه نمایید تاکه به دیتابیس کمتری نیاز داشته باشید . 

یک افزونه کش Cache را نصب کنید . ما به شما توصیه می کنیم از W3 Total Cache استعمال نمایید . 

پلاگین های کش چه بسا کارکرد خیلی بهتری پیدا می کنند زمانی که با یک CDN مثل CloudFlare ادغام شوند . 

در انتهای سخن در مورد سرعت سایت، می بایست متذکر شویم که هاست تاثیر زیادی روی سرعت وب سایت دارد، درصورتی که سرعت نیکی ندارید، سراغ هاست های قوی خیس و پر سرعت تر بروید و از نماینده های معتیر هاستینگ هاست بخرید . 


همینطور برای آزمایش سرعت وبسایت خود می‌توانید از GTmetrix یا این که Pingdom pagespeed استعمال فرمایید . 


4 .3 

درباره سایدبار Sidebar تجدید لحاظ کنید کاربرد سایدبار Sidebar یا این که نوار کناری وب سایت اینست که به کاربران اذن دهید باطن وبسایت گشته و هر چیزی که در دسترس آنها قرار داده اید را چک کنند . در صورتی‌که می‌خواهید در این بخش از وبسایت خویش رسانه قرار دهید یا اینکه به دوستان و همسایه ها لینک بدهید، نه کمکی به خودتان می فرمایید خیر کمکی به دیگر عزیزان . ابدا از سایدبار برای پیوند سازی به کار گیری نکنید . 


سایدبارها مقادیر ثابتی هستند که مضاعف تغییر‌و تحول نمی کنند پس عمل عاقلانه ای نمی باشد که از عزیزان خود لینک بگیرید یا در سایدبار به آنان لینک و پیوند بدهید . 


در هر کدام از پست های تارنما شما سایدبار چشم می شود پس این لینک ها به طور لازم به مورد ورقه مرتبط نیستند، به همین علت به شما کمکی نمی نمایند . بهتر می‌باشد از شر آن‌ها خلاص شوید . 


5 .3 

تارنما مپ های HTML نقشه های HTML با نقشه وب سایت XML کاملا متعدد است . به وبسایت مایکروسافت که رمز بزنید، یک نقشه وبسایت HTML منتشر گردیده می‌باشد . در این نقشه HTML مدیر تارنما تمام بخش های وب سایت را در آن قرار می‌دهد تا کاربران به تمام قسمت های تارنما دسترسی داشته باشند . در مقابل، کاربرد نقشه XML صرفا برای موتورهای جستجو است و در روت هاست قرار می گیرد تا روبات ها به آن دسترسی بدون واسطه داشته باشند و آدرس ها را دنبال کنند . 


سئوی 

وردپرس پیشرفته 

4# 

سئوی وردپرس توسعه یافته آیکن سئو حرفه ای یک عدد از بی آلایش ترین کارهایی که در وردپرس انجام می شود با صرفه سازی های مربوط به درون یک پست یا این که ساخت و دستکاری یک مقاله دیگر است . ولی وقتی که در مورد سئوی پیشرفته در وردپرس سخن میکنیم، سراغ قسمت هایی از پیکربندی پلاگین SEO یوست می رویم که در مسئله مقام بندی محتوا درون سایت می باشد . 

وردپرس سه جور مقام بندی محتوایی دارد: 

بایگانی 

تاریخ آدرس 

مدل بندی آدرس 

برچسب به طور خلاصه بایستی اعلام کرد که بدترین نمایش در قضیه یک مقاله این است که آن مقاله در 5 بخش از سایت در دسترس می‌باشد در حالی که وضعیت درست اینست که بایستی بر روی یک کاغذ در دسترس روبات موتور کاوش باشد . 


1 .4 

ویژگی تگ نوایندکس Noindex شاید بخواهید بعضی از بایگانی های وب سایت خودتان را نوایندکس نمایید تا در گوگل نمایش داده نشوند . یک عدد از دلایل نوایندکس کردن آرشیو ها اینست که از تکراری شدن محتوا جلوگیری کنیم . 


تگ 

نوایندکس Noindex 

برای خودداری از ایندکس شدن می بایست مورد نوایندکس را به مقام بندی یا این که طبقه بندی محتوا بیشتر کنید، به پیکربندی پلاگین Yoast رفته و در بخش آرشیو ها Archives بایگانی های وبسایت را مشاهده می نمائید . ولی این طبقه بندی ها ممکن است بر اساس گونه قالب وردپرس متفاوت باشد . 


آرشیو 

نویسنده 

تنظیمات تصویر مربوط به تارنما میموس می‌باشد . ما بایگانی تاریخ را غیر فعال کرده ایم زیرا از آن استفاده نمی کنیم . البته بایگانی تالیف کننده را دست نخورده گذارده ایم و آن ها را برای گوگل باز گذاشته ایم تا ایندکس شوند . 


توصیه 

می‌کنیم بخوانید: 200 فاکتور اصلی رتبه بندی سایت در گوگل | سیگنال های سئو آرشیو 

تاریخ 

وقتی بایگانی تاریخ را نوایندکس و غیر فعال کرده ایم، دیگر ایندکس گوگل برای ورقه 2 آرشیو ما نمایش داده نمی شود . 


2 .4 

غیر فعال کردن بایگانی های غیر ضروری در صورتی‌که وبسایت شما تالیف کننده های زیادی ندارد و فکر میکنید نیازی به آرشیو نویسنده ها ندارید خوبتر می‌باشد آنها را غیر فعال فرمائید . دستکم این‌که ما پیشنهاد می‌کنیم آن را غیر فعال فرمائید چون برای لینک سازی هم بسیار عالی نیست . احتمالا کاربران دیگری از وبسایت شما حرف کرده و به این بایگانی پیوند دهند، پس بهتر می باشد آن را غیر فعال نمایید . زیرا لینک و پیوند به چنگ آوردن برای این بخش ابدا برای سئو سایت عالی نمی باشد . 




3 .4 

برگه بندی ربات های گوگل یا این که موتور جستجوی بینگ ممکن است بخواهند در مدل بندی شما دنبال محتوای پیوند شده جستجو کنند . احتمال دارد گونه بندی شما صدها مقاله را داخل خویش داشته باشد و روبات خزنده بدون چاره باشد تا 30 برگه را بگردد و محتوا را پیدا نماید . در این رخ صرفا هنگامی اختلال پیش می آید که جور بندی شما دارنده برگه بندی نباشد . 


هنگامی صفحه شما کاغذ بندی نداشته باشد روبات نمیتواند به دیگر مطالب دسترسی پیدا نماید . اما ظاهرا قالب های وردپرس برای آرشیو ها کاغذ بندی در لحاظ گرفته اند، پس هیچ مشکلی با برگه بندی ندارید و نگران این مورد نباشید . همین که وردپرسی هستید این معضلات برای شما روی نخواهند بخشید . 

  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی