مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

  • ۰
  • ۰

بگذارید اولیه بسم الله بگوییم که افت رنکینگ برای مدیران سئو امری طبیعی به حساب می‌آید و گهگاه به وجود وارد شدن آن به دور از توقع نمی باشد که در برخی مورد ها چه بسا علت آن نیز معین نمیشود . 

(یعنی نباید از آن وحشت داشته باشید!) 

افت رنکینگ موجب خواهد شد که گوگل وبسایت را به خاطر مشکوک شدن به تقلب بخش اعظم تحت نظر قرار دهد و این تصور را داشته باشد که سایت میخواهد با روش‌های غیر رسمی به رنکینگ مورد لحاظ خویش دست یابد و این رنکینگ را به روشهای غیر معمول ارتقاء دهد . 

سئو در مشهد

چگونگی 

تشخیص تقلب در مدلی فراتر از الگوریتم‌های گوگل 


گلایه‌ی بعضا یوزرها از این موضوع است که چند لغت اصلی و عمده‌ی آنها به صورت آنی با افت درجه روبه رو می‌شوند . این برای چند زمینه از پروژه های متفاوت دوستان خوب پیش آمده بود و زمانی دقیق‌تر شدیم، به این اساسی دست یافتیم که برای هر کلمه و واژه تقریباً روستا درجه افت تصویب شده است . 

با چک بیشتر دریافتیم که این افت مرتبه هیچ ارتباطی به الگوریتمهای گوگل نداشته است! 

ولی 

علت چیست؟ ما در بخش اعظمی موارد علت این پدیده را محاسبه نمودیم و دریافتیم که غالباً زمانی با این قضیه روبه رو میشوید که محتوای ایجاد شده برای سایت، یک «شبه کپی» است نه یک اسکن کامل! 

شبه 

اسکن چیست؟ اصطلاح «شبه کپی» به مقاله‌ای اطلاق می شود که در ظواهر اساسی و اورجینال می‌باشد و به طور انحصاری به وجود آمده میباشد . اما می بایست ذکر کرد که در راستی یک اسکن از یک مطلب دیگر می باشد که صرفا دستکاری کلمه ها آن چهره گرفته میباشد تا در غایت به عنوان نسخه برداری در حیث گرفته نشود . 

متاسفانه اخیراً کلیه در هم اکنون استعمال از این راه میباشند و با خود گمان می‌نمایند که با این جنبش یک نخبه سئو به حساب می‌آیند! 

علت این گرایش هم روشن است! آیا شما حوصله و وقت و هزینه این را دارید که بروید به بازار و با افراد رای زنی نمائید و از روی آن برای سایتتان مقاله بنویسید؟ معمولا اکثرا این عمل را انجام نمی دهند و عملکرد می کنند با رویه ماسمالیزاسیون، به عبارتی مطالبی که در اینترنت می‌باشد را تغییر تحول داده و به اسم خودشان منتشر کنند . 

( ارگانیک می باشد که درصورتی که همه ی وب سایت ها این کار را بکنند، هیچ مقاله جدیدی به فضای وب بیش تر نمی شود و یک خصوصی مطالب که در وب هستند، تنها بیانشان عوض گشته و بارها و بارها منتشر می گردند!!!) 



به عنوان اولی نکته عالی می باشد بدانید که سایت‌هایی که در آنها مطالبی در معرض عموم قرار می گیرد که تولید خویش سایت هست و نسخه برداری برداری نیست (سایت‌های با مطالب اصلی)، میتوانند از نسخه برداری شدن مطالبشان به وسیله‌ی دیگر سایت‌ها به گوگل گلایه کنند .(قانونی کپی رایت) شکایات رسیده به گوگل به صورت دستی و بوسیله یک متخصص زمینه محاسبه قرار می گیرد . 

(این شکایت از جور حقوقی هست !) 

به این فیس میباشد که سایت‌هایی که محتوای کپی گردیده در آن‌ها وجود دارااست با جریمه‌هایی مواجه میگردند . (که این جریمه قادر است خویش را به صورت افت درجه و رنکینگ اینترنت وبسایت پیدایش دهد .) 


شیوه 

ممانعت از تشخیص کپی بودن محتوا به وسیله‌ی کارشناس گوگل در آغاز می بایست خاطرنشان کرد که بهترین عمل این است که در مجموع دست به اسکن نزنیم . ولی راستی این می‌باشد که علی رغم حجم فراوان محتوای نشر یافته در اینترنت کلیه‌ی این محتواها در قسمت‌هایی از خود شبه کپی از مقاله‌ای دیگر را در بر دارا‌هستند و متخصص ها گوگل هم با این مورد به خوبی آشنایی دارا هستند . 


در فیض جهت پیشگیری از کاهش مرتبه به دلیل تشخیص صحیح گوگل مبنی بر کپی بودن محتوا، می بایست پس از دستکاری محتوای اسکن شده و جایگزینی بعضی کلمه ها به جای لغات جانور در آن، برخی مطالب خارج از متن را به آن اضافه نموده و از دانسته‌های خویش در این مباحث سود ببریم . 


بهترین 

راهکار به مراد حل مسئله‌ی محتوای شبه کپی در شرای میخواهید درباره مطلبی تحقیق فرمائید منابع خود را تعدادی سایت گوناگون قرار دهید و از آنان مطالب را انتخاب نمایید . مقدمه یک توشه مطالب ارائه گردیده در آن را بخوانید و بعد با لهجه نوشتاری خودتان مطلب را بنویسید . متنی را که تایپ نموده‌اید دوباره بخوانید و اشکالات آن را بگیرید . در پایان نیز برای تمایز اکثر ایده‌های خویش را به متن اضافه نمایید . 


بدین 

فیس او‌لین شما یکسری مبداء دارید و مطلب جامع‌تری خواهید داشت و ثانیاً چون از خودتان خلاصه برداری نموده‌اید، دیگر به هیچ تیتر نمی‌توان اسکن بودن آن را تشخیص بخشید چون در حقیقت خودکار خود شماست! 

برتری 

رقبا این قابلیت و امکان وجود دارااست که رقیبانی که بعضاً در بعضا مورد ها از شما برتر هستند، کارتان را با اختلال مواجه کنند . 


گوگل در راستی سایت‌ها را بر مبنای اصالت مطالب موجود در آنان رنک دهی می‌کند و شما در صورتی که رنک دوم را نیز در اختیار داشته باشید، محتوایتان در مقایسه با رنکینگ یک از اصالت پایین‌تری برخوردار است، یا این که به تعریف دیگر تقلبی به شمار میایند . 


افت درجه در نتیجه‌ی وجود رقیب برتر ایجاد نخواهد شد و برای سایتتان جریمه‌ای هم در نظر گرفته نخواهد شد . ولی تمام سایتها و مدیرانشان نیز در پی داشتن درجه برتر هستند . 


  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • ati alipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی